Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ArthurShelby

    addikt

    válasz Uthenger #58008 üzenetére

    Engem csak 1x hívtak. Ez alapján akkor azt is el lehet játszani, hogy 2x egymásután fölhívnak, és mossák kezeik.
    Azt utálom a upc-nél (bár a t-nél is így volt), hogy mindig folyamatosan újra kell nyitni a hibajegyet, és folyamatosan neked kell jelezni/bizonyítani, hogy valami nem jó. És ha nem ölsz bele rengeteg időt/energiát, akkor olyan, mintha ők mindent jól csinálnának (ergo csak akkor tudsz eredményt elérni, ha kitartó vagy és beleölsz rengeteg időt/energiát). Helyből abból indulnak ki, hogy te valamit rosszul csinálsz, és bizonyíts.
    A másik taktika az ilyen multiknál, hogy mindig csak egy rangsorban legalul lévő emberrel tudsz beszélni, egy csicskával (akiknek nem irigylem a munkáját, mert rajtuk csattan az ostor legtöbbször), akinek semmilyen jogosultsága nincsen. A nagyobb vezetőkkel/szakemberekkel/a témában igazán kompetenssel te csak email-ben, vagy így-úgy egy-két upc-s ügyintézővel közvetve tudsz kommunikálni.
    Bekötés után 2 hétig nem volt telefon, és semmi információ nem kaptunk(számhordozás is volt), a megbeszélt időpontok (bekötés, hordozás) rendre elmaradtak, mert a lusta szerelőK nem végzik a dolgukat, és mert a upc-s ügyintézők is csak írásban/üzengetve érik el őket.
    Gyakorlatilag a rendszer lényege, hogy ne tudj számonkérni, mert az egymásra mutogatás megy, illetve a kifárasztásos módszert játsszák.

    (Viszont mikor nincs hiba, akkor tényleg jó a szolgáltatás. (persze kivétel a jövő box, de mi úgy se nézünk tv-t, én is csak a horizon go-t használom))
    (Másik pozitívum, hogy én is rengeteget tanultam/fejlődtem a csatározásokban, így ha valami hiba van a családban (pl nagymamánál, szülőknél, testvérnél) én szoktam telefonálni. Már külön várom, hogy alkudozhassak a upc-vel, mikor lejár a hűség. :D)

    [ Szerkesztve ]

    A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

  • cigam

    félisten

    válasz Uthenger #58008 üzenetére

    Ad1. Nem a kötbér miatt csinálom, hanem mert szar a szolgáltatás.
    Ad2. Természetesen van bizonyos határ, de az ne egy telefonhívás legyen. Pl. Írhatnak SMS-t Vagy e-mail-t, hogy ekkor meg akkor próbáltak elérni, de nem sikerült. Legyek szíves hívjam fel ezt meg azt a számot, hogy átbeszélhessük a megoldást.

    Amúgy ma megint felhívott a UPC. Első körben áramtalanított volna, de mondtam, hogy az már megvolt pár napja az előző kollegájával. Most box-ot "reseteltük" (gyári állapot visszaállítása), és a művelet végén megint megkérdezte, hogy "most jó"? Megint elmeséltem, hogy ehez napok kellenek, de megint úgy köszönt el, hogy zárom a bejelentést...
    Mostanra kiderült nem lett jó: [link] Megint megakad a lejátszáskor a kép.

    Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

Új hozzászólás Aktív témák