-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ztsoft
őstag
válasz Lacccca87 #66453 üzenetére
Szia!
Igen, a UPC DNS szerverei időnként gyengélkedni szoktak (ezt én is tapasztalom, mióta előfizetőjük lettem, azaz 2013 óta). Ezért szoktuk másodiknak beállítani az egyik Google publikus DNS szerverét (8.8.4.4, 8.8.8.8). Elsőnek érdemes meghagyni a UPC-ét, mert volt már olyan szolgáltatásuk, ami csak az Ő DNS szerverükkel működött.
(#66454) Watercolour Ennek nem sok köze van a Puma 6-hoz, ugyan úgy jelentkezik a másik két HGW-nél (Ubee, TC) is. Nem mellesleg a UPC itt is elkövetett egy hibát, a két DNS szervernek nem volna szabad egy hálózaton lennie (213.46.246.53, 213.46.246.54). Ha gond van azzal a hálózattal, akkor mind a két DNS kiszolgáló kiesett.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz golfvariant #66458 üzenetére
Szia!
A TC és az Ubee-nél a DHCP beállításainál lehetett megadni, a Connect Box-ot nem ismerem, de ha a menüje ugyan olyan, akkor valószínű, hogy annál is ott lehet.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Nálam egy kicsit másképp működik. Bejelentkezés után a következő fogad (végtelen ciklus, nem tud tovább lépni).
Itt a cím mezőből törölve a felesleges sallangot (csak a https://www.upc.hu marad), akkor kapom a következőt.
Elméletileg be vagyok jelentkezve, de ha rákattintok egy linkre, akkor már nem vagyok bejelentkezve. A számlát a 10. bejelentkezés után nagy nehezen sikerült letölteni úgy, hogy a letöltés után már ki is dobott.
Karácsony óta ez megy, néha működik rendesen, de ez nagyon ritka. Az a legszebb az egészben, hogy az informatikusok sem tudják, hogy hol a hiba, ezt (#66427) kezo0 tette közzé.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Szia!
esetleg más méret is összejött valakinek, pl nagyobb pendrive
Igen, teszt jelleggel egy 4GB-os pendrive-ot használtam, de a mérete miatt, nem alkalmas egy teljes műsor rögzítésére. Viszont egy 2,5" 80GB-os HDD, USB-s házzal elég volt az F1-es szabadedzés rögzítésére, ami nagyjából 2 óra volt (azt nem tudom, hogy mennyi szabad hely maradt még rajta).Ha régi vinyót szerzek akkor az áramellátást rack-el oldjam meg,külső táp
Igen. Az USB csak a 2,5" HDD-ek képes ellátni (5V-al), a 3,5"-os HDD-nek már kell a 12V is, amit az USB nem biztosít.vagy van valami átalakító kábel USB-re?
Igen, létezik ilyen is, így már használható a nagy 3,5" HDD is, nekem egy ilyen van [link].Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz pinnacle #66548 üzenetére
Szia!
Velem is ugyan ezt játszották el kétszer, igaz, én csak Mediacard-ot rendeltem. Többszöri telefonálásra sikerül kideríteni, hogy nem jól lett rögzítve a kérelem. A másodiknál már a postára adás előtt állították le a folyamatot, egyúttal le is zárták az ügyet. Persze erről engem nem értesítettek.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Szóval akkor ezért tűnek el a megrendelések, olyan sok pozitív visszajelzés érkezik, hogy nem győzik feldolgozni.
Valakinek tényleg le kellene már szakítani azt a rózsaszín fátyolt a szemükről, már lassan meg is vakulnak.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz rlazol #66754 üzenetére
Szia!
Egy próbát tehetsz az SMTP engedélyezésével, igaz, nem lehetne köze hozzá, de a UPC-nél soha nem lehet tudni, hogy minek mihez van köze. Ha így sem megy, akkor kikapcsolod.
Itt találod: MyUPC-> Szolgáltatásaim->Kábelinternet->Port beállítások->SMTP levélküldés / DNS kiszolgáló futtatása engedélyezve, itt pipa be.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz rlazol #66757 üzenetére
Ez estben lehet a CB szoftvere kavar be. Esetleg próbáld meg megírni a UPC-nek (képekkel illusztrálva) a problémádat. Hátha sikerül olyan embert kifogni, aki érdemben is tud reagálni rá (sajnos, igen csekély az esély rá).
Még amit ilyenkor javasolni szoktak, újraindítás, reset. Sajnos több ötletem nincs, azaz, mégis, nem vagy véletlenül IPv6-on.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Nálam ott van a 83-as csatornán (314 MHz, van EPG is). Egy kicsit érdekes, mert a kézi keresést a 594 MHz-en indítottam ki is írta, hogy talált 8 csatornát, de csak az AMC HD került be újként (Samsung TV, Mediacard-dal).
Majd csinálok egy keresést az Amiko box-al is, az mindent kiír.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz tibitabbi #67223 üzenetére
Szia!
Sajnos a TC esetében valamit elszúrtak a szoftverben, mert bridge módban is aktív a Wi-Fi. Ráadásul minden egyes újraindításnál automatikusan aktív lesz a 2,4GHz-es, mindig kézzel kell letiltani.
Semmi köze a Wi-Free-hez, nálam tiltva van, mégis aktív a Wi-Fi tartozó beállítások.
Én egyedi nevet (SSID) adtam neki, így látom amikor aktív, vagy az elején lévő, Wi-Fi-hez tartozó LED-et is lehet figyelni.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz TeeJay #67230 üzenetére
Szia!
Nekem nincs mit kikapcsoltatni (már a kezdetekkor kikapcsoltattam), mivel a WiFree nem megy (telefonnal teszteltem, a nálam lévő TC nem szór ilyen nevű Wi-Fi-t). meg ha jól tudom, akkor lenne egy menüpont is a WiFree-hez az admin felületen (WIFI4ALL, ahogy itt is látszik, [link]), ami nekem nincs. Modem (bridge) módban ott van a Wi-Fi adminisztrációs része, ahogy a képen is látszik. Simán be-ki lehet kapcsolni.
Meg a MyUPC-ben is kikapcsolt állapotot mutat.
Lehet nem fogalmaztam érthetően, most megpróbálom. A TC modem (bridge) módban is szórja a sima Wi-Fi-t (nem a WiFree-t), minden egyes újra indítás után az admin felületen le kell tiltani a 2,4GHz-est (ez nem légből kapott, hanem saját tapasztalat). Sajnos ezt a beállítást nem jegyzi meg, így mindig kézzel kell kikapcsolni.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz tibitabbi #67299 üzenetére
Szia!
Értem, akkor ezek szerint központból tiltják a Wi-Fi-t. Nos nekem ennyi belefér, hogy néha ránézek, hogy ugyan megy-e. Ha véletlenül mégis kellene, akkor az ügyfélszolgálattal birkózzak, hogy mégis kellene a Wi-Fi, ennyit nem ér.
Köszönöm a válaszod, ennyivel is többet tudok.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Szia!
Egy kicsit kusza lett a kérdésed.
Horizon Hd box-al (nem felvevős) készült felvételt
Eddigi ismereteim szerint mind felvevősek, csak a felvétel opció ebben az esetben annyit tesz, hogy a UPC add hozzá külső HDD-t, felvétel opció nélkül a saját használható.Hogy a kérdésedre is válaszoljak. Ami nálam volt, az Ext4-re formázta a HDD-t, meg egy, csak root számára olvasható könyvtárban (a nevére már nem emlékszem) tárolta a felvételeket, egyéb adatokat. Egy kis ügyeskedéssel (Linux alatt) ki lehet menteni az adatokat, felvételeket.
Az már más kérdés, hogy meglehet-e nézni. Sajnos a válasz az nem, mivel kódolva készül a felvétel, így csak azon a készüléken lehet megnézni, ami készítette.
Léteznek olyan készülékek, amiken ez kijátszható, de erre már Neked kell rákeresni.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Schweini #67527 üzenetére
Nálam a számlán így szerepelnek (két Mediacard):
digital gold
HD csomag
HD plusz TV-nAz enyémet közel egy éve kötöttem, akkor még külön kellett fizetni érte.
A box-on van HD csomag (jön az említett csatorna)? Ha igen, akkor próbáld meg felhívni a 1221-et, hátha csak adminisztrációs hiba van. Már jártam úgy az egyik Mediacard-dal.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Schweini #67529 üzenetére
Ezek alapján Neked nincs HD csomagod, esetleg meg lehet próbálni a 1221-en, hangoztatva, hogy már "ingyen" jár ahhoz a csomaghoz.
De akkor ez elég érdekes, hogy az új ügyfelek egyből kapják ugyanabban a csomagban, ugyanazért a pénzért, aki meg már előfizető az nem.
A UPC-nél vannak ennél durvább dolgok is, mint a meglévő ügyfélnek alkudozni kell a jobb havidíjért hűség újrakötésekor.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Just486 #67595 üzenetére
Szia!
Ez nálam is így van, az első azonosítás tovább tart, de utána már "csak" 5 mp. Nálam a TV indulása 16 mp az azonosítással együtt (direkt lemértem, 2014-es Samsung). Nem értem, hogy ez miért lenne sok.
Már ne is haragudj, de nem igazán értem ezt a sebesség hajszolást (az Amiko box közel egy perc alatt állt fel azonosítással együtt), főleg ezt a kijelentést, "2017-2018-ban nem kéne súlyos másodperceket várni a TV bekapcsolására".
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Thor_Steinar #67614 üzenetére
Szia!
Megpróbálhatsz egy "gyári beállítások visszaállítása" varázslatot, ha nem jönne be (amiben majdnem biztos vagyok), akkor jelentsd be hibára. Nálam is volt már ilyen, cserélték is, mert nem tudtak vele mit kezdeni.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Thor_Steinar #67617 üzenetére
Annyira nem vagyok jártas a HDMI-vel kapcsolatban, de olvastam már furcsa, megmagyarázhatatlan jelenségeket. Amiket ilyenkor javasolni szoktak, másik HDMI kábel, port használata, esetleg végig próbálhatod az összes elérhető felbontást a box-on.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Szia!
Ez, és ehhez hasonló adatok a UPC hozzá nem értését bizonyítják! Azt nem tudom, hogy a nemtörődömség, vagy a tudatlanság áll a háttérben, de az biztos, hogy az oldalon szereplő adatok nem mindig fedik a valóságot.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Sziasztok!
Leírom én is, hátha másnak is jól jön alkudozáskor (1 évvel ezelőtt keményen alkudoztam, lejárt hűséggel, lemondással fenyegetőzve, ezt sikerült elérni). Konkurencia nincs, egyedül a UPC van (alkudozáskor a műholdas TV-re meg a mobil netre hivatkoztam).
digital gold 3 099,99 Ft
HD csomag 0 Ft
HD plusz TV-n 890 Ft (2. Mediacard hűség nélkül)
Fiber Power 120 2 037,71 Ft
Nonstop S 500 Ft
ePack kedvezmény -444,92 FtÖssz: 6 082,78 Ft
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Én mértem már plazma TV (Samsung PS51F5500) fogyasztását, 100 W-tól indul (280 W volt a max) TV adás nézése közben, de 3D-ben ez egészen 380 W-ig ment fel (természetesen függ az aktuális kép világosságától, minél világosabb, annál többet fogyaszt).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ArthurShelby #68224 üzenetére
Csak félve kérdezem meg. Tudsz olyan területet mondani, ahol a UPC tökéletes szoftvert készített?
Kicsit több, mint 3 hónapja van nálam a Mediacard, de már kétszer eljátszotta, hogy nincs benne a kártya, ellenőrizzem. Mire rákészültem, hogy odamegyek és megmozgatom, addigra magától helyre jött.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz blakey #68231 üzenetére
Nem igazán tudom, hogy a TV-t hogyan tudnám leellenőrizni, esetleg majd megcserélem a Mediacard-okat.
Ugyan ez a hiba jelentkezett anno az Amiko box-al is, a box látta a modult, de a kártyát már nem. Mozgatás, ki - be dugás nem segített, reset-elni kellett a modult, utána jó volt. Itt is a kártyára írta a hibát a TV, nem a modulra.
Most próba képen kihúztam a kártyát a modulból, ugyan azt írta ki a TV, mint a múltkor, azaz, a modul nem érzékelte a kártyát. Igaz, ez lehet kártya hiba is, volt már ilyen a Horizon box-al is, akkor box csere volt a vége.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz NoOne1976 #68278 üzenetére
Szia!
Ha jól emlékszem, akkor a "Recall" nevű gomb mindig az utoljára nézett műsorra ugrik vissza, azaz, ha az AMC-ről a TLC-re kapcsolsz és megnyomod a recall gombot, akkor az AMC-re kapcsol, ha ismét megnyomod, akkor a TLC-re.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz blakey #68481 üzenetére
Még egy ok, hogy miért nem leszek soha UPC mobil előfizető. A vezetékest meg csak arra használom, hogy hiba bejelentést tegyek.
Azért komoly, hogy miket meg nem engednek maguknak. Ha tartozik egy cég, akkor nem az előfizetőket kell megszívatni (semmi közük hozzá), hanem jogi úton rendezni a céggel. Ezek után várhatjuk, hogy mi lesz legközelebb blokkolva. Szánalmas!
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ArthurShelby #68583 üzenetére
Azért vigyázz az ilyen ajánlásokkal, mert ha véletlenül (akár szándékosan, költség megtakarítás) 16 Voltos elektrolit kondenzátorokat építettek a box-ba, akkor akár még tűz is lehet belőle.
Szép nagyot tudnak pukkanni, füstölni, volt szerencsém hozzá egy hibás táppal, csak 2 Volttal lépte túl a feszültség a kondenzátoron szereplő értéket.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz TeeJay #68721 üzenetére
akkor majd a konkurencia mentes területeken fejik az előfizetőket?
Nos, részemről akkor fogom lemondani az egészet (most csendben vagyok, mert konkurencia hiányában elég jó árat kaptam).(#68723) Toth_Jani
Nekem először 2001-ben volt internetem, szintén betárcsázós, de csak 16 óra, az is csak 16 és 7 óra között (kedvezményes adathívás), mind ez 1000 Ft-ért (persze, az adathívás plusz költség, ami 3350 Ft volt).Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Nem igazán értem a UPC szoftver fejlesztőit (a fenti képet már nem először látom itt), miért kell ilyen amatőr módon megírni egy szoftver? Az általam eddig látott, használt, írt szoftverben a háromszög jelentése figyelmeztetés, nem pedig hiba! Pláne nem piros színnel, hanem sárgával!
A másik, ha egy eszköz nem tudja a gigabites sebességet, az miért hiba? Személy szerint csak egy kék i betűt tennék ki (információ), meg egy szöveget, hogy alacsony sebességű eszköz található a hálózatban.Valahol nem rég olvastam, hogy a fejlesztőket ganaj hordásra alkalmas személyeknek titulálta az egyik felhasználó (talán az Androidos Horizon GO hozzászólásainál a Play áruházban).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Ne bántsd őket. Hetek óta előszőr visszanézhető a NatGeo
Ja, bocsánat, azonnal vissza is vontam.Nem mellesleg nem ismerős az a történet, hogy nem szakmai döntés(eke)t hoznak egy projekt megvalósítása során?
De, igen. Sajnos volt már benne részem, de nagy nehezen sikerült meggyőzni a vezért, hogy az úgy nem lesz jó (lehet csak azért, mert külsős voltam, és úgy nem vállaltam volna a munkát).Nem (feltétlen)a programozókat kell szidni, hanem azokat a középvezetőket, akik prezentációt tartanak egymásnak és a felső vezetésnek, hogy ez milyen kurva jó lett, mennyire sikeres, minden a legnagyobb rendben van. Szokták volt mondani fejétől bűzlik a hal.
Lehet, még nem dolgoztam ilyen helyen, ahol ennyire megszabják, hogy pontosan milyen ikonokat (logókat), szöveget használhatok (betű típust, színt, kinézetet igen, kaptam egy grafikus által készített képet a kinézetről, leírást a kért szoftver elvárásairól, a többi rám volt bízva, a végén úgy is Ő bólintott rá). Ilyenbe lehet bele sem mennék, mivel ez engem minősít, főleg ha kitudódik, hogy én készítettem.Vajon mi történne, ha egy magyar igazgatót vennének fel, akinek az otthonában UPC a szolgáltató
Ez egy jó kérdés. Csak félek tőle, hogy nem itt fejlesztenek, mint ahogy az Android-os Horizon GO-nál is meg van adva (Netherlands, [link], legalul), így nem hiszem, hogy sok beleszólása lenne (lehetne). Ahogy már korábban is itt írta valaki (bocsánat, de nem emlékszem a nevére), hogy az anya cég készíti, készítteti a szoftvereket.Sajnos, elnézve a UPC által elénk tett szoftverek használhatóságát, minőségét, azt kell mondanom, hogy csoda, hogy még működik a UPC (ezt volt szerencsém látni az egyik ügyfélszolgálaton is, mikor a hölgy nem tudott egy adatot bevinni a rendszerbe, mert az nem engedte, a végén kiderült, hogy a nálam lévő box nincs a rendszerben, így visszavenni sem tudja. Ezzel szemben a MyUPC-ben a nevemen szerepelt, ment rajta az előfizetett TV csomag).
Ezek után kérdem, mit várhatunk ha még a saját rendszerüket sem tudják normálisan megcsinálni?Inkább hagyom, mert csak felhúzom magam. Szánalmas egy banda.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Szia!
Csak egy ötlet. Ha jól tudom, több tuneres a box. Nem lehet, hogy az egyik tuner haldoklik benne. Ez megmagyarázná a hibajelenséget. Nem tudom lehetséges-e, hogy azt a műsort rögzíted, amit nézel, majd össze hasonlítod. Igaz, így viszont lehet, hogy csak egy tunert használna.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz FireShadow #68837 üzenetére
Szia!
Szerintem csinálj egy "gyári beállítások visszaállítása"-t, úgy is azzal fogja kezdeni az ügyfélszolgálatos. Ha az sem segít, akkor már csak a telefon marad.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ArthurShelby #68843 üzenetére
Én 2004 óta vagyok a Vodafone-os (voltam előfizetéses, készülék vásárlással, most kártyás), de eddig soha semmilyen összetűzésem nem volt velük (sem az üzletben, sem az ügyfélszolgálattal). Előtte Westel 900-as voltam, ott volt több garanciális összetűzésem velük. A Telenor-ral úgy sikerült összetűzésbe kerülni, hogy soha nem voltam ügyfelük (főként az üzletben, de Facebook oldalukon is sikerült).
Ha létrejön az üzlet és minden úgy működne a jövőben, mint eddig a Vodefone-nál (ügyfélszolgálat, szolgáltatás), akkor már elégedett lennék.
Ez mind az én személyes tapasztalatomat, véleményemet tükrözi.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Szia!
Szerintem nem vagy elég rámenős, főleg úgy, hogy ennyi konkurencia is van. Én már korábban leírtam mit, mennyiért kapok (keress rá, ha érdekel). Ha csak a plusz TV-t nézem az enyémhez képest, Te több, mint a dupláját fizeted (nekem a plusz HD + TV = 890 Ft).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Ezt a csomagot már hűség nélkül harcoltam ki, lemondással fenyegetőzve (amit komolyan is gondoltam). Annyit mondtam, hogy, "ha nem kapok egy elfogadható árú csomagot, akkor lemondom az egészet". Kért egy kis türelmet, majd egy az előző árnál 500 Ft-tal olcsóbbat mondott (változatlan csomag összeállítás mellett), megköszöntem, majd kértem, hogy kapcsoljon át egy olyan ügyintézőhöz, ahol le tudom mondani az összes szolgáltatást. Erre ismét kért egy kis türelmet, majd közölte, hogy csak úgy tud olcsóbbat adni, ha feljebb lépek. Mondtam, rendben, akkor legyen gyorsabb net (30-asból lett 120-as), ismét egy kis zene, majd a mostani árat mondta, ekkor rendeltem a második Horizon box-ot is, 890 Ft/hó áron, ha vállaltam volna hűséget rá, akkor 450 Ft/hó lett volna.
A HD csomagot akkor harcoltam ki, mikor már az új csomagok alapból tartalmazták. Erre hivatkozva nagy nehezen megkaptam, de csak a második box-ra.
Tavaly decemberben közepén cseréltem le az egyik box-ot kártyára (nem volt biztos, hogy a TV megy vele, így csak egyet rendeltem), majd a két ünnep között rendeltem a második kártyát (ekkor már rossz volt a rendszerük), többszöri megrendelés miatt a másik kártyára is megadták a HD csomagot, valamikor január közepén, végén kaptam meg a kártyát.
Természetesen hűség alatt nem fognak olcsóbb árat mondani, meg kell várni amíg lejár (voltak itt olyanok, akik egy, két hónappal előbb már tudtak alkudozni).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Talán most már sikerült rendbe tenni Nekik.
Épp most akartam írni, hogy szakadjon rájuk az ég, szétcseszték a kedvenceket, most állíthatom be újra.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Ma kaptam egy e-mail-t a UPC-től a MyUPC profil szolgáltatásairól, használatáról. Amin megakadt a szemem, az a Horizon Go szolgáltatás leírása (idézet a levélből).
Lépj be a Horizon Go-ba My UPC fiókoddal és élvezd kedvenc műsoraidat bárhol, bármikor!
• nézz vissza bármilyen műsort akár 7 napig a Műsorvisszanéző segítségével Horizon Go-n is,
• készítsd el saját lejátszási listádat a MyPrime filmtárban,
• bárhol nézheted: mobilon, tableten vagy laptopon - az EU országaiban is!Nincs apró betűs rész, eddig mindig volt (nem kattintottam a linkre, gyanítom ott van). Vagy módosítottak a szolgáltatáson (amit kétlek), vagy egy félre vezető levelet sikerült küldeni.
Igaz, a levél alján található a következő szöveg, Ezt a levelet a UPC Magyarország Kft. küldte tájékoztató jelleggel., de ez is ott szerepel, A levél tartalmáért a Szolgáltató felelős..
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz csabi63 #68929 üzenetére
Nem igazán fog hiányozni a Horizon Go, csapnivaló a mögötte lévő kiszolgálás.
Pár napja teszteltem az Android-os box-on a hálózati lejátszás, hátha sikerül elfogadható szintre emelni, ekkor jött egy frissítés a Horizon Go-ra. Gondoltam megnézem miben változott, nem igazán vettem észre semmit. Kíváncsiságból megnéztem, hogy milyen minőséget tud a Travel Channel HD, indulás után a felbontás talán volt is 360p, esetleg 480p. Gondoltam hagyom egy kicsit, hátha később jobb lesz. Kár volt, fél óra múlva is ugyan az volt, pocsék (egy 8 magos, 3 GB RAM-mal rendelkező eszközön ennél többet kellene nyújtani).Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Mit szóltok az új UPC reklámhoz ([link])? Ezeknek tényleg elgurul a gyógyszer! Nem olyan rég láttam, csak pislogtam. Ilyen esetben eszembe sem jutna a szolgáltatóm.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Gubek-Einste #68944 üzenetére
Az láttam, meg olvastam is, de én most konkrétan a reklám tartalmára, szövegére gondoltam.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Én erre csak egyetlen egy okot tudok, az, az ára, ami havi 2000 Ft.
Mondjuk a csomagokat sem értem, mivel a legolcsóbb csomaghoz nincs "korlátlan adat opció", pedig az 500 MB mellé kellene (tudom, így ösztönzik az előfizetőket a nagyobb csomagokhoz). De, a középső csomagnál van 3 GB adat, ami mellé nem biztos, hogy mindenki bekapcsolja az extra opciót.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Talán még a Connect Box jó is lehetett volna, ha nincs a Puma 6, meg a UPC saját szoftvere. Érdekes módon "a jövő megérkezett" kimaradt a cikkből, pedig szívesen olvastam volna róla.
A szakértelemről meg annyit, hogy azt már rég átszervezték egy külsős cégnek (Ericsson, tudom, itt is vannak kivételek), az Ő sorsukról szintén nem szólt a cikk.
Most örülök annak, hogy a szoftver fejlesztő részleg (ami feltehetően Hollandiában van, több jel is erre mutat, Horizon Go, upc.hu honlap és a visszanéző IP cím alapján) nem kerül a Vodafone-hoz.Remélem a Vodafone gatyába rázza majd a dolgokat és lesz egy jól működő hálózata.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Most olvasgatom a UPC Facebook-os oldalát, hogy megdicsérjem Őket az új reklám miatt. Ami egyből feltűnt, hogy nincsenek felhasználói üzenetek (amit jobb oldalt egy linken keresztül lehetett előhozni).
De azért így is vannak szellemes hozzászólások, idézek is egyet (nagyon megtetszett).Horizon boxon a következő problémát a cipőm talpával és egy kis benzinnel fogom megoldani elég hamar
Már úgyis csörög mint a rumba tökÉrdemes volt vissza menni több, mint egy hónapot, meg is találtam a gyöngyszemet, íme.
Melegszik a mobilod, vagy indokolatlanul lelassul?
Ez bizony nem jelent jót, hátterében egy vírus is állhat. Az okostelefonok processzora nem olyan erős, mint a számítógépeké, ezért sokkal könnyebb megfertőzni őket. Légy résen, és telepíts biztonsági alkalmazást készülékedre!
Mi köze a processzor sebességének a vírusokhoz? A gyenge gépeket könnyebb megfertőzni, mint az erősebbeket? Ekkora baromságot már régen olvastam.
Nem sikerült megtalálni a hírt (két hónapot mentem vissza, igaz azt sem tudom, hogy mikor jöttek az új csomagok), így egy másik hírhez írtam.
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs