-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ztsoft
őstag
Elég sokáig? Már nem számolom, hogy hány Horizon box volt nálam (már a Technikusok is viccelődtek vele, mikor hozzám jöttek), meg az utóbbi időben inkább nem néztem TV, nehogy megint felhúzzam magam a box miatt.
Amit eddig észre vettem a Horizon box és a Medaicard között, hogy az előbbinél több adónál vannak kisebb akadozások, hang kihagyások, míg az utóbbinál nincs ilyen (nem beszélve a kép minőségéről).
Igen, a jövő megérkezett! Köszönöm, de ennyi elég volt a jövőből, inkább maradok a múltban.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Sziasztok!
Valami felénk is megadta magát. Random kockásodó adások (box-on, kártyán egyaránt), el - el tűnő net.
A modem értékek [link] sem a legjobbak. Holnapig ha nem javul, be is jelentem.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Eddig azt hittem, hogy minden, ami ahhoz kapcsolódik, tiltott itt a PH-n (persze a "virágbolt" még nem).
Igaz még mindig vitatkoznak a technológia jogi aggályairól (érdekes módon arról nem vitatkoznak, hogy az összes adathordozóra külön jogdíjat (artisjus) fizetünk, függetlenül a rajta tárolt adattól), pedig az összes, eddig letöltött Linux-ot azon keresztül szedtem le, ezzel is besegítve a terjesztésbe.
Mindegy, hagyom is, mert már nagyon OFF, még a végén bünti lesz érte.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Sziasztok!
A UPC ismét bebizonyította, hogy rászolgál a hírnevére!
Ma volt egy hibabejelentésem TV-re, az összes alsó frekvencián (112, 120 MHz), akadnak, kockásodnak az adások mind két készüléken (box, kártya).
Az ügyintéző erősködött, hogy frissítés kell a kártyára, majd az megoldja a problémát (hiába mondtam, hogy mind két készüléken gond van).
Erre a box-ra küldött valamit (most csak az "ingyen" nézhető adások jönnek). Ismét telefon, valamit állított a központban, de csak 1,5 - 2 óra múlva áll helyre (ennyi az átfutási idő, szerinte)! Még a bűvös "reset" sem segített.Az ideg majd szét vág, kell egy kis idő míg lehiggadok. Már azon is gondolkozom, hogy panaszt teszek. Ennyire nem lehetnek balf...ok!
Nesze neked prémium szolgáltatás! Itt lenne már az ideje, hogy a kedves UPC rendet tegyen a saját háza táján! Ez így felháborító, amit művelnek! Mindennek a tetejében az ügyfelet teljesen hülyének nézik, holott saját magában kellene a hibát keresni.
Inkább nem folytatom.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Nem igazán értem a UPC-t.
Dolgoztam külső programozóként és mindent megtettem, hogy a kezem közül kikerült kód hiba mentes legyen (persze ez nem mindig jött össze). De még a cégnél is tesztelték, mielőtt kikerült volna a külvilágnak. Ha valami nem stimmelt, azonnal dobták is vissza javításra. Ezzel azt akarom mondani, hogy arra törekedtek, hogy hiba mentes legyen a kód (volt mikor nem sikerült, de ilyen, mint a UPC-nél, ilyen nem volt, a külvilág nem is tudott róla, volt hiba napló, stb).
Ezzel szemben a UPC még az Alfa állapotot el sem érő kódot teszi ki a külvilágnak. Szerintem egy piacvezető szolgáltató ezt nem engedheti meg magának!
Lassan elérik a "gagyi" kategóriát is.Ha az anya cég fejleszti ezt is, akkor meg még siralmasabb a helyzet. Mivel a traceroute szerint a upc.hu erre a gépre mutat "sales.upc-cablecom.ch (213.46.237.24)", IP cím szerint meg Hollandiában van [link].
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #65242 üzenetére
A tegnapin nagy nehezen túltettem magam, nagy nehezen sikerült kihámozni a MyUPC-ből, hogy milyen készülék tartozik az 1-es, mi a 2-es TV-hez. Így egy box csere megoldotta a tegnapi galibát.
Erre ma ismét jött a fekete leves!
Kaptam egy e-mail-t, hogy a szolgáltatást sikeresen bekapcsolták, no igen, csak a mediacard-ot nem kaptam meg hozzá!
Ismét telefon, majd közli velem, hogy törölték a kiszállítást! De az értesítő azért megjött.
Most mindent vissza állított az eredeti állapotba, és előröl kezdte a megrendelést!
Ismét felment a pumpa! De uralkodtam magamon, próbáltam kedves lenni (mint ahogy az ügyintéző is az volt).
Mikor végzett, akkor megkérdezte, hogy segíhet-e még valamiben. Igen, volt a válasz, mondtam, hogy ez volt a harmadik megrendelés a mediacard-ra, meg felsoroltam a tévesen kapott értesítéseket is, meg a hibásan működő MyUPC-t (már rutinosként tudtam, hogy a hangfelvétel alapján vizsgálják a panaszt). Majd közöltem, hogy panaszt szeretnék tenni. Ja, és legfontosabb, megkérdeztem, hogy egy piacvezető cég, hogy engedhet meg magának ilyeneket, erre csak sűrű elnézés volt a válasz (persze, mit is mondhatott volna).Kíváncsi leszek, hogy mi lesz belőle. A mediacard-ra 12.-ei szállítást mondott.
Egyelőre ennyi, ha lesz folytatása, majd jelentkezek.
ui.: Most már csak mosolygok az egészen. Nem irigylem az ügyintézőket sem, ha ilyen pocsék a rendszer.
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz hardverlog #65276 üzenetére
Szia!
Szerintem nincs rendben. Ha a kép szétesik, akkor az azt jelenti, hogy a vevő egység már nem tudja javítani a hibákat (túl sok van). Szerintem egy jónak nevezhető szolgáltatásnál észre sem vennéd a hibákat (mind javítva lenne a vevő által, egy bizonyos százalékig).
Csak egy példa az eltérő képességekre. A Horizon box-on már a kép is meg, meg állt, ezzel szemben nálam a TV-n észre sem vettem, csak a diagnosztikai menüben látszódott, hogy valami nincs rendben (természetesen ugyan azon a csatornán).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Szia!
Ha nincs a Horizon Go-ban, akkor elsőnek meg kellene nézni, hogy van-e előfizetve HD csomag (TV-n tudod nézni a közszolgálati kivételével a többit).
(#65281) hardverlog Nézd egy kicsit másképp. Miért fizetsz, széteső, szakadozó adásért, vagy "kristály tiszta, tű éles kép"-ért (ahogy a UPC reklámozza)?
Én a helyedben már hívnám is 1221-et, hibabejelentést tennék. De ha ez Neked így jó, akkor ne vedd figyelembe ezt a hozzászólást.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
(#65286) Toth_Jani és (#65287) Roli27 Ezek után már semmin nem lepődök meg.
(#65288) Lazarski Lehet nagyon sokba kerül a fenntartás, vagy nem tudják a lépést tartani. Ha "csak" a "csóró" országok maradnak, akkor a színvonal is mély repülésbe kezd. Akkor lesz csak igazán terhelt az ügyfélszolgálat.
Még egy kicsivel több, mint egy évem van hátra a hűségből, így kivárom a végét, legfeljebb sűrűbben hívom a 1221-et, sűrűbben teszek panaszt.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #65275 üzenetére
Ismét jött egy e-mail:
Köszönjük, hogy My UPC szolgáltatásunkat használta. Tájékoztatjuk, hogy számlakézbesítési módjának megváltoztatására vonatkozó igényét fogadtuk és a beállítás sikeresen megtörtént.
Az új számlakézbesítési mód: PDF normál - My UPC
Következő UPC számláját az új számlakézbesítési módnak megfelelően fogja megkapni.
Még milyen jó, hogy 2017.03.21.-étől így kapom a számlát. Persze most sem kértem, igényeltem ilyet.
Ezek után számomra a MyUPC használhatatlan! Valószínű, hogy az egész kód egy nagy bug halmaz. Már azt is el tudom képzelni, hogy amit az ügyintézők használnak programot, az is hasonló állapotban van (karácsony előtti megrendelésem elsőre tökéletesen sikerült, akkor még a MyUPC is használható volt).Az összes eddig a UPC által küldött e-mail el van mentve, ha szükség lesz rá, akkor kéznél legyen.
Viszont a hibaelhárítás gyors volt (ellenőriztem, már nincs hiba), igaz, ebből is kettő e-mail jött (inkább kettő, mint egy sem ).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Soma01 #65320 üzenetére
Szia!
Elképzelhető, hogy váltogatja. Elvileg az volna az értelme az automatikus módnak, hogy megpróbál egy olyan csatornát keresni, ami kevésbé használt, vagy kevésbé szennyezett.
Nekem is ilyen van, de nálam annyival másabb a helyzet, hogy még kevés WiFi-s router van, így találtam tiszta csatornát, nem is használtam az automatikus módot.
(#65318) merqree Nem csak ott teszik ezt. Sajnos nincs egy olyan ember Náluk, aki ellenőrizné, hogy jól működik-e minden (most kapcsolok, de, hogy nincs, azért tartják az ügyfeleket, azok majd panaszkodnak, hogyha valami nem jól működik ).
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz wjbhbdux #65412 üzenetére
Szia!
Ez nem mostani probléma, ez mindig is jelen volt (van mikor 3 - 4 napba beletelik, mikorra sikerül letölteni az aktuális számlát).
(#65413) Lazarski Ez tetszik! Legalább a kedves ügyfél tud miből választani.
(#65393) cigam Ismerve a képességüket, az 1 hét nagyon kevés idő erre a nagy munkára!
Azért egy kis fejlődés már látható, már nem találkoztam 404-es (A keresett oldal nem található) hibával az oldalon (sikerült rendbe rakni a linkeket az oldalon).
Sajnos az utóbbi időben azt tapasztaltam, hogy már nem csak az oldalukkal van probléma, hanem az egész rendszerrel. Nagyon elindultak a lejtőn lefelé.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #65377 üzenetére
Sziasztok!
Ma kaptam egy e-mail-t a UPC től, hogy olvasták az általam kitöltött kérdőívet (ugyan azt írtam le benne, mint amit szóban az ügyintézőnek, meg ide a fórumba). Elnézést kérnek a többszöri megrendelés miatt, meg a MyUPS-s üzenetek miatt (utóbbit idézném, A beállított számlaküldési mód továbbra is a MyUPC számla, amelyről több elektronikus visszaigazolás nem várható. ).
A fentiekre tekintettel, és köszönetként azért, mert megosztotta velünk tapasztalatát, a mai naptól 3 hónapon keresztül díjmentesen biztosítjuk Filmbox kiegészítő csomagunk csatornáit a mediaboxon. A plusz csatornákat a 121-124. programhelyeken érheti el, a műsorokhoz pedig kellemes kikapcsolódást kívánunk.
Tudom, ajándék lónak ne nézd a fogát, de azért a Filmbox Extra HD csatorna is benne lehetne (van HD csomag). Most nézem a csatorna kiosztást, a Filmbox kiegészítő csomag pont a 121-től 124-ig van, mint az e-mail-ben is, akkor ismét mehet egy telefon, hogy a Filmbox Extra HD kimaradt. Az már csak mellékes, hogy már nincs "mediabox"-om (ma sikeresen megváltam tőlük).
Ha már úgyis telefonálok, akkor rákérdezek, hogy hogyan áll a múltkori panasztételem, mert eddig semmit nem kaptam róla (ha jól emlékszek, akkor erről kellene valami értesítést kapnom, hogy megkapták, meg, hogy kivizsgálják és értesítenek).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Köszönöm a kiigazítást. Ezeket csak emlékezetből írtam (HBO-m meg nincs, csak készülék csere után egy darabig jött, akkor 5.1-es magyar hang volt).
Eddig a box rá volt kötve az erősítőre, de mióta kártyára váltottam, azóta nem néztem (lustaság, még a TV nincs rákötve az erősítőre, mesze van még az F1).Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #65460 üzenetére
Sikeresen megkaptam a hiányzó Filmbox Extra HD csatornát is, de a panasztételem is hibásan lett rögzítve (pedig hangfelvétel is van róla), csak a többszöri megrendelés szerepel benne. Ilyen egy piacvezető szolgáltató hozzáállása! Csak gratulálni tudok nekik ehhez a teljesítményhez!
Részemről itt le is zártam a dolgot, sem energiám, sem időm, főleg türelmem nincs erre, hogy harcoljak velük.
Már csak abban reménykedek, hogy egyszer összeakadnak egy olyan emberrel, aki nem adja fel, akár a bíróságig is hajlandó elmenni.Remélem a konkurencia nem halogatja túl sokáig az építkezést, hogy a hűség leteltével el tudjak húzni tőlük.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Watercolour #65498 üzenetére
Nem ez volt az első panasztételem, már többször összeakadtam velük, de már unnom, hogy mindig nekem kell többször ugyan azt elmondani (ráadásul még kötik is az ebet a karóhoz, ezzel teljesen hülyének néznek), mire nagy nehezen sikerül megérteni, hogy miről beszélek (teljesen mindegy, hogy hol teszem ezt meg, Facebook, MyUPC, telefon, e-mail, már mindet kipróbáltam). Szerinted az írásos üzeneteket ki olvassa? Nyoma ugyan úgy van a hangfelvételnek is, ha meg el akarják tüntetni, azt az írással is megtehetik.
Ez volt az első alkalom, hogy reagáltak a kérdőívre (nem először írtam rosszat, hibát benne).
A véleményem megvan róluk (nem beszélve a szerzett tapasztalattal), ahhoz, hogy változzon, nagyon nagy fejlesztésekre lenne szükség, ez pedig tudjuk, hogy lehetetlen.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz nyuszó #65500 üzenetére
Szia!
Én csak annyit írok, hogy vannak olyan területek ahol nincs, vagy nagyon kevés hiba van, de vannak olyanok is, ahol elég sok a hiba (főleg felvásárolt terület, ahogy nálam is).
Az ügyfélszolgálatról meg gondolom nem kell írnom semmit, mindent megtalálsz itt (főleg az utóbbi időben).A többi a Te döntésed.
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Ismét sikerült egy tökéletes kérdőívet összeállítani Nekik! Főleg az a rész tetszett, ahol a fontossági sorrendet kérdezik, nos, villany (áram) nélkül nincs Wi-Fi, kedves UPC!
(#65567) love Lehet meg is döntötted a csúcsot!
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz milenda #65574 üzenetére
Szia!
Nekem az új szerződés kötésekor lett rögzítve az előfizetésemhez, annyi a feltétele, hogy elektronikus úton kapod a számlát, meg így fizetsz (én átutalással fizetek), persze határidőn belül. Esetleg megkérdezheted a 1221-en, hátha utólag is megkapod.
Így szerepel a számlán.
(#65577) milenda A fenti képen látható módon, minden hónapban.
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz erahurka #65582 üzenetére
Szia!
Esetleg nézd meg a szelessav.net oldalt, azt hiszem, hogy itt van lehetőség "mérőbox" igénylésre is. Ha jól emlékszek, itt a fórum is volt már erről szó, meg talán program is volt írva.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Nekem már kétszer is ajánlottak (legutóbb azzal kezdett az ügyintéző, "csak 3000 Ft", mondtam, hogy most sokszor elvagyok ebből az összegből fél évig is, majd ha tud olcsóbbat ajánlani, akkor beszélhetünk róla ), de nem mentem bele.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz hypno skate #65621 üzenetére
Szia!
Nekem ugyan ezt játszotta egy hétig, mikor meguntam és hibára jelentettem (persze jött a mágikus "reset", meg az egyéb ráolvasás, de nem segített), így csere lett a vége.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz hypno skate #65624 üzenetére
Ha vissza olvasol olyan nyár közepe felé, még megolvadt UPC kártyát is látsz (pedig a kártya foglalat a box másik oldalán van). Nálam a melegben a tuner csatlakozója olyan 60 fokos lehetett (kézzel megfogva égetett), akkor milyen meleg lehetett a tuner chip, mivel be van burkolva (árnyékolás). Ezt már akkor kitárgyaltuk itt a fórumon, hogy a készüléket nem erre a szoftverre tervezték.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
-
ztsoft
őstag
válasz Watercolour #65698 üzenetére
Pontos dátumot nem tudok mondani (nem voltam előfizetőjük, pocsék szolgáltatást nyújtottak), Google szerint 2011 novembere (Rubicom). Utólag a Technikusoktól tudom, hogy nem győzték cserélni az eszközöket a fejállomáson, olyan elavultak, rosszak voltak (elmondásuk szerint, így nem is lehetett szolgáltatni).
Lehet még mindig van olyan eszköz a hálózatban, amit nem ártana cserélni, de addig maradnak, míg működnek (sajnos ez a UPC hozzá állása, saját tapasztalat, az utcában csak azért nem cseréltek két oszlop között koax kábelt, mert az oszlopokat nem cserélte az áramszolgáltató, pedig utólag mégis cserélni kellett).
Csak a tisztán látás miatt, én nem a Szentendrei fejállomásról írok, ez Mátraszőlősön van.
A Rubicom előtt volt még egy szolgáltató (már nem emlékszem a nevére), Ők építették a hálózatot (csak 3 hónapig voltam előfizetőjük).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ArthurShelby #65753 üzenetére
Mi a baj? Nem tetszik a prémium szolgáltatás?
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ArthurShelby #65755 üzenetére
A box-októl már én is sikeresen megszabadultam, érdekes módon azóta nincs akadó kép, kihagyó hang (az F1-es szezonra már felkészültem egy DVB-T box-al, tanulva a tavalyi esetekből ).
CB még nem volt (nem is kellene, 120-as nethez felesleges), a TC meg bridge módban saját router-rel eddig jónak mondható (vannak ping gondok, de már ennek is örülök, hogy ennyire stabil).
Igen, az interaktív szolgáltatások meg szinte használhatatlanok (nesze neked prémium szolgáltatás).Ja, a négybetűs sajnos náluk sincs (már elég közel vannak, ~ 5km), remélem mire lejár a hűségem (~ 1 év), akkora már lesz biztató hír.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Cufter #65760 üzenetére
Szia!
Sajnos a UPC-nél majdnem mindent egyedi elbírálás (azaz, az ügyfél mennyire rámenős) alapján adják, nekem nagy nehezen sikerült a HD csomagot megkapnom "ingyen" (ahogy itt korábban leírtam), ha jól emlékszem, volt olyan, akinél ez nem működött.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ArthurShelby #65776 üzenetére
Egy kicsit pontosítsunk rajta, mert sokan nem ismerik a "Live Linux" jelentését.
Ez egy adathordozóról (DVD, Pendrive) futtatható Linux-ot jelent, a gépen lévő adatokat nem módosítja, nem települ (csak ha azt akarjuk).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ArthurShelby #65795 üzenetére
(#65796) 4Grider Én inkább arra gyanakodnék, hogy fixre van korlátozva minden csatorna a szervereken (meg a UPC hálózata sincs a helyzet magaslatán), és a felhasználók száma miatt tapasztalható az említett különbség (már többször próbáltam ugyan azon csatornán, különböző időpontban). Meg a szerverek földrajzi helyzete is kétséges, gépnév (IP cím) alapján Hollandia jött ki (régebben néztem, tudom ez sem 100%-os infó).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz pozsipeti #66015 üzenetére
Szia!
Az a lista egy vicc. Rákerestem a TV-mre (Panasonic TX-48AS640E), nincs a listában, de ha egy pontot teszek az "E" betű után (azaz, TX-48AS640E.), úgy már szerepel a listában.
Még arra sem képesek, hogy helyesen írják be a típus számot!Hogy a kérdésedre is adjak valamilyen választ, a Samsung PS51F5500 (2013-as modell) simán kezeli. Szerintem viszi a Tied is.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Sziasztok!
A FilmBox ilyen pocsék minőségben add? Mintha 1 x 1 cm-es kockákból állna a kép (főleg gyors mozgásnál). Arra gondoltam, hogy egy régi katasztrófa film ilyen minőségben van meg nekik, de nem, az ajánlók, a reklámok is ilyen minőségűek.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz szabogabor10 #66060 üzenetére
Szia!
Ez volt az első alkalom, hogy néztem (szeretem a katasztrófa filmeket), de ezek után az utolsó is. A reklámok sem semmik, Cseh reklámok, alattuk zene. No meg a kiszerelés, reklám -> ajánló -> reklám.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
A Te sztorid tetszett, életszerű.
De amit linkeltél, az számomra egy oltári nagy baromság. Meg lehet a UPC sem gondolta át kellően, mikor cserélik, visszaveszik a készülékeket, ki fogja majd tisztítani, vagy az előfizetőnek kötelessége lesz tisztán (cicoma nélkül) vissza juttatni?(#66126) pozsipeti Szia!
Én egyszer próbáltam, még anno az egyik F1-es szabadedzést felvenni, de nem sikerült neki, 0 B-os fájl lett a vége. A miértről eddig sem tudok semmit. Többet nem is próbáltam, inkább egy másik box-al vettem fel.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Persze, értettem amire utaltál. Azért is írtam le a saját véleményemet is a dologról.
Hacsak nem arra akarnak ezzel célozni, hogy a Connect Box legfeljebb szobadísznek jó.
Még az is lehet. De így már legalább személyre is lehet szabni a kinézetét, nem csak sima fehér.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
-
ztsoft
őstag
válasz Beniii06 #66229 üzenetére
Szia!
Köszönöm a linkeket.
Amit linkeltél, az, az új hálózatról szól, én viszont a jövőbeni felvásároltra gondoltam (ha létrejön az üzlet).Más. Ha jól tudom, az Invitel felvásárlás is az idén lesz esedékes. Ők is jelen vannak nálunk, igaz csak "vezetékes" (azaz rádiós) telefonnal, azt viszont nem tudom, hogy a 4 betűs mit kezd majd ezzel.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Sziasztok!
Másik fórumon találtam rá egy hírre, miszerint megszűnik a 30 digitális rádiócsomag, [link]. Már nem kell 30 nappal előre bejelenteni a változásokat? A mostani számlán nem szerepel (az utolsó ilyen bejelentés a novemberi számlán volt).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Ahhoz képest, hogy karácsony óta ilyen rossz, jó, hogy észre vették (gondolom már túl sok volt a panasz).
Egyszer talán sikerül egy olyan embert felvenni, ráállítani, aki rendbe tudja tenni az egész rendszert (írhattam volna katyvaszt is).Csak halkan jegyzem meg. Nem lehet, hogy ezt is a T-Systems fejleszti? Sokat olvastam már a Facebook-on, hogy másnak a személyes adatai jelentek meg több előfizetőnél.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Simba86 #66450 üzenetére
Szia!
Ezt neked kell eldöntened, hogy melyik maradjon, melyik passzol jobban az igényeidhez. De egy pár dolgot tudok írni a Horizon HD box-ról.
1, Gyenge hardver a szoftverhez képest (azaz, lassú).
2, Van felvételi lehetőség saját külső HDD-vel, de nem mindig sikerül neki a felvétel.
3, Az interaktív szolgáltatásokhoz külön UTP kábel kell.
4, A visszanézőben a stream erősen le van butítva, mind a kép, mind a hang.Ha többet szeretnél róla, akkor keress rá itt a fórumon, már egy párszor leírtuk, talán még összehasonlítás is van.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest