Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz NyMRooD #122131 üzenetére

    Amúgy én Series S dologban jelenleg fejlesztői oldalon inkább azt látom, hogy a nem lehet megcsinálni igazából a nem akarok vele annyit foglalkozni dolog áll. Ami részben érthető, de talán pár esetben ilyen hozzáállás már a PS3/X360-as érában is volt, hogy PS3-as kiadással sokkal több időt kell rászánni. Vagy a One/PS4 esetén, hogy a One-os kiadásra kell többidő... majd a One X/Pro gépek esetén az volt, hogy a gyengébb gépre (főleg az alap One-ra) is meg kell csinálni, és az nagyon nehéz feladat számukra.

    Úgyhogy a Series S körüli dolgok esetében is azért ott egy olyan dolog amit a Square Enix mondott, hogy igazából ha csak egy konzol gyártó és hardver lenne, az lenne a legjobb fejlesztés szempontjából. Amúgy a Remedy is azok közé tartozott, akiknek problémát okozott az S, ezt el is mondták többször, aztán mégis össze tudtak hozni egy aránylag korrekt Series S port-ot. Ráadásul ugye most kezdnek majd kijönni azok a játékok amik már sokkal erősebben építenek az RDNA2 tudására és ezen konzolokban lévő plusz tudásokra. Ugye ott van az Xbox Series konzolok által támogatott Mesh Shading, ami pl. az AW2 esetében azért sokat használ. Pluszban ha végre kiforrja magát az FSR tech, azért az is tud majd talán segíteni a Series S problémáin.

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák