Új hozzászólás Aktív témák

  • Chal

    addikt

    válasz beta #1738 üzenetére

    Jó, akkor csak neked mégegyszer: van egy angol cím, ahova nem vagyok ugyan bejelentve, de gyakran előfordulok ott. Oda rendeltem a Riftet. A rendelés után leírtam nekik a szitut, kiemelve, hogy magyar kártyát adtam meg. Szóljanak ha nem oké, különösen hogy a kártyához tartozó ország unsupported country, de a cím amúgy rendben van, és mivel nekem fontos a dolog, megoldom a fizetést máshogy, ha kérik. 1 hónap után válaszoltak hogy semmi gond, ha elfogadta a shop akkor részükről oké, nekik amúgy is csak a szállítási cím a fontos, sőt, még tippeket is kaptam, hogy ha nem fogadná el, akkor próbáljam meg azért másik magyar kártyával akár, mert a 3rdp payment processorukon is múlik a dolog, és nem kell egyből feladni ha elsőre nem sikerül. Erre múlt héten töröltek.

    A garanciát meg megint te keverted ide, nincsen semmiféle garancia. De most tényleg ezzel kéne takarózni? Vagy ha te nem tartod a szavad, akkor azzal szoktál érvelni hogy nem adtál írásos garanciát? Alapvető bizalom is van a világon, és elég egyértelmű volt a kérdésem és az arra adott válasz is az volt.

    Egyébként most azt kérdeztem meg tőlük, hogy tekintve a válaszukat és a szituációt, ki tudnak e mégis szolgálni.

    Mellesleg én nem akarok erről itt periodikusan rinyálni, mert annyit nem ér az egész. Egyszer leírtam múlt héten, azóta viszont folyamatosan belém kötnek páran mikor felmerül a "törölt megrendelés", hogy mit képzelek én, nem vállaltak garanciát, csaló vagyok, biztos forwarderhez rendeltem, stb.... Ez volt az utolsó hogy a témában nyilatkozok, vagy hogy tisztázni akarom a kérdést, mert már roppant unalmas.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák