Új hozzászólás Aktív témák
-
RG4L
őstag
válasz morkhorsont #8098 üzenetére
Üdv megint!
Próbáltam megindokolni a nyers stílusomat, rengetegszer szívtam már japánnal és tényleg eljutottam arra a szintre, hogy már nem vesz rá a hajlam, hogy játsszak velük. 1.47-ben kapunk Ki-44-et elvileg, illetve összesen lesz 5 fajta különböző J2M a játékban, majd azokat megnyúzom. A napokban befejeztem a Spit Mk.22 fejlesztését ászra, párszor repültem csak japánok ellen, ahol A6M5-öket kellett nevetve lőnöm. Szarul éreztem magam, mert 3-at is kiszedtem gond nélkül.
Jók a japán gépek, de nem mondanám, hogy a legjobbak, több dolog miatt is, de ez hosszú sztori. Egy valami viszont az esetek nagy százalékában jó a japán csapatokban. Mégpedig a csapatmunka és az alapvető pilótai képességek. Szerintem az amcsi/brit pilótákhoz képest kiemelkedőek, mivel annyira overtiered gépekkel harcolnak, hogy egyszerűen hozzászoktak a szituációk kezeléséhez, avagy egy jó Zéró pilóta addig fogja kerülgetni a támadásaidat, amíg nem olyan helyzetbe hoz, hogy te legyél verve. Ha a BR rendesen lenne belőve, és egy szinten lenne az A6M5 az F6F-el, akkor gondolj bele, milyen mészárlást tartanának. Egyébként az F6F képes szinte mindenben tartani a tempót az N1K2-vel, de mégis japán oldalra szól a +3.0BR.
Inkább nyilatkoznék az F7F-ről, nekem ugyan nincsen kiászolva, talán 3 meccset ha mentem vele, de megannyit ellene. Hokkaido azóta a "kedvenc" pályám, mióta percekig üldöztem majdnem minden egyes meccsen egy-egy Tigercatet a teljesítményben maxos Griffon Spitemmel. De amikor az amúgy is másik kategóriába illő géppel képesek olyanokat írni chatbe ezek a pilóták, hogy miért nem vállaljuk a headont velük, vagy amikor kivárják, hogy teljenek a percek a meccsből, majd megjelennek a reptered felett hárman egyszerre... a Griffon Spitek rohadt jó gépek, az emelkedésük egy álom, gyorsulásban nem a legjobbak, végsebességük is van, fegyverek is jók, de még ez is képtelen tartani a tempót az F7F-ekkel. Talán a Tempest Mk.II-t kéne nyúznom, de azzal 40-50 meccs, mire vállalható állapotba hozom a gépet teljesítményben.
Azon a bizonyos meccsen úgy emlékszem, hogy volt a Zéró, akiről beszéltél, voltam én, aki mentem utánnad a Raidennel, volt egy prémium 190-esünk és egy Ki-61 hei, ez az utóbbi kettő fűnyírózott, és csak akkor jöttek oda érted, mikor már "leüldöztelek" a magasból. Nem rossz a Raiden még ezzel az összelegózott flight modellel sem. Azért tudtam csak felemelkedni a magasságodra, mert ahogy írtam, ott 7000 méter körül/felett már annyira nincsen lemodellezve a fizika, hogy egyszerűen szenved a gép, ha fel szeretnéd húzni az orrát emelkedésbe. Szóval beértelek, és ott már egyáltalán nincsen különbség az emelkedések között, mert mindegyik szenved. Nagyon jó példa rá a játékban lévő Ta 152 verzió, ami kifejezetten nagy magasságokra tervezett gép, ahol pedig használhatatlannak bizonyul több dolog miatt is, egyik az, hogy olyan magasra fel se tud menni, kettő pedig, hogy ott általában nincsen senki, ezáltal nyílvánvalóan kis-közepes magasságokban kellene megállnia a helyét, szerinted mennyi esélye van pl. egy La-9 ellen?
Én is minden nemzettel játszok, mindig azzal, amihez kedvem van. Már csak az utolsó Tu-2-es verzió hiányzik, és ezzel meglenne az összes propelleres gép a játékban. Minden nemzetnél van jetem, de még csak az R2Y2 V1-el foglalkoztam rendesen, ki is fejlesztettem ászra, de elég undorító módon tette be a Gaijin ezt a gépet a játékba, ha megvan és mentél vele pár meccset, biztos tapasztaltad.
War Thunder: Gelesztaa
-
Francia91
veterán
Én egy kb 60%-ban felfejlesztett Tempest Mk V-vel eléggé meg tudom szorongatni az F7F-eket sebességben, pici különbség van köztünk. szerintem fullosra fejlesztve már komoly ellenfél leszek nekik (sebességben, harcmodort még tanulnom kell, ez a Tempest eléggé eltér az eddig megszokott repülőktől )
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
RG4L
őstag
válasz Francia91 #8102 üzenetére
Persze, mert a Tempest egy rohadt gyors gép, ez már látszik a Vickers P-n is. Viszont, emelkedésben köze sincsen a Tempest Mk.V-nek az F7F-hez, ahogy a Griffon Spitekhez se, avagy totál más kategória a kettő. Hozzávetőlegesen 2 perccel később ér fel a Tempest Mk.V 7000 méterre, mint a Spit Mk.24 és F7F.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Francia91
veterán
Tudom, hogy szarul emelkedik, ezért a pálya széle felé kezdek el emelkedni, majd olyan 5000 m környékén veszem az irányt a pálya közepe felé. Meg nem minden F7-F szokott odafenn lenni, szoktam 3000 m alatt is találkozni jópárral, olyankor meg jólesik megüldözni és lelőni őket
A Tempest-tel amúgy ritkán megyek 2000 m fölé, szinte csak a Norway mapon szoktam felfelé menni. Más pályákon inkább a földi célpontjainkat szoktam védeni, pár bombázót és attackert mindig sikerül találnom, míg mindenki más odafenn szórakozik. Tu-2, Yer-2 és IL-10 rendszeres vendég odalent, ha ruszkik ellen megyek, japánoknál is G8N eléggé tipikus 2500 m alatti szegmensben, Ho.229 és Do-217 a németeknél. Meg ha letéved egy-két vadász, akkor elkapom. Nem szeretek ezzel a géppel magasban lenni, biztos lesz egy pár ellenfél mindig felettem[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
Az A6M3 mióta ilyen fos, hogy pillanatok alatt felforr az olaj? Semmi WEP, de még 90%-on is melegszik tovább az olaj.... Eddig nem volt ez ilyen gép
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Micsurin
nagyúr
válasz Francia91 #8105 üzenetére
Tudod , cseszegetik szegény japánokat rendesen
Szimulátorosok : Szeretném elkezdeni , de nekem csak egy mezei Saitek F.L.Y.5 van , az elég hozzá ? Milyen / Melyik gép az ideális kezdő / tnuló gépnek?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
-
Francia91
veterán
válasz D.Orion #8108 üzenetére
Ilyenkor mar kedvem sincs emelkedni, tudom, hogy majdnem minden ellenseg felettem lesz. Inkabb lent maradok, es lelovom a tankpucolokat. Amugy jo ez a 12,7-es M2-es Browning. Medium tankokat szoktam a Spitfire Mk XVI-vel kiszedegetni, a csapattarsak meg kerdezik, hogy Spitfire-el hogy a francba szedem a tankokat
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Micsurin
nagyúr
irány----> M4A1 , és a 12mm géppuskával lőjj a tank sofőr nyilására , és nézzd az eredményt , p3/4-eken a cannont is kilehet szedni
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
nos , he azt felülről találod el jó néhány t1-2 , de néhány t3 tankon és meg eshet , hogy átmegy
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Francia91
veterán
Browning M2-essel eddig kizarolag hatulrol tudtam kiszedni a Medium Tankokat. Azt tudom, hogy a 12,7 mm-es Berezin orosz MG oldalrol viszi a Light Tank-ot, mediumot nem probaltam meg. Me-410 50 mm-ese viszi a Heavy Tankot, de eddig csak szembol sikerult megcsinalni es ritkan, nagyon pontosan kell betalalni vele.. Tempest (Vicker P) oldalrol is viszi a Heavy Tankot siman
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
RG4L
őstag
válasz Micsurin #8115 üzenetére
George, John B., Shots Fired In Anger, NRA Press (1981), p. 404: By World War II, the M2HB had been designated as a dual-purpose anti-aircraft and anti-vehicular weapon for motorized, armored, and infantry divisions; the designation "anti-vehicular" included thin-skinned and lightly armored vehicles, as it was already recognized by 1940 that the .50 M2 AP round would not be useful against modern medium or heavy tanks.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Sajnos semmit nem találtam, miszerint az M2 hatásos lett volna tankok ellen. Könnyű tankoknak biztos komoly sérüléseket tudott okozni, ha eltaláltak vele akármit is.
War Thunder: Gelesztaa
-
munnergep
senior tag
Már vagy a 20. vesztes meccsen vagyok túl, mindegyik forgatókönyve a következő: felmegyek 4-5e méterre, akkor már a csapat fele halott, majd hirtelen 8 az 1 ellen. Aztán négyen egyszerre darabokra szaggatnak. Ennyi. Néha küzdök 1-2 kill összejön, de ez a max. Van most valami vagy csak ez egy ilyen nap?
"I like big fat men like you. When they fall they make more noise. And sometimes they don't get up."
-
Francia91
veterán
válasz munnergep #8120 üzenetére
Ne aggódj, én is rengetegszer maradok egyedül minimum 4-5 ellenfél ellen. Ilyenkor elkezdem irtogatni a földi célpontokat, aztán valamikor majd elkapnak egyszerre. Mai napom sem volt túl fényes
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
munnergep
senior tag
Német, amerikai, angol.
Japánoknál megtanultam, hogy nem hagyom el a csapatot: vagy velük pusztulok vagy nyerünk.
Oroszokkal egy ideje nem játszom, mert kb. 75%, hogy nyerünk valahogy nincs kedvem csak statot javítani, a gépeiket nem szeretem repülni.Amerikaiaknál a csapat elmegy fordulózni japánokkal vagy yakokkal, illetve kilövik egymást az elején vagy csak birkák.
Németeknél én szoktam külön utakon járni, általában 2-3 kill meg is van, de aztán egyedül maradok, az okát nem tudom.
Angoloknál ha spittel vagyok akkor:
1.maradok fűnyírózni, mert úgy is lefordulom ami jön, de általában csak hulló csapattársakat látok és vége a meccsnek.
2. néha felmegyek az űrbe, de mire felérek csapat sehol.
Ha tempesttel megyek, akkor irány a magasság, de az eredmény ua., csapat eltünik elég hamar.Hozzáteszem, hogy ez csak pár napja van, eddig azért ilyen nem volt. Azért kérdeztem, hogy történt-e valami vagy csak ezt adta a gép?
Illetve nekem nagy problémám, hogy általában én érek oda mindenhova elsőnek, akár a legmagasabb pontra, akár a legtávolabbira, de mindig belefutok valami ellenséges csoportba, ami néha instant halálhoz vezet. De ez az én hülyeségem, nem ide tartozik.
[ Szerkesztve ]
"I like big fat men like you. When they fall they make more noise. And sometimes they don't get up."
-
RG4L
őstag
válasz munnergep #8123 üzenetére
Szerintem csak ezt dobta a gép. Nemrég mikor befejeztem a Spit Mk.22 fejlesztését, nagyon jó meccseket mentem a brit (és amcsival kevert) csapatokkal, meg is lepődtem, hogy jó százalékban sikerült nyerni a meccseket (közel 70), előtte pedig mindig szívtam velük kb.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Francia91
veterán
Mostanaban a P-51-essel tudok menni 2-3 killes meccseket, plusz szoktam rendezni a Light Pillboxokat es Medium Tankokat is (meg is lepodtem rendesen ). Pedig kb fel eve hozza sem nyultam ehhez a gephez, annyira megutaltam . Mondjuk azert nem art hozzatenni, hogy nem torok a magassagokba, csak a Norway mapon szoktam felmenni, a tobbi palyan 2000 m alatt repulgetek, szinte kivetel nelkul talalkozok odalent attackerrel vagy bombazoval, mikor mindenki mas 3-4000 m kornyeken jar mar . De igy nem magasan hasznalva nem olyan rossz masina, raadasul tetszik, hogy olyan 350-380 km/h kornyeken is lehet Combat allasban a szarny. A tobbi gepen is szoktam Combat-ra tenni, de csak 4-5 masodpercig, amig feltetlenul szukseges, nem probaltam meg, hogy mennyi ido mulva szakad le, de sok gepnel mar 290-310 kornyeken villog, hogy csukd vissza. Viszont 5-6k m kornyeken a Bf 109-esek mar lefordulnak, azt vettem eszre...
Sebaj, csak egy kis szosszenet volt reszemrol. Most egy picit kezdem megint megszeretni ezt a gepet, a sebessege nagyon rendben van, a lenti szferaban sikerul jol hasznalnom
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
gradient99
tag
Sziasztok!
Van itt valaki aki Arcade módban szokott játszani, és kezdő(majdnem kezdő) gépekkel van? -
PAtr0n
addikt
válasz gradient99 #8127 üzenetére
Mi a kérdés? Ugyanis a tapasztalt játékosok is tudnak neked segíteni ha valami kérdésed van.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz gradient99 #8130 üzenetére
Oroszok túlságosan erősek. A szokásosnál jobban sebeznek, és több lövést viselnek el, ráadásul rengeteg gépük átfordul a seggén enyhén szólva, annyira jó flight modellt kapott. (Oroszok a fejlesztők, ez gondolom sokat elmond) Ha valóban fejlődni akarsz, és skill-esedni akkor nem velük játszol elsőnek.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz gradient99 #8132 üzenetére
Azok is, ami nagyjából reális. Az orosz gépek nagyja is eléggé éghető cucc volt, de mégse szeretnek kiégni.Ki érti ezt...
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Micsurin
nagyúr
válasz gradient99 #8132 üzenetére
Hmm , ha skillkel és később aratni akarsz akkor: Angol (forduló harc) és Német (kiváló gépek 1-től 1-ig , energia harc ,lehengerlő tűz erővel ) Ja az oroszokról... Lagg (a "bece" neve magyarul: Fából készült Garantált Koporsó , itt meg OP mint elefánt a porcelán boltban..... )
más: Ma egy Mig15 nagyon dicsérte anyámat Korea , halál G-s voltam a sabreval , fordulók a mig fele (csak a kör vonalakból vettem ki , hogy mig és ellen...) de mivel hot fekete voltam a Sabreval a nagy sebességű fordulótól , olyat kócoltam vele Pedig én SOHA nem rammolok szándékosan , és véletlen is ritka , de most
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Francia91
veterán
Mostanság a Ki-84 ko-val szoktam menni sűrűn, elég sokszor bead az oroszok ellen. MG-ben és cannon-ban is a legtöbb gyújtót tartalmazó befűzés van (fejből meg nem mondom, hogy melyik elnevezésű), a Yak-okat rendre kiégetem, szinte mindet, amit lövök
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
munnergep
senior tag
válasz Francia91 #8136 üzenetére
Amik a legtöbb "incendiary"-t tartalmazzák, ugye? Mert én egy ideje szinte minden repülővel rászoktam, hogy ezeket teszem be és kicsit tovább kell lőni, de garantált, hogy elkezd égni. A japánok le is égnek rögtön, de az oroszokat még sosem sikerült teljesen kiégetnem
"I like big fat men like you. When they fall they make more noise. And sometimes they don't get up."
-
Francia91
veterán
válasz munnergep #8137 üzenetére
Igen, amiben a legtobb "incendiary" van. Ma jatszottam Ki-84 ko -val, ott emlekeim szerint MG-ben az "Ammunition Belt" van a legtobb, azt is hasznalom, cannon befuzesre nem emlekszem. Amcsiknal az M2-es es M3-as Browningban kivetel nelkul Ground Targets befuzest hasznalok, gepek ellen is tokeletes, ha pedig ugy kivanja a helyzet, akkor lehet a Light Pillboxokat es Medium Tankokat pusztitani. Sokszor a csapat csak az AA-t lovoldozi mazsaszamra, nem veszik eszre, hogy egy darab Ticket pontos sem er . Ilyenkor en elkezdem a tankokat es LP-at pusztitani, ha mi allunk rosszabbul.
(#8138) PAtr0n
Nekem eleg surun sikerul, de csak a Yak-okat, i-185 is szeret egni. Lehet, hogy csak jo helyre talalok be, bar vadaszoknal nem szoktam annyira erre figyelni, csak bombazoknal, hogy hova lovok.[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz superecneB #8140 üzenetére
Nekem minden egyes loszer szamit, ezert megyek csak olyan celokra, amik pontot ernek. AA-ra nem pazarlok loszert
Nem mondtam, hogy rosszul teszed, ez csak az en nezopontom"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz superecneB #8142 üzenetére
Csak a repteri szokott, a szanaszet levo AA nagyon ritkan.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
Picit elővettem már az F-82-est, gondoltam kihasználom már a megmaradt 8 ingyenes javítást. Háát földi célpontok pucolásán kívül szerintem másra alkalmatlan, esetleg ha letéved egy bombázó,azt kiszedem, de kb ennyi. Szórakozásnak jó, de másra nem
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
-
Francia91
veterán
Amennyi loszer most van, azzal le tudom pucolni az egesz Sicily es Ruhr palyat a Light Pillboxoktol ujratoltes nelkul
A tankok loveset meg tanulnom kell, az elso par loszer melle szokott sikerulni. A PBJ-1J-ben levo 4800 loszer viszont az egesz palyara eleg szokott lenni"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest