Új hozzászólás Aktív témák

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz Crus #38 üzenetére

    Az idézeted: Ezt irja egy cikkiró akinek feltételezhetően a büdös életbe nem volt PSVR a fején, ahogy neked se de változatlanul immár durván besülve tolod tovább fullba amit nem kéne...Tehát még egyszer, miközben a felbontása a psvr-nak alacsony volt addig az SDE gyakorlatilag szinte (igen szinte, ha lenne egy csepp közöd a témához tudnád hogy miért szinte de ismeret nélkül szakadj) nulla volt a többi fejeshez képest a 3 subpixel miatt. Még a jóval durvább felbontással biró quest 2-n és g2-n is érzékelhetőbb az SDE de te lovagolj azon a marhaságon hogy az SDE volt a psvr baja és most is kevés lesz... :C
    Megkockáztatom hogy a hardveres ismereteit VR játékokkal kapcsolatos sületlenségeid alapján jóesetben Mobil Vr ami valaha a fejedre került, minden más infó maximum hirekből cikkekből származik mint tudás - na ez meg is látszik. Különben tudnád mi volt a psvr valódi gyengesége - nem tudod, tudnád hogy milyen hardver kellhet egy jobb vr játékhoz - nem tudod, tudnád hogy bizony van bőven komoly VR játék az Alyx-en túl is csakhát nem Half Life igy nincs is ekkora hir értéke - ezt sem tudod. Tehát marad az hogy te tulajdonképpen zéró tapasztalattal, netről összeollózott tudással próbálod itt osztani az észt miközben kvázi minden második mondatod egy jókora öngól ami rávilágit mennyire nem vagy képben az egész témakörrel. Vajon ez trollkodás, vagy csak emberi butaság? :(

    Addig is egy cikk csak neked ami igy kezd: "PlayStation VR: why there's no screen-door effect"
    [link]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák