-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheHardOne
tag
válasz audi100td #4205 üzenetére
Ez azért van, mert így nem lehet eljátszani azt, hogy a közös háztartásban élők (papa, mama, gyerekek...) mind új szerződést kötnek, ha nem fizetés miatt az előzőt kikapcsolják. Emiatt szükséges az ingatlant is "figyelni", hiába névhez kötött a szerződés.
lehet találgatni "kik" miatt van/lett így...
-
TheHardOne
tag
válasz Intruder2k5 #4445 üzenetére
Annyi infóm van, hogy a volt Rubicom körzet problémái (és a mobilinternet bevezetése) nem várt terheket rótt elsősorban az ügyfélszolgálatra, de a műszakiakra is, ráadásul a fejlesztések (pl. Gödöllő) is részben ezért eléggé elcsúsztak (elég csak megnézni a karbantartások oldal hosszát, ami jó ideje nem volt ekkora), ezért egyelőre lekerült az asztalról a téma, jelenleg a legfőbb cél a "normál" (problémamentes) állapot elérése minden szolgáltatási területen (főleg a Rubicom területeken). De valószínű, hogy karácsonyi ajándékként még az idén megtörténik.
Az új STB-vel kapcsolatban pedig, az Magyarországon inkább 2014 eleje, mint 2013, és valószínűleg olyan felárért lehet majd csak igénybe venni, ami sokak kedvét el fogja venni.
-
TheHardOne
tag
Isaszeg, Csömör, Kistarcsa és a környező települések érintésével múlt hét péntek óta karbantartások zajlanak, ami eltart elvileg péntekig. Akinél esetenként digitális tv-n nincs kép és/vagy hang, az analóg nagyon csíkos és az internet sem működik 100%-osan (snr 20-30 körül) ne lepődjön meg.
-
TheHardOne
tag
Műszakilag semmi akadálya az áttérésnek, Intruder2k5 leírta a lényeget. Mint ahogy az ólmozott benzin is megszűnt, teljesen érthető, hogy kivezetik az elavult technológiákat.
Egyébként digitálison sincsenek sokkal igényesebb csatornák. Ami az új RTL-t illeti, az nem a UPC sara, sokkal inkább az M-RTL Zrt.-é.
A Digivel kész szerződésük volt, csak kitalálták, hogy kérhetnének érte többet is. Az eredmény ismert. Az internetes VOD-jukban (rtlmost) pedig pénzt kérnek az RTL II-s tartalmakért. Ez sokat elárul a csatorna mentalitásáról. Pedig az ott adott műsorok többségében annyira alacsony színvonalúak, hogy még torrentre se töltik fel.
[ Szerkesztve ]
-
TheHardOne
tag
válasz Intruder2k5 #4747 üzenetére
Piaci alapon szolgáltat minden szolgáltató. Csak olyat árulnak és olyan áron, amire igény van és nekik is jövedelmező. Minden ügyfél eldöntheti, hogy milyen áron milyen szolgáltatást akar/tud igénybevenni.
Valószínűleg nincs igény analóg silverre vagy goldra olyan mértékben, hogy megérje, hiszen a szolgáltató alapvetően nem ellensége a saját pénzének.
Persze lehet emlegetni a szolgáltatók eltérő lefedettségét, de ahol egy cég szolgáltat ott szokott lenni legalább egy másik is, és akkor a műholdasokról nem is beszélve, tehát választék az van.
Szerk: Ennek a modellnek úgyis leáldozóban van, most Magyarországon az a nagy trend, hogy mindeki amit tud a netről szerez be, és akkor és úgy nézi, ahogy akarja, reklámmentesen, ráadásul ingyen, havidíj és hűségidő nélkül... Ez persze azzal is jár, hogy akik nem így csinálják, annak a kábeltv szolgáltatás egyre drágább lesz, mivel fedezni kell a kieső bevételeket.
[ Szerkesztve ]
-
TheHardOne
tag
válasz Intruder2k5 #4757 üzenetére
Ő frekvenciatáblázatot keres (MHz).
-
TheHardOne
tag
válasz Options #4765 üzenetére
Igazából úgy vannak vele, hogy azt az átlag felhasználók 99%-át nem érdekli, nem kell ismerniük, akinek meg kell, az náluk/nekik dolgozik és az meg máshonnan tudja Egyik ok, amiért megszűnt, hogy kiderült voltak visszaélések a szűrők baszkurálásával (nem mondom melyik megyékben, de sejthető), amivel jogtalanul lehetett fogni az adást. Másik ok, hogy az új ÁSzF-el rendszeresen változik egy csomó helyen, és senkinek nincs már kedve adminisztrálni a felhasználók felé 100+ helyen. És persze ez még egy szög az analóg adás koporsójába (digitális frekvenciatáblázat természetesen elérhető a honlapon).
Amúgy elárulhatnád, Neked miért van rá szükséged, hátha lehet valamit tenni az ügyben
-
TheHardOne
tag
válasz Intruder2k5 #4767 üzenetére
Tényleg, ezt el is felejtettem. Jó pár éve nem volt szerencsém ilyen TV-hez, de inkább az van, hogy Fibernetnél és itt is annyiszor változott a kiosztás, hogy kb. havonta átküldtem az analóg TV-ken az AUTO-t, hogy ne legyenek hangyafocik elszórva benne.
Szerintem amúgy is egyszerűbb AUTO programozni, csatornakiosztást tetszőleges példányszámban kinyomtatni és egyszer végigpörgetés mellett odaírni, hogy mi hányas, mint a TV-t programozni állandóan. Szerencsére STB-nél/médiakártyánál ilyen már nincs.[ Szerkesztve ]
-
TheHardOne
tag
válasz profi91 #4806 üzenetére
Azért egy kicsit megvédeném az ügyfélszolgálato(ka)t, akit nem érdekel, nyugodtan hagyja ki ezt a hsz-t. Személyesen is átéltem (már jó pár éve), igaz nem "pont" náluk. Három dolog.
Egyrészt, az a munka nem a legmagasabb jövedelemkategória. Sok olyan kolléga van, aki a (kötelezően betanultakon túl) szinte semmilyen hozzáértéssel és/vagy műszaki érzékkel és érdeklődéssel nem rendelkezik, nemtől függetlenül. Aki meg tökéletesen ért hozzá, az nem ezt a munkát választja, illetve az adott cégen belül, de máshol dolgozik. Előfordul az is, hogy saját szavaival, saját stílusában jobban el tudná mondani az illető, amit akar, de a szigorú politika miatt nem lehet (pl. meg van határozva, mit, milyen terjedelemben, hogyan lehet közölni stb.).
Másrészt a nem tökéletes ügyfélszolgálat is óriási költséggel üzemel, eredményei ellenben nehezen forintosíthatók (itt most nem a telefonos értékesítésről van szó), amolyan szükséges rossz vállalati szinten. Ezért csak a huszonnegyedik órában szokták általában fejleszteni (mind technikai, mind humánerőforrás szinten), ami se a cégnek, se a dolgozóknak nem jó, eredményei pedig többé-kevésbé közismertek.
Harmadrészt, keveseknek van olyan munkája és kevesen kívánnának maguknak olyat, aminek minden másodperce utólag ellenőrizhető. Itt a hangfelvételek révén utólag is minden egyes hiba kiderülhet és a nyomát ha máshonnan el is lehet tüntetni (kijavítani), a "szalagról" már nem. Ezeket így persze könnyű ellenőrizni és rendszeresen szokták is. Aztán persze bármikor jöhet váratlanul egy nehezebben kezelhető ügyfél, ezért a munka mindig kihívást jelent és mindig más, új, nem kicsit stresszes. Folyamatosan kell dolgozni, és néha még az sem elég minden igény kiszolgálására.
... aztán persze az sem segít, hogy állandóan rakosgatják az ember asztalát (meg elveszik a tűzőgépét )
-
TheHardOne
tag
Néhány adminisztratív jellegű aktualitás.
1. Mi itt úgy becsüljük, hogy a Matolcsy-csomag (package, you know) alapján bevezetni kívánt közműadó a föld alatti vezetékekre éves szinten kb. bruttó 2000 Ft-tal (havi szinten 160-170 Ft-tal) fogja növelni az előfizetők havidíját január 1-től. Mivel nem lesznek településenként eltérő árak, mindenhol növekedni fog, ahol csak légkábel van, ott is. Valószínűleg ez lesz amúgy a teljes emelés mértéke (és nem csak a UPC-nél).
2. Szerintem ugyan már egyre kevesebbeket érint (kifutott a marketingkampány, az emberek többsége már elfelejtette, nem is hiányzik nekik), de úgy néz ki december 1. előtt biztosan nem lesz RTL2. Az RTL honlapján (csak saját gyártású műsorokra) havi 960 Ft-ért lehet előfizetni .
3. Lesz majd legalább három darab egész éjszakás (kb. 0-6 óra) országos kimaradás (BIX), akit érint legyen rá felkészülve.
-
TheHardOne
tag
Hivatalosan "Szolgáltatási rendszer karbantartás". Szerintem bix node csere, bővítés. Ez már tényleg a sávszél emelés előszele lenne.
10.26 (péntek), 10.30 (kedd), 11.08 (csütörtök)
Szerk: csak a tervezett karbantartásokon országos szinten több tucat csapat szokott dolgozni, plusz még jönnek a akut hibák, ha azt mondom 50 kocsi meg személyzet (rendszerint alvállalkozók) dolgozik egy nap országszerte, nincs messze a valóságtól.
[ Szerkesztve ]
-
TheHardOne
tag
Lejárt a szerk. idő....
mellesleg tárcsahang általában csak a számok beütése és a hívás kezdeményezése után szokott lenni - legalábbis nálam.
-
TheHardOne
tag
válasz HUNited #5133 üzenetére
A levél elég homályosan fogalmaz, minden konkrétum nélkül. Az ÁSzF meg (szándékosan) túlbonyolított, abból nem derül ki semmi. Szintén érdekes, hogy a levél hátoldalán van megemlítve, a videotár meg egyéb dolgok után. Ráadásul fontosnak van minősítve, mégsem ajánlott levélként jött (több ismerősöm meg sem kapta).
Személyes véleményem az ügyben, hogy ez valamiféle reakció az új hírközlési törvényre, amivel egyszeri vagy folyamatos áremelés lehetőségét készítik elő. De majd megpróbálok belső forrásból pontosabban utánajárni.
Az meg külön gyönyörű, hogy a számla befizetésével automatikusan elfogadja az ügyfél az új szerződést. Én például 2011 áprilisa óta, mióta UPC van, nem fizettem számlát (csak a bank) és hirtelen ha akarnám se tudnám lemondani, főleg, hogy pont a levél kézhezvételekor volt a számla fordulónapom.
[ Szerkesztve ]
-
TheHardOne
tag
válasz upc on-line #5154 üzenetére
Örülünk, hogy egyszerűbbé válik a kapcsolattartás. Csak sajnos biztosan lesznek, akik rossz(abb)ul járnak majd ilyen-olyan körülmények miatt. Egy normális országban működhetne, csak itt ugye mindenkiben ott bujkál hogy esetleg őt akarják (majd) lehúzni, és sajnos nem ok nélkül. Ezért is ez a sok kérdés.
Azért remélem itt nem fog bebizonyosodni utólag a tisztességtelen piaci magatartás.
#5157
Nálam működik. Nem javás vagy flashes, de azért érdemes lenne nekifutni minden bővítmény nélkül (pl. Adblock, bár nálam azzal együtt is működik).
[ Szerkesztve ]
-
TheHardOne
tag
Ha most "menet közben" senki nem is fogadná el a ráutalásos dolgot, a legközelebbi határozott vagy határozatlan idejű szerződéskötésnél már majd úgy lehet csak megkötni, szóval maximum időt lehet nyerni.
Hacsak a hatóság nem lép valamit, de szerintem nem fog. Ha meg lép is, azalatt bőven lejár egy pár hűségciklus...
-
TheHardOne
tag
-
TheHardOne
tag
Azt kellene már sok embernek megértenie, hogy a "multik" a profitért szolgáltatnak. Bankok, biztosítók, telkó cégek, áruházak, meg kb. minden üzleti vállalkozás. Ha nem lehet profitot termelni, akkor kivonulnak, és mindenki (adott ország, illetve állampolgárai) oldja meg magának a termékek/szolgáltatások előállítását, kereskedelmét, meg a szabad munkaerő lefoglalását.
Meg egy ideje belföldön több milliárd tűnik el, mint amit kivisznek külföldre... Pontosabban amit eddig kivittek, az most leginkább belföldön tűnik el. Ezért nem lehetne megoldás a csak hazai tulajdonú vállalat sem semmire.
-
TheHardOne
tag
válasz Intruder2k5 #5323 üzenetére
Mindig mindenki ezzel a 300 GB-os korláttal jön, de emberemlékezet óta nem ért hátrány emiatt senkit.
Ez ott (a DIGInél) azért történt, mert indítottak két saját márkás ismeretterjesztőt, és egyszerűbb (szerintük) így nézettséget generálni, hogy száműzik a konkurenciát.
+ Bónusz összeesküvés-elmélet: a jelenlegi vezetés nem akarja, hogy az emberek ismeretei bővüljenek, lássák, mi van a világban, ezért majd szép sorban a többi is megszűnik. Csak a "közszolgálati" meg a szintén jól befolyásolható hazai "kereskedelmi" szemét fog maradni. -
TheHardOne
tag
válasz Intruder2k5 #5327 üzenetére
Egy szimpla biztonsági óvintézkedés. A hardcore userek kivételével általában elég szokott lenni, de a hálózat működőképességének biztosítása érdekében, előre fel kell készülni arra, hogy ha hirtelen mindenki tömegesen elkezdene 3 havi 900 gb felett forgalmazni, és arra nem lenne elég kapacitás.
Például jelenleg még mindig rengetegen a 700 MB-os filmeket, 350 MB-os minőségű sorozatokat nézik, de lassan tömeges a 720p-s 3 GB körüli filmek és 1-1,5 GB körüli sorozatok nézése. A következő lépés, és már az sem ritka, az 1080p illetve azt meghaladó felbontás 10-20 GB-os filmekkel, 3-10 GB-os sorozatrészekkel. Ráadásul ez ugye kétirányú, hiszen feltehetően vissza is kell tölteni. Látható, hogy exponenciális a fájlméret növekedés, illetve a növelt fájlméretet használók aránya is így növekszik. Youtube és egyéb streaming oldalakra szintén érvényes az állítás.
Nagyon elvont és (jelenleg) életszerűtlen példa, de mondjuk holnaptól esetleg változnak a Youtube felhasználói feltételei, és ezentúl a google szerverparkja helyett a videók egy részét p2p alapon, az userek gépéről kezdik kiszolgálni, lefoglalt cache-ből, töredék költséggel, mondjuk a chrome böngészőn keresztül. Ugye egy ilyen vagy ehhez hasonló is érintene párszázezer felhasználót itthon.
-
TheHardOne
tag
Amúgy meg ha már szóba hoztam/hoztuk a politikát, és ígérem ez lesz az utolsó, de a következő megjegyzés még kikívánkozik. Elnézést, ha nagyon demagóg (szerintem egyre kevésbé az).
Az emberektől nagyon sok mindent elvettek/elvesznek. Néró óta tudjuk, hogy kenyér és cirkusz kell a népnek. Ebből a kenyér sem olyan egyszerű manapság, de ha az emberek egyik utolsó szórakozását (kábel tv, internet) is megnehezítik, például ilyen közműadókkal, az már nagyon veszélyes. A magyar türelmes nép, de azért nem kéne feszegetni a határokat.
-
TheHardOne
tag
válasz Gubek-Einste #5406 üzenetére
Én úgy tudom, hogy a megszűnő Reflektor TV helyére jön. Cserébe egyelőre nem lesz FightKlub.
-
TheHardOne
tag
Ha minden igaz, Ráckeve és térsége elég szép január elé néz:
jan. 7. és jan. 25. között minden nap 08.00-17.00 között teljes szolgáltatáskiesés.
-
TheHardOne
tag
válasz Intruder2k5 #5711 üzenetére
Nyilván lesz valami kárpótlás, meg ugye a legrosszabb esetet harangozzák be, lehet hamarabb sikerül végezni (pl. ma 00.00-06.00 között sem volt országos kimaradás a várakozásokkal ellentétben)
-
TheHardOne
tag
válasz Andris837 #5715 üzenetére
Nem biztos, hogy elég, de meg lehet próbálni.
Ilyen esetekben akkor nem lesz biztosan probléma, ha van írott meghatalmazás, amit a meghatalmazó aláír, (tanúzni nem kell). Ebben leírja, hogy XY (ide jöhetnek az előfizetői adatok, ügyfélszám) meghatalmazza YZ-t, hogy pl. UPC előfizetéshez kapcsolódó ügyeiben eljárjon. Aláírás, dátum.
Szerk: Illetve családon belül (ha pl. egy lakcímen vagy az előfizetővel) nem szokott kelleni meghatalmazás, hasonlóan, ahogy családtag is átveheti postán a hozzátartozója ajánlott levelét. Természetesen személyi ig, lakcímkártya nem árt, ha van az embernél.
[ Szerkesztve ]
-
TheHardOne
tag
-
TheHardOne
tag
-
TheHardOne
tag
Fizetős ügyfélszolgálati telefonszámmal is mennyit kell várni néha, gondoljatok bele, ha ingyenes lenne... Igenis kell egy visszatartó erő, hogy az ügyfelek csak indokolt esetben hívják fel őket.
Ha nem kerülne semmibe, probléma esetén mindenki azonnal hívná, hiszen nincs veszteni valója, így meg inkább várnak egy kicsit, és azalatt lehet meg is oldódik a probléma, vagy szerencsés esetben az ügyfél utána jár, ha nála rossz valami.
-
TheHardOne
tag
válasz [CS]Blade2 #6024 üzenetére
Az emelés technikai, technológiai feltételei már kb. 1 éve megvannak, csak azóta jött az új eht, a közműadó és emelkedett a telefonadó. Ezek miatt jó darabig nem lesz semmi, sőt szerintem még a szinten tartásnak is örülni kell. Még szerencse, hogy nem csinálták meg a reklámszpotot előre.
-
TheHardOne
tag
válasz Intruder2k5 #6179 üzenetére
Az IPv6-nak is el kellett volna indulni tavaly ősszel, de az ismert okok miatt elmaradt (az is). Mondjuk az legalább tényleg nem sürgős senkinek, ellentétben a feltöltéssel.
-
TheHardOne
tag
Kerepes és környéke az utóbbi időben különleges elbánás alá esik, például napközben (reggel 6 és este 11 között) nem nagyon emlékszem üzemzavarra vagy kimaradásra az utóbbi fél évből, modemet se kellett azóta újraindítani.
Na most vagy a DIGI itteni terjeszkedése miatt állnak így hozzánk, vagy sok főnökük lakik erre, vagy így akarják jóvá tenni a Fibernetes átállás utáni 1-1,5 évig tartó káoszt
-
TheHardOne
tag
Azért a szakértő fórumozók többé kevésbé megfejtették
Aug. 24-n nyilvánosságra kerül, hogy elérhető lesz egy 240 Mbps letöltési sebességű internetcsomag is, minden UPC területen (kivétel: Area 29). A feltöltési sebesség 20 Mbps lesz. Ez a meglévő csomagokat és előfizetéseket (természetesen) nem érinti.
A UPC inkább azt kívánja hangsúlyozni, hogy mindenhol, ahol vezetékes UPC szolgáltatás elérhető, lehetőség lesz erre a csomagra is előfizetni. Meg persze örülnek a felhajtásnak amit a lelkes ügyfelek képzelete generált
-
TheHardOne
tag
válasz Intruder2k5 #9269 üzenetére
Azért ez elég komoly erődemonstráció. Ezzel ők kínálják a legnagyobb sebességű és elérhető árú lakossági letöltést, ráadásul a területük egészén. Ezt senki más nem tudja jelenleg megtenni a versenytársak közül. Ahol a technológia megengedné (LAN, optika) ott pedig a lefedettség elégtelen.
Mondjuk ez sajnos azt is jelenti, hogy a marketing most hátra fog dőlni és semmi nem fog történni egy darabig
-
TheHardOne
tag
válasz Intruder2k5 #9273 üzenetére
Nagyon tisztellek és általában egyet értek azzal amit írsz, de ahogy többek is jelezték, tényleg kezded túlzásba vinni ezt a limites kérdést. Akiket ténylegesen lekorlátoztak az előfizetők ha jól tudom 2 ezreléket (!) sem éri el, azaz a kb. félmillió UPC szélessávú előfizetőből 1000-nél kevesebbet korlátoztak le az elmúlt 5 évben, és azt is csak a hálózat, a többi előfizető védelme érdekében.
Az itt a fórumban időként bemutatott statisztikák nagyságrenddel vannak elmaradva a korlátozáshoz szükséges mennyiségtől. 2-3 TB adatot kellene forgalmazni egy hónapban rendszeresen, hogy egyáltalán a korlátozás látókörbe kerüljél, és kb. havi 5-10 TB-nál kell aggódni. Illetve persze az sem segít, ha látványosan üzletszerű tevékenységre használod az előfizetésed. Valamint ha egy területen amúgy is műszaki problémák vannak, ami rontja a tömeges felhasználói élményt, és erre rátenyerel egy ilyen "hardcore torrentes" akkor természetesen szintén korlátozhatják.Ez utóbbiért is ilyen alacsony a korlát, hogy szinte bárki beleeshessen ha nem "fair" módon használja a szolgáltatást, amint a neve is mutatja, és ezért nem is várható a módosítása a közeljövőben. Ez olyan, mint amikor mindenki araszol a dugóban az autópályán, de néhány "huszár" kielőz mindenkit a leállósávon. Azután persze a sor elején ott a rendőr...
Vonatkozni fog természetesen, mivel az ÁSZF-ben továbbra is benne van. Viszont ezért a csomagért fejlesztették a hálózatot az elmúlt fél-1 évben és ez lesz a "VIP" csomag, szóval 99%, hogy nem lesz szükség korlátozásra. Ha nem tudná kiszolgálni a hálózat (ráadásul egy elég komoly biztonsági tényezővel megfejelve), nem vezetnék be.
A feltöltési sebességhez: nincs értelme a DIGI-hez hasonlítani, de ez már párszor szóba került itt, nem is ragozom. Egy ideje tervben van a feltöltés emelése is (kb. 1 éve), de jelenleg a hálózat nem mindenhol alkalmas rá, illetve a jelenlegi gazdasági helyzetben ha nem muszáj senki nem ad többet ugyanannyiért, hacsak nem muszáj. Az UPC ilyen téren jelenleg nincs lépéskényszerben a piacon.
-
TheHardOne
tag
válasz Intruder2k5 #9299 üzenetére
A trendeket a UPC sem tudja elmismásolni - az előfizetők által felhasznált adatforgalom rohamosan növekszik. Ezzel tisztában vannak, komoly szerepet tölt be az üzletpolitikai kérdések meghatározásában, ennek szellemében bővítik a hálózat kapacitását és hozzák meg illetve vizsgálják felül a szükséges szabályozásokat.
Többek között a limit rossz híre miatt is, amiben szerintem páran innen is tevékenyen kivették a részüket, törekvés, hogy a lehető legritkább esetben kelljen alkalmazni. A korlátozás mindig egyedi elbírálás alapján történik, csak a legvégső esetben, mint már említettem, több tucat másik előfizető szolgáltatása minőségének megvédése érdekében. Több tényező is befolyásolja, és az adatforgalom nagysága csak egy ezek közül, de ezt talán már hivatalos forrásból is említették.A kábelnetnél - technológiai okokból - előfizetők csoportjai osztoznak egy erőforrás halmazon, amolyan közösségi élményként. Ez szociológiai szempontból egyébként egy nagyon érdekes és haladó dolog lenne, csak lehet még nem érett meg rá mindenki Közösségként kell felfogni az előfizetőket és ezáltal az előfizetések egy halmazát, nem pedig egyénenként. A svédasztalnál sem szokás mindent megenni, hogy a többieknek aztán ne maradjon semmi, legalábbis úriemberként.
Javaslom a Közlegelők tragédiája című tanmesét (1. rész a wikipédián).
Egyébként közel sem lesz 15000 Ft a csomag ára, főleg a bevezető ára nem (nem a listaárra gondolok természetesen).
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!