Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz Bad Pritt #116937 üzenetére

    Szerintem se jó benne az AI, de én nem látom ennyire rosszul a helyzetet. És nem azért mert Hardon játszom. A legtöbb halálom nem azért volt mert olyan jó az AI, hanem mert én vállaltam túl magam, vagy néha a mesteri aim-juk miatt (ami csak néha jön elő de akkor zavaró). Ezt úgy értem, hogy kilóg a kisujjad a fal mögűl már lőnek is rá, ami leviszi az életed 60%-át.

    De ezt már megszoktam egy olyan játékban ami esetében azért nem szokták felhozni a rossza AI-t. Az RDR2-ben konkrétan szerintem sok esetben RDR2-ben rosszabb az combat AI mint Starfield-ben. Már csak abból kiindulva, hogy ott észrevesznek az ellenfelek, akkor az esetek 90%-ban nem tudod őket lerázni. Vagyis de. Vagy elmész olyan messze amíg despawnolnak, vagy megölsz mindenkit (ez mondjuk igaz a Starfield-re is).

    Starfield-ben legalább ha hülyén is van megoldva, de egy idő után elvesztenek, és keresni kezdenek (vagy csak egy helyben áll). Illetve egy nyílt bázison ha meglátnak, akkor legalább megvan az az illúzió, hogy ha nem láttak meg akkor nem fogják pontosan tudni, hogy hol vagy. RDR2-ben mint írtam, elég egyvalaki, hogy meglásson, és akkor egyből tudja hol vagy. Még akkor is ha ő az emeleten van, te meg a pincében a szekrény mögött. illetve itt is azért a legtöbb esetben fedezékbe bújnak, meg dobálják rád a gránátot, sőt olyan is volt, hogy megkerülték a szobát és hátulról jött nekem baltával. A behavior AI viszont tényleg idióta. Csak belenéztem a Vanguard küldetésebe, de velem volt egy quest emberke is. Amikor bementem a szimulátorba, akkor ő is ott volt és elállta az utamat.

    Úgyhogy abban igazad van, hogy az AI nem egy észlény, de én szerintem annyival nem rosszabb mint az átlag. Inkább az a gond, tényleg, hogy ebben nem igazán fejlődött.

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák