-
Fototrend
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fl3x
aktív tag
válasz parandroid #42950 üzenetére
1400-am van, de tuti van vmi 24 órás limit, mert tnap ezt összeszedtem azóta a randomra azt írja h csak gold meg xp.
" Nem az számít mekkorát ütsz, hanem hogy hány ütést állsz ki mikor talpon kell maradni!"
-
Fl3x
aktív tag
válasz ígyvanferi #42952 üzenetére
ahha értem, ezt nem tudtam. szal ez a jp dolog 1 héten 7 alkalomra vonatkozik. ám nem még 82 vagyok csak.
" Nem az számít mekkorát ütsz, hanem hogy hány ütést állsz ki mikor talpon kell maradni!"
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ígyvanferi #42952 üzenetére
Így van, ahogy mondod
-
Eflek
tag
Ti hanyas szinten vagytok?
Megy amúgy XP-n ez a játék és függővé lehet válni?
-
Fl3x
aktív tag
Lehet tőle függni, de ám rá is lehet gyorsan únni szal 2 esélyes a dolog én 2 hónapja nyomom, de múlt7en pl semmit nem játszottam előtte pedig kockultam. Én 84 lassan perpill, de a többiek általában régebbtől nyomják és van több 85 karijuk is. Igen megy XP is a játék cask ott ugye nicsn se dx10 se 11.
" Nem az számít mekkorát ütsz, hanem hogy hány ütést állsz ki mikor talpon kell maradni!"
-
Fandango
veterán
En a vanilla megjelenese utan par honappal kezdtem es jelenleg is jatszok, nem vagyok olyan aktiv mint regen (munka miatt), de nem unom a jatekot, varom az uj kieget.
Nem vagyok alt karakter manias, sot miota allin jatszom nincs is 85os altom, hordan is csak 1 volt, de az is csak gatherernek volt, nem geareltem aktivan mert nem erdekelt annyira.
Ennyi ido utan nem igazan tud meglepetest okozni a jatek, es kozel sem tud lekotni annyira, de ez nem problema
En is azok koze tartozom akik azt mondjak regen (vanillaban) jatszani jobb volt, nagyobb kihivas, de hat a szokasok valtoznak, en meg alkalmazkodom. -
Cathfaern
nagyúr
válasz bimbilla09 #42959 üzenetére
Ott max az volt a kihívás, hogy elérje az ember, hogy a 40 playerből legfeljebb ~10 legyen egyszerre AFK-n...
-
bypass|HUN
tag
Szevasztok!
Skacok tudna valaki olyan addont, esetleg valamilyen rejtett opciót mondani amivel 1-nél több player-t rakhatnék ki "set focus" szerűen a képernyőre?
Pl. BG- n mondjuk 2-3 emberkét "kiemelt figyelemmel" szeretnék kísérni, és ha közvetlenül ott vannak az ember "orra előtt" akkor könnyebb besegíteni nekik.
Kösz.Üdv: bypass
"A globális mindenség nem tönkretehető." by Tiby
-
bradam
aktív tag
Manapság mi a divatszakma,amit megéri húzni?Régen még elvoltam a miningal-jcvel, de új karakter miatt új profokat kell kezdenem
-
Fl3x
aktív tag
WoW DELETE <--- Ez itt Európa MMO-ja
" Nem az számít mekkorát ütsz, hanem hogy hány ütést állsz ki mikor talpon kell maradni!"
-
adamkaa777
senior tag
Hali nem tudjátok hogy a kieg ára (panda) menyi lesz fontban ?(blizzard store uk acc) d3 as rmah miatt kérdezem hogy, hogy számoljam az árát előre is köszi
El. Psy. Congroo.
-
lakisoft
veterán
válasz adamkaa777 #42967 üzenetére
10k körül tippelem.
-
Wolverine
félisten
válasz adamkaa777 #42967 üzenetére
Nem tudjuk, a Blizzard egyelőre csendben van. De szvsz annyi lesz, mint a D3 volt.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
bAtt001
addikt
valaki tudja hol lehet kikapcsolni az alap party interfészt? ott a grid és idegesít az alap, átnéztem a beállításokat de nem találtam meg
-
Bazunga
tag
Igen, utolsó napokban kb 7-re levitték.
-
Fandango
veterán
válasz LucifeI2 #42958 üzenetére
Miert volt vanilla nagyobb kihivas?
Kezdjuk ott, hogy a karaktert maxra huzni sokkal tovabb tartott 60ra huzni, mint most 1rol 85re.
A karakter geareles is sokkal nehezebb volt, ha raider guildben voltal akkor se ment olyan veszett gyorsan, mert ugye 40 karaktert gearelni tovabb tart mint mint 25ot vagy 10et, mert sokkal tobb loot nem esett, es ugye a blizzard random mar akkor ismert volt.
Ha meg nem tudott a guild meg MC-t se raidelni akkor epic cuccot nem igazan lattal esni, igy tenyleg volt erteke es elismerese annak aki epicben feszitett, arrol mar nem is beszelek, hogy mekkora szam volt ha legendary fegyvered volt.
Az hogy skill rota kb ismeretlen fogalom volt, es ahhoz, hogy tenyleg jol toljal dpst vagy healt vagy jol tankolj tenyleg erteni kellett a karakterhez. Most ha egy kicsit is tudsz jatszani minden megeroltetes nelkul tolsz egy atlagos dpst. A boss modok se voltak olyan szinten mint most, hogy kb azt is megmondja mikor vegyel levegot. A theorycraft is csak BCben kezdett beindulni, most felmesz egy guide oldalra ahol leirjak hogy mit hogyan talentolj, gemelj, enchantolj, mi a BIS gear, ezek utan mar agyalni sem kell a nagy atlagnak mit, hogyan fejlesszen a karakteren.
Igy nehez elmondani miert volt nagyobb kihivas vanilla mint most, ahhoz akkor kellett jatszani es latni, hogy fejlodott a wow es alakult at a jatek.
Azt mar le se irom, hogy a 100as mount megvetele is mar nagyobb kihivasnak minosult, a repuk felhuzasa is sokkal tovabb tartott.
Tehat nem azt mondom, hogy pl a boss fightok osszetettsege nehezebb lett volna, mert ezt most is lathatod, hogy milyenek, ehhez kepest a mai bossok nagyon is bonyolultak de akkor azokkal a lehetosegekkel (buff es debuff rendszer peldalul) megis nagyobb kihivast jelenett mint most egy normal mod (hc-t azt most ne keverjuk ide mert akkor az nem volt).[ Szerkesztve ]
-
Healbacsi
őstag
válasz Fandango #42977 üzenetére
Egy karakter felhuzasa tenyleg kicsit lassabb volt, bar amint a sokadik karaktert huztad fel, akkor bekotott szemmel haladtal vele.
A karakterek gearelese vicc volt mar akkor is. Mi pl zg-t 16-an toltuk (4 boss erejeig), es csak utana kerultunk egy mc kepes guildbe.
Aki akart elerni vmit a vaniliaba az elerte, most sincs ez maskent, most is oda kell tenned magad, messze nagyobb a verseny mint a vaniliaban barmikor. A vaniliaban ha szar dps-t is toltak siman elfertel a 40 ember kozott. Most ha szar dps-t tolsz, akkor 3 masik ember lep a helyedre. Sokkal nagyobb a tulekedes a spotokert mint a vaniliaban barmikor is volt. -
Fandango
veterán
válasz Healbacsi #42978 üzenetére
Ez meg talan MCben igaz volt, de attol feljebb mar kozel sem, Naxx es AQ40 mar nem volt olyan hogy ha par ember afk volt akkor is siman ment, MC belepo szintu raid volt.
De nem a nehezsegen van a hangsuly hanem a kihivason, ez a 2 fogalom nem ua.
Azert ha valaki full t2ben volt az igen is elismeres volt es valamit jelentett.
ZGt toltatok 4 bossig, ez nem valami meggyozo teljesitmeny, ami utanna volt az mar kihivas? (es ha emlekeim nem csalnak ott is leginkabb kek cuccok estek, nem csak epic)
Es ne mond, hogy egy 40 fos raid guild menedzselese konnyebb volt, mint most egy 10 fos.
Messze nagyobb a verseny mint akkor, ez lehet, de akkor keves volt a versenyzo.Na de felesleges ezt tovabb ragozni, aki akkor nem jatszott az nem fogja teljesen megerteni amit akarok.
[ Szerkesztve ]
-
LucifeI2
őstag
válasz Fandango #42979 üzenetére
Kezdjuk ott, hogy a karaktert maxra huzni sokkal tovabb tartott 60ra huzni, mint most 1rol 85re.
Ez nem igaz.
igy tenyleg volt erteke es elismerese annak aki epicben feszitett, arrol mar nem is beszelek, hogy mekkora szam volt ha legendary fegyvered volt.
Én azt veszem észre, hogy a legtöbb ember aki dícséri a vanillás időket, az arra élvezkedett, hogy egy fővárosban AFKolt full epic gearben, hogy mások is láthassák, hogy ő mennyire jó játékos. Vagy ugye full PvE gearben akkor még egy ütésből meg lehetett ölni a játékoskat, ami ugye szintén demonstrálja, hogy valaki mennyire nagy PvP császár.
Az hogy skill rota kb ismeretlen fogalom volt, es ahhoz, hogy tenyleg jol toljal dpst vagy healt vagy jol tankolj tenyleg erteni kellett a karakterhez. Most ha egy kicsit is tudsz jatszani minden megeroltetes nelkul tolsz egy atlagos dpst. A boss modok se voltak olyan szinten mint most, hogy kb azt is megmondja mikor vegyel levegot.
A legtöbb dps classnak egy gombot kellett nyomnia vanillában a dpseléshez, a tankoknak meg többnyire meg se kellett mozdulnia egyetlen egy csatában sem, az aggró generálás meg kimerült abban, hogy sunder spam. Mágusnak konkrétan csak frostboltot kellett spammelni, a druid meg úgy tudom semmi mást nem castolt csak Rejuvot.
A boss modok olyan szinten voltak régen, hogy például én egy top guildben voltam akik már Naxxramasban jártak, aztán jött egy patch ahol nem müködtek az addonok és BWL sem ment le, mert a legtöbb ember menni nem tudott addon nélkül. A papok nem tudták a különbséget a disease meg a magic között Chromaggusnál, mivel eddig a decursivebe csak mouse1-et kellett nyomogatni és automatikusan kiválasztotta neked a targetet és rácastolta amit le kell szedni. A Healbotot már meg se említem.
A theorycraft is csak BCben kezdett beindulni, most felmesz egy guide oldalra ahol leirjak hogy mit hogyan talentolj, gemelj, enchantolj, mi a BIS gear, ezek utan mar agyalni sem kell a nagy atlagnak mit, hogyan fejlesszen a karakteren.
Ez vanillaban is volt valamilyen szinten, max. te nem látogattál ilyen oldalakat. Nem volt annyira népszerű, mert annyira egyszerű volt a legtöbb class, hogy nem kellett sok ész hozzá. Ez megint csak nem értem, hogy miért "kihívás csökkentés", hogy ha más is hozzáférhet valamennyi alap információhoz a classról amivel játszik.
Épp azért kérdeztem szerinted miért volt nagyobb kihívás, mert én kezdetek óta játszok, de vanilla egyáltalán nem volt nagyobb kihívás. Amiket te felsoroltál azok meg inkább frusztráló és idegesítő dolgok voltak. Összekeverik az emberek a kihívást azzal, hogy kinek van több ideje játszani. Jelenleg fel tudod szerelni a karakteredet normális gearbe még akkor is ha nem játszol a héten minden nap 8 órát, ez vanillában kb. lehetetlen volt. Régen egy top PvE guildben egy boss tryra közel 5-6 féle potit meg elixirt kellett inni, ehhez rohadt sokat kellett farmolni, de attól még a farmolást nem nevezném kihívásnak. PvP-ben szintén csak akkor tudtál geart szerezni, ha minimum napi 10 órát tudtál játszani, de még szerintem keveset is mondok.
Az változott, hogy mostanra már a legtöbb halál unalmas farmolás és grind sokkal kevesebb ideig tart és még élvezhetőbb is, szóval sokkal több ember élvezheti a játékot sokkal hamarabb. Nem tudom, hogy miért mazohisták az emberek és miért szerették azt, hogy a mostanihoz képest hatszor annyit kellett játszani, hogy érvényesülni tudj a játékban.
Különben szerintem vannak olyan PvE achievementek amik elég nagy kihívást jelentenek guildek számára. A High Warlord rankhoz se kellett nagy játéktudás, most viszont egy Gladiatort azért már kihívás megszerezni.
[ Szerkesztve ]
-
Fandango
veterán
válasz LucifeI2 #42980 üzenetére
A jatek egyszerubb volt ez teny, mar ami a classokra vonatkozik, de ahogy bonyolodott a class rendszer a Blizzard ugy latta jonak, hogy bizonyos mechanizmusokat egyszerusit elhagy, mert ha nem akkor aztan nem sokan jatszottak volna tovabb mert annyi mindent kellett volna farmolni odafigyelni ra, hogy az egy szint utan mar az igazan kockaknak is tul sok lett volna, tehat ahogy osszetettebb lett a class rendszer ugy vettek ki dolgokat a jatekbol azert hogy aranyba maradjanak a dolgok.
Hozza kell tennem, sose voltam az a fajta akik a fovarosban orakig afkolnak azert, hogy oket bamuljak.
Azt meg ne magyarazd be, hogy nem tartott tovabb 60ra huzni egy karit mint most 85re, mert total bull$hit.
Tovabbra sem azt allitom, hogy verpisilosen nehez volt akkor raidelni, de a mai casualok sikitva menekultek volna. (az a jatekos reteg jatszott akkor leginkabb akik tudtak mi a warcraft, tudtak mi az MMO, ezert is nem voltunk akkor 10 millioan vagy tobben, mara a jatekosok nagyon felhigultak es ehhez kellett a jatekot is igazitani, mert sok volt a QQ es a Blizzard is csak penzert dolgozik, igy minel tobb embert kellett a jatek ele ultetni es azokat is kiszolgalni, sajnos mara ok vannak tobben).
Reszemrol tema lezarva, nem tudjatok belem magyarazani amit akartok, az akkori es a mostani jatek teljesen mas, "csak a neve ugyan az." -
LucifeI2
őstag
válasz Fandango #42981 üzenetére
1-60 olyan 6 nap körül volt nekem, 1-85 meg most 7 körül van. Legrosszabb esetben is kb. ugyan annyi idő a kettő szerintem.
Gondolom, ha te céget vezetnél, te a játékosok 1%-ra készítenéd a tartalmat, mert ennyien voltak körülbelül Naxxramasban még 60-on, de lehet még kevesebben is.
Az akkori és a mostani játék teljesen más, mert kevesebbet KELL játszani.
Arra válaszolj kérlek, hogy a te játékélményedet miért rontja az, hogy másoknak is könnyebben elérhető a tartalom?
[ Szerkesztve ]
-
Fandango
veterán
válasz LucifeI2 #42982 üzenetére
Nem rontja az en jatekelmenyemet az, hogy masoknak is konnyebben elerheto a tartalom, de az a motivacio nincs meg a nagy atlagban azert, hogy kuzdjon, probaljon jobba valni, hogy egyre tobb bosst lasson adott instabol, mert LFRben lat mindent, potyog az ingyen epixx, bar tudja, hogy van jobb loot, de nem tudja ugy ertekelni, mert mar full lila a karakter lapja, latott minden bosst, akkor minek torje magat?
Na es akkor ebbol kovetkezik, hogy te meg fogod a fejed pl. LFRben az altoddal, hogy a fantasztikus csapat meg ott is kepes wipeolni, es a felet tolja dpsben az o main karaktere, mint a te altod.
Tobb reakciot ne varj tolem ebben a temaban, mert nagyon nem ertek veled egyet. -
LucifeI2
őstag
válasz ígyvanferi #42984 üzenetére
Kétlem, hogy 3 nap lenne 85 heirloomok és guild bonus nélkül, de mint mondtam szerintem kb. ugyan annyi időbe telik elérni 85-öt, mint régen 60-at (egy új játékosnak).
[ Szerkesztve ]
-
echterion
nagyúr
válasz Fandango #42977 üzenetére
Maximálisan egyetértek veled. Csak egy példa a gearre: transmoghoz újra össze akartam szedni a t2-es dragonstalker settet. 2,5 hónap alatt esett ki minden darabjából legalább egy, úgy, hogy végig soloban toltam az instát, minden héten. Most akkor hogyan is mehetett a gear, mikor a klánokban volt átlag 6-8 hunter, és mind raidelni is szeretett (volna).
(#42980) LucifeI2: Légyszi, próbáld már meg az ikreket mozgás nélkül leütni. Vagy Razorgore-t. Vagy Gluth-ot. Ez csak pár példa...
[ Szerkesztve ]
**********
-
Healbacsi
őstag
válasz Fandango #42979 üzenetére
Igen zg-t tolni 16 emberrel kekben es zoldben valoban kihivas volt. Azert potold ha tudod a 4 dps kiesest alap itemekkel. Kb ezzel azt mondtad, hogy 8 emberrel tolsz 10 hc progresst. Sok szerencset hozza.
7 ev jatek utan en se a levegobe beszelek.
Echterion: En anno rendesen feloltoztem minden tierbol, ugy hogy volt konkurencia. A class tarsaimmal leosztottuk a lootot, a tobbi meg ment dkp-ra.
A bc-vel behozott token rendszer valtoztatott a dolgokon, ezt csakis azert vezettek be, mert mindenki sirt, hogy mar 54646235-jere esik ki a warrior kesztyu, es mar az alt altjanak altjanak altjanak is megvolt mar.
Vaniliaban sokkal kisebb volt az ilvl kulonbseg az itemek kozott, igy egy bizonyos gear folott 1-2 item meglete illetve nem meglete sokat nem rontott/javitott valaki dps-en, nezd csak meg a statokat wowheaden ha nem hiszed.Ez az egesz a regen minden jobb volt, es az egesz szep elmenyek kore rajzolodnak. En nem sirom vissza az egyhelyben allok es spammelem a flash of light spellemet idoszakot, akarmennyire is kihivasnak szamit egyesek szerint.
[ Szerkesztve ]
-
Eflek
tag
Épp telepítem a World Of Warcraft-ot, most töltött be, mert eddig installálta a fájlokat, de most ezt írja ki:
Mit csináljak, mit nyomjak?
-
Eflek
tag
Ja és itt a másik, mert két ablak is volt. Ezt se értem, hogy mit jelent és azt se hogy melyiket mondjam.
Remélem valaki tudja a választ.
-
Lirion
addikt
válasz LucifeI2 #42985 üzenetére
Nekem annak idején 12 nap played time-ba került lvl 60ig eljutni, amikor épp csak bevezették a honor rendszert és zg sem volt még, pedig siettem. Most 13 nap played time van a karimon, amiből kb. 6-7 nap 85-ön eltöltött idő. Tehát 7 nap alatt lett meg a 85, de azt úgy, mindenhol sétáltam, ahol nem lehetett mounttal menni, egyszerre 2-nél több küldit soha nem csináltam, heirloomom sem volt. Szóval nem siettem, míg vanillában a 12 napot sietve csináltam meg.
-
echterion
nagyúr
válasz Healbacsi #42987 üzenetére
Félreérted, amit írtam. Én nem sírom vissza, csak azt mondtam, hogy nem 5-6 raid után lett meg a set, hanem hónapok alatt. Azt se írtam, hogy nagy különbség volt az ilvl-ek között. Csak tudod, akinek az is számít, hogy hogy néz ki a karaktere, nem csak a statokat nézni, annak nem esett túl jól, hogy 3 hónap alatt kétszer esett ki a t2-es hunter gatyó, amire mondjuk nem ő rakta a legtöbb dkp-t és elég hülyén nézett ki gs gatyában a ds set mellett. Engem az ilyenek zavartak és nem a stat miatt kellett volna a teljes set. És ugye még nem beszéltünk a fegyókról, amikből nekem 3 kellett, mert nem szerettem a hunter epic bot kinézetét (finoman szólva is csúnyácska), de ettől még sajnos hordanom kellett sokáig, mert nem voltam akkora kocka, hogy mindenre össze tudjam nyűjteni gyorsan a megfelelő mennyiségű dkp-t.
De mondjuk aq40-ből már sokkal könnyebb volt kiszedni a set-et. Néhány hét alatt minden hunternek megvolt a striker set, ami még jobban tetszik nekem, mint a ds, másért nem is nagyon kellett nekem.
**********
-
Lirion
addikt
válasz LucifeI2 #42980 üzenetére
A legtöbb dps classnak egy gombot kellett nyomnia vanillában a dpseléshez
Akkor a rugok a bonyolult classok közé tartoztak, mert nekünk 4, esetenként 5 gombot is nyomogatni kellett. Biztos ezért nem változott a kaszt az elmúlt 7 évben szinte semmit..
Ez megint csak nem értem, hogy miért "kihívás csökkentés", hogy ha más is hozzáférhet valamennyi alap információhoz a classról amivel játszik.
Azért csökkenti a kihívást, mert mások meghatározzák mindenből a legjobb leosztást és neked csak alkalmazni kell. Nem kell gondolkodnod rajta, hogy mivel tudnál javítani a karidon, mert készen megkapod másoktól.
Emlékszem anno még nem volt tényleg theorycraftolás, még csak bwl meg zg voltak bent a játékban, amikor saját kútfőből összeraktam rugoval a később cookie cutteré vált combat dagger buildet és a barman shanker dual wielddel 10%-ot vertem a nálam jobban gearelt kardos rugokra, a többi dps-t meg meg sem említem már. A következő raidre az összes rugo az én talentemmel jött raidelni.. Teszem hozzá, hogy a talentezéstől csak annyit vártam, hogy nem lesz jelentősen rosszabb a combat swordnál, szóval én is meglepődtem, hogy mennyivel erősebb lett. De ez kihívás volt, megtalálni egy ilyen buildet.Különben szerintem vannak olyan PvE achievementek amik elég nagy kihívást jelentenek guildek számára.
Abszolút egyetértek, sőt, nem csak guildes achik vannak, amik jelenthetnek kihívást. Mi pl. szerdán nyomtuk le ulduar 10-et achizás miatt és volt pár harc, ahol bizony oda kellett figyelni, hiába voltunk 85-ösek. Persze igaz, hogy csak 5-en mentünk, de úgy az igazi. Viszont sokkal nagyobb élmény volt, mint lenyomi a heti ds-t, pláne ha lfr-ről van szó. -
Healbacsi
őstag
válasz echterion #42991 üzenetére
En sose oltoztem "cool-looking" modra.
Aq-bol mar talan egy kezdo token rendszer volt, igy a kiesett item tobb classnak volt jo bevaltasra. Igy azert valoban gyorsabban ki lehet szedni egy szetet.
Viszont ha nem volt megfelelo dkp-d akkor mirol is beszelunk? Aki ott volt a raideken folyamatosan az fel is oltozott ha esett az item, a tobbiek nem. A 2 nem ugyanaz.
-
DrGonzo22
őstag
Ez a hú de könnyű lett a wow duma számomra akkor lesz majd meggyőző, ha az illető linkeli is a karakterét, és az wowprogress lila guildben lesz. Na neki el fogom hinni, hogy ennyire megváltozott a játék (2,5 éve kiszálltam). De ilyen zöld guildekből észt osztó emberek szavára továbbra sem tudok adni...
Szerintem sokkal inkább arról van szó, hogy a content maga egy lebutított szinten bárki számára végigjátszható, és egyesek fejében megtörténik az a súlyos képzavar, hogy lfr/normal módban végigvitt raid = hc 25 clear összes achievementtel.
-
Wolverine
félisten
válasz Lirion #42993 üzenetére
Az, hogy nem gondolkodnak az emberek, hanem a theorycrafter oldalakról összeszedik a legjobb buildet, nem új fejlemény; a vanilla ezen a szinten csak azért volt nehezebb, mert nem voltak még meg azok az eszközök, amelyek ma (nem volt Wowhead, nem volt YouTube, nem volt Armory stb.). Plusz akkor még mindenki új volt és tanulta a játékot. Ma a legtöbben már hosszú ideje játszanak és egy teljesen új kasztot is villámgyorsan megtanulnak, mert nemcsak az alapokat ismerik, amire a WoW épül, hanem az egész játékmechanizmus a kezükben van...
A rogue-ról épp a héten mondta GC, hogy talán a legjobban designolt kaszt, mert a mechanizmusaihoz alig kellett hozzányúlni az elmúlt 8 évben - és így is versenyképes maradt.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Eflek
tag
Hány szint van, 6 millió? Mik azok a patchek?
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...