-
Fototrend
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Lirion
addikt
válasz *Szájber* #72598 üzenetére
Nagyon nincs mit átértékelned. Egyrészt azért, mert a linkelt druida nem képes 500k-s dps-re, másrészt azért, mert a feral druidák a dps listának eléggé a végén kullognak.
-
Lirion
addikt
válasz echterion #72631 üzenetére
Az a vicc, hogy sok szempontból olyan a játék, mint régen volt. Grindelhetsz látástól vakulásig, ha a topba akarsz tartozni, pvp-hez a nagy többségnek jobban megéri pve-ből geart szerezni, nincs repülés sem és több instához is van attunement, a wq-ekkel pedig visszahozták a daily quest rendszert kicsit feltuningolva.
Most a 7.1-ben a suramaros sztori folytatódik (ez nekem nagyon tetszik, bár a végét már úgyis mindenki tudja), a ToV jövő héten nyílik a raidereknek, karazhan kicsit tényleg nehéz lett, de hát a vanilla és tbc dungeonök is nehezek voltak, a wq-ek pedig már 845+-ig skálázódnak a 835+ helyett.
Ha valaki napi 8 órát játszik és már unja, azt elhiszem, de aki napi 1-2 órát játszik és már unja a játékot, ott nem a kiegészítő az unalmas, hanem már a játékos unja a wowot.
-
Lirion
addikt
válasz Tyler Durden #72664 üzenetére
Rugóként az a tapasztalatom, hogy kétféleképpen lehet partiba kerülni:
- jóval meghaladod a dungeonhöz/raidhez szükséges ilvl-t
- úgy csatlakozol, hogy nagyon kevesen vannak a csapatban (5 fős esetén 1-2 személyhez, raidben 2-3 személyhez)2/3-os, 3/4-esen telt partihoz szinte képtelenség, hacsak nincs vmi olyan achid, ami miatt gyakorlatilag bárhová behívnak (pl. mythic xavius kill).
A harmadik lehetőség, hogy te magad indítasz csapatot.
-
Lirion
addikt
válasz Healbacsi #72679 üzenetére
A karakterek hp-jan ez eleg jol meg is latszik az ilvl beli kulonbseg
A hp sokkal inkább az artifact szintje miatt nő, az ugyanis 34-es szintig minden kasztnak növeli a hp-ját szintenként 0.75%-kal és ez érvényes a pvp template mellett is.
(#72674) thomeef
Rugót nem csak pve-re nem invelnek, 3s teamet is alig találok finderbenAssán kívül a többi spec egy kalap sz@r pvp-ben, a legutóbbi nerfek óta pedig az assa sem olyan vonzó már a játékosoknak. A folyamatos nerfelés hatására mára fele annyi assa rugó játszik, mint 2-3 hete.. A dk-t meg azért invelik instant, mert most az a fotm op kaszt a monkkal együtt.
-
Lirion
addikt
válasz Lokids #72714 üzenetére
A 3. fázisban az egyetlen dolog, amire figyelni kell, az a chaotic shadows. 3 target kapja meg, az egyik target kifut a hídra (lehetőleg melee, de ha tank kapja meg, akkor ő), a healer dispellezi, majd kifut a másik kettő (legjobb, ha rangedek) és egymásra állnak, a bosst pedig a platform távolabbi végén kell tankolni nyilván úgy, hogy a tank a híd felé álljon és a disintegrate ne lökje le. Bombardment ugye itt már nincs, tehát nem kell kerülgetni semmit, addokat lezúzni az elején gyorsan aztán bl-tal leburstölni a bosst.
-
Lirion
addikt
válasz Viktor77 #72752 üzenetére
Ez a boss kiváló példa arra, hogy nem a boss a nehéz, hanem a játékosok bénák. 3 baromi egyszerű fázisa van, semmi olyan mechanika, ami tényleg nehéz lenne, de a chaotic shadow lejártakor jelentkező orbokba mindenki folyton belehal, képtelenek erre felkészülni a játékosok.
-
Lirion
addikt
válasz xPraetoriaNx #72824 üzenetére
Ez sem igazán állja meg a helyét, mivel a multiboxos hiába keres mondjuk 300k goldot havonta 3 karakterrel, ezt 3 accountra kell leosztani és úgy havi 100k már nem olyan nagy biznisz.
-
Lirion
addikt
válasz Cathfaern #72958 üzenetére
Egy jó healer vagy egy jó tank megmenthet helyzeteket és így megakadályozhat wipe-okat, de DPS nem. Lehet mondani, hogy ha pont 0,1%-on hal meg a boss, akkor a jó DPS-el lement volna, de ilyenkor már úgyis csak a szerencsén múlik az egész
Ezt remélem, nem gondolod komolyan. Illetve a 0.1%-os wipe esetétől eltekintve, mert az tényleg csak mázli, de egy roppant szélsőséges példa is. Szar dps-sel megnézem, hogy mész végig egy mythic raiden vagy mythic 10+-on. Hajadra kenheted a jó tankot meg healert, ha a dps-ek nem szedik le a mobok hp-ját időben. Vannak enrage timerek illetve időlimitek a dungeonökben, majd a tank vagy healer gondoskodik arról, hogy azon belül legyen a run? De még ha sima mythicet tolnál is, ott is számít a dps, mert nem mindegy, hogy 15 vagy 30 percet leszel egy instában..
-
Lirion
addikt
válasz Cathfaern #73007 üzenetére
közepes = tudja a taktikát, nem áll bele minden szarba, megérti mit mondok neki, csak az elméleti max dps 80%-át hozzá és nem 90%-át, mint a jó.
Ez a felsorolás egy magasan az átlag feletti játékost ír körül, nem pedig az átlagosat. Aki tudja, mikor hova kel szaladgálni és amellett is képes az elméleti dps 80%-t hozni, az egy nagyon jó játékos, az átlagos ilyen körülmények között a dps 40-60%-t hozza.
És nem azt írtam, hogy nem számít mennyire jó a dps.
Akkor ezt légyszi értelmezd nekem:
Igazából csapatszervezésnél senkit nem érdekel, hogy a DPS jó-e vagy közepes
-
Lirion
addikt
válasz pckownz #73027 üzenetére
Persze, hogy a automatizált csapatkereséseknél nem számít, nem is arról volt szó, lfr és hc dungeönökbe gyakorlatilag bármi elég, még egy healer spec is tud olyan dps-t, hogy minden lemenjen. Ez a kis vita a szervezett csapatokról indult, márpedig oda, ahova szervezett csapat kell, nagyon is fontos a jó dps és nem igaz az az állítás, miszerint senkit nem érdekel a dps-ek teljesítménye, csak a role meg utilityje.
-
Lirion
addikt
válasz Roland861010 #73060 üzenetére
Ez szerintem mindenkit érdekel, aki ott játszik.
-
Lirion
addikt
válasz Roland861010 #73072 üzenetére
Amennyiben in game tárgyra szeretnéd cserélni az in game aranyadat, akkor nem sértesz szabályzatot, miután az teljesen legális játékon belüli kereskedést valósít meg.
-
Lirion
addikt
válasz #57919488 #73114 üzenetére
Legionben full rested xpvel pont elérem a 110et, ha a 4 pillaros sztori szálat végigviszem a releváns területeken. Ez pörgősebb játékmenettel nagyjából 8-10 óra game time.
A rugos változtatások meg wtf kategória, de ahogy elnézem, majdnem minden kasztot nerfelnek. Ami igazából undorító, az az, hogy a kedvenc magek már másnap rengeteg kék posztot kaptak és úgy fest, már vissza is vonnak 2 nerfet is, míg a többi kasztra tojnak magasról. Arról nem is beszélve, hogy a játékosok arcába hazudtak a blizzconon, mikor azt állították, hogy a mindenki által preferált talenteket majd beépítik a skillekbe, és/vagy a gyengéket buffolják.
-
Lirion
addikt
5% crit csökkentés általánosan az összes agilitys kasztnak, ezen kívül gyakorlatilag fogták az összes talentet, amit a rugók 99%-a használ és lenerfelték azokat, néhány gyengébbet pedig egy picit buffoltak. http://www.mmo-champion.com/threads/2113481-Patch-7-1-5-PTR-Build-23038-Spell-Changes?p=43306382#post43306382 találsz egy listát a változásokról, bár nem 100%-os pontosságú. Mivel sub rugóval játszok, ezért arról tudok részletesebben írni:
T1 sorban a MoS ideje 6-ról 5mp-re csökkent - teljes mértékben érthetetlen, már eleve a legtöbben weaponmastert használnak, mert általában az a jobb választás, szóval sikerült egy már amúgy is ritkán választott talentet nerfelni
T2 sorban sub rugónak nincs változás, holott a Subterfuge kötelező és nincs egyetlen olyan helyzet sem, ahol a másik két talentet érdemes lenne választani. A nightstalkert és shadow focust akár törölhetnék is a sub rugónál, annyira létfontosságú a subterfuge... Ha van talent, ami adja magát, hogy be kéne építeni a skillekbe, az a subterfuge lenne.
T3 sorban a DS bónusza 10%-ról 5%-re csökkent, az anticipation pedig 8-ről 10-re nőtt. Ettől még sub rugónak ugyanúgy a DS lesz az egyetlen értelmes választás itt, szóval ez csak simán egy 2-3%-os dps nerf.
T7-ben a MoS 30 helyett 25 energyt ad, a DFA aoe sebzése pedig kapott egy 20%-os buffot. Változást ez sem fog hozni, továbbra is a MoS lesz a kötelező választás gyakorlatilag bármilyen helyzetben, csak többet kell majd poololni, ami a dps rovására megy.Shadow Nova trait pedig a ptr-en a shadow strikera és cheap shotra proccolhat, amivel az aoe rotát herélik ki. 3+ targetnél ugyanis jobban megéri shurriken stormot használni, jelenleg pedig szépen megdobja a dps-t a shadow nova ha sd-szel használod, a patch után viszont gyakorlatilag egy st dps növelő spell lesz, szóval pont arra nem lesz használható, amire amúgy kitalálták.
A subos boots legendary pedig a ptr-en csak 5 energyt ad vissza shadow strike után a mostani 10 helyett.
Összességében a live és ptr között azonos talentezéssel és rotával nagyjából 10-15%-kal lett kevesebb a dps (legalábbis nekem 863-as ilvl-lel dummyn). A dolog pvp oldaláról pedig még nem is szóltunk, ami még inkább érthetetlen, hiszen pvp-ben már most is egy kalap híg f* a sub rugó az 1.7m hp-val (lvl 30as artifacttal, 15-össel csak 1.55m hp-ja van) 60k-s shadow strike és a 250k-s evis critekkel. Már így se játszik a kutya se sub rugóval pvp-ben, patch után még annyira se fognak.
[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz thomeef #73120 üzenetére
A PS, SS, GS és BB sebzésnövelés csak tooltip változtatás, a sebzésnövelés már a 7.1-ben megtörtént, sőt, igazából a PS a ptr-en kevesebbet sebez, mint live-n. Ha nem hiszed, teszteld le te magad. 3 talentet buffoltak, amiből lényegében csak egyet fog egy outlaw rogue használni, de a buff az buff. Viszont a BtE crit sebzése már nem lesz 4szeres, a lassítás csak 30% lesz az 50% helyett és a true bearingből kivették a blindot, ripostet, clos-t, és BtE-t és a feint is 50%-ról 30%-ra csökkent. Szóval én nem látom azokat a jó kis buffokat.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy lesznek-e még változtatások és ha igen, milyenek, de rugóként nem reménykedek. -
Lirion
addikt
válasz Lokids #73204 üzenetére
Először is nem ártana, ha felenchantolnád a gearedet. Aztán pedig megnézegethetnéd a warcraftlogon, hogy a hasonlóan gearelt druidok hogy tolnak 2-szer annyi dps-t, mint te. Van egy log rólad az oldalon, igaz, feralos, de összehasonlítva egy másik ferallal (hasonló ilvl) rögtön feltűnik több hiba is, pedig nem is ismerem a feralt. Videózgathatsz orrba-szájba egyébként, de valódi ereményt úgy fogsz elérni, ha logolsz és elemzed, hogy a top druidák hozzád képest mit csinálnak másként. 867-es ilvl-lel az átlagos balance druida 250-280k dps-t tol. De igazából már az is segít, ha logolás nélkül is csak simán tanulmányozod a többiek logjait, hogy mit használnak, milyen buffok mennyit vannak rajtuk, milyen másodlagos statokra gyúrnak, mit enchantolnak, milyen relicekeket használnak.
-
Lirion
addikt
válasz Lokids #73213 üzenetére
A savage roar +25% dmg-t ad, a másik druidnak 95% uptime volt, neked nincs is kitalentelve.
Tiger's fury 28 vs 18.5%, 9 vs 6 használat -> ashmane's energy 10.5 vs 7%.
Blood talons 59% vs 0,74%(!!), mintha ki se raktad volna a talentet.
Feral instinct és Berserks is kétszer volt használva a másiknál, nálad egyszer.
Ashmane's frenzy 4 vs 3 használat.Nincs druidám, de ennyit még laikusként is látok pár perc nézelődés után.
A warcraftlogson nem csak a damage donet lehet ám megnézni, hanem ott vannak a buffok, resources, casts, a summaryban megnézheted a geart, reliceket, enchantokat, artifact és normál talenteket is. Ha a caston rákattintasz az events-re, akkor pedig a rotát konkrétan is megnézheted, hogy ezredmásodpercre pontosan mikor mit nyomott a másik druida. Illetve olyasmit is meg lehet nézni, hogy pl. a másik druid 166 cp-t használt el, te pedig 211-et úgy, hogy neki 921 energyje volt rá, neked pedig 2696.
Tudom, hogy elsőre nagyon bonyolultnak tűnik a logot elemezni, de minél többet csinálod, annál jobban fog menni. Kezdetnek az is elég, ha a summary és buffs oldalt nézegeted, abból is sokat lehet már fejlődni.
Egyébként a Rip nálad csak 94% uptimet ért el, a másik druidánál 97%-ot, a FB meg csak 25% hp alatt frissíti a ripet.
[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz Lokids #73222 üzenetére
Ebből egy szót nem értettem.
Fordítsd le kérlek magyarra.Most megnézve, kicsit hülyeséget írtam, mert kihagytam az alap energy regenből származó energyt. A lényeg, hogy nagyjából 1800-zal több energyből gazdálkodhattál, mint a másik druida, amivel hozzá képest 45-tel több cp-t szereztél. Ennek ellenére a dps-ed jóval elmaradt az övétől, tehát a többlet energy nem hozott eredményt. Rugóként rendszeresen tartalékolni kell az energyt és nem elkölteni rögtön, ahogy van elég egy abilityre, biztos vagyok benne, hogy druidánál is így működik, de a pontos rotához ugye ismerni kell, hogy milyen buffok mikor és meddig hatnak és mit adnak. Ehhez már nem értek, de a logok és a különféle guidek alapján ezt neked is meg kell tudnod tanulni. Elhiszem, hogy zavar, ha elfogy az energy és csak auto attack megy, de ehhez hozzá kell szokni, vagy váltani olyan kasztra, ami manát használ, ott nincs ilyen várakozás. A harmadik lehetőség, hogy megelégedsz az átlag alatti dps-sel és elfogadod, hogy nem fognak raidre vinni, se mythic+-ba. De ha versenyképes akarsz lenni, bármit is választasz, muszáj vagy guidet olvasgatni és tanulni, gyakorolni, fejlődni, hogy legalább egy átlagos szintet elérj.
-
Lirion
addikt
Azt azért tegyük hozzá, hogy 4 szar legendary után kezdik újra és hogy ezek a játékosok 6 fullos altot kell, hogy fenntartsanak, hogy a raid megnyitását követő héten tudjanak 6 heroic raidet futni és a main karaktereket felgearelni mythicre, amikor is napi 15-16 órát kell raidelniük és aki ezt nem tudja vállalni, az repül.
Most a helyas balhé után többen kiadtak kis irományt, hogy márpedig ők nem csaltak, az egyikben olvastam olyat, hogy miért nem teremt a blizz megfelelő verseny körülményeket nekik, meg pve laddert a world 1st guildeknek, mint a pvp-ben. Érdekes eszmefuttatás volt, ahol csak azt felejtik el, hogy pvp-ben nem a ráfordított időnek van a legnagyobb súlya a sikerben, hanem a skillnek, szóval az igazán egyenlő körülmények érdekében template és heti fix try kellene minden bosshoz. Érdekes lenne látni, akkor hogy alakulna a verseny, biztos, hogy sok top guild drasztikusan visszcsúszna.
-
Lirion
addikt
Nem unjátok még az állandó konfigról társalgást? Lassan minden oldalon a hozzászólások felét ez teszi ki, mindig benyögi valaki a kérdést, aztán záporoznak ugyanazok a válaszok, amik korábban már milliószor szerepeltek itt.
-
Lirion
addikt
válasz Cathfaern #73301 üzenetére
Közvetlenül valóban nem, de a token vásárlással aktivált játékidő nagyon is forintosítható. Persze erősen limitált is, hisz csak játékidőre lehet költeni, így a havi limit is alig 3-4e ft, míg ha a blizzardot megkerülve adsz el goldot, nincs limit (csak a nálad lévő gold) és arra költöd a szerzett pénzt, amire akarod.
Mondjuk szerintem nem éri meg sem adni sem venni feketén goldot, nem lehet annyit keresni egy hónap alatt úgyse, hogy igazán megérje, max ha vmi rettenetesen szegény országban él a gold seller és rendes munkával havi 2 dollárt keres.. -
Lirion
addikt
válasz vgyuri #73324 üzenetére
Nem nyersz vele semmit, új tekercseket nem fognak bevezetni, új küldetést igen, ami ugyanazt a tekercset adja majd, amit a work order is. A 15-ös szintet pedig nem a felhasznált tekercsek alapján számolja a rendszer, hanem a megszerzett tekercsek alapján, volt is erről egy blue post már, tehát nem lehet úgy előnyt szerezni, hogy a már kész tekercseket nem használod fel a patch érkezéséig. Ha 0-s AK mellett van 15 tekercs a táskádban, akkor már nem fogsz tudni egy tekercset se az új küldetéssel instant venni, csak a hagyományos 5 napos work orderes módszerrel.
-
Lirion
addikt
válasz Healbacsi #73368 üzenetére
Valamit azert tudhat
Elsősorban sok időt áldozni a játékra.
Azért ne higgyétek már azt, hogy azért, mert valaki ilyen top guildben van, egyből a legjobb játékos is lesz. Ha az átlagosnál jobb vagy egy kicsit, akkor már csak idő és segg kell, hogy top guildben játszhass. Meg lehet nézni a wl-on több top guild reportját is és rengeteg 60-70%-os játékos is van a rosterben, a kimagasló emberkék aránya nem magasabb mint egy átlagos hc-t/mythicet raidelő guildnél.
-
Lirion
addikt
válasz Csapoati #73373 üzenetére
Miért kéne többnek lenni az átlagnál valamivel jobbnál? Annyira bonyolultak talán a bossok? Xavius mythic killhez elég 300k-s átlag dps, 870-es gearben ennyit bármelyik kaszttal lehet hozni 60%-os teljesítmény mellett. Sokan túlmisztifikálják a top guildeket, pedig a titkuk elsősorban tényleg a rengeteg ráfordított időben rejlik. De nem csak a levegőbe beszélek, meg lehet nézni a serenity logját, tele vannak 50-80% közötti dps ereményekkel.
Egyébként meg nem írtam, hogy balfékek (a 60-70% már bőven nem balfék), azt írtam, hogy a top guildbe tartozás nem egyenlő azzal, hogy valaki a legjobb játékos is egyben. Úgy tűnik, hogy Healbácsinak ezzel bele is gázoltam az érzékeny lelkébe.
-
Lirion
addikt
válasz parandroid #73381 üzenetére
Egy példa
Abujan - Serenity (world 2nd) - Fire mage - 876 ilvl - 550k dps - Mythic Median Perf. Avg: 66%
Mongshell - Riot on the grill (world 1642nd) - Fire mage - 877 ilvl - 699k dps - Mythic Median Perf. Avg 73%A ti logikátokat követve a kettő közül Abujan a jobb mage, csak mert ő a world 2nd guildben van.
(#73383) Healbacsi
Másnak viszont lehet, hogy csak x/2 év tapasztalata van, mégis képes 2x teljesítményre. Ezt magyarázom, de úgy látom, nehéz ezt megérteni..[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz parandroid #73392 üzenetére
Nos én abba kötöttem bele, hogy Healbácsi az állítását (miszerint Slootbag a legjobb pala tank a játékban) azzal indokolta, hogy az illető world 2nd és 3rd guildekben tankol.
Azt tulajdonképpen én sem értem, hogy Te miért kezdtél vitába velem, mikor a 73372-ben is írtam, hogy "Ha az átlagosnál jobb vagy egy kicsit, akkor már csak idő és segg kell, hogy top guildben játszhass.", majd később a 73379-ben is írtam, hogy "a titkuk elsősorban tényleg a rengeteg ráfordított időben rejlik". Szóval én tisztában vagyok vele és el is ismerem, hogy az eredményekért bele kell ölni az időt akármibe. Azt viszont nem tudom elfogadni, hogy valaki egy wow pve játékost azért tartson a legjobbnak, mert world 1st guildben játszik. A pve versenyhez nem kell kimagaslóan nagy skill, elég, ha képes vagy a kasztod 70-80%-n teljesíteni és van időd, mint a tenger (látod, megint leírom, hogy kell hozzá idő). Ha máshogy lenne, akkor a gyengébb játékosokból álló guildeknek esélytelen lenne mythicen haladni.
[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz Tigerclaw #73414 üzenetére
Valóban stackelődik a 35. trait, de az első szint után a többi csak 0.5%-t ad pontonként, 20/20as szinten tehát 15% sebzésnövelést. A teljes maxoláshoz jelenleg 65 millió AP kell, de ha csak a 35 traitig mész, akkor 6.8m. Az utolsó golden traitnél a következő 4 pontból 35. szintig lehet húzni egy másik artifactet és még marad is némi AP. Cserébe csupán +2% dmg-t kell beáldozni, ami elfogadható szerintem.
-
-
Lirion
addikt
válasz Peti78 #73466 üzenetére
A legjobb lenne, ha még többen és még gyakrabban durván alávágnának az ilyen ah-zóknak, mert miattuk olyan k*va drága minden cucc. Megérdemelnék az ilyen majmok, hogy a nagy felvásárolgatás után csak deficittel tudjanak túladni a készleten, hátha akkor meggondolnák, hogy feltornázzák az árakat az egekig.
Persze lehet, hogy csak én vagyok ilyen idióta, hogy szerintem nem normális, hogy egy heti 3x3 órát raidelő guild tagnak heti szinten ~30k goldot kell költenie consumablesre...Mondom mindezt úgy, hogy a kieg elején több százezret kerestem herb/mining kombóval...
-
Lirion
addikt
válasz Peti78 #73478 üzenetére
Azért, mert én sokat kerestem így, még nem tartom jónak/normálisnak. A másik, hogy én kifarmoltam az anyagot és azt adtam el AH-ban, nem pedig megvettem az olcsóbbakat, hogy aztán drágán visszarakjam. Most már kezdek ráállni az order hall építésre, 850es championokkal már elég jó zsetont tud termelni, amihez elég heti 4-5 order hallos wq-t letolni karakterenként.
-
Lirion
addikt
válasz Peti78 #73482 üzenetére
Nagyjából leírta BeZol, annyi kiegészítés, hogy 850es küldik 900+ base goldot is adhatnak és 750+ bónusz goldot, de a heti 5k g/karakter egy reális átlag. A championoknak kellenek success chance növelő itemek, hogy minden küldetésnél meg legyen a 200% esély, plusz a tech treeből az első trait, ami a napi első küldetés sikerét 20%-kal növeli. Persze kiépíteni egy jó order hallt munkás, kell legalább 4-5 hét, mire minden champion epic lesz és lesznek legalább valami alap esély növelő itemek náluk, de az order hallos wq-ek között sokszor találni olyat, ami ~5 perc alatt megvan utazással együtt. Aztán persze lehet kombinálni az emissaryval is, hiszen 3 nap alatt biztosan kapsz 4 or-t adó wq-t, amit ha leadsz, extra or és/vagy gold is jár és a wq-es heteken is szerezhetsz 5000 or-t könnyedén.
A másik megoldás, hogy a mainnel szerzett bloodokból az or-es dobozt veszed és lepasszolod az altoknak. Ha csak goldos küldikre küldöd a championokat, akkor egy 200 or-es dobozból fullos követőkkel átlagosan 1.5k goldot szerezhetsz, ami sokkal jobb arány az átlagos 3-500 goldnál, amit a nyersanyagokért kaphatsz.
Persze az igaz, hogy a felslate farmolással is sok goldot lehet gyűjteni, de ha megvannak a fullos order hallok, azok már csak minimális befektetéssel is fogják termelni a goldot, ami mellett farmolhatod a felslatet látástól vakulásig, ha ehhez van kedved. Én már most unom a farmolást, pedig csak 3 hónapja csinálom.. Jah és persze az order hallt telefonról is működtetheted, be se kell kapcsolni a gépet hozzá. Ez azért nagy előny a farmolással szemben.
-
Lirion
addikt
válasz Peti78 #73544 üzenetére
Mondhatni, egy grafikonon meg lehet nézni, hogy a harc folyamán melyik pillanatban mennyi volt az aktuális pillanatnyi dps-e. Az indulás nem volt annyira kemény, de a végén produkált a top mage 5.7m-s burstöt.. Persze ez a sok tentacle add miatt volt lehetséges, tehát nem ST. Viszont Xaviuson ST-ben is képes volt kétszer 3m-s burstre, ami azért elég durva.
[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz Csapoati #73561 üzenetére
Miért, láttad valakitől leírva, hogy ez az ideális felállás?
Az életkort pedig nem lehet az alapján megtippelni, hogy egy forumon 5 ember szerint a guild 95%-a dolgozó, családos emberből áll (mert itt nyilván mindenki ismer személyesen mindenkit a guildjéből ugye). Egy 13-as felmérés szerint 13-ban a játékosok 66%-a 16-25 év közötti volt, 18% 26-30 között, a maradék 18%-on osztozott a többi korcsoport. Érdekes lenne látni egy mai felmérést is, bár szerintem nem sokat változott az átlagéletkorok eloszlása.
-
Lirion
addikt
válasz Iginotus #73586 üzenetére
Semmi értelme annak, amit szeretnél, mivel a legion területeken a mobok a te szintedre skálázódnak. Ha 103-as szinten mész át, akkor az első mobok, amikbe belebotlasz már 103-asok lesznek, viszont neked a geared szintje a béka segge alatt lesz, mivel csak draenoros kék-zöldeket kaphatsz a wod-os küldikért. Végeredményben ha nem mész át, amint lehet, csak magaddal tolsz ki, mert később még nehezebben fogsz haladni.
Egyébként 1-2 óra küldizés után már kapsz olyan geart, amivel határozottan könnyebb lesz a haladás. Én nemrég használtam el a lvl 100 boostot egy monkra és a 640-es alap gearrel szívás volt a játék, alig volt sebzésem, cserébe a hp-mat piszok gyorsan ledarálták a mobok, de 101-es szintre érve már 680as lett a gearem és úgy már viszonylag könnyen ment az aprítás.[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz Iginotus #73588 üzenetére
550-es gear nagyon gyenge, ilyen gearrel talán még az artifact küldetéseket se biztos, hogy teljesíteni tudod. Mennyi hp-d van 100asként, 120k? Vagy vegyél ah-ból cuccokat, vagy fuss egy pár wod-os normal/hc dungeont vagy menj ashranba/bg-be és vegyél pvp cuccot. Esetleg kérhetsz ismerősöktől, klántársaktól wod hc/mythic raid boostot.
-
Lirion
addikt
A shaman boostolt 100as volt, nem tudom milyen gear jár ilyenkor
640-es, ami iszonyat gyenge. WW monkot boostoltam, de amíg nem lett legalább 680-as az átlag ilvl, nagyon szenvedés volt, 3 mobot már csak úgy tudtam túlélni, hogy rollal elfutottam és healeltem, amíg azok megérkeztek. Viszont ha van gear, akkor nagyon erős, de ugyanez a dh-ra is igaz. Mindkettővel úgy questelek, hogy behúzok 6-8-10 mobot és leaoezom (de szép magyar szó ) őket.
Viszont ST mobozásban nálam a rugó a favorit, átlagos mobokat questelés közben is 4-5 mp alatt ledarált, de főleg a bossokon, eliteken és hasonlókon éreztem sokkal erősebbnek a többi általam húzott kasztnál (pala, hunti, dh, monk).
Mágushoz mint elsőnek húzott karakter 1nap 13 óra kellett úgy, hogy instából instába mentem dungeon finderrel questek alatt
A folyamatos instázás jelentősen lassítja az xp szerzést, leggyorsabb fejlődés legionben a questeléssel megy. Instába nem éri meg menni, csak ha megvan a zónákat befejező quest.
(#73628) Tyler Durden
Azt kell mondjam 1vs1 ami kényelmes neki, a csoportok behúzása nemNe viccelj már, outlaw-val tök egyszerű a csoportos mobok zúzása, ott a blade flury + crimson vial + riposte, ha meg baj van, ott a gouge, blind, bte, cloak, vanish. Ráadásul stealthel bárhova eljuthatsz anélkül, hogy fölösleges harcba kéne bonyolódni, amivel rengeteg időt lehet nyerni.
[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz Tyler Durden #73630 üzenetére
Igen, tudom, hogy más feeling, főleg tank speccen, úgy tényleg sokszor halhatatlannak tűnik a kari. Fejlődtem én is tank ágon, sőt, még healerként is. De az az igazság, hogy ha te rugóval szenvedtél vagy nehéznek találtad, akkor valamit te csináltál vele rosszul. Két rugót húztam fel 110-re, egyiket outlaw, másikat sub ágon és egyikkel se volt gondom, sőt. Outdoor és dungeon esetén is magasan a rugóval volt a legjobb a dps-em és kacagva vertem le olyan mobokat gond nélkül, amiket monkkal és dh-val nehezen.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
- Melyik tápegységet vegyem?
- Multiméter
- DJI topic
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest