Új hozzászólás Aktív témák
-
i@lex
őstag
válasz bulikavagyok #13930 üzenetére
Nekem volt mindenem, OLED után minden, tényleg minden visszalépés.
Ha a legjobb minőséget szeretnéd, OLED, nem kérdés. -
Hashvrad
tag
válasz Chaser #13945 üzenetére
Több fejlesztő azért vakarózik, mert teljesen megfelel nekik az FHD szint és nem akarnak 4K-ra fellépni, a Series X|S meg részben kikényszeríti, ami nekik +munka/költség. Simán 1080/1440 lenne (+30 FPS) az ő részükről a szint. Érthető az ő álláspontjuk is, de túlzásba viszik a riogatást/panaszkodást.
"akinek van 120e-re s-re, talán van 185 x-re is"
ilyen alapon mindenből csak a high-endet kellene megvenni. 62% a különbség, durván 2 év GP vagy 1,5 GPU. Nagyon nem mindegy, főleg, hogy a konzol sokszor a high PC alternatívájaként szokott feljönni az ára miatt.R7 5800X | RX 6900 XT | 32 GB@3200 | LG C2 42"
-
Zoleee83
addikt
válasz Chaser #13945 üzenetére
Fanyalogni lehet...
Nem mindenkinek van igénye 4k OLED/QLED tv + XOX-re.
Meglepődnél mennyi embert nem érdekel ez. Mondom ezt úgy hogy én is vehetnék XSX-et, majd lesz egyszer, vagy ha meggondolom magam...* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
Wesder
félisten
22.499ft lesz a Series Controllerek itthon.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
őstag
válasz Chaser #13945 üzenetére
Kicsit túl van tolva a hiszti a modern újságírásnak köszönhetően. Ennyire nem nagy probléma a fejlesztők részéről sem.
Szerencsére azért megtanultak teljesen eltérő OS -re és/vagy hardverre is programokat, játékokat készíteni. Ez már ezer éve így megy PC vagy akár mobil platformon is. Ráadásul általában felülről építkeznek lefelé a teljesítményt illetően.
Mellesleg az One szériában is van különbség az S és az X között. Bár a megjelenési dátum különböző, de mindegyik a harmadik generáció tagja és tök jól el vannak vele az emberek.
Nyílván aki HC gamer megveszi a szipiszupi legjobb opciót, de ez nem mindenkinek fontos.
Persze azt nem mondom, hogy nem jár lemondásokkal az olcsóbbik modell, de mindenki döntse el maga mi a fontos neki. Nekem például a kisebb tárhely és az optikai meghajtó hiánya nem tetszett az S -ben, ezért döntöttem az X mellett...de ez sem mindenkinek fontos.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
zozika84
őstag
+1
Ha a Qled kijelzőn alacsony input lag a cél, akkor game mode-ba kell rakni és ott jönnek elő a problémák.
Local Diming butítva lesz; előjön az a furcsa átsejlés a világos részeknél és a színkezelés is érdekes lesz
Egyszóval közel sem azt kapod, amit a demo anyagok vagy akár a filmek nézése közben[ Szerkesztve ]
PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz Chaser #13945 üzenetére
Ja persze. Ahogy volt ez PS4 Slim és Pro esetében, One S és One X esetében... érdekes van olyan csapat akinek sikerült ezt megoldania minőségben és van olyan aki erre nem fordít elég időt/pénzt/energiát. Mindent meg lehet csinálni.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Chaser
titán
válasz craftsman01 #13946 üzenetére
ez jó ( :
wesder
ez nagyon szépen hangzik, csak egy-két bibi van benne
mondjuk adott egy munka, megcsinálod x pénzért, de az nyilván nem tetszene, ha másik munkát is kapnál mellé de fizetést azért már nem, és itt kb erről van szó
tehát a végeredmény nagy eséllyel ez lesz:
a munkák zöme nem lesz tökéletes se x-en, se s-en, de ne legyen igazam
azt hiszem pontosan tudjuk milyen fillérb@szók a játékfejlesztő cégek
amúgy nálam is valszeg' 1650 lesz pc-n, gt 1030 volt eredetileg a terv de max-nak egy 1650 fogyasztása/hőtermelése amit a kinézett házikó elbír, úh. lehet kimaxolomMadwe
nem tudom mit értesz b szériánál 60hz alatt, nálam zömében 120-on ment emlékeim szerint, a 60hz engem nem zavar, ezt mondtam
képfeldolgozó rendszere tudom, hogy jobb a c szériának, de jött egy kedvező ajánlat b8-ra, éltem vele, semmi olyat nem láttam ami nekem ne tetszene, most is b a terv, aztán lehet beleugrok egy c-be a végén
vmelyik 400e körüli 55-ös qled, idén júniusban covid "tetőzés" után vett egy ismerős, én meg átvittem a pc-t, sajnos nem jött az áll-leesős effekt
pc-t el is adtam ennek örömire' ( : akkor talán nem is lehetett értelmes helyről már oledet venni, enyémet meg covid előtt vette meg egy jó barátom - nem mintha most sok értelmes helyen lenne, b9 is talán csak alzánál van -
de tényleg fejezzük be, én tudom mit veszek, aki mást vesz akármiért is, az nyilván mást veszi@lex
ne legyél oled imádóHashvrad
nem vágom a játék programozást, de nem oly mindegy nekik, hogy 4k/60-ra fejlesztenek, vagy 1080/30-ra ha tudja a vas? onnantól érdekes, ha több vasra kell fejleszteni
azza nincs bajom, hogy kiadnak egy gyengébb verziót, azzal már igen, ha ez majd annak a rovására megy, hogy nem maxolják ki adott játéknál az x tudását, mert egyszerűbb úgy megoldani, hogy mindkettőn valamennyire elfogadható eredmény legyen, de messze nem az amit a vas is tudna
és akkor a játékok zöme még menjen one x-en meg s-en isszerk:
l.skywalker
nem arról van szó meg lehet-e csinálni, arról van szó megfizetik-e[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
mike1334
veterán
válasz l.skywalker #13958 üzenetére
Jaja...brühühü 2 konzolra kell fejleszteni, de a több tucat videókártya vagy processzor, és ezek permutációja nem gond. Meg visszafogja a generációt...steam statisztika szerint melyik a legelterjedtebb videókártya? Na, annyit ez is fog tudni...
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
Wesder
félisten
Gears 5 SeriesX Updates
-New Game+ mode (also on XBO)
-Improved input latency
-Better contact shadows, 60FPS cinematics, screen space global illumination
-New "Hivebusters" Story DLC coming later this year.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
Attól hogy kiadtak egy lemezmeghajtó nélküli S-t, amit egy évig gyàrtottak nem lett fontosabb. Minden maradt ugyan az, csak az ODD hiànyzott, így lényegében semmit sem szàmított fejlesztés szempontjàból.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Chaser
titán
válasz Wesder #13960 üzenetére
talán mert azóta még jobban elqrvult a világ?
itt a stúdiók amit akarnak:
sok pénzt, minél kevesebb munkával - tisztelet a nagyon kevés kivételnek -mike1334
és vajh' mért fut egyik játék jobban amd-n mint intelen, vagy nv-n mint amd-n, és fordítva?
és mért sokkal nagyobb a hw igény pc-n, mint ugyanazoknál a címeknél kozolnál?
brühühü, hát azért, összecsapják, megy ahogy megy, és tele van csillió' bug-gal a játék hónapokig
konzolnál pont az lenne a lényeg hogy adott egy vas, aztán ami a csövön kifér, így most lesz kettő megint, mellé még a két régi, ha ezt nem finanszírozzák a stúdiók se erőltetik meg magukat, eddig se tették túlzottan, és ahogy láttam elég nagy a szakadék sx és a kistestvére közt_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Hashvrad
tag
válasz Chaser #13959 üzenetére
Nagyon nem mindegy, hogy ugyanazon a vason 1080/30 vagy 4K/60 a cél, sokkal több időt kell optimalizálásra fordítani. Az SS-el a fejlesztők kapnak egy nagyobb piacot is (a vásárlóerő nagysága még kérdéses, valószínűleg nem az SS tulajok fognak AAA játékokat vásárolni day1), többet nyerhetnek ezzel mint amit a plusz költségek elvisznek.
Értem mi a problémád, de semmi sem garantálja, hogy ha egy konzol lenne, akkor abból kihoznák a maximumot. Mivel most már SS-ből is ki kell(en) hozni a maxot, lehet SX-en jobb teljesítményt kapsz majd, mintha csak simán egy HW-ra fejlesztenének "jó lesz ez a parasztoknak" hozzáállással.
+Ott a PS és PC-re is egyre több játék jön. Nagyon kevés a ND szintű fejlesztő, akik megengedhetik maguknak az 1(2) konzolra való fejlesztést.
[ Szerkesztve ]
R7 5800X | RX 6900 XT | 32 GB@3200 | LG C2 42"
-
nagyúr
-
Chaser
titán
válasz mike1334 #13967 üzenetére
legyen igazad
Hashvrad
végül is van benne ráció amit mondasz, csak ha eleve nagyobb falat 4k/60-ra fejleszteni defaulton, akkor nagyon nem kell mellé még egy másik alternatíva is, szerintem - one x-nél azért nem olyan rengeteg játék volt 4k-s -
- az megint más kérdés, hogy sokan csak s-re szánnak pénzt, velük meg az lenne kitolás ha nem lenne -
ha csak sx lenne valóban nem garantálná semmi hogy kihozzák belőle a max-ot, de így hogy van egy gyengébb verzió annak az esélye is kisebb
egyébként nem problémám, csak láttam hogy több stúdió már most parádézott, valahogy nem látom ezt túl jó omennekbulikavagyok
ez az én szubjektív véleményem, nem tudok vele mit kezdeni ha neked ez nem tetszikwesder
akkor is ott van két gép, és ha tényleg eleve nagyobb falat a 4k/60 ami innnetől default, hát sokkal előrébb nem vagyunk mint one x vs s terén, de legalább hátrébb ( :
személy szerint engem pár cím érdekel, nyilván nem én leszek az akivel túlzottan kicsesznek ha kicsesznek_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
őstag
válasz Wesder #13965 üzenetére
Pont a rövid ideig gyártott All digital volt az SS főpróbája. Valószínűleg fogyott belőle annyira, hogy 2020 év végén ismét érdemes legyen "low budget" modellel előjönni.
All digital esetében is sokaknál az ár döntött. Elég jó akciókat tartottak a boltok már az elején is.
Nem mellesleg az S mellett lehet aludni, ha éppen éjjel letöltesz vele.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Hashvrad
tag
válasz Chaser #13971 üzenetére
"one x-nél azért nem olyan rengeteg játék volt 4k-s"
Ezért kell a sokkal erősebb HW az SX-be, itt nem 720-ról 1080-ra ugrásról beszélünk. Persze lehet szidni a Microt, hogy részben feláldozta a grafikai ugrást a 4K/60 oltárán, de ez van, ők ezt az utat követik régóta. Akiknek meg kell a jobb grafika, azoknak ott lesz az RT, az leveri FHD/2K-ra.A One s/x-el ellentétben elég közel hozták egymáshoz a Series gépeket, ami lehet könnyítés a fejlesztőknek, de +munka előfordulhat. A David Cage féle sírással nem kell foglalkozni (szvsz), egyedül az ID kritikáját értem, belőlük ki nézem, hogy tudják mire használni a +RAM-ot.
R7 5800X | RX 6900 XT | 32 GB@3200 | LG C2 42"
-
oriic
HÁZIGAZDA
Alzánál az a kék szerintem nálam day1 lesz. De jól néz ki.
Live-Die-Respawn
-
negyven2
veterán
válasz l.skywalker #13958 üzenetére
Mind az alap PS4, mind az alap Xbox One már megjelenéskor kicsit "alul" lett tervezve. Ugye az előző generációban mind 360, de leginkább a PS3 elég nagy vesztességgel adta mindkettő gyártó (még a $600-os PS3 is az volt). Ezért volt az, hogy a jelenlegi generációt (még pár hétig az) költséghatékonyra tervezték (ezért is lett x86 alapó mindkettő). Ami sikerült is, mert igazából maga a konzoleladás egyiok oldalt se volt veszteséges. Cserébe már az elejétől fogva megvolt egy lemaradás (leginkább a PC-hez képest). Viszont alapvetően azonos hardver felépítésű volt mindkettő. Kivéve a GPU rész, de azt könnyen meg lehet oldani pl. felbontás, képfrissítés, grafikai minőség csökkentéssel. Ami látható is volt a 1080/900p PS4 vs. 900/720p Xbox One estében.
De a GPU részt leszámítva ugyan az volt mindkettő konzol (közel azonos 8 magos CPU, közel azonos RAM mennyiség). Ezért a játékok tervezésekor tényleg annyi volt, hogy leginkább a grafikához nyúltak optimalizáció alatt. A PS4 Pro/One X eljövetelekor a helyzet annyiban módosult, hogy magát a grafikai dolgokat feljebb tudták tolni. És bár Pro-n marad a 8GB RAM és X esetében ez 12 lett, de a megjelenő játékokat alapvetően a 8GB-os gépekre tervezeték (ami 5-5,5 használhatót jelent). Így az X igazából nem tudta sose megmutatni valós potenciálját, mert a - sokat szidott óval élve - aza konzolok (One/PS4) visszafogták azt.A jelen helyeztt miatt a fejlesztők pont a RAM miatt vannak kiakadva igazán (mennyiség, sebesség), és nem a harmad akkora teljesítményű GPU miatt. Vagyis minden multis címet úgy kell megtervezni, hogy az beleférjen a Series S-en lévő 8GB használhatóba (ami még ráadásul lassabb is mint ami a PS5/SX-ben van).
Vagyis az előző generációhoz(alap PS4/One) képest, hiába több mint duplája a használható RAM mennyiség PS5/SX esetében, addig Series S-en csak valamivel több mint 50% a növekedés. És attól, hogy kisseb textúrák kellenek a megcélzott 1440p felbontáshoz, attól még a RAM-ba nem csak ez kerül be, hanem más is amit meg nem igazán lehet megnyirbálni, mert kisebb a felbontás). És nem az SSD nem tudja teljes mértkébe kiváltani ezt. Vagyis lehet, hogy mindent meg lehet csinálni, de inkább a kérdés az, hogy meg kell-e csinálni. Ebben a generációban is az volt a gond, hogy ugyan az (vagy közel ugyan azt), a játékoptimalizáció, One esetében közel 40-50%-al több munkaórát igényelt mint PS4 esetében. És amit hallani, most nem csak a fejlesztő környezet miatt lesz valamivel "nehezebb" fejleszteni Xbox-ra, hanem a két konzol miatt is. Persze megoldják majd valahogy (ez nem kérdés), csak ugye az ebben a következő generációban lévő potenciált "fogja vissza" majd részben a Series S."Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
nagyúr
-
őstag
válasz bulikavagyok #13979 üzenetére
ZX Spectrum - Commodore 64
-
nagyúr
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz bulikavagyok #13979 üzenetére
Új géppel a régiek mennek eladásra (Már megvan tulaj). Gyárit amit kapunk az megy a polcra/dobozba, és ez a kék lesz fő használatban. Tetszik a színe nagyon. (XO-hoz is volt nagyon sokáig hasonló, de az végül megmakkant. PS Now leírásomnál látható is)
szerk: Amúgy hja igazad van, érdemes BF-et várni vele, így tudok nyerni nem keveset vele.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
nagyúr
válasz Neoteric #13941 üzenetére
Köszi a linket!
oriic: Emlékszem erre a színre, ez egy kicsit mintha világosabb lett volna! Az új jobban bejön - legalábbis képek alapján.
Hja, az elmúlt 3-4 évben egy biztos pontja mindig volt az általam figyelt BF-es akcióknak: sz*rrá akciózták az összeesz kontrollert, kb mindenhol. Nyilván idén sem lesz másként.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Vagy van akinél ez "hobbi", mint pl nálam. Nekem amugy nagy 4K tv nem kéne mert nem nézek tv-t. De az Xbox miatt vettem egy 55" 4K Samut + mellé szintén csak ez miatt egy közel 300W Samung hangprojektort. Ez a hármas kombó így a One X-el és lassan a Series X egy csoda a nappalink jobb sarkában.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
őstag
válasz bulikavagyok #13981 üzenetére
Azt meg én nem néztem.
Amúgy nekem is nagyon tetszik a kék. Nálunk is 2 kontroller van. Másikkal a párom szokott (ritkán) játszani. Így ha az enyémet kinyírom még mindig ott az övé.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Kaci84
őstag
Csak azt nem értem miért olyan nagy gond, hogy van S? Miért kell arra külön fejleszteni? Nem inkább az OS a gond a platformoknál és nem pedig a hardver? Eléggé hasonló a hardver is csak gyengébb. Nem kell fejleszteni csak 1440p-re állítani. Ha a gépembe VGA-t cserélek ahhoz sem kell külön fejlesztés csak gyorsabban fog menni.
-
Wesder
félisten
The Touryst 6K@60 lesz Series X-en. True Nextgen.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
addikt
Digital Foundry
Two exceptionally cool indie games showcased on Xbox Series X in today's video - The Falconeer locks to 4K60 in our preview build while The Touryst renders at 6K60 (!) and also delivers a flawless 4K120.
https://youtu.be/Tn5AeMY6mq0mehh vótmá
[ Szerkesztve ]
-
kazuma921
aktív tag
[lGyerekek, ez kész. Gears 5 X|S upgrade trailer.]
Nagyon durva, hogy a Microsoft a grafikai fejlesztést, az optimalizálást, teljesen új karaktermodellt, Dave Bautista teljes szinkronizálását a kampányban ingyen adja.We aren't welcome in the heavens, our place is down there.
-
Csokifalo
aktív tag
-
Hashvrad
tag
válasz Kaci84 #13986 üzenetére
Röviden: mert nem ugyanaz a HW.
A RAM/GPU eltér mind méretében, mind sebességben. A PC-vel ellentétben itt nincs külön dedikált RAM a GPU-nak, ha nem grafikához használják, akkor nem nyernek a felbontás csökkentésével, máshonnan kell elvenni, hogy beleférjen a -6GB-ba. A sebességük is eltérő, ami szintén okozhat problémát, mert nem időben tölti be bizonyos részeit a programnak, amire fejlesztésnél szintén figyelni kell."Ha a gépembe VGA-t cserélek ahhoz sem kell külön fejlesztés csak gyorsabban fog menni."
Mert nem közvetlenül programoznak a HW-ra, hanem API-t használnak, ezért nem probléma a fejlesztőknek (csak neked, mint vevőnek, mert nagyobb teljesítményű VGA kell). Ellenkező esetben nem 2-3 év lenne a fejlesztés, meg nem 20-30 ezer egy játék.Amúgy a Micro próbál segíteni ilyen téren a fejlesztőknek is.
[ Szerkesztve ]
R7 5800X | RX 6900 XT | 32 GB@3200 | LG C2 42"
-
HUmenetke
tag
Akik szerint az SS en nem fog futni megfelelően a játék, gondoljon arra, hogy a Witcher 3mat is portolták switchre.
Nem rossz ez a hardver. -
hombre[EU]
veterán
válasz negyven2 #13978 üzenetére
pontosan, nem elég,hogy kevés (7.5gb-ról beszélnek) hanem kicsi a sávszél, amelybōl a zeneknek azért fog kelleni szép szelet. szóval marad ~5gb(vagy annyi sem) videómemória,amely "lassabb",mint a onex/pro...
és ez nem most fog fájni...ezt a gépet 5-7évig tervezik támogatni[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
Kaci84
őstag
válasz Hashvrad #13996 üzenetére
Rendes vagy tudom mi az API, PC-s vagyok csak nem értem ezt a konzol szisztémát. Na most a játék meg drága mint a méreg és még így se oké, mert 2 gépre kell fejleszteni? Nem hiszem el, hogy a játék fejlesztése mellett az optimalizálás ekkora gond. Végre van alternatíva akinek nincs úgy pénze és nem érdeklni a 4K erre rögtön kiderül, hogy hátazúgy nem lesz jó.
Na mindegy lehet megint kimaradok a konzol életérzésből. Sajnos mindig van valami ami miatt kiderül nem jó az nekem.Hombre: Azért 1440p-re lényegesen kevesebb erőforrás kell mint 2160p-re, nem? Ennyi erővel akkor a nagyobb is kevés lehet sok év múlva.
[ Szerkesztve ]
-
craftsman01
senior tag
Ami lényeg ,hogy semmi értelme igazából erről beszélgetni hisz nem tudjuk még milyen lessz az S. Majd ha nálunk lessz lehet szapulni ha tényleg .... lessz. De addig felesleges.
Csak óvatosan legyél kemény ,mert mindig van tőled keményebb.