Új hozzászólás Aktív témák
-
rollaz
tag
válasz munnergep #2359 üzenetére
Amikor már ráuntál a bénákra, akkor eldöntöd, hogy kipróbálod az RB-t. Jó eséllyel meg is fogsz ragadni ott. Az arcod kisimul, idegeid lenyugszanak, ha játszottál néhány RB csatát. Bár azért oda is kezdenek felszivárogni a siemkák, de sokkal-sokkal jobb a helyzet, mint AB-ben.
-
JackFeryll
őstag
válasz munnergep #2359 üzenetére
Lehet nyerni, ha squadronnal mész. Egyéb esetben 0-át vagy 1-et dobó random függvény szerint alakul a győzelem, mert általában egyedül nem tudod eldönteni a csatát.
Ha bombázóval lebombázom a 3 kis bázist akkor is ugyanúgy veszthetünk. Egyedül már nem marad idő a reptér megsemmisítésére.
Mivel én 5-6 ezer méteren "dolgozok" bombázóval így a tankokat nem olyan evidens eltalálni 700+-os crew mellett sem, de ha csak a tankokra megyek akkor sem biztos hogy nyerünk.Ha vadásszal kilövök 12 gépet az se számít semmit. Ez mondjuk teljesen logikus mivel ha 10-szer lehet spawnolni akkor csak az ér valamit ha a bombázókat védjük vagy támadjuk, de ezt a játékosok 99%-a nem képes felfogni. (AB)
Egyébként a csata kimenetelét tekintve hasznosabb ha van 1-2 killem, de megvédtem egy bombázót.[ Szerkesztve ]
-
Wans
aktív tag
válasz munnergep #2384 üzenetére
igen, ahogyan taurus is mondta:
gép orrát lefele: "w"
-II- felfele: "s"
dőlés jobbra: "d"
dőlés balra: "a"
csűrés jobbra: "e"
csűrés balra: "q"
gáz: bal shift
gáz levétel: bal ctrl
kamera forgatása: nálam az egér oldal gombjai közül a fölső
ellenfél kijelölése: görgő lenyomásakb. ennyi, amit fontosnak tartok.
Origin: Provoxion, Steam: provoxion, Xbox: WansHUN#7006
-
ferero
tag
válasz munnergep #2584 üzenetére
nekem 200-at sikerült össze kaparni. utolsó 1 órára csatlakoztam, mázlim volt. szinte domira rakott be végig. az meg hamarabb lemegy mint egy sima meccs. IL2-es YER2-es hozta a hozzá fűzőt reményeket, fighterekhez még túl álmos voltam. néhány korán kelő Magyarba is bele botlottam
[ Szerkesztve ]
"Taurus"
-
mikrosuttii
aktív tag
válasz munnergep #2584 üzenetére
Egy csapatban minden játékos ugyanúgy hozzájárul a gőzelemhez.Hogy ha te épp azt gondolod,le szedsz néhány tankot,de vannak mögötted,és az ellenfél mögött van a csapattársad,akkor csinálja azt,amit te is,hogy földi célpontot lő?Ezzel csak azt akarom mondani,hogy mindenki máshogy fog hozzájárulni a csapat győzelméhez.És egy csapatban mindenki,bármit csinál (kivétel,ha direktből le zuhan,ha saját csapattársat lő le,stb.) azzal már hozzá segítette a csapatát a győzelemhez.
Mondjuk nekem tegnap szerencsém volt,elég jó emberekkel rakott össze.Ha már ketten-hárman ki szedtünk 10-10 tankot,akkor király volt.A többiek addig foglalkoztak a repülőkkel.
-
-
Wans
aktív tag
válasz munnergep #2852 üzenetére
igen, ez az ún. boom and zoom. bf109-el én inkább magasról lecsapnék, és ha nem sikerült a dolog, akkor vissza a felhőbe (már, ha van felhő) azzal a lendülettel, amivel lejöttél. ha pedig mögéd kerülne, akkor ereszkedve egyenesen indulj el, mert elvileg a spitfire lassabb. (japánok ellen ugyanez bármely repülővel még inkább.)
Origin: Provoxion, Steam: provoxion, Xbox: WansHUN#7006
-
nemeth989
senior tag
válasz munnergep #3003 üzenetére
Dettó angolok, csak 2-es gépek, 14 kill, 2 gépet vesztettem, akkora bukta, mint a ház. Köv csata 2 bombázót lelövök, 4 gép kellett hozzá, eből 2-szer a csapattárs a semmiből tűnik fel és szarrá lő, mintha ott se lennék és természetesen win...
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
PAtr0n
addikt
válasz munnergep #3157 üzenetére
Gyönyörűséges yellow nose, el is kámpicsiorodtam mennyire szép, még ennyi év után is.
De azért ne lehet panasz a game-re sem, amennyire optimalizált, legalább annyira szép is!
Mister_X:
Szerencsére azt már abbahagytam. És igen, elfogyott tőle neki is! A WoT a tipikus idegbaj, amikor törsz és zúzol. Jobb is hogy nem erőltetem már.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz munnergep #3502 üzenetére
Ment privát...Szerk:
Akkor a privát is tárgytalan Van úgy hogy biztonsági okokból letiltják a kártyádat, de másnap már tudsz vele vásárolni. nekem ezt a Citibank csinálta, amikor 3x egymás után vásároltam 1 nap. Aztán telefonon megbeszéltem velük, azóta ilyen gondom nincsen.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz munnergep #3623 üzenetére
Érdekes, én most értem haza szerverzárás előtt 5 perccel, de nem volt packet lossom, pont még tudtam indítani egy csatát, most nagyon jó voltam a Tigrincssel (csakis RB), bár ez lehet a mostani patchnek köszönhető, alig lőttem mellé, a távolságot is jól be tudtam elsőre lőni. Az eredmény: egy IS-1, kettő T-34, és egy SU-85. Mondjuk most taktikáztam is, nem mentem kos módjára előre. Még modulsérülést se kaptam, csak 2 láncvédő lemez repült le a macskáról Bezzeg múltkor a troll SU-152 úgy kilőtte a láncot alólam, hogy majdnem 180 fokban pördültem meg full gázon. Aztán egy rohadt T-34 ki is végzett.
Azért érezni a peccsek hatásait, egyre jobb a játék minden tekintetben. Az fps kevesebb mint a levegőben, de ez érthető a sok növényzet miatt.JackFeryll:
Jaja, elég genyák a KV-2-ők, nem merek eléjük menni, amikor ott meresztik rám a nagy fejüket. De ha sikerül counterelned, végük van, detto mint a KV-1."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Micsurin
nagyúr
válasz munnergep #4325 üzenetére
nem csinálod jól yak9T/K-val elkel szálni feletük és a hátukat megcirogatni vissza fordulásból na akkor ragelnek nagyot a csetbe....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
RG4L
őstag
válasz munnergep #4472 üzenetére
Meló miatt, pontosabban diákmeló. Igaz, hogy csak keddtől-péntekig van, de 4 nap alatt több mint 50 órám szokott lenni, nem csoda, hogy hulla szoktam lenni hétközben, hétvégén meg BreeeezzzZzzZeeeerRrRRRTtttt baszogatom.
Most is hol vagy fater, már nagyon hallgatnám a rageléseidet.
War Thunder: Gelesztaa
-
Francia91
veterán
válasz munnergep #4762 üzenetére
Egyik Ki-61 sem nagy durranás, szerintem. Talán, amelyiken 2x12,7 és 2x20 mm-es fegyverzet van, az ér valamit, de én pl a Zero szériával jobban elvagyok. Persze mentalitás és stílus válogatja. Ki-84 is elég jó masina, pár hete nyomom azzal is
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
RG4L
őstag
-
Szőrös
veterán
válasz munnergep #5029 üzenetére
Ki-61-el ne menj forduló harcba mert az nem arra készült , az amcsik újabb gépei ellen csinálták szóval energia harcra kell használni. Az elején szerezz magasságot vele ( NEM EGYENESEN AZ ELLEN FELÉ REPÜLÉST JELENTI ! ) , nézz ki magadnak vkit aki nem vett észre , mással van elfoglalva és csapj le rá , aztán vissza a magasba.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
-
-
Volfram42
senior tag
válasz munnergep #5826 üzenetére
Ezert morognak a simesek, hogy legalabb egy placeholder fulke legyen vagy ne mehessen az a gep amig nincs neki. Probald ki bombazoval nincs fulke es meg lovesznezet is van. Joy-al onnan nem olyan nehez vezetni aztan a masik kezeddel meg egerezel es leszeded az osszes vadaszt. Szornyu.
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Colos1
őstag
válasz munnergep #5826 üzenetére
+ az a BUGfighter egy cheater gép, engem G2 -vel utolért és lefordult. Az "utolért" még lehetséges, de a "lefordult" már inkább a nevetséges kategória...
Meg ez.
A gép statikai modellje, megpróbálom leírni, rajzolni jobb lenne.A szárnyak súlyvonala alatt van egy csuklós alátámasztás. Az alátámasztás előtt a súlypont, itt lefelé hat a gép súlyából eredő erő (G), amely k1 erőkaron M1=G*k1 nyomatékot fejt ki. A vízszintes vezérsíkon lefelé hat az F felhajtóerő, amely k2 karon M2=F*k2 nyomatékot fejt ki az alátámasztásra, amely a szárny súlyvonala.
Az egyensúlyi egyenlet: G*k1=F*k2. Ezt konyhanyelven: a gép súlya előrebillentené a repülőt, de a vízszintes vezérsíkon fellépő, lefelé ható erő ezt kiegyenlíti, így egyenesben marad. A magassági kormányzás úgy valósul meg, hogy ezt az erőt változtatod meg, a vezérsík íveltségének változtatásával, amelyet a kormánylapát mozgatásával érsz el.A vízszintes vezérsík a kormánylapátokkal együtt teljes, azok nélkül a felhajtóerő nem megfelelő, az egyensúlyi állapot nem áll be. Eredetileg a kormánylapátok nélkül a felhajtóerő túl kicsi volt, így a gép eleje a kormányelem sérülésekor lebillent. A biztonság miatt ezt később úgy csinálták meg, hogy a kormánylapát megléte csökkenti a felhajtóerőt (csökkenti az íveltséget), így anélkül túl nagy erő keletkezik, a gép felfele indul el a sérülésekor. Tehát összefoglalva: ha egy gépnek megsérül a vízszintes vezérsíkon lévő kormánylapátja, akkor az egyensúly felborul, nem tud tovább egyenesen repülni, vagy felfelé, vagy lefelé indul meg az orra.
Kivéve a fantasztikus, csodálatos, zseniálisan megtervezett B-25J, amely érzéketlen a vezérsíkokra. Ezt elküldtem BUG reportnak, de egyelőre nem jelenítették meg.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...