-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz TheHardOne #4475 üzenetére
Köszönöm a választ!
A volt RubiCom területi dolgokat sajnos személyesen is tapasztalom, most éppen 10 perce jött vissza a netem...
Itt a mostani helyzet, látható a sok mai kiesés is! Konkrétan szinte egész nap nem volt se net, se telefon! Na jó, délután egy kicsit, de akkor is lassú volt! Este kint volt a szerelő, megállapította, hogy a hiba nem nálam van, és, hogy mivel Ő még nem járt itt, azt sem tudja, mi hol van (pl. node-ok), így nem is tud vele mit csinálni, és elment!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz TheHardOne #4598 üzenetére
Ehhez felénk még karbantartás sem kell!
-
Csabee.
nagyúr
-
Csabee.
nagyúr
válasz TheHardOne #4716 üzenetére
Oks! Kb mennyi ideig fog tartani ez az előre tervezett nem " gáz "?;D
Üdv: Csabee.
-
Csabee.
nagyúr
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz TheHardOne #4743 üzenetére
Bár hasonlatnak jó volt, de azért ez szerintem sem ugyanaz! Az analóg szolgáltatásra még bőven lenne igény, a kivezetés itt inkább azért van annyira erőltetve, mert a digitális szolgáltatással jobban kontrollálható az ügyfél, mikor és mit néz, hány TV-t használ, stb... avagy több pénzt lehet beszedni érte! Mint fentebb is felhoztam példának a DIGI-t, de vannak más kisebb szolgáltatók is, akik nem erőltetik ezt ennyire, akár most is elő lehet fizetni náluk a fullos analóg csomagra, önállóan is! És akkor azt fel sem hoztam még, hogy rengeteg ember van még olyan is, akinek nem futja HD TV-re, de még egy mezei LCD-re sem, mondhatni kényszerből használ CRT TV-t, neki meg aztán végképp felesleges a digitális csomag! Vsz ezt fordítva kellene csinálni, majd ha az emberek lemondják, akkor megszüntetni, és nem átkényszeríteni őket másik szolgáltatásra!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
Options
csendes tag
válasz TheHardOne #4758 üzenetére
Köszönöm a segítségeseteket, de ott már kerestem, de sehol sem adta elő.
Már írtam levelet a UPC-nak, meglátom mit válaszolnak rá.
Érdekes a 'legfrissebb frekvenciatáblázatuk' is kb. fél éves, azóta némiképp változtattak + jött egy új TV csatorna is. -
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz TheHardOne #4766 üzenetére
Vannak olyan TV-k, amiket freki alapon lehet programozni... Nekem is van egy ilyen a négy közül, és ha valaki nem szereti az AUTO programozást, hanem egyedi csatorna sorrendet szeretne, és inkább manuálisan hangolna, akkor annak jól jön! A másik három TV-ből kettő csatornaszámot kér, a harmadik meg semmit, csak egy folyamatjelzőt mutat hangoláskor...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz TheHardOne #4768 üzenetére
"Szerencsére STB-nél/médiakártyánál ilyen már nincs."
Na igen... Még jó, hogy azért a digitális frekvencia táblázat elérhető! De akkor minek is?
-
Options
csendes tag
válasz TheHardOne #4766 üzenetére
Én úgy programozom be a TV-t, hogy a kedvencek előre, aztán jön majd a többi.
Amúgy igen, válaszoltak nekem:
"Tisztelt XY!A 2012. október 9-én érkezett megkeresése alapján tájékoztatjuk,
hogy frekvenciatáblázatunk nem adható ki.
Csatornakiosztásunkról weboldalunkon tájékozódhat, mely oldalon minden
infromációt megtalál.Bármely további kérdésével kapcsolatban keressen bennünket
bizalommal. Munkatársaimmal együtt szívesen fogadjuk a megkeresését a
www.upc.hu/email oldalunkon vagy a 1221-es számon.Tisztelettel:
Vargha Beáta
UPC Magyarország Kft.
ügyfélszolgálatA jogszabályoknak megfelelően tájékoztatjuk, hogy panaszával az
alábbi hatóságokhoz fordulhat:
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (itt meg felsorolja az NKH elérhetőségét)."Azért aranyosak, hogy pakolgatják a TV csatornákat össze-vissza. Hiába állítom be, hogy ott legyen, pár hónappal rá, egy másik TV csatorna lesz a helyén. Azt viszont utálom, hogy keresésnél is, reklámról - reklámra megy olykor, vagy rosszabb: TV shop reklámra.
TXT meg nem minden csatornánál van. -
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz TheHardOne #4811 üzenetére
Ez meg egy olyan dolog, hogy mint ember ezt meg is érti a másik ember, de mint előfizető lex@rja, mert abban a minőségben meg azt hiszem jogosan, normális szolgáltatást vár a pénzéért, ha meg már valami probléma van, akkor nem debilekkel szeretne beszélgetni, akik az egész témához sötétek, ráadásul saját mobiljának költségére! Még ha 80-as szám lenne, vagy nem kellene sokszor 10 percet várni... Ha az ember a szolgáltatóhoz telefonál valamiért, akkor nyilván azért teszi, mert megoldás vár a problémájára, és nem azért, hogy az ügyfelest sajnálgassa!
Nekem is volt sok-sok gondom 1-2 hónappal ezelőtt a szolgáltatással, a hibáról pedig ismerősöktől tudtam, hogy a fél faluban ugyanúgy fennállt, mint nálam, vagyis számomra egyértelmű volt, hogy valami központi jellegű, vagy külső hálózati a probléma! Ez körülbelül két héten át tartott - amúgy ez volt az ELMŰ oszlopcsere, és a közben eltört optikai gerinc -, amit többször jeleztem, és a falat tudtam volna kaparni amikor a sötét ügyfeles nem értette meg, hogy 5 utcával odébb és ugyanez a helyzet, nálam meg volt szerelő a múlt héten is, és nem talált hibát, de ő akkor is minden áron csak hozzám akart kiküldeni valakit, mondván ő mást nem tud tenni! Én meg hiába mondtam, hogy amikor a fél faluban sz@r a telefon és a net, akkor az én padlásomon egy szerelő sem fogja tudni ezt megcsinálni! Ennyit nem volt képes felfogni!
Szóval én is roppant lesújtó véleménnyel vagyok a UPC ügyfélszolgálatáról, és mint előfizetőt egyáltalán nem tud érdekelni a szabályzatuk, meg eljárási rendjük, meg tudom is én miket kell követniük, csak az, hogy iszonyat nehéz bármit is elintézni, és segítséget kapni onnan!
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz TheHardOne #4879 üzenetére
"országos kimaradás (BIX)" ez gondolom akkor a netet fogja érinteni. Ha igen, akkor mit csinálnak, vagy mikor lesz?
Mint kiderült, tegnapelőtt valamit csináltak az első kerületben, azért szórakozott a net meg a tv is, de persze erről a hibabejelentőnél ülő srác sem tudott, csak a tegnap kiérkező szerelő mondta nekem.
Ilyenkor van az, hogy feleslegesen hívja ki az ember a UPC szerelőt... -
Criton
veterán
válasz TheHardOne #4882 üzenetére
nekem most 120as net van, kétlem, hogy ezen lenne valami javulás...vagy igen
a digitális tv képminőségével meg nem vagyok megelégedve a mai napig, de ezt tegnap is mondtam a szerelőnek, aki annyival lerázott, hogy az értékek jók a kép is jó szerinte stb...
nem tudom....nekem iptvn valahogy jobb és szebb minőség jött át, amit a múltkori szerelő is igazolt..hogy az iptv jobb és ebben a upc nagyon le van maradva...(#4881) Intruder2k5 : tudom
[ Szerkesztve ]
-
HUNited
senior tag
válasz TheHardOne #5081 üzenetére
A mostani gagyi készüléket rádugom, felemelem a kagylót, és már világít a modemen a lámpa, és tudok tárcsázni.
-
Criton
veterán
válasz TheHardOne #5134 üzenetére
Ez most pontosan mi? Egy kicsit elveszítettem a fonalat...
-
HUNited
senior tag
válasz TheHardOne #5136 üzenetére
én írtam nekik hivatalos panaszt, annak nyoma van iktatószámmal együtt...
-
anonymus89
addikt
válasz TheHardOne #5136 üzenetére
Nekünk most jött mi után befizettük a csekket, milyen véletlen szóval már belegyeztünk.
Bár tartalmilag semmi említésre valóval nem rendelkezik kivéve azt a sort, hogy nyomatékosítják még könnyebben és gyorsabban elérjék az előfizetőket.[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Medical
aktív tag
válasz TheHardOne #5159 üzenetére
Le tiltottam a bővítményeket, így sem működik!
Esetleg, más javaslat?Huawei P20 pro, ASUS K52F, CPU:i5-450M, Samsung SSD 840 series 240GB +500GB külső vinyó, RAM:8GB, Lumia 640 XL LTE, Win 10
-
HUNited
senior tag
válasz TheHardOne #5310 üzenetére
Lehetne megoldás, ha azok akik teret engednek a multiknak, követnék őket (ki az országból, de legalábbis a közéletből)
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz TheHardOne #5325 üzenetére
Ez oké, de ha saját bevallásuk szerint sincs rá szükség, és nem alkalmazzák, akkor miért nem veszik ki az ÁSZF-ből? Vagy annyira azért mégsem felesleges? Alternatív példa fentebb!
Nem, én nem állítottam sem azt, hogy az ismereteink bővülését akarják gátolni, sem azt, hogy a saját csatornáit akarják népszerűsíteni, az ok ettől sokkal egyszerűbb, ott így hárítják át a vezetékadót!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz TheHardOne #5330 üzenetére
Így is úgy is nevetséges egy olyan havi limit, amit pár óra alatt le lehet tudni!
Én sem érzem magam hardcore usernek, mi több leginkább éjszaka torrentezek, amikor sem engem, sem mást nem zavar a forgalom. Ezért vettem az USB-s routert, így a család nete sem lassul be miatta! De a 300GB-ot nem nehéz elérni így sem, hogy igazából 0-8 óra közt van a legtöbb letöltésem! Egyébként én is a mai napig is 700MB, esetleg 1,4GB DivX-eket nézek, ha nézek, mert ez is elég ritka!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz TheHardOne #5405 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
Topikgazda
válasz TheHardOne #5407 üzenetére
Én csak linkeltem a fórumtárs által másik topicban írt hozzászólását a témában.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz TheHardOne #5710 üzenetére
Uhhhh... Engem ugyan nem érint, de ez azért nagyon brutális! 18 nap, a teljes munkaidőt átfedve! Szerintem a januári számlát ki sem kellene küldeniük az érintett térségben!
[ Szerkesztve ]
-
Andris837
senior tag
válasz TheHardOne #5714 üzenetére
Köszönöm szépen. Akkor holnap lesz egy köröm a városban. Ha nem én vagyok az előfizető akkor elég, ha megmondom az azonosítót, nevet, címet? Vagy csak az előfizető intézheti a dolgot?
iPhone SE (2022) | iPad (9. gen) | HWAPO | Ryzen 5 3500X / 16GB 2666MHz / MSI A320M-A PRO / ZOTAC GTX 1660 6GB TWIN FAN
-
Andris837
senior tag
válasz TheHardOne #5716 üzenetére
Szuper, köszönöm.
iPhone SE (2022) | iPad (9. gen) | HWAPO | Ryzen 5 3500X / 16GB 2666MHz / MSI A320M-A PRO / ZOTAC GTX 1660 6GB TWIN FAN
-
wtsr
csendes tag
válasz TheHardOne #5764 üzenetére
Egy zöld szám jól jönne a normál ügyfélszolgálatnak is.. az elmúlt 2 napban kb 1.5 órát beszéltem velük..
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz TheHardOne #5764 üzenetére
Köszönjük! A lényeg...
"A UPC állítja, erre a rövidesen változó Eht előírja, hogy minden szerződést csak abban a szerződéses alakban lehet módosítani, vagy felmondani, amelyben megköttetett. Mindez azt jelenti, hogy ha valaki a jövőben személyesen, az ügyfélszolgálaton köt szerződést, akkor csak ott válthat majd például díjcsomagot vagy bonthatja fel a megállapodást."
-
wtsr
csendes tag
válasz TheHardOne #5770 üzenetére
Nem értek veled egyet. A lámánk a vélt problémája ugyan akkora, mint egy igazi probléma. Tehát telefonálni fog, attól függetlenül, hogy ingyenes-e vagy sem.
Én 3 különböző időpontban hívtam őket (reggel 3/4 8, délután 4 körül és este 11 kor). Mind a három esetben bemondta az automata, hogy túlterheltek hívjam őket később ha tudom.
Szerintem ez vicc! Vegyenek fel még x ügyfélszolgálatost és ha nem 30 percig tart, hogy kapcsoljanak egy ügyintézőt, akkor már kevésbé érdekel bárkit, hogy fizet-e a hívásért vagy sem.
Lehet, hogy szerencsés vagyok, de még nem találkoztam olyan trágya ügyfélszolgálattal, mint az UPC-é. Szerintem sokat elmond egy cégről, hogy mennyi energiát fordít az ÜF minőségére..
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz TheHardOne #5770 üzenetére
Én ezzel a részével még egyet is értek, de ugyanakkor azt is meg kellene határozni, hogy mondjuk maximálisan lehet három perc várakozási idő, egyéb esetben 1 órán belül visszahív az ügyfélszolgálat, egy az automatának bepötyögött telefonszámon! Amennyiben ezt nem teszik meg, szintén kötbér!
Ugyanis ez sem állapot ami most van, és a szolgáltatónak is kellene valami visszatartó erő!
A sok reklamációt szerintem a jól működő szolgáltatással kellene kezelni, és nem a szar ügyfélszolgálattal!
Amikor nálam nem ment a szolgáltatás, például rohadt bosszantó tudott lenni, hogy fizetek a UPC telefonért, ugyanakkor mobilról kellett hívogatnom őket napokig, és amikor visszahívást kértem emailben (munkahelyi internetről), akkor két napra rá hívtak! És én még szerencsés helyzetben vagyok, mert van céges mobilom, aminek a keretébe ez még belefért...
[ Szerkesztve ]
-
klambi
addikt
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz TheHardOne #6038 üzenetére
Hogy ez mekkora szerencse... Csak nem nekünk!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz TheHardOne #6180 üzenetére
Nekem az sem sürgős végülis, de persze nem ellenkeznék miatta!
-
Jim74
nagyúr
válasz TheHardOne #7363 üzenetére
Az ok nekem teljesen mindegy, a végeredmény számít
Vagy be van mikrofonozva a lakás és meghallották, amikor mondom a feleségemnek: "Ha itt hagynak minket az ünnepek alatt kábelTV és internet nélkül, akkor kedden első dolgom lesz felmondani a szerződést"
Mondjuk az is igaz, hogy egyszer már összeakasztottuk a bajszunkat, amiből NFH lett a vége és a javamra ítéltek és lehet, hogy ez miatt meg vagyok jelölve a rendszerükben, mint "problémás ügyfél, csínján bánni vele"Nem vagyok függő, de pont azt terveztem, hogy kicsit multi F1-ezek a hosszú hétvégén, ami net nélkül nem igazán lehetséges...
Ettől nagyobb üzemzavar sose legyen (évente egyszer max )
-
wmati
addikt
válasz TheHardOne #9265 üzenetére
Jaj a lelkes ügyfelek csak néztem miket írtak, amúgy mi ez a 29 es körzet miért van ennyire kihagyva mindenből ?
-
aram01
nagyúr
válasz TheHardOne #9265 üzenetére
nesze semmi fogd meg jól
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
-
wmati
addikt
válasz TheHardOne #9271 üzenetére
Ilyen Téren a Telekom lenne konkurens a UPC nek de a Telekom nem élne túl még egy sávszél emelést.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz TheHardOne #9271 üzenetére
És a 300GB adatforgalmi korlát erre is vonatkozni fog? Mert akkor mire is jó ez?
Aztán ott van még az a tény is, hogy egy hardcore torrentes esetén például a feltöltés a lényeges, és DIGI-nél lényegesen olcsóbban kapja a 80/25 csomagot, mint itt lesz a 240/20!
Ha nálunk lenne DIGI, én mondjuk pont leszarnám, hogy a UPC-nek van a piacon a legnagyobb sebességű csomagja, akkor is inkább DIGI 80/25-re fizetnék elő, mint 2x, 3x annyiért UPC 240/20-ra, 300GB limittel!
Mivel azonban itt nincs DIGI, és nem kívánok a netre havi ~15k-t költeni, így most majd ezért szarom le a 240-es csomagot!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz TheHardOne #9265 üzenetére
Meg persze örülnek a felhajtásnak amit a lelkes ügyfelek képzelete generált!
Viszont ha már a felhajtásról is esik szó, akkor ez most egy olyan lufi lesz, ami nem fog nagyot szólni a végén, hanem majd szép lassan elszökik belőle a levegő, mivel igazából nem sok embert érint! Mire hivatalosan is bejelentik, addigra már mindenki tudni fogja, hogy számára lényegében ez semmi változást nem okoz!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz TheHardOne #9294 üzenetére
"Nagyon tisztellek és általában egyet értek azzal amit írsz"
Köszönöm, ez viszont is így van!"ahogy többek is jelezték, tényleg kezded túlzásba vinni ezt a limites kérdést"
Erről igazán nem én tehetek, ugyanis ez az érvényben lévő ÁSZF része, és itt a fórumon is vannak, akikkel szemben most is alkalmazzák, pedig - tudtommal - a 10TB-től elég messze járnak, talán éppen 8TB-vel vannak onnan lemaradva!"Vonatkozni fog természetesen, mivel az ÁSZF-ben továbbra is benne van."
Ez szép! Havi ~15k(?), és még a limit lehetősége is ott van benne! Nem kicsit durva! -
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz TheHardOne #9300 üzenetére
Nagy többségében ezekkel is egyetértek amiket leírtál, én is így gondolkodom a felhasználásról, többek közt ezért is torrentezek időzítve limitálva, hogy a 600K-s feltöltési sebességemből napközben leginkább csak 100K, de ritkán, kivételes esetekben is maximum 2-300K van engedélyezve, és csak éjjel (0-6 óra közt) van engedélyezve a maximális sávszél! Ez nem csak a többi előfizető, hanem a szűk családom érdeke is, hogy a net napközben ne legyen lomha, és a böngészést ne lassítsa be érezhetően a torrent! Mindezek ellenére, és körülbelül havi 900GB forgalom mellett már én is be lettem fenyítve egy fair use email-el a UPC részéről!
Mondjuk ezt nem mindenki teheti meg, mert ugyebár nem mindenkinek van erre alkalmas routere / NAS-a, vagy éppen nem tudja megvalósítani, és PC-t járatni 7/24-ben meg igen költséges mulatság! Ugyanakkor valahol megértem azt a felhasználót is, aki csak délutánonként kapcsolja be a gépét, és akkor tölt le/fel mindent amit szeretne, mondván Ő is kifizette a netet, és had döntse már el, hogy mikor és mire használja!
-
donmackó
őstag
válasz TheHardOne #10800 üzenetére
Van.De csak konzerven él, meg galambokon.
Release the cable hounds!
-
Kami11
őstag
válasz TheHardOne #118839 üzenetére
10 percet szenvedtem, hogy megnézzem a jelszinteket. Nem sikerült. Feladtam!
A cukrász a selejtet habbal takarja be, a kőműves habarccsal, az orvos meg földdel.
-
woodworm
veterán
válasz TheHardOne #118839 üzenetére
Csak 4 éves a CB és érdemben nem változott a különböző hw revíziók alatt. Ha probléma van vele, akkor mindegyiket érinti.
-
sb
veterán
válasz TheHardOne #118839 üzenetére
Erre az egészre mit reagált az ügyfélszolgálat, gondolom van aki már beszélgetett velük érdemben. ?
Tényleg úgy néz ki mintha sz*r lenne az egész frissítés és nem futna rendesen a rendszer.Ez volt az érzésem arról is, hogy nem elérhető már a login sem ha terhelve van a modem... de azért egy rohadt loginnek mennie kéne minden esetben. Úgy voltam vele, hogy biztos én vagyok a hülye, ilyen nem lehet...
Aztán tegnap erre ráerősített, hogy drasztikusan visszavettem a torrent kliens kapcsolatok számát és attól annyira elindult, hogy legalább nem nulla a letöltés és nem hal meg az egész net.Értsd: 500-as nettel ki bír sajtolni magából 100-150mbitet. Előtte ugye visszaesett gyakorlatilag nullára a sebesség és semmi más sem ment.
(És még a grafikonra ránézve is erős a gyanú, hogy szimplán összesz*rja magát az egész.
Amikor sok kapcsolattal elindul a letöltés, felfut ugyanígy 1-200mbit/s-ig, majd szépen, fokozatosan leesik a sebesség.)szerk: Nálunk semmi más nincs a házban. Az utcában sem volt, kb. 1-2 hónapja jött a Telekom, hogy már van az utcában is, beköti - most ingyen - a házba ha szeretnénk.
Jellemzően annyi reakció volt rá, hogy:
- Minekaz?
- Mittuadmiteznem???
- Itt ugyan ne fúrkáljanak!Most meg itt tartunk. Talán ennél jobb lenne... de ha mégsem, akkor meg olcsóbb lehetett volna a kedves Voda is.
[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
válasz TheHardOne #118843 üzenetére
2015 év végén kezdte el őket adni UPC, akkor még csak a frissen előfizetett legnagyobb csomaghoz, vagy a legnagyobb csomagra váltáskor. Erre emlékszem mert cseréltetni szerettem volna TC-t 2016 tavaszán de nem lehetett. Asszem 120/10 es netem volt.
(Utólag már tudom hogy jobban is jártam így ).
Aztán valamikor 2016 év végén vagy 2017 év elején meg ők akarták mindenkit cserére kényszeríteni, viszont akkor már itt is voltak róla tapasztalatok így ez se ment könnyenKedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
woodworm
veterán
válasz TheHardOne #118843 üzenetére
Érdemben nem változott az évek alatt a hardver. Egyes alkatrészek jöhettek más beszállítótól, ekkor kapott egy másik revízió számot.
Az akadozás mindet érinti, ha meg akarsz nézni vagy állítani valamit, akkor újra kell indítani. -
sb
veterán
válasz TheHardOne #118847 üzenetére
Nálam fehér CB van (abból nem tudom van-e többféle).
De ahogy írtam, a korábbi max 50-60MB/s torrent helyett most beleáll a földbe. Leáll az is és minden más netelérés is timeout-ol.Egyedül ezt találtam, hogy kevesebb konnekcióval 10-15MB/s-ig működik kb.
A kettő közötti eltérés pedig csak a frissítés.A jelszintek amúgy a topic összefoglaló szerintiek, azokkal látszólag nincs gond.
Tényleg olyan mint amikor nem bírja erőben az eszköz. Akár egy gyengébb router is. -
válasz TheHardOne #118847 üzenetére
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia