-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Criton
veterán
válasz HUNited #4950 üzenetére
pontosan, de nálam a minősége a szobaantenna szintjét hozza...
(#4951) HUNited : ezt tanácsolta nekem a UPC szerelő is mikor kint volt, de kérdem én, miért is én vágjak le a kábelből.... 1 hónapja sincs még náluk élőfizetésem, eddig már 4x voltak kint, már nekem ég a pofám, hogy hívom őket...
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz HUNited #4950 üzenetére
Pedig hidd el, hogy nincs! Amikor előfizettem, HD boxot küldtek, én mindjárt telefonáltam is, hogy valami félreértés van, mert én nem rendeltem HD-t, ebből kifolyólag fizetni sem fogok érte! Ekkor azt kaptam válaszul, hogy mivel átmeneti készlethiány van SD box-ból, így ezt kaptam, de nagyon ne foglalkozzak vele, úgysem lesznek HD adások, mivel az ugye a kártyán múlik! Na most a technikai részével én maximálisan tisztában vagyok, és voltam is, csak szerettem volna ezt hallani tőlük is, illetve, hogy ez meglegyen hangfelvételen is! Így tehát nekem Pace HD box-om van, de nincs HD előfizum! Kár, hogy nem volt ebből is hiány, és akkor rögzítőst kaptam volna! Öcsém egy-két hétre rá rendelt hasonló csomagot, de neki már SD boxot küldtek, akkorra úgy néz ki, hogy megérkezett az utánpótlás!
-
Criton
veterán
válasz HUNited #4957 üzenetére
Kint a ház előtt van egy nagy doboz, közvetlen mellettem. Abból a dobozból jön be a lakásba egy koax kábel, amin van egy ici-pici kis elosztó, arra az elosztóra van két koax kábel kötve és az egyik megy az stb-be a másik meg a cisco 3925 modembe. A kinti doboz meg az egész házat ellátja, ha ott lenne gond, akkor nem csak nekem lenne bajom szerintem.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz HUNited #4954 üzenetére
Modem jelszint böngészőben... http://192.168.100.1
Box jelszint távirányítón MENÜ -> 1789 -> PageDown amíg el nem éred a kívánt menüt!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz HUNited #4963 üzenetére
Nem a kártya kinézete számít, hanem a tartalma! Azon ugyanúgy információk vannak az előfizetéseddel kapcsolatban, mint a bankkártyán a számládról!
Igen, a HDMI csatlakozó roppant hasznos a 70cm-es ORION CRT TV-mhez! Mivel az én TV-zési szokásaim nagyjából kimerülnek a Barátok köztben és a híradóban (na jó, még F1-et is nézek), ezért nem is vágyom HD cuccokra, amíg ez működik! Sőt többnyire a boxot sem kapcsolom be, csak analógon nézem amit akarok!
Miért, neked milyen modemed van?
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz HUNited #4971 üzenetére
tegyük fel, és ha a kábel a kinti dobozból? Egyébként meg ha ennyit fizetek és elvárom azt, hogy azt kapjam amiért fizetek, akkor ezt legyen olyan kedves a UPC leellenőrizni. Ha azt mondom, hogy én ezt meg azt próbáltam, akkor hidd el, hogy az lenne az első reakció , hogy én rontottam el valamit...
szerk : de tudom mire gondolsz, kössem közvetlen az antennát a tv-re elosztó nélkül, és ha úgy jó akkor minden rendben... de itt szerintem maga a kábel minősége nem a legjobb...
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz HUNited #5048 üzenetére
1. Passz, sosem volt Webstar modemem!
2. Elvileg van vezeteknev.keresztnev@upcmail.hu emaíl címed, de jelszót mindenképpen az ügyfélszolgálat ad! Ide nem tudsz önállóan regisztrálni, hívd fel őket ha nem megy a belépés!
3. Telefonon semmi sem kell beállítani, annak működnie kell magától, ha van rá érvényes előfizetésed! Ha nem működik, szintén 1221, vagy megírhatod nekik mindezt weben is!
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz HUNited #5048 üzenetére
Innen
Regisztrálni nem lehet, UPC-s felhasználó névvel vagy emailcímeddel és a hozzá tartozó jelszóval tudsz belépni.
Modem belépés:
http://192.168.100.1/_aslvl.asp
user: admin pass: W2402, utána ok, majd ugyanezeket beírod acces level maxérték ok, utána 192.168.100.1[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz HUNited #5093 üzenetére
1. Ha a bérlőnek ez kell...
2. Az a szomszédból WiFi-s olyan bizonytalan, mint a kutya vacsorája! Nincsenek otthon, lefagy a router, nekiállnak torrentezni, nem marad sávszél, vagy éppen fordítva, akkor meg a szomszéd morog, nem tudsz portot nyitni, stb...
[ Szerkesztve ]
-
upc on-line
tag
válasz HUNited #5113 üzenetére
ÁSZF-ünk az ügyfélmegkeresések megválaszolási idejére az ügy jellegétől függően, 3 és 30 nap közötti intervallumot határoz meg felsőhatárnak, természetesen ettől függetlenül igyekszünk az előírtnál gyorsabban reagálni. Mindenesetre, ha továbbra is szükséged lenne segítségre, írj nekünk a upconline@upc.hu címünkre (ügyfélszámodra és az emailek iktatóira is szükségünk lesz).
üdvözlettel, upc on-line Twitter:upc_online_hu Facebook:upcmagyarorszag
-
TheHardOne
tag
válasz HUNited #5133 üzenetére
A levél elég homályosan fogalmaz, minden konkrétum nélkül. Az ÁSzF meg (szándékosan) túlbonyolított, abból nem derül ki semmi. Szintén érdekes, hogy a levél hátoldalán van megemlítve, a videotár meg egyéb dolgok után. Ráadásul fontosnak van minősítve, mégsem ajánlott levélként jött (több ismerősöm meg sem kapta).
Személyes véleményem az ügyben, hogy ez valamiféle reakció az új hírközlési törvényre, amivel egyszeri vagy folyamatos áremelés lehetőségét készítik elő. De majd megpróbálok belső forrásból pontosabban utánajárni.
Az meg külön gyönyörű, hogy a számla befizetésével automatikusan elfogadja az ügyfél az új szerződést. Én például 2011 áprilisa óta, mióta UPC van, nem fizettem számlát (csak a bank) és hirtelen ha akarnám se tudnám lemondani, főleg, hogy pont a levél kézhezvételekor volt a számla fordulónapom.
[ Szerkesztve ]
-
AtHoS
nagyúr
válasz HUNited #5133 üzenetére
A levélben egy szó sem esik szerződésbontásról.
Amit említenek: "Amennyiben az új szerződés ilyen formában történő megkötéséhez Ön nem kíván hozzájárulni, úgy kérjük, hogy azt levelünk kézhezvételét követően szíveskedjék ügyfélszolgálati elérhetőségeinken jelezni."
read-only mode on the forum
-
Zirowe
nagyúr
válasz HUNited #5256 üzenetére
az Ön számára nem jelent semmilyen tartalmi változást
Erre azt kell mondani, hogy akkor köszönöm szépen, de marad a régi, hiszen számomra semmilyen változást nem hoz.
Ha pedig a szolgáltató számára hoz változást (pl: egyszerűbb lesz neki a kezelés), akkor motiváljon a váltásra vmi kedvezménnyel, különben az előfizető részéről semmi értelme.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
djculture
félisten
válasz HUNited #5262 üzenetére
Gondolom e miatt van ez az egész: [link]
Aki nem jelzi nekik annak januártól rápakolják a brutális áremelést ha van élő szerződés ha nincs.
Nem tudom mennyi az upc hálózata de ha méterenként 125ft összeszorzod és elosztod az előfizetők számával az nem lesz kis összeg.[ Szerkesztve ]
-
ödönbéla
csendes tag
válasz HUNited #5256 üzenetére
"A gyakorlatban az újra megkötött szerződés az eddigihez képest az alakján túl az Ön számára nem jelent semmilyen tartalmi változást, ezért nem küldünk róla külön példányt."
Kizárt, hogy ez megálljon akár a hírközlési felügyelet, akár a fogyasztóvédelem előtt. Nem is értem.
Ráadásul a saját dugájukba dőlnek, mert a csekket mindenképpen be kell fizetni, így az semmiképpen nem jelenthet ráutalást. Tehát, amíg nem küldenek új szerződést, pláne olyat, amit alá kell írni és vissza kell küldeni, addig bármikor bejelenthetem nekik, hogy én a régihez tartom magam, és az újat nem fogadom el (nem írtak határidőt, meddig lehet reklamálni, vagyis határidő nincs). -
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz HUNited #5315 üzenetére
A RubiCom magyar vállalkozás volt, amíg a UPC be nem kebelezte! Bár kétségtelen, hogy - nálunk legalábbis - jóval drágábban szolgáltatott, de a hozzáállásuk is más volt! Én azért nem vagyok ennyire drasztikus, kétségtelen, hogy kellenek a multik, úgy szolgáltatóként is, mint munkáltatóként, csak ilyen helyzetben nekik is tudomásul kellene venni, ha már ide jöttek ebbe az országba, hogy most esetleg nem lehet annyit kivenni, mint eddig!
De még az is egyenesebb lett volna, és nem vette volna ilyen zokon ennyi ember, ha leírja kerek perec, hogy mondjuk a kormány ilyen és ilyen rendelkezései miatt arra jutottak, hogy a cég nem tudja tovább felvállalni a dolgokat, így a jövő évtől kezdve minden előfizetésre plusz x száz ft ilyen, meg olyan díjat kell felszámítaniuk, ami a januári számlában már megjelenik! Ehelyett jönnek itt sunnyogva aljas tetű módon eldugott szerződésmódosításokkal!
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz HUNited #5315 üzenetére
1. Mutass egy olyan magyar telekommunikációs céget, amelyik ekkora infrastruktúrát, ügyfélbázist tudna kezelni. Természetesen maradjon meg az egészséges piaci verseny.
2. Attól, hogy magyar tulajdonú lenne egy cég, az egyáltalán nem biztos, hogy a tulajdonos a nyereségét is itthon költené el.
Ha meg állami kézbe kerülne ez a szektor, azt hiszem lenne sírás-rívás....
Intruder25k: teljes mértékben megértelek. Nem védeni akarom őket, eszem ágában sincs, csak azt próbáltam szemléltetni, hogy eléggé sokoldalú a probléma, amit elkezdtünk feszegetni.
-
csaknehairok
csendes tag
válasz HUNited #5315 üzenetére
Hát lehet pont azért tartunk itt,a sok "tisztességes" magyar és magyar vállalkozó miatt.Munkám folyamán korábban dolgoztunk együtt a UPC-vel,nem rég pedig a DIGI-vel.Kicsit a megmaradt ismerősök által van lehetőségem belelátni a működésükbe,és tom,hogy ez már tényleg mekkora teher nekik.Nem tartozik ide,de a DIGI most küldött el embereket megint,pedig mindenki arról beszél,hogy mennyire felkapottak,és abból következhetne,hogy jól megy neki....... Nem védem őket,de ez így már gáz
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz HUNited #5320 üzenetére
Rendben, közvélemény kutassunk:
tegye fel a kezét, aki hajlandó kb. 4-szeres árat fizetni kb. ugyanolyan sebességű netért, csak mert a szolgáltató cég magyar tulajdonban van?
B-tel 18 megás net 12.500,-Ft/hó
UPC 25 megás net 3.250,-Ft/hóFélre értés ne essék támogatom a magyar gazdaság és magyar vállalkozók fejlesztését, de lássuk be, hogy a B-tel ajánlata nem igazán versenyképes, ahol van más alternatíva.
Valamilyen szinten lokálpatriótának vallom magam, de sajnos nem keresek még annyit, hogy ne számítson a pénz...
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Autós topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Tüzi: Geek-hatarozo
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- További aktív témák...