PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
T.Peter
őstag
válasz negyven2 #122175 üzenetére
[link]
Ez alapjan a struktura mas, viszont a primitive shader directx 12 alatt mesh shader-kent viselkedik, szoval ugyanazt kapod. Ps-en ugye sajat api van, szoval ott marad a primitive shader struktura, de abba nem latok bele hogy a kulonbseg miben okoz konkret eltereseket es hogy fps-ben hogyan nyilvanul meg.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Horgász topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Proxmox VE
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Slim 1TB fekete játékkonzol extrával garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Thrustmaster TMX kormány szett (4460136) garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Nintendo Switch Lite Kék játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 Slim 1 TB extra kontrollerrel charging stationnel fejhallgatóval
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel!