Új hozzászólás Aktív témák

  • warbirds

    csendes tag

    Sziasztok!

    T-Home internettel, illetve a WiFi-vel van egy kis gondom. Adott egy Acer Aspire 5736Z laptop és egyb Cisco router, amit a szolgáltató adott. A Router és a laptop között szintbeli eltérés van, mert a router a földszinten van, a laptop meg fölötte egy emelettel. Ez eddig szerintem még nem lenne baj, de mostanában egyre többször előfordul, hogy a laptop "elveszíti" a jelet és leakad a netről. Ilyenkor a Win7 hibaelhárítójával - alaphelyzetbe állítva a WiFi adaptert - sikerül ismét kapcsolódni, de nagyon idegesítő a dolog.
    Momentán ezt a jelzést adta vissza egy ilyen hibaelhárítás után:

    "Diagnosztika eredménye: A rendszer problémát észlelt
    Probléma: RNWF MSM Helper Class"

    "Diagnosztika eredménye: A rendszer problémát észlelt

    Fő ok:
    Meghiúsult a vezeték nélküli társítás a következővel: "warbirds_cisco".
    Nem érkezett válasz az útválasztótól vagy a hozzáférési ponttól.

    Fő ok részletei:
    A vezeték nélküli hozzárendelés a hálózathoz nem sikerült. A Windows nem kapott választ a vezeték nélküli útválasztótól vagy hozzáférési ponttól.

    Javítási lehetőség:
    A gyenge vezeték nélküli jel okának keresése
    A jel gyenge a túl nagy távolság vagy interferencia miatt."

    Előfordul az is, hogy a laptop leakad, de a mellettem ülő lányom telefonján van Wifi és net. Megnéztem, a WiFi kártya drivere a legfrissebb verzió.

    Momentán ötletem sincs, hogy mi lehet a gond:

    1.) A Cisco router szar és az dobja el a jelet,
    2.) a gép WiFi-je döglődik,
    3.) gyenge a Wifi jel.

    Van valakinek valami ötlete? Megköszönném.

    Üdv,
    warbirds

Új hozzászólás Aktív témák