-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
válasz
faranus #65525 üzenetére
Tipikus!
Húzzák az időt és hazudoznak (az adott hibát kijavították, csak közben föllépett egy másik..., 4nap kell hogy a főnökével megbeszélje, kijavították a hibát), mindig mindent elölről akarnak kezdeni (küldik a tehcnikust).Ez a tipikus kifárasztásos módszer. Rengeteg időt/energiát kell beleölni (amit a hibát tapasztalók 1%-a csinál meg), és a végén már örülsz hogy szabadulsz (már nem kérsz kötbért, kárpótlást...).
Félreértés ne essék, nemcsak a UPC ilyen, ilyen minden nagy cég (mint pl telekom).
Engem az egészben az zavar/háborít fel legjobban, hogy bizonyítottan (megvan 1000 és 1 hangfelvétel) hazudtak/hülyének nézek (és itt főleg a magasabb beosztásúakra gondolok, mert míg egy átlag ügyintéző jogosan adja a hülyét mivel nem ismeri az ügyet, addig egy főnöknél ez nincs így).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!