Új hozzászólás Aktív témák

  • munnergep

    senior tag

    válasz RG4L #7924 üzenetére

    Csak nem bírom megszokni, hogy egy kavics felverődés miatt már lángol is a motor és "ég minden rohadásig"... Zuhanásból nagyon nehéz kihozni, simán meg lehet előle lógni még egy spitnek is, viszont szép ráérősen lehet vele követni bárkit, mert hiába fordulnak szembe, simán ki lehet fordulni akármi elől. Szarfire pilóták roppant idegesek mikor nem tudnak mögém kerülni :)
    A vesztes csaták abból adódnak, hogy eltalál egy murica golyózáporból 1 darab kis vacak, rögtön égek, kilépek, jóccakát. Ha elkerülöm a lecsapó ellent, akkor szép lassan, egyesével lehet szemezgetni. 4 killnél többet még nem csináltam vele, de nekem így is bővel elég. Ahogy írtad vertikálisan eszement stabil, nagyon jó manővereket lehet vele csinálni emiatt.
    Ettől függetlenül az első japán gép amivel nem offenzív módban repülök, hanem bármit meg lehet vele támadni, ami nem gyors. Ki-84 is jó, viszont azt valahogy nem tudtam igazán megszeretni.

    szerk: kérdés: melyik hevederrel a legjobb?

    [ Szerkesztve ]

    "I like big fat men like you. When they fall they make more noise. And sometimes they don't get up."

Új hozzászólás Aktív témák