Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz Crus #6 üzenetére

    Nyomod a marhaságot...Igen a ps5 gyenge ha vr-ról van szó. Viszont van egy dolog amiben a psvr a többi elött volt az pedig a NULLA screendooreffekt ami még a q2-t es g2-t is igaz alig de kísérti. Volt mindkettő most 3080-al elötte 2080-al hajtottam. A psvr halála a felbontás volt és a nyalókás gagyi irányítás volt. Ezt mind kiküszöbölték, kap a gép egy jóval magasabb felbontást és rendes irányítást. Ha ezzel a felbontással is sde mentesen oleddel hozzák amit kell akkor lazán egy jó élmény lesz. Ha nem is openworld játékokra mert arra brutálisabb felbontás és hw kéne, de egy Hl Alyx szint menni fog rajta amut a 2080 is megoldott amitől a ps5 nincs messze. Lehengerlő látvány vr-ban maxiélménnyel még vagy egy évtized. De a psvr2 latmzán a piac egyik kegjjobbja lehet addig. Meglátjuk.

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz Crus #27 üzenetére

    Na itt jön elő az amikor egyetlen mondattal elárulod hogy úgy fröcsögsz hogy közöd sincs a témához. Tudod nincs olyan hogy előhozza a screendooreffektet valakinél valakinél meg nem pláne nem a felbontásból eredően. A psvr a kijelzőtechnikának köszönhetően volt szinte SDE mentes mivel egy pixelhez 3 subpixel tartozott szemben a többi 2 subpixeles megoldással a "nagyoknál" emiatt a kép a szemenként jóval magasabb felbontással bíró Vive-hoz vagy akár questekhez képest is jóval kevésbé volt SDE-s...
    Kár is rád időt pazarolni a továbbiakban mert ebböl rögtön lejött hogy tapasztalat és tudás nélkül a levegőbe beszélsz sületlenségeket...

    [ Szerkesztve ]

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz Crus #38 üzenetére

    Az idézeted: Ezt irja egy cikkiró akinek feltételezhetően a büdös életbe nem volt PSVR a fején, ahogy neked se de változatlanul immár durván besülve tolod tovább fullba amit nem kéne...Tehát még egyszer, miközben a felbontása a psvr-nak alacsony volt addig az SDE gyakorlatilag szinte (igen szinte, ha lenne egy csepp közöd a témához tudnád hogy miért szinte de ismeret nélkül szakadj) nulla volt a többi fejeshez képest a 3 subpixel miatt. Még a jóval durvább felbontással biró quest 2-n és g2-n is érzékelhetőbb az SDE de te lovagolj azon a marhaságon hogy az SDE volt a psvr baja és most is kevés lesz... :C
    Megkockáztatom hogy a hardveres ismereteit VR játékokkal kapcsolatos sületlenségeid alapján jóesetben Mobil Vr ami valaha a fejedre került, minden más infó maximum hirekből cikkekből származik mint tudás - na ez meg is látszik. Különben tudnád mi volt a psvr valódi gyengesége - nem tudod, tudnád hogy milyen hardver kellhet egy jobb vr játékhoz - nem tudod, tudnád hogy bizony van bőven komoly VR játék az Alyx-en túl is csakhát nem Half Life igy nincs is ekkora hir értéke - ezt sem tudod. Tehát marad az hogy te tulajdonképpen zéró tapasztalattal, netről összeollózott tudással próbálod itt osztani az észt miközben kvázi minden második mondatod egy jókora öngól ami rávilágit mennyire nem vagy képben az egész témakörrel. Vajon ez trollkodás, vagy csak emberi butaság? :(

    Addig is egy cikk csak neked ami igy kezd: "PlayStation VR: why there's no screen-door effect"
    [link]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák