-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Sziasztok,
nem saját tulajdonú lakásba költöztem, ezért ha lehet nem írnék alá hűséget. Csak net kéne, az épületben Telekom és UPC van. UPC a Fiber 30-at 3500Ft-ért adja havonta 24 hónap hűséggel.
Telefonon azt a felvilágosítást kaptam, hogy ha hűség előtt lemondom, akkor az addigi hónapok miatti kedvezményeket fogják felszámolni. Telefonon azt mondták, hogy ennek a csomagnak a listaára 10000+ Ft (talán 11 000+ Ft). Viszont ezeket sehol nem találtam meg a honlapon írásban (ÁSZF, stb.).Tekintve, hogy hűség nélkül a Trio S 9000 Ft olyan tévével, amit nem használnék, nem tudom melyik a jobb döntés.
Valahol szerepel írásos formában, hogy a hűség előtti felmondásnak a büntetése az igénybevett hónapokra a kedvezményes ár és a rendes ár különbsége? Hol szerepelnek a hivatalos nem kedvezményes árak?
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz Nakivagyok #43106 üzenetére
köszi,
közben megtaláltam én is.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
Sziasztok,
ma kötötték be a upc-t, ezt a fehér connect box-ot kaptam (mint mostmár mindenki(?)).Csak nekem cicereg, amikor nagyobb adatmennyiséget töltök le, vagy másnak is, de csak engem zavar?
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
Lehet, valahogy az online felületen a kapcsolattartási telefonszámot szerkeszteni? Ahol azt hinné az ember, hogy lehet, onnan a "módosítás" gomb átvisz egy Vodafone profil oldalra, ahol viszont már nem is szerepel a telefonszám és szerkeszteni sem lehet...
(És persze mindezt azért szívom végig, mert nem képesek kikapcsolni a számla értékesítő sms-t.)
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
Sziasztok,
megkaptam ma a szokásos havi értesítőmet az elkészült számlámról, de az összeg magasabb, mint eddig (csak vezetékes netem van). Összeraktam, hogy kb most járhatott le az egy éves hűségem. Nincs ilyenkor a szolgáltatóknak 60 nappal korábbi tájékoztatási kötelezettsége, hogy árat fog emelni? Mert ilyet viszont nem kaptam.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz MiZo1990 #107103 üzenetére
Köszi, természetesen a számlát nem szoktam megnyitni, mivel az e-mailben benne van az összeg. Most megnézve az utolsó "régi árú" számlán nem szerepelt semmi, a két előtte lévőben viszont csak az szerepel, hogy lejár a hűségem, ezért joguk van fogyasztói árindex szerint emelni, tájékoztatólag leírnak egy rohadt magas összeget, hogy mennyi lenne náluk egy hasonló csomag, ha most kötném meg egy év hűséggel (persze az irreálisan magas összegnek a célja gondolom, hogy ijedtemben kössek egy új hűséget, amit persze csak nagyobb csomagra lehet, mint a mostani, ami drágább havonta, mint amire végülis most emeltek) de a lényeg nem szerepel, hogy mennyi is lesz az új összeg...
Erősen tisztességtelen magatartásnak tűnik.
(Az emelés, mivel az "infláció" korlátozza, persze nem vészes.)Végeredményben azzal, hogy nem jól hívják fel a figyelmet a hűség lejártára, nem is tudtak megijeszteni az irreális összeggel. De ettől még nem korrekt, hogy nem tudják rendesen a számlaértesítő e-mailben leírni, hogy fontos tájékoztató van a számlában változásról, nem csak maga a számla és az sem, hogy abban a tájékoztatóban nem szerepel az új összeg pontosan.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz woodworm #107107 üzenetére
+@blakey
hát nekem nincs ott az új összeg.
(ez a márciusi, az áprilisi pont ugyanígy néz ki, a májusiban már a "Kedves Ügyfelünk" tájékoztató sincs, júniusiban már az új összeg szerepel (de semmilyen tájékoztató sem)
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
Aug 30-tól bizonyos csomagoknál (megint) árat emel a voda... Nézzétek meg az ehavi számla alját.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz moonster #131825 üzenetére
ügyfélszolgálat se megy. pont meg akartam nézni, hogy most megint miért más a számlaösszeg (csak internetelőfizetésem van), de persze nem tudom megnézni a számlát.
szóval náluk lesz valami.It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
Csak nekem van folyamatosan szerencsém a Vodafone hülyeségeivel?
Küldtek most egy "jogszabályi kötelezettség alapján" egy ajánlatot egy bő ezressel drágább csomagra, majd azt írják, hogy ha nem csinálok semmit, akkor változatlan féltelek mellett maradok a mostani csomagban. A levél alján meg az van, hogy ez nem tartalmaz reklámot és nem marketing megkeresés. Akkor meg mi a f... lenne? (Így se tudják stabilan teljesíteni a meglévő csomagomat, nem is kell névben nagyobb.)
De megijedtem, hogy hátha az van, hogy megint emelni akarják a mostanit és ehhez képest az új ajánlat jobb lenne, ami miatt most megnéztem a számlát. (Ugye az e-mail-es értesítőben az van fixen benne, hogy lehet fontos értesítés a számlában, ahelyett, hogy akkor lenne egy figyelmeztetés, amikor van is....)
Így tűnt fel, hogy minden hónapban megbüntetnek epack kedvezmény nem teljesítése miatt, majd a következő hónapban automatikusan korrigálják (és persze arra a hónapra újra megbüntetnek). Elektronikusan kapom a számlákat és csoportos beszedéssel fizetek.
Ha bármi más vezetékes lenne a házban, már váltottam volna. Egyszerűen nem lehet oda eljutni, hogy én fizetek, ők szolgáltatnak és békén hagyjuk egymást. És kedvem sincs megint órákon át zenét hallgatni, vagy sorban állni, hogy aztán írásos bejelentésként 30 nap múlva értesítenek, vagy online panaszt beadni, hogy 30 nap múlva értesítsenek. Az eddigi tapasztalatok alapján merő zagyvaságot. Normális országban már fogyasztóvédelem szétbírságolta volna őket.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Hálózati / IP kamera
- Ukrajnai háború
- EA Sports WRC '23
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Arena Breakout: Infinite
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Cyberpunk 2077
- További aktív témák...
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060Super 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- Kezdődik újra a bányászszezon! Rig Építés/karbantartás/felügyelés stb.
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)
- AMD Gamer PC / AMD Radeon RX 7900 XTX / AMD Ryzen 7 7800 X3D
- iphone 14 Pro Max 128gb, független, makulátlan, 100% akku