Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz oriic #74222 üzenetére

    Azért ez elég erős csúsztatás, hiszen ez a tech demo, maximum technológiai, pontosabban a technológiai megvalósítás oldaláról fakadóan lenyűgöző. De mint egy open world világ sehol sincs. Magán a város nagyon látszik, hogy alapvetően meglévő assets-ek által egy AI által generált világ. Az épületeken látszik a rengeteg ismétlődő textura (érdemes a felhőkarcolok sarkainál megnézni az ablakokat, sok helyen két külön szoba van, pedig elviekben ugyan az helység lenne).

    Az AI bár látszólag van, de ha valami az útjukba kerül akkor már nem tudják kikerülni (láttam olyat is, hogy az útvonaluk pont egy épület falához vezetett, nem mellette a járdán, és így szerencsétlenek ott álltak a fallal szemben mozdulatlanul. A jamű töréshez ugye tükrözni kellet, mert a nanite-ok még nem képesek erre (pluszban minden városi elem ami nem jármű, az törhetetlen, még a parkolóórák is).

    Tehát ebben a demóban ami jó, az ahogy tálalják, nem az amit. Csak példaképpen ha már Ubisoft, A WD2/Legion városa (San Francisco, London), méretre kb. ugyan ekkora, de azok a városok valóban "élnek", és láthatóan változatosabbak építésezileg (mivel ezeket nagy részt "kézzel" tervezték meg). Az itt lévő adatok nagy része is biztos, hogy megtalálható bennük (vagy akár a GTA IV/V városaiban is (Liberty City, Los Santos), bár azok csak kb. 9 km²-es területen terülnek el). Természetesen ezekben nincs meg így megoldva a parkló, utakon lévő járműforgalom és a NPC-k, de nincs is szükségük rá. Bár szerintem talán megoldható lehetne azokban is, csak ott lezabálná a hardvert (lényegben bárit ami alá tennél), és igazából egy játékként működő szoftverben nem biztos, hogy kell is ilyen (függetlenül, hogy igény biztos lenne rá).

    [ Szerkesztve ]

    "Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."

Új hozzászólás Aktív témák