-
Fototrend
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rogan99
tag
Asszem nekem ennyi volt a játék, letöröltem a francba. Túl öreg vagyok már ahhoz h üvöltve verjem a billentyűzetet.
Azóta nem volt ilyen mióta 4 éve abbahagytam ezt a fos rng szimulátort. -
Baltazár123
senior tag
válasz Rogan99 #223851 üzenetére
A wotot csak célkitűzések nélkül szabad játszani, hacsak nem vagy überprofi. Én már a chatet is kikapcsoltam. Játszom a játékom, ahogy nekem tetszik, nem érdekel, hogy ki mit ugat a chatben Különösebb célkitúzésem nincs, a rankeddel ezért sem fogalkozom, amiót 1 sráf kellett volna a védett 7-es szinthez és visszaestem onnan a 4-esre Köszöntem, a randked nem nekem való.
Egyébként igen, túl nagy a véletlen szerepe, ami lehet, hogy egy kezdő játékosnak jó, mert célzás nélkül is sebez egyet minden ötödik csatában és akkor abból az élményből táplálkozik egész nap, de egy szint felett, amikor az ember már tud célozni és nagyjából ismeri a gyenge pontokat, hát sok élményt nem ad.
Persze nekem is vannak varázs lövéseim, amikor az is7 bal felső kémlelőjén levő kb20cm-es gyenge pontot ellövöm 500m-ről (megtörtént, mintha zsinóron húzták volna a lövedéket oda, érdekes), de inkább lenne kisebb a szórás.
Quickybaby is csinált egy videót az rng-ről és magyarázott össze-vissza, hogy hát így meg úgy, végül is annyira nem jó, de elfogadható. Vicces volt a következő videójában vagy streamen meg majd szétb.szta az ideg a harmadik elbaltázott lövés után. -
Barret001
addikt
válasz po1son #223850 üzenetére
Tegnap én is kaptam ilyet! Csak az 1 nap prémium tűnt fel,többit meg sem néztem.Minek? 2 körre volt türelmem tegnap.Első körben teljes gázzal belementem egy roncsba,egyből kilőttek utána.Második körben,meg oldalra borulva néztem végig a csatát.Mindkettőt megnyertük! Nem volt kedvem több kört menni.
-
hulp01
senior tag
Végre megvan rankeden a div1. Ma délután felküzdöttem magam. Sokkal könnyebb úgy, hogy az ember nyer. Ma délután 1%-ot javult a wr-em rankeden. Kb. 10 csatát mehettem, abból kb. 3 volt vesztes, egy stráfot vesztettem, és volt egy dupla stráfos győztes csatám is valami 4k dmg-dzsel. Az nagyon durván para volt. A végére maradt egy 240hp-s obj140 egy Kranvagn roncsa mögött, és egy 560hp-s stb1. És az stb nekiállt HE-t lőni. És a HE változások miatt nem tudta kiszedni az obj-et. Vagy ötször lőtt bele, miközben az obj egyszer sebezte csak. És az stb elbízta magát. Azt hitte az obj meglesz egy lövésre és kijött hulldownból, és meghalt. Az obj-nek volt 7 killje és maradt 30hp-ja. Még talán az lehet, hogy elfogyott az stb lőszere és megadta magát, bár ennek nem adta semmi jelét. Nekem 1 killem lett és 4100 sebzésem és járt a két stráf. Most örül a fejem nagyon.
-
manu75
aktív tag
válasz kchryss #223844 üzenetére
Hát ebben nem lennék biztos. Nekem is 14 bónuszcsatám volt a div 1 után és jött a fekete leves. 6 vereség zsinórban 10 csatából mindössze 2 győzelem. Szokásos két tankkal játszottam, ebből az egyik szorzó el is ment egy vesztes körön a másiknál meg épphogy befértem és kaptam sráfot. Most jött négy mínusz is sikerült elég hamar elhalálozni, egyikben egy 113 felmosta velem a padlót csak pislogtam. A csapattársak a bázist sem hagyják el ha elmegy 3 tank az 2 percen belül garázs, érdekes módon az ellenfél tud együtt mozogni. Hátha most jobb lesz bár kétlem, de nem izgat így is jót szórakozok.
-
Baltazár123
senior tag
válasz nomic #223858 üzenetére
Főleg most a változtatások után, mert 2300-at sebezni is kell az artyval meg top xp tanknak lenni. Még régen az m40/43-at javasolták az arta küldetésekre, hogy állítólag több klánban is azzal csinálták meg a legtöbben. Volt erről egy fórum a wot oldalon. A régi accomon kihúztam az obj260-t, most kb esélytelen. ha jól emlékszem a legnehezebb arta küldetéseket az m40/43-al csináltam én is.
Nem tudom, hogy most is jó-e a célra az m40/43, de top xp-nek lenni tier9 vagy 10 artával és közben 2300-at is sebezni, közel lehetetlen. Ahhoz nagyon hosszú csata kell, hogy összejöjjön 2300 sebzés, de hosszú csatákban nagyon ritkán tud az arta a könnyű tankok vagy medek elé kerülni egy tier9 vagy 10 arta. tier8-nak van némi esélye, ha sok magasabb tier tankkal foglalkozik a csata közben, jobban adja az xp-t.
Jó lenne, ha megfogadnák skill tanácsát és az arta küldetések mellé tennének valami mást, akár grindelősebb küldetést, bármit, amit alternatívaként lehetne választani.[ Szerkesztve ]
-
nomic
aktív tag
válasz Baltazár123 #223859 üzenetére
Ki kell venni és kész. Az arty küldetésekhez abszolút semmi skill nem kell, csak tonnányi szerencse, ellenben bármilyen másik tank osztály küldetéseinek teljesítéséhez játéktudás is szükséges (és persze, hogy a csillagok úgy álljanak. ).
Ryzen 5 5600 / RX 6700 XT NITRO+
-
hulp01
senior tag
válasz zserrbo #223860 üzenetére
Én meg erre kaptam stráfot :
Ez már nekem volt ciki.
Tök vicces, hogy 2-3 nap szopás után, ami alatt eljutottam div2 rank8-ról div1-be, ma este tök simán feljutottam rank 5 +2 chevronra. 6 duplázóm volt. A végén már csak azért mentem, hogy elhasználjam a duplázókat, mert hétvégén már nem tudok játszani. És a mai nap 2%-ot javult a winrate-em is. Ennyit tesz, hogy nem vagyok folyamatosan szopórolleren. Eléggé kiszámíthatatlanná teszi ezt az egészet, hogy mozgó célpontra kell lőni a teljesítményt illetően. Volt, hogy 2k sebzés és győztes csata sem volt elég a chevronhoz, meg a másik véglet a fenti kép. Ez egyértelműen nem érdemelt chevront szerintem. De volt, hogy közel 4k sebzésre se kaptam chevront, mert második lettem és vesztettünk (ez ugye máris 2-4 meg nem kapott chevron). -
nomic
aktív tag
válasz Aljasvip #223863 üzenetére
Oké, lehet kicsit túlzó voltam, de most őszintén... mennyi tudás kell hozzá? Pályaismeret nem kell, mert van kb. 2 fix hely a pályán ahova beállsz a meccs elején, és onnan tudsz adott helyeket lőni.
Már célozni sem kell tudnod, hisz a játék megmondja, mikor ér oda a lövedék, ahova célzol. Igen, a szórás nagy, de azért nem sokat szoktak artyval mellélőni. Nekem is sokszor szűkülés nélkül meglepően pontos lövéseim voltak.
Játékmechanika ismeretére nincs szükség. Artyval nem kell törődni páncélokkal, lövedéktípusok tulajdonságaival (igen, van 3 amiből 1 használható), nem kell törődni a jó pozíciókkal, mert nem vagy közvetlen veszélyben, tehát nem tudsz olyan hibát elkövetni, ami végzetes lehet.
Ne érts félre, nem utálom az arty játékosokat, nem értem, mit lehet ebben szeretni, de ha valakinek az jó, hogy 10ezer csatát játszik M44-gyel, ám legyen.
De ha végiggondolod, mitől lesz valaki jó játékos... pályaismeret, saját tank ismerete, a tanknak, leosztásnak és pályának megfelelő pozícionálás, adott szituációban döntéshozás, okos lőszerhasználat, térképolvasás, stb. Ezek közül egyikre sincs szükség az artyhoz.
Zárjuk le inkább a témát.
[ Szerkesztve ]
Ryzen 5 5600 / RX 6700 XT NITRO+
-
nomic
aktív tag
válasz Geller72 #223865 üzenetére
Nem haragszom... én így látom, de nyugodtan leírhatjátok mit gondoltok erről, sőt, tapasztalt artysok írását is szívesen olvasnám, mert mint említettem, én utálok játszani velük, de örülnék, ha a garázsomban tudhatnám a T 55A-t meg az Objectet, az arty küldetések az egyetlen akadály előttem.
Nincs gond azzal, ha normálisan vitázunk, csak ne támadjuk egymást
, annak semmi értelme.[ Szerkesztve ]
Ryzen 5 5600 / RX 6700 XT NITRO+
-
Geller72
veterán
válasz nomic #223864 üzenetére
"Oké, lehet kicsit túlzó voltam, de most őszintén... mennyi tudás kell hozzá? Pályaismeret nem kell, mert van kb. 2 fix hely a pályán ahova beállsz a meccs elején, és onnan tudsz adott helyeket lőni."
-Az első óriási tévedésed. Pontosan, hogy kell hozzá pályaismeret, mert anélkül egy nulla vagy. Tudnod kell, hogy honnan, hova tudsz és hova nem belőni. Ha egy helyben megállsz, azzal nagyjából halálra ítélted magad és a csapatot is. Az enemy arty úgy kezdi, hogy ha nincs spot, lövi az ilyen helyeket blindre. A jó artyst a rossztól az is különbözteti meg, hogy folyamatosan együtt mozog a csapattal helyezkedik, átpozicionál. Egyrész azért, hogy jobb poziból tudjon lőni, ha adott helyről már nem tud, másrészt ezzel megzavarja az enemy-t, mert mindig máshonnan lő - kiszámíthatatlanul. Ahol eddig fedezékben voltál, vagy érezted magad, oda lehet hogy egy perc múlva a másik helyről simán belő.
"Már célozni sem kell tudnod, hisz a játék megmondja, mikor ér oda a lövedék, ahova célzol."
-Ha mindig statikus ellenfelekre kellene lőni, akkor részben ok, de ilyen ebben a játékban szinte soha nincs, mindenki - mindig mozgásban van. Megnézném hány arty-fikázó tudna mozgó célpontot eltalálni.."Igen, a szórás nagy, de azért nem sokat szoktak artyval mellélőni."
-Ne nevettess már. . Te nem nagyon játszol ezek szerint artyval, hogy ezt másként lásd. Az artyk pontatlanok, nekem nem egyszer a tucatnyi lövésemből egy üt be a többi csak részleges sebzés - pont ezért."Nekem is sokszor szűkülés nélkül meglepően pontos lövéseim voltak."
-Azért ezt megnézném, mert ebben sokkal több a véletlen, mint a valós, tudatos direkt találat. Sokszor teljesen beszűkülten is nagy a szórás, nem beszélve arról, hogy mire beszűkülsz, a célpont simán arrébb megy. 5-7 másodpercekről beszélünk, ennyi egy arty célzási ideje (és ez sem a full ugye) ennyi idő alatt a célpont bőven elmozog. Aki meg egy helyben marad ennyi ideig, az tipikusan rossz játékos. Ha egy enemy arty van, én még azt is nézni szoktam, hogy mikor lövi el magát, mert úgy mozgok olyan körülmények közt, ha már spoton vagyok hogy két töltés közt biztonságban legyek legalább tőle."Játékmechanika ismeretére nincs szükség. Artyval nem kell törődni páncélokkal, lövedéktípusok tulajdonságaival (igen, van 3 amiből 1 használható), nem kell törődni a jó pozíciókkal, mert nem vagy közvetlen veszélyben, tehát nem tudsz olyan hibát elkövetni, ami végzetes lehet."
-Ez meg úgy marhaság, ahogy van. Fentebb már részben leírtam, miért."Ne érts félre, nem utálom az arty játékosokat, nem értem, mit lehet ebben szeretni, de ha valakinek az jó, hogy 10ezer csatát játszik M44-gyel, ám legyen."
-Nem értelek félre. . Én sem vagyok artysta, pláne nem profi artys, de ahhoz, hogy a ritka alkalmak esetén jól teljesítsek, ha szükséges (szinte csak küldikhez használom én is őket) ahhoz igenis tudon kell, milyen a jó artys, de ezt te az utolsó mondatodban nagyon szépen leírtad. Csak azt nem értem, hogy akkor miért nem alkalmazod és miért mondasz olyanokat, ami nem állja meg a helyét.
Szépen válaszolsz is a kérdéseidre ebben a mondatban:"De ha végiggondolod, mitől lesz valaki jó játékos... pályaismeret, saját tank ismerete, a tanknak, leosztásnak és pályának megfelelő pozícionálás, adott szituációban döntéshozás, okos lőszerhasználat, térképolvasás, stb. Ezek közül egyikre sincs szükség az artyhoz."
-Pontosan, hogy ezek ugyanúgy kellenek ahhoz, hogy jól tudj játszani artyval.
Lehet valaki középszerű, de inkább rossz artys ezek nélkül is, de a jó artys képben van mindennel. Pontosan úgy, mint a jó TD-s, medes, light-os, HT-s is. A TD-kre is sokan köpködnek, hogy csak céllövöldéznek. A mai metában megnézném a kritikusokat, hogy ezzel meddig maradnak egy pályán életben, mennyit sebeznek, mennyiben járulnak hozzá a saját csapatuk győzelméhez. Sehogy.
Én TD-vel is folyamatosan mozgok, ha az egyik oldalon már nincs rám szükség, mert látom, hogynem tudnak áttörni, vagy a meglévő tűzerő elég ahhoz, hogy azon az oldalon legalább megtartsuk a pályát, akkor annak ellenére is pozit váltok, ha ezzel sebzéstől esek el. Mert hiába maradok ott és lövök még kettőt-hármat, ha a másik oldal azért esik el, mert én nem mentem segíteni, supportolni azt az oldalt. Ezzel a legtöbb esetben simán bukható egy csata.
Tegnap az egyik csatában egy artyval mozogtunk tök egyszerre, amikor én pozit váltottam, ő is, jött velem, szépen összedolgoztunk, ketten 5 tankot vettünk ki az enemy közül. Ez az ellenfél egyharmada.. Ketten. Le is hoztuk a csatát.Összegezve, ha valaki hülye, akkor tök mindegy, hogy milyen tankkal az, viszont ahova ész kell, nagyon nem mindegy, milyen tudású a játékos. És ez tank osztálytól teljesen független.
Szerintem.[ Szerkesztve ]
-
Thrawn
félisten
válasz Kolter #223871 üzenetére
Hiába röhögsz, nehezebb lett artyval játszani, és ami a maxi ki***szás, hogy az artys küldetéseket nem változtatták meg ehhez mérten a kampányban.
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
nomic
aktív tag
válasz Geller72 #223870 üzenetére
Erre válaszként akkor leírom, szerintem miért nem szükségesek ezek az ismeretek az artyzáshoz.
Pálya: Sok más játékhoz hasonlóan ez a játék is viszonylag statikus. Fix poziciók vannak adott tankosztályok számára (hasonlóan például CS:GO-ban egy adott pályán, adott site-on fix helyeken állnak a védők, ezért létezik a prefire fogalma), a legtöbb pályán van oldalanként 1 dühöngő, ahol a hosszabb, nagyobb harcok történnek, több tankkal. Ezeknek a alapvető ismeretéhez semmilyen tudás nem szükséges. Az arty a bázis környékének lényegében bármely pontjáról be tudja lőni ezeknek a frekventált területeknek legalább az egyikét. Mozogni persze érdemes, már csak a counter miatt is, de nem kell matematikai képletekkel kiszámolni, hova álljunk a következő lövéshez. A blindshotokkal egyetértek, az valóban egy olyan dolog, amihez tapasztalat szükséges.
Célzás: Minden ego nélkül, nekem egyik tankosztállyal sincs problémám a mozgó tankokra lövöldözéssel. 10-ből 7 lövésem távolságtól függetlenül eltalálja a mozgó célpontot, legyen az egy Maus vagy egy ELC. Artyval szintén nem szokott gondot okozni, a másodperc számláló pedig egy elképesztően nagy segítség, ha 2 másodpercig spot alatt van a tank, már könnyedén ki lehet számítani, hova kell lőjj.
Szórás: Igen, keveset játszok artyval, és azt is csak a küldetésekért, de én ezt tapasztalom, amennyiben nem egy pixelt kell ellőni a fedezékben, vagy sarkon álló tankból, akkor a célzásidő kb. 60%-nál. már simán lehet lőni, és nem fog túl sokat tévedni (kivéve, ha pl. hegyoldalon áll a célpont).
Játékmechanika: Gondolom, nem kell részleteznem, miért nehéz egy Pattonnal, 50B-vel vagy Leoparddal játszani. Ha hibázol, meghalsz. Ha túl sokat mutatsz a tankból, nem megfelelő helyen mutatkozol, nem használod a duplabokor-technikát, nem az aktuális helyzethez és a társaidhoz igazodva játszol, akkor vagy semmire nem megy veled a csapat, vagy megdöglesz 10 másodpercen belül. Ilyen ismeretekre az artyval nincs szükség, hiszen optimális esetben nem találkozol közvetlenül az ellenféllel. Gyengepontok ismeretére szintén nincs szükség, valamint a lövéshez szükséges VALÓDI poziciót sem szükséges megtalálni... ha zöld a csík, akkor lősz, legfeljebb nem találsz, de nem fogsz egy esetlegesen elkövetett hiba miatt meghalni, ellenben például egy Pattonnal, amivel ha overpeekelsz, azonnal keresztüllövik a tested.
Azt tudom, hogy a patch óta szopás az arty (nem véletlen van ennyivel kevesebb), és nincsenek is túl jó klikkereim (GW Tiger P és M41 van épp a garázsban, plusz régen volt S-51, de eladtam), lehet, ha jobbak ülnének a garázsban, jobban átlátnám a helyzetet, de ezzel a relatív kevés tapasztalatommal én így látom. Szeretek az események középében lenni, ténylegesen befolyásolni a meccset, ezt artyval nem tehetem meg.
[ Szerkesztve ]
Ryzen 5 5600 / RX 6700 XT NITRO+
-
Geller72
veterán
válasz nomic #223873 üzenetére
"Az arty a bázis környékének lényegében bármely pontjáról be tudja lőni ezeknek a frekventált területeknek legalább az egyikét"
-Ez egy átlagos arty játékosnak lehet hogy elég, de ha valaki jobb akar lenni, vagy már eleve jobb, akkor annak ennyi kevés. Nem mindegy, hogy adott pályán milyen artyval vagy. Van, ahova az kell, hogy be tudj lőni valami mögé, de van olyan pálya, ahol jobb, ha laposabb a szög és be tudsz lőni a valami alá, közé. Erre mindre egy arty nem képes. Ezt észben kell tartanod, tudnod kell, ismerni kell a tankod, a pályát tehát, azaz előjön megint az, amiről írtam, és te is írtál. (Az a kiemelt rész, amiről te úgy gondolod, hogy nem kell, pedig pont az (is) kell .)
Mivel azért kezd finomodni a kommented, emlékeztetnélek az előzőre megint. ezt írtad:"Oké, lehet kicsit túlzó voltam, de most őszintén... mennyi tudás kell hozzá? Pályaismeret nem kell, mert van kb. 2 fix hely a pályán ahova beállsz a meccs elején, és onnan tudsz adott helyeket lőni."
Tehát ez ugye nem áll meg. Ha egy helyben maradsz, halott vagy, egy helyről puffogtatni a rossz játékosok szoktak. Ellővöd magad és azonnal pozit váltasz. Meccs közben szintén, mindig. A nem nyitott pályákat esélyed sincs egy helyről belőni, ehhez mozognod kell.
A fenti, vihogó, egysíkú kolléga is elfelejti azt a nem csekély értékkel bíró infót, hogy ha valaki útálatból nem játszik artyval, akkor segg hülye lesz ahhoz pl, hogy az adott arty hova lőhet be, és hova nem, mennyi a töltési ideje..stb. Aki szerint ez nem fontos információ, az..hagyjuk..
Ezeket az infókat meg csak úgy tudod meg, ha játszol velük. Tehát könnyen lehet, hogy ha valaki artyzik, az baromira nem azért teszi, mert élvezi, hanem meg akarja ismerni, ki akarja tapasztalni, hogy ha legközelebb szemben találja magát vele a másik oldalon, pontosan tisztában legyen vele, mire képes, mik a gyengéi, mert ezen simán az életed múlhat abban a csatában. Én pontosan ilyen játékosnak tartom magam, mert kimondottan nem szeretek játszani velük, de tudnom kell hogy mivel állok szemben. Ha ránézek az enemy listára, és látom, hogy M53/M55 az arty, akkor pontosan tudom, hogy mit tehetek meg és mit nem a map-on. Aki ezeket a dolgokat kihagyja, mert zsigerből gyűlöli az artykat (miközben csak simán buta) és nem játszik velük, az saját magát fosztja meg egy csomó hasznos - sokszor életbe vágó információtól. Nekem ez a véleményem. Sehol nem írtam, hogy szeretek velük játszani, mert ahogy írtam, nem így van. A fentiekben említett két okból játszom velük.
Itt a stat, hogy arányaiban mennyit:
A legkevesebbet..
Az pedig nem az artysok hibája, ha egy full nyitott pályára oldalanként a WG berak 3 arty-t, hanem az a WG szegénységi bizonyítványa. Ha többet artyznál, azt is tudnád, hogy egy ilyen felállás az artyknak sem jó, mert osztozni kell a sebzésen. Vannak nagyon jó streamerek, akik artyznak is, és vannak, akik csak artyznak, érdemes tőlük tudást felhalmozni, mint minden más esetben is. -
Geller72
veterán
válasz nomic #223873 üzenetére
Még valami. Akik útálják az artykat és nem játszanak vele, nem is sejtik, hogy ez egy önmagát generáló spirál effekt. Minél jobban útálja az artykat és nem játszik velük, nem ismeri őket őt fogják többször kilőni pont az artyk..mint azt, aki tudja, mivel áll szemben. Részemről az arty okozta komolyabb találatok arányaiban sehol sincsenek az egyéb más tankok okozta találatoknál..
-
nomic
aktív tag
válasz Geller72 #223876 üzenetére
Őszintén, a patch óta nem zavarnak különösen az artyk. Főleg ha heavyvel játszok, múltkor E 100al a 10es BC mindhárom lövését blokkoltam, szerintem verte az asztalt rendesen a kolléga. Nekem továbbra is az EBR a játék elsőszámú rákja.
[ Szerkesztve ]
Ryzen 5 5600 / RX 6700 XT NITRO+
-
Baltazár123
senior tag
válasz Geller72 #223876 üzenetére
Arty nélkül is épp elég szerencsétlen játszik, akiknek annyi a játék, hogy védik a bázist és képesek akár egész csata alatt egy bokorban végig figyelni. Én ha nem lenne muszáj a küldetés miatt, soha elő se venném az artyt, a küldetések előtt se volt egy darab csatám se arty.
Mert én egy tankos játékkal akarok játszani, nem egy ilyen felülnézetes, régi c64 vagy régi izometrikus játékokra hajazó valami sz.rral.
Igazából és sajnálom valahol a sok szerencsétlent, akik azt képzelik közben, hogy de jót játszanak. Ez tényleg játék, szórakozás? Maximum a torz lelkületüeknek, akik azt élvezik, ha a másik ember szórakozását tönkre teszik úgy, hogy ők közben érinthetetlenek.
Én azt se bánom, ha kiszednek, ha tudtam egy jót játszani. Sokkal többet ér, mint az a csata, amikor ülök hosszú percekig és várakozok, hogy majd az ellenfél mozduljon és hibázzon és akkor jövök én és büntetek.
Én ezért nem szeretem skill stílusát. Hatékony, de vannak más streamerek, akik sokkal agresszívebben játszanak az elejétől fogva és élvezetesebb nézni jóval. Sajnos már nem streamel, de volt régen egy félmeztelen svéd gyerek, na ő tolta rendesen és elkente a száját az ellenfélnek. Lótott futott, agresszíven és nagyon ügyesen. Nagyon jó streamjei voltak, szerintem sokkal tehetségesebb játékos (volt), mint skill, csak hogy mondjam, kevesebbet taktikázott, többet játszott és ezért eredményben valószínűleg skill jobb, de nézni nem annyira jó, nem annyira látványos, szerintem.[ Szerkesztve ]
-
nomic
aktív tag
válasz Baltazár123 #223878 üzenetére
Én pont azért szeretem skillt, mert "miatta" lettem türelmesebb, jobb játékos. Igyekszem az ő stílusában játszani, és működik. Egyébként pedig szerintem az egyik legszórakoztatóbb streamer, és az erős akcentusa sem zavaró egy idő után. Plusz rendkívül nyugodt, a Carro gunmark húzás és a ranked volt az egyetlen alkalom amikor igazán ragelni láttam.(bár akkor se a 100 decibeles üvöltözős stílusban )
Ryzen 5 5600 / RX 6700 XT NITRO+
-
válasz Kolter #223874 üzenetére
Egészségedre, de miért fröcsögsz itt folyamatosan?
Ne játsz vele és csókolom, de felesleges minden alkalommal ahányszor az arty téma előjön, két mondtatot beböffenteni, hogy k*csög az arty. Ez van, része a játéknak, fogadd el. Miért fáj neked, ha más azzal játszik? (költői kérdés, nincs kedvem vitázni)„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Baltazár123
senior tag
válasz nomic #223879 üzenetére
Ezért írtam, hogy szerintem. Én ha türelem játékot akarok játszani, akkor sakkozom például. Itt tankozni akarok, megütközni, lőni, megharcolni az ellenféllel.
Na most ezt is lehet csinálni, persze el kell akkor fogadni, hogy a legtöbb csatában a ténylegesen harcoló tankoknál több sunyi, gyáva távolról lövöldöző tulajdonképpen szánalmas játékosok vadásznak az emberre. Ezeknek a szánalmas játékosoknak részhalmaza az artások csapata
A sniperkedés egyébként hatékony volt, nem véletlen a német páncélvadászok lőtték ki a legtöbb tankot, illetve nagyon sok katonát megöltek a sniperek.
Az érem másik oldala, amit kevesen tudnak, hogy ha elkaptak egy snipert, azt ott helyben agyonlőtték és ez vonatkozott a páncélvadász tankok legénységére is. Már akkor is ment a rage és nem szerették a sunyi módon harcolókat.
Néha be szoktam írni az arta játékosnak a csata után, amikor foglalás helyett elmegyek inkább érte, hogy az artának meg kell halnia. Ha artival játszom, ennek a tudatában megyek a csatába.
Ilyen szempontból nekem tetszik ez a mostani rush játékstílus. Ellenség nagyon ritkán marad életben. Régen sok sunyi bokorharcos életben tudott maradni, most már nem.[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Baltazár123 #223882 üzenetére
..Ha már a történelmi szálnál tartunk, ha már előhoztad. Érdekes módon megint elfeledkezel arról a nem elhanyagolható részről, ami a tüzérek (igen, artyk) szerepét jelentette a háború során. Kérdezz meg egy gyalogost, hogy mennyi esélye van életben maradni egy olyan területen, ahol előzőleg a tüzérek nem végeztek "előmunkálatokat" És ez nagyon nem csak a 2. vh.-ra korlátozódik, mert a 2. vh.-t követően egy csomó helyen (Vietnam, Kambodzsa, Koreai háború, stb) előszeretettel alkalmazták őket, mert egyszerűen nélkülönözhetetlenek voltak. Nélkülük nem tudtak volna előrenyomulni, el vagy visszafoglalni adott területeket. Ha már a történelmi résznél tartunk.Ez a bosszú dolog meg kicsit megmosolyogtató, mert ennyi erővel a tankok legénységét is lehetett volna büntetni, mert relatíve védett rsézről írtották azt, akinek nem volt lehetősége védekezni, fedezékbe húzódni, a páncéltörővel szaladgáló katonát meg a tankosok húzták volna karóba, mert sunyi módon pukkantottál el a tankot? Ugyan. A háború ebből állt, az eszközökben egyik fél sem válogatott. A háború ilyen. A cél a fontos, nem az eszközök..
-
MODERÁTOR
válasz Aljasvip #223863 üzenetére
Tényleg az artyhoz kell a legnagyobb szerencse, ezért a legkevésbé függ a játékos tudásától, tehetségétől, és ezért ezzel játszik a legtöbb krumpli. Miért nehéz megérteni, hogy az artynál a legnagyobb a szórás és a lövedék utazási ideje, ezért ehhez kell a legnagyobb szerencse is? Az utazási időnél azért, mert a legnagyobb az esélye, hogy elmozdul az ellenfél, amíg a lövedék odaér.
mod: igen, szerencsére most nehezült a játék az artyval, vagyis most még több szerencse kell hozzá. De úgy vettem észre, hogy ez nem igaz a mid tierre, semmivel sem lett könnyebb a játék a mid tier artyk ellen, ugyanolyan aids mind, viszont high tierben sokkal kevesebb lett az arty.
Ja, és ígérték, hogy utánahúzzák majd az artys küldetéseket is.[ Szerkesztve ]
***
-
Rogan99
tag
Sztem nagyrészt senki nem vonja kétségbe, hogy ahhoz h valaki jó arty player legyen kell skill.
Ami a zavaró, hogy skill nélkül is tönkre lehet vele vágni más játékát youtubozás közben büntetlenül.Egyébként meg rohadjak meg, visszaraktam ezt a fost. Valszeg megint az lesz mint múltkor, hetente uninstall 2-3x amíg végül megunom és nem rakom vissza. Mocskos egy drog ez a játék
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy ti napi kb. hány szintet haladtok a BP-vel?
Nekem az utóbbi időben sajnos nem volt túl sok időm játszani, így csak a 24. szinten járok, viszont úgy érzem bele kell húznom, mert mindenképp szeretném kiszedni a Char-t. Bár van még 1 tokenem az előző BP-ből is... -
nomic
aktív tag
válasz Balcsix #223889 üzenetére
76. szint, attól függ mennyit játszok. 2-3 hete kezdődött kb, szóval úgy napi 3-4 szint, de volt nap hogy csak 5 meccset mentem, meg volt hogy 50et. Persze most a ranked meg a highway rock miatti ingyen prémium küldetései is adnak plusz pontot, meg a gyors ranked meccsek miatt több jött, mint szokott.
[ Szerkesztve ]
Ryzen 5 5600 / RX 6700 XT NITRO+
-
Geller72
veterán
válasz nomic #223893 üzenetére
Pedig ez és az utána következő is a kedvenceim. A T7-essel valami eszméletlen magas a wr-em, 79%. . . Ha azzal a saját, vagy top tierbe rak, általában top sebző vagyok 2-5 killel. Az egy kivégzőosztag. Ráadásul a 8 fokos gundep miatt nagyon jó hulldown tank, baromi sok pattintással.
-
galervin93
őstag
Akárhány topikba megyek, mindenütt meg vannak hülyülve az emberek. Beütött a meleg vagy mi a tosz?
Jelentem sok hónap után tegnap gurultam - asszem - 7 meccset! T10, főleg Kukáskocsi. Hát én nem észleltem semmi nerfet! Vagy még nem volt HE(SH)-rebalance? (Bocs tényleg nem követtem a híreket.) Igaz korábban sem elsősorban a kemény tankok bontására használtam, de puhább tankokra simán jó most is. Egyetlen pattanóm volt, de az is AP-val, egy E3-ról, abban semmi meglepi nincs. Puhább tankokra meg mintha kifejezetten hatékonyabb lenne, nem szedte le a lánc ilyen párszáz sebzéssel, hanem oldalról is lehetett egylövésezni jó pár tankot, simán jött vele a 2600-os átlag, amit így pár hónap kihagyás után teljesen elfogadhatónak érzek.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Figyelem!
Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!
Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)
[ Szerkesztve ]
***
- Escape from Tarkov
- Yettel topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Proxmox VE
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia