Új hozzászólás Aktív témák

  • Teplic

    tag

    válasz itanczos #1372 üzenetére

    I.
    Vagy használod a penalty-t :), amikor a queueba így tesszük bele:

    100,0
    101,0
    102,1
    103,2

    Ahol a vessző utáni rész a súlyozás.

    102-re pl akkor megy ha 100 és 101 sem érhető el. Ekkor azonban a Local channelekre vigyázni kell, mert problémát okozhat egy parkoltatás, de akár várakoztatás is. Főleg a Local channelek tudnak bekavarni, de kapcsolókkal vagy contextből az is kezelhető.

    II:
    queue-ból queue-ba failoverezel. ha az 1-esben nincs szabad, failover a 2-es-re.

    Időnként timeoutoltatni is kell, mert ha 100 és 101 foglalt és 102 csörög, 102 sem veszi esetleg fel, eközben 100 lehet már felszabadult, alapból nem neki fogja mégsem osztani.
    Azért egy kis wrapup sem árt néha, ha sok hívás van.

    Elastixban láttam, hogy benne van, ismerem. FOP és FOP2.0-val, de nem szeretem egyiket sem.
    Napi sok ezer hívás esetén lassú, körülményes, nehezen kezelhető. Lassú. Nem alakítható egyedi igények szerint, queue-król alig ad infot. Nem dinamikusan pakolgat, stb.
    ha meg akarom jeleníteni ki ebédel ,ki szabad, ki beszél, ki van cigiszüneten, stb és ezeket dinamikusan táblázatba rendezni ,akkor azt hogyan? melyik queueba hogy várnak, ha queue-k egymáshoz képest vannak ki az első, a második és a sokadik a sorban és melyik queue-ra vár, stb? mennyi ideje várakoznak, ki beszél, ki csörög, mennyi az össz kezelt létszám az elmúlt órából, mennyi az elveszett, mennyi az össz várakozó, stb, stb. Lehet sokáig cifrázni és ezekre riportokat csinálni. akkor a gyáriak nem használhatóak jól. Átrendezni, hogyan?
    Napi, óránként statisztikákkal realtime frissítve. (ja, és kevesebbet eszik, mint egy flashes FOP)

    ha van 20 operátorod, de csak 3 dolgozik, neked az aznapi műszakosoknak fog csak érdekelni a forgalma. Minek nézzed, hogy a többi nincs beregisztrálva? Riportokból meg aztán a végtelenségig el lehet menni. Tudom queuemetrics és társai, mégis túl sokat nem lehet a fizetősökből sem kihozni, ha speciálisabb esetet szeretnénk.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák