Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz kazmerr #15853 üzenetére

    Az optimalizálási hajlandóság nagyban azon fog múlni, hogy mennyire lesz sikeres a Quest. Ha sokat adnak el belőle, akkor megéri optimalizálni rá, mert behozza az árát.
    Az átlag userek szempontjából komoly vonzereje van egy "konzol koncepciójú" VR-nek. Ha az elején az Oculus megtolja a tartalom szponzorálását, akkor venni fogják és a VR piacon pár százezer eladott példány már tényezőnek számít.
    Ezen túl az Oculus igyekszik minél jobban leegyszerűsíteni a portolást, hogy a lehető legkevesebb fejfájással lehessen Rift-re és Questre is egyaránt fejleszteni.

    Szvsz a roomscale játékokat mind portolni fogják Questre, a vesztesek a komolyabb szimulátorok lesznek és azok a PC-s játékok, amikben a VR támogatás csak extra, mint pl. Elite Dangerous. Ezeket biztosan nem éri meg ARM-ra optimalizálni.
    A roomscale esetében a veszély inkább fordított: ha a Quest népszerű lesz, akkor nem éri meg majd extra tartalmat pakolni a játékokba a PC-s piac miatt. Lásd: a konzolos játékok PC-s portjainál sem törik magukat, hogy kihozzák a maximumot a PC-ből, kicsit feltolják a felbontást, növelik a max. fps-t, jobb textúrákat kap és kb. ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák