Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz Graphics #16298 üzenetére

    Mit értesz "marketingcél" alatt? Egy adott termékcsoport / szolgáltatás bemutatását VR-en keresztül filmekkel és / vagy saját VR applikációkkal, vagy magát a VR technológiát akarjátok demózni BeatSaberrel és hasonlókkal?
    Mennyire lenne fontos a roomscale? (Azaz hogy kontrollerekkel a kezedben szabadon mozoghass a virtuális térben.)

    Azért kérdezem, mert pont egy hobbi projecten dolgozom és már túl vagyok a kísérleti fázison. Sikerült addig eljutnom, hogy 3D programban kirenderelt 360 sztereo panorámákból felépítek egy bejárható környezetet Unreal Engine-ben és Oculus Go-n futtatom.
    Hatalmas előny a prezentáláskor, hogy csak a user fejére csapom a HMD-t, kezébe adom az egyszem kontrollert és minden magyarázat nélkül azonnal képes navigálni a VR környezetben.
    Ha tehát csak az a cél, hogy egy terméket vagy építészeti megoldást kell prezentálni sztereo képekkel és videókkal VR-ben, arra a Go nem csak a legolcsóbb, de minden szempontból a legjobb megoldás.

    Ha valódi interakciót akarsz a környezettel, azaz a user képes a tárgyakat megfogni, arrébb rakni, a saját lábán bejárni a teret, van a modelleknek saját fizikájuk, stb. ahhoz már rendes roomscale VR kell, oda jó lehet a WMR.
    Esetleg, ha nem sürgős, akkor érdemes lehet kivárni a Quest érkezését (2019 május vége felé).

Új hozzászólás Aktív témák