Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoleee83

    addikt

    válasz ρσгτσ #59760 üzenetére

    Igazából irhattam volna RAM hibát is, tulajdonképpen igaza van, bár mégsem, mert egy emeltebb órajelen ketyegnek ezek a memóriák, bár nem hívják szó szerint VRAM-nak.
    A lényegen nem változtat, szétesik a kép, egyértelműen garancia.

    Speaking to Digital Foundry, Xbox system architect Andrew Goosen explained the reason for the two different GDDR6 bandwidths within Xbox Series X “Memory performance is asymmetrical – it’s not something we could have done with the PC. 10 gigabytes of physical memory [runs at] 560GB/s. We call this GPU optimal memory. Six gigabytes [runs at] 336GB/s. We call this standard memory. GPU optimal and standard offer identical performance for CPU audio and file IO. The only hardware component that sees a difference in the GPU.”

    [ Szerkesztve ]

    * You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

Új hozzászólás Aktív témák