-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Milonavi
csendes tag
Na jó, akkor majd leírom én is a véleményem, én április 15 óta használok szinte napi szinten egy Vive-ot.
-
clyvejhamma
aktív tag
HTC's primary advantage in the VR market is its relationship with Valve. HTC doesn't own the technology, platform, or software it is currently celebrating, so what will happen to the company if Valve decides to step back from the hardware business or do business with one of HTC's competitors? HTC's lack of a competitive advantage makes it hard to imagine the company has a serious future when it comes to VR. For now, this is a nascent market, and HTC can continue to be a small fish in the shallow VR waters. Eventually, the market will get bigger, the big fish will come, and HTC will get eaten.
[ Szerkesztve ]
-
ludi85
tag
Ocolust még soha sem próbáltam, nekem személy szerint Vive-om van.(Imádom) Biztos van amiben az Ocolus jobb. Egy azonban biztos, A VR mint kategória hatalmas dolog, és én minden VR terméknek szurkolok, hogy jobb legyen (Ocolus, Vive, Sony... ) Ha valaki egy gagyi headset-et dobna piacra, rengeteg embert elriasztana a VR-tól, és így bevétel híján a fejlesztések is megtorpannának. Másod sorban remélem az Oculus, a HTC Vive, illetve a Sony PlayStation VR még sokáig fej fej melett fog haladni, mert ez a versengés eredményezhet csak gyors fejlődést a technológiában. Nem beszélve az árazásról...
[ Szerkesztve ]
Mindenhol jó fiatalon, Kivéve a ravatalon!
-
Üdv mindenkinek a topicban! Zöldfülű vagyok a témában, szeretném kipróbálni a VR-t, egy kérdés: a mobilos cuccok mennyire gázak? pl Samsung Gear VR? okostelója van az embernek - hamarosan 4k felbontással is jönnek nagyon komoly darabok, nem szívesen feccölnék 1000EUR környéki összeget egy kései prototípus szintű technikába.
A bevezetőt elolvastam, "papíron" a minél nagyobb felbontás és látószög-lefedettség lenne a cél, sajna a most 900€-s vive is csak szemenkénti <fullHD-t ad, ami tartok tőle nem tenne jót az ember szemének hosszú távon.
Amúgy nem a játék a fő szempont, hanem a VR filmek ill "régi" 3D bluray filmek jobb moziélménnyel (itt ugye a fejmozgás nem játszik, csak a profi 2szemes élmény), de szívesen tolnék pl repülőszimulátort VR-ben. Utóbbihoz ugyebár PC kell, nem tudom, h okosteló használható-e pl PC-s monitornak megfelelő késleltetéssel.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Raymond
félisten
válasz t72killer #2956 üzenetére
Ket teljesen kulonbozo dolog. A kinai cucokkal nincs jo tapasztalatom, minoseg es FOV nem az igazi. Ez a GearVR-nal sokkal jobb, ott a szoftver is jobb plusz a Cardboard cuccok is mennek, de engem peldaul eszmeletlenul zavar a kepernyo villogasa (sztroboszkop effekt) amit eddig csak a GearVR-nal tapasztaltam ahol tobbszor is probaltam tobb helyen. Ez a Nexus5-nel (Durovis Dive-al) es mas telonal nem latszik, de a GearVR-nal amint felteszem a fejemre azonnal bantja a szemem. Tehat filmnezesre engem szvsz zavarna a GearVR villodzasa, a kinai cuccoknal pedig eddig nem lattam olyat hogy a FOV moegfelelo lenne.
Oculus Rift es Vive - nekem Oculus van per pillanat, van a "csaladban" egy VIve is most majd jovo heten megnezem, de osszehasonlitva a mobil VR-al eg es fold a ketto. A szamok (felbontas per szem) nem jelenteken sokat. A kep a Rift-nel sokkal jobb mint egy S7+ GearVR kepe pedig a felbontas alapjan nem lenne az. Filmre szerintem jobb. A jatekoknal pedig sokkal tobb a lehetoseg. Elite Dangerous es War Thunder nagyon ott van szerintem, DCS-el nem jatszom.
Szoval filmnezesre lehet eleg lenne a GearVR vagy valami komolyabb HMD (a Carl Zeiss fele vagy legalabb egy Homido?) egy nem-Samsung telefonnal, de itt engem zavar a villodzas amit lehet nem mindenki lat (mint a rainbow effekt a DLP projektoroknal). Mindenkeppen probald ki eloszor, manapsag a GearVR es a Vive is demozva an tobb helyen. Kinai HMD-t pedig vehetsz $20-ert, nem nagy veszteseg ha nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
válasz Raymond #2957 üzenetére
Köszi, ja látom a fleabay televan "eldobható" <20$-os műanyag kacatokkal, lehet újítok egy ilyet is. Idővel persze egy komolyabb headset lenne a cél, de a következő 2-3évre fényéves lépéseket tippelnék, ami miatt egy mostani vive-ot vagy riftet kb 0-ra leírhatna az ember.
Az "igazi" headsetek kijelzője amúgy VR-re tervezett dupla példány, vagy szimplán egy db okostelóba szánt oled panelt nyomtak bele? Kívülről a StarVR tűnik jó iránynak, a többit optikailag egy jó HMD elméletileg beérheti.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz t72killer #2958 üzenetére
Minden technológiai kütyüre igaz ez: Mobiltelefont veszel, egy év múlva kijön az új szériája, fele annyit ér máris a telefonod. Ha így gondolkodunk, akkor igazából semmit sem szabad, nem éri meg semmit sem venni.
Egyébként egy okostelefonos kínai VR headsettel is el lehet szórakozni, de az mobilos vr és a PC-hez köthető HMD teljesen más fogalom. Egyiket sem kell leírni, mindkettő más. Ha igazi tapasztalatra vágysz és az a kérdés, hogy milyen a rift vagy a vive egy mobiloshoz képest, csak akkor fogod megtudni ha kipróbálod. Szerencsére már vannak rendezvények/lehetőséget ahol ezt meg lehet tenni.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
válasz Dyingsoul #2960 üzenetére
Ez igaz, csak kérdés a "bérleti díj" nagysága
Egy szemenkénti 4k- megoldást el tudom képzelni, hogy 5-6éven át használnék (azaz "bérleti díj" ~évi 200EUR), egy mostani fullHD-s rift/vive verzióban "ülve" viszont a 4k-s modell érkezésével (1-2év) azonnal elkezdenék vakaródzni, h az mennyire jobb ("bérleti díj" ~400EUR/év). Persze mindenképp kipróbálom a cuccost komolyabb beruházás előtt (a mobilosat 1x-erű, mert ott nincs "komolyabb beruházás")Filmnézésre használnám főleg, pl "hagyományos" 3D bluray tartalomra - viszont ehhez (fullHD nyersanyaggal számolva) kéne a 4k körüli vagy még nagyobb kijelzőfelbontás, uis egy hagyományos filmet az ember némi távolságból szokott nézni. Azaz ha egy IMAX vásznat (22m, mondjuk 10m távolságból nézve) szeretnék szimulálni, az <90°-os lm-ben van szükség minél több pixelre, míg VR-hoz az ideális a 110+° látómező.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
M@trixfan
addikt
Igazán nagy áttörést a hajlítható OLED panelek fognak majd hozni. Nem csak a látótér miatt, hanem az optika egyszerűsítése egy rakat képhibát kiküszöböl.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz wolfhgb #2963 üzenetére
Lehet már a CV2-kben ilyen panelek lesznek.Olyan mint egy vékony plexi lap, minden irányban hajlik bizonyos keretek közt. Maga kijelző egy nagyon vékony rétegen van. Lényegesen jobb látóteret eredményez és optikailag is jobb megoldás.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
Csepe
aktív tag
válasz Dyingsoul #2941 üzenetére
Köszönöm a választ!
Megvolt a hétvége alatt a hosszabb ismerkedés a mobilos VR 'élménnyel' (Virtoba X5 Elite + Letv X800). Egy szóval kifejezve is csalódás. A legnagyobb probléma, ami szúrja a szememet (a harmatos felbontáson kívül, hiába 2K, van még hova fejlődni) az a motion blur. Ha csak egy kicsit is megmozdítom a fejemet, úgy elkenődik minden, hogy alig lehet kivenni, hogy mit kellene látnom, meg van szédülés rendesen. A feliratokat csak úgy lehet elolvasni, ha kitámasztom a fejem, hogy egyáltalán ne mozogjon. GearVR-t próbáltam régebben, de nem emlékszem, hogy ennyire zavaró lett volna a dolog.
Ez most tényleg ilyen, és csak meg kell szokni, vagy nálam van a hiba?[ Szerkesztve ]
Nihil Novi Sub Sole /::\ https://bit.ly/2R7gwB2
-
Messze nem vagyok szagértő a témában, de tippelnék, hogy a 250$-os teló szenzorai és adatfeldolgozási sebessége is ludas a dologban.
Az aktuális GearVR-ban amúgy van elektronika/szenzorok, vagy a fejmozgás detektálását teljesen a telóra bízza?
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
sheep
addikt
Ez ilyen...
Gondold el hogy az aktuális rift/vive alá is bivalyerős gépek kellenek hogy kipréseljék magukból 90 fps-el a lebutított grafikát, és még a mai csúcsgépeknek sem jön össze mindig.
Akkor egy mobiltelefon parányi kis harmatgyenge gpu-ja mire lehet képes? Oké hogy nem dx12 játékot futtat, de akkor is..[ Szerkesztve ]
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
-
-
BiP
nagyúr
Szerintem a telefon nem bírja a felbontást.
Bár csak 2K-t írsz, az a telefon WQHD (2560x1440), amihez azért komoly vas kell alá, hogy értelmes sebességgel bírja. Szerintem ez nincs meg.
Az enyém sem gyors (FullHD), de motion blur-t nem tapasztaltam. Leginkább alacsony fps-t a durvább játékokban.
PC-ről streamelni és úgy játszani meg esélytelen, olyan nagy a késleltetés.[ Szerkesztve ]
-
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Dyingsoul
Topikgazda
A legkönnyebb dolog amit megtehetsz, hogy ismerősöket megkérsz néhány VR app feltelepítésére és kipróbálod másnak a telefonjával is a VR eszközt. Ajánlom akár a kisebb felbontású iphone-okat is, azokra is van pár app csak ne a felbontásra figyelj abban az esetben hanem a ghostingra és laggra.
Másfelől a headset lencséje is ludas lehet. Ugye rengeteg kínai VR sisak van, de hogy melyik milyen lencsét használ azt nem tudni. Az biztos, hogy egyik sem minőségi de különbség attól még lehet köztük. Azért is írtam hogy másik telefonnal megéri kipróbálni mert itt az a legnagyobb tényező szerintem és költségmentes is, feltételezem van ismerősöd aki vevő lenne egy ilyen mókára. Én is azt csináltam hogy behoztam melóhelyre és 4 telefonnal is kipróbáltuk, kettő ebből két különböző iPhone volt. Volt köztük különbség, van ami felbontásban van ami követésben volt picit pontosabb de ettől még egyik sem ért a DK2 nyomába sem.
Mindent egybevéve szerintem a VR egyelőre az a technológia amit olcsó megoldásokkal nem lehet megvalósítani, de közelíteni lehet.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Chrys_
addikt
OR CV1-nél meg csak a lencsék közepe táján éles a kép, körülötte homályosabb, nem kell hozzá a kijelzőt sem mozgatni. Szóval a fejet kell forgatni és úgy körülnézni, nem a szemet Azt nem tudom, hogy ez is amiatt van, hogy direkt csak a középső részt renderelik rendesen, bár talán ez a technológia nem a Rift-nél használt.
-
válasz aerosmith #2975 üzenetére
Alakul a dolog, nagyon tuti lenne mondjuk szemenkénti 8k-s kijelzővel, amit csak az éleslátó területek környékén (a teljes terület ~10%-a?) renderel le teljes részletességgel a motor, a szélek felé pedig spórol a krafttal. Ha nem akarunk pixeleket számolgatni és/vagy szerverfarmmal rendereltetni a képet DP99.9 csatikon keresztül, akkor bizony ez lesz a jövő.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
válasz M@trixfan #2977 üzenetére
Én ebbe a körbe tuti nem szállok be HMD-vel, de sztem az első 4k-s modellekbe se. Egy a fove-hez hasonló megoldás sacc/kb negyedeli az erőforrásigényt, ergo egy középkarival/laptoppal is megvalósítható lesz a VR, ráadásul a kijelzők fejlődésével már akár jövőre is szemenkénti "4k" felbontáson (azért az idézőjel, mert a 4k-hoz tartozó pixelsűrűséget csak a vakfolt és környéke kapná). Ezzel a mostani vive-ot kb 0-ra leírhatjuk...
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz clyvejhamma #2980 üzenetére
Meglesz Én is kb annyival számoltam.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Raymond
félisten
válasz t72killer #2981 üzenetére
A felbontas miatt hanyagolni szerintem nem erdemes. Mas okok viszont siman vannak:
A legfobb a szoftver hianya. Egyszeruen nincs eleg ahoz hogy ebbe egy nem elkotelezett egyen beruhazzon. Ami van az meg oszinten szolva eleg silany minoseg. Ez a Rift-re es a Vive-ra is igaz. A Rift-nel legalabb van par nagyobb cim amit penzeltek, a Vive jatekok zome vagy szorakoztato techdemo szint vagy sok kivetnivalot hagyo early access cucc. Egy Project Cars es egy Elite Dangerous nem fogja a hatan elvinni a piacot. A tobbi nagyobb cimbol a The Climb erdekes, jo minosegu, de kell ide tobb huzosabb cim is.
A pitianerkedes is problemas. Ez foleg az Oculus-ra ertendo. Az hogy megprobaljak platformkent kezelni az egeszet ertheto ugyan, de talan per pillanat nem a legjobb hozzaallas. Vive-nal ez a problema nem jon elo, mert ott a Steam eleve a legnagyobb terjeszto platform igy oket nem erdekli a lezaras, sot inkabb az a lenyeg hogy mindent megvehessenek rajta a kuncsaftok attol fuggetlenul milyen headset-et hasznalnak. Oculus-nal a Store lezarasa vagy limitalasa es a hardverhez kotese nem egy jo lepes, mert nincs mogotte semmi. Peldaul barmit is megveszek eloszor megnezem megvan-e Steam-en es hogy mukodik-e Rift-el ami ott van (zomeben mukodik, per kivetel van) es ha igen ott veszem meg. Az Oculus Store csak az exclusiv cimeknek maradt.
Per pillanat an ertelme varni egy kicsit legalabb az ev vegeig hogy a fenti es par mas dolog tisztazodjon. Az hogy nagy studiok nagy cimekkel jojjenek eloszor is piac kell es a Rift+Vive paros ezt egyelore nem adja meg. A PSVR viszont meg fogja adni nagyon gyorsan, igy itt lesz mozgas. A masik nagy gond az Oculus Touch hianya. Es ez nem feltetlenul csak Oculus problema, mert kihatassal van az egesz piacra. A legtobb ceg nagyon sokaig Rift-re dolgozott mert evekig csak az volt es VR=Rift volt a vilagnezet. Aztan a Vive megmutatta hogy kell a controller, mert sokkal meggyozobb es ez adja az igazi valtast. A steating experience max az autos es repulo/ur szimulatoroknal OK, mert ott eleve az a helyzet adott, de ha mas, innovativ jatekokat es jatekmodokat akar valaki akkor mar tovabb kell lepni egy XBox controlleren. Az hogy az Oculus meg mindig nem tudott egy datumot bejelenteni mikor lesz a Touch elerheto most meg kicsit problemas mindenki szamara, de oszre ez nagyon kinos lesz az Oculus-nak mert akkorra a ket masik szereplonek meglesz es piacon lesz a megoldasa erre. Ezt az Oculus csak exclusivitas finanszirozasaval tudja ellensulyozni hogy egy potencialis killer app nehogy a Vive vagy a PSVR-ra jojjon ki, ami viszont mindenkinek art.
Az hogy tele van a reddit es a net ugy alltalaban Touch bemutatokkal, fejlesztoi videokkal stb. egy kis optimizmussal toltheti el az embert, mert igy van eselye hogy a kovetkezo nagy jatekos akcio alkalmaval (GDC/Gamescom) minimum egy elerhetosegi datumot jelentenek. Ha ez igy lenne es a datum raadasul valahol osz elejen van akkor az nagy elorelepes. Vagy egy szep kis meglepetes hogy azonnal vagy par heten belul szallithato, de oszinten szolva latva mekkora katasztroga meg mindig a Rift logisztikaja erre nemigen szamitok.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
válasz Raymond #2982 üzenetére
Fragmentált platform = a rendszer halála. A koncepcióban mindenképp van jövő, de ahogy írod, csak akkor lesz belőle valami, ha nem hatfelé kell fejleszteni/nem kötik hardverhez a dolgokat Ez kb olyan, mintha A játék csak AMD míg B csak Nvidia grafkarin indulna el, nonszensz...
Címek: mondjuk egy színvonalas repülőszimulátort tudnék értékelni. Nagy felbontás kérdése: szívesen néznék hagyományos filmeket rajta (=mozivászon-szimuláció) - mivel a filmek elérték a 4k felbontást, ennél nagyobb felbontású szemüveg kéne, hogy a moziban jellemzően lefedett területre jusson 4k-nyi pixel. Kicsi lakásban sokkal egyszerűbb pár sisakot menedzselni, mint egy projektort 6x2m-es vászonnal...
Mondjuk kiváló kohéziós erő lenne, ha a M$ PC-s vonalon a DirectX-et VR irányba rendesen kipofozná.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
sheep
addikt
válasz t72killer #2983 üzenetére
Repszimhez ajánlom a DCS World-ot, az alapjátékot ingyen le tudod tölteni és van benne 2 repülhető gép (Su 25 és P51)
[link]
A mai piacon a legszínvonalasabb szerintem, és támogatja a vr-t is.
Vive-val próbáltam, hihetetlen élmény, még ezzel a felbontással is.[ Szerkesztve ]
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
-
-
-
ZGO
tag
Üdv!
Én is vettem egy "Virtoba X5 Elite"-t, sajnos még csak rövidebb időre sikerült használnom.
Egy Samsung Galaxy S6 Edge-t használok vele, és a te általad említett negatív dolgokat egyáltalán nem tapasztaltam.
Nincs késleltetés (pc-hez kábeles kapcsolattal), vezeték nélkül szinte elenyésző. Rainbow effekt egyáltalán nincs.
Androidos játékok, demók röccenés mentesen futnak.
Pc-ről a jelet TrinusVR-al, vagy RiftCat-al küldöm a telefonra. Mindkettő tökéletes.
Ami meglepett engem ezzel a "Virtoba X5 Elite" kínai cuccal, az az, hogy elég jó a minősége, jó lencséi vannak, talán az ígért látómező érték is tapasztalható.Szerintem a telefonodban kevés a kraft akkora kijelzőhöz. Esetleg PM-ben adj meg pár olyan dolgot amivel próbáltad, én is letesztelném amivel te.
Steam VR-t ezeken kívül egy Leap Motion-al használom, egyenlőre még csak gyakorlom a bevezetőt De ez valami állati jó
-
Csepe
aktív tag
Igen, a headset tényleg szuper minőségi az árához képest (máshol CB1-et adnak ennyiért), csak még szerintem nem sikerült jól, kényelmesen beállítanom, egy 10 perc után olyan, mintha letörné az arccsontomat.
PC-s dolgokat még nem nagyon próbáltam, a Riftcat nem megy sajnos a gépemen, a Trinus, Intugame meg 'kicsit' fapadosak, egy Heroes 3-at próbáltam ki velük, hát már attól tele lett a pelenkájuk.
A telefonon játékokat még nem nagyon próbáltam, még nem jött meg a kontroller hozzá. Fulldive, Jaunt, Cardboard, Cmoar cinema mentek főleg, a 3D, SBS, 60FPS, 4K kulcsszavak kerültek terítékre. A felbontás, a motion blur, és az élsimítás hiánya miatt viszont olyan az élmény, mintha egy búvársisakból nézném egy koszos ablakon át a képet. Bár gondolom számít az is hogy IPS, vagy AMOLED panelt néz e az ember.
Ez a Leap Motion mire is jó, lehet karatézással irányítani a játékokat?
Nihil Novi Sub Sole /::\ https://bit.ly/2R7gwB2
-
repvez
addikt
Egyébként érdekes ez a VR szemüveges dolog, mert A 2 dolláros Cardboardomban üvegszerüen csillog a lencse és domborubb is mint a 20 dolláros müanyag VR box 2.0.Nagyobb a lencse de mégsem látszik olyan domborunak és lehet, hogy élesebbre lehet állitani a képet a beállitó részekkel, mégis kisebb FOV értéket látok vele ,mint a sima kartonossal.
Az meg szerintem csak maszlag a javából, hogy 9 lencsetagból áll össze a VRboxos lencse ahogy a mellékelt képeken látni.Én is rá voltam mozdulva, hogy egy VRboxot veszek, de miután kipróbáltam, egy kicsit csalódtam benne, mivel a kartonosnál kisebb látótér volt és a 3d hatás sem lett jobb mint vártam.
Olyan sokféle VR box van már, nem lehet eldönteni, hogy melyik a jobb, mert csak a lencse lenne a lényeg, a többi csak körités, de mégsem azt fejlesztik csak csinálnak egy ujabb rókabőrt amivel pénzt tudnak lenyulni.
Remélem, hogy előbb utóbb lesz majd egy olcsóbb alternativa ami csak egy usb vagy HDMI kábellal kell a PC-hez kötni és egy kiterjesztett monitorként beállitani és már mehet is a játék vele, nem kéne a telefont megölni miatta
-
A playstation VR már kb féláron jön a vive-hoz képest, meg reszelnek ezt-azt a különböző műhelyekben, kickstarteren, stb. - Végülis a hardveres koncepció nem túl bonyolult, egy jó okulárpár (tervek adottak pl mikroszkópokból, távcsövekből), jó kijelző (adott mobiltelókból, hamarosan 4k méretben), jó szenzorok (olyasfélék, amiket pl gimbalokban is használnak?). Bezársz 10 hozzáértő mérnököt egy délutánra egy szobába, letiltod a bnet-kapcsolatukat és estére megvan a gyártásra kész terv.
Ahogy nézem, a financiális alap is előállt a tömeges terjesztéshez - ha ez beindul, nyert ügyünk van
Hosszabb távon a drót nélküli kapcsolat lenne az ideális, senki se szeret egy pc-hez drótozva bólogatni - pláne nem egy 5kilós PC-vel a hátán tornázni . Ehhez viszont vmi extragyors és zavarmentes kapcsolat kell, vagy optikai, vagy vmi extrémgyors, szomszédból falon át nem jövő pl 60GHz-es wifi. Nálam ez is egy ok, hogy ne rohanjak a prototípusok fejlesztését finanszírozni, 4-5év múlva egész másképp fog kinézni és fényévekkel többet fog tudni egy HMD.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Raymond
félisten
válasz t72killer #2992 üzenetére
Az ujabb GFX kartyakkal tobb ertelme lesz ennek a hatizsakos PC-zesnek VR-el. Peldaul egy Zotac Magnus EN970/980 utod valami izmosabb battery pack-al nem problemas. Ott a kabel se gond, mert fel van tekerve es el van rejtve. Ahogy elneztem paran dolgoznak full PC es laptop tarto megoldason is. Talan a laptop praktikusabb, de ott megint az lesz hogy "megfizethetetlen" ha az ember megnezi a mostani arakat azoknal ahol 970 vagy 980 kartya van beepitve. Itt egy Magnus vagy hasonlo jobb ar/ertek aranyal bir.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
válasz Raymond #2993 üzenetére
Minél soványabbra tervezed a hátizsákot, annál gyengébb lesz - lehet végülis egy brix kategóriás miniPC-féle is, de egy kilónyi akksit is mellé kell csomagolnod ahhoz, hogy ~2óráig színvonalas grafikájú játékok menjenek rajta. SzVSz még a következő generációs (Volta/Vega+cannonlake) cuccokkal se úszol meg egy mondjuk 2óráig aktívan VR-ozó hátizsákot <5kilóból. Ezt a terméket a kényszer szülte, mert akik kiadták (pl MSI), azoknak nemigen van hatásuk a 60GHz-es csatolók fejlesztésére.
Megaztán akármennyire is eldugod a kábeleket, ott lesznek, érezni fogod őket. Nem sokkal 1xerűbb egy 60GHz-es vezeték nélküli kapcsolat és egy <fél kilós sisak? Ráadásul "wifi" módban többen is részt vehetnek a játékban anélkül, hogy kábelrengeteggé alakítanánk a szobát.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
ZGO
tag
A pántokon sokat kellett nekem is állítani, hogy kényelmes legyen. Néha az orromra rácsúszik, de nem vészes egyáltalán. A Samsung-hoz hasonlítva az orr rész sokkal kényelmesebb nekem. A párnázottsága igen jó, de olyan mintha alig szellőzne. De lehet a szorosra állított pántok miatt van.
Milyen kontrollert rendeltél? Én is szeretnék hozzá, de nemigen tudok választani. Túl nagy a választék.
Bizony nem mindegy hogy Amoled vagy IPS szerintem. Bár 7végén elfelejtettem megnézni mi a különbség a kettő közt, volt itthon egy Sony is . No majd legközelebb.
Így van, a Leap Motion segítségével tudod irányítani a pc-t, játékokat, programokat. Ezt így érdekesség kép vettem, 15 dodóért rendeltem, vétek volt otthagyni.
(#2989) BiP --> A mi VR szemüvegünkön nem látok semmilyen torzítást, vagy hullámosságot. Csirkehálót enyhén látni, de azt úgyis a kijelző miatt. De nem mindig, attól függ milyen tartalom van rajta.
[ Szerkesztve ]
-
ludi85
tag
Szia, Nekem is fent van a DCS World, de mikor a Vive-al elindítottam, nem igazán indult el. Illetve a menüje az bejött, de a játék nem. Előtte kiírta, hogy a kontrollerek nem jók, egér billentyűzet kell neki. Nézegettem a settings-et ott olyat találtam csak, hogy automatikus rift érzékelés, de az be volt kapcsolva. Habár nekem Vive-om van...
Aztán a room scale-t átállítottam egyhelyben állós-ra, kalibráltam, de így sem jött be.
Te hogy indítottad el?Előre is köszi!
Mindenhol jó fiatalon, Kivéve a ravatalon!
-
sheep
addikt
Szia,
Én nem emlékszem rá hogy mókolni kellett volna hogy elinduljon. Nekem nem a steam-es dcs van meg, ezért annyit csináltam csak hogy a steam-ben hozzáadtam plusz játékként a könyvtáramba. Utána simán indítottuk steam alól és persze az oculus detect ki volt pipálva.
Sajnos már nincs nálam a vive de majd megpróbálok utánanézni mi lehet a gond.MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
ludi85
tag
Köszi,
Az is lehet hogy magával a játékkal van gond. Már nagyon rég nem indítottam el, csak most mikor láttam, hogy a steam a VR játékok közé sorolta. Lehet letöltöm és telepítem még egyszer....
Amúgy a Vive-ból indítottad a kontrollerrel, vagy kintről egérrel? ....Van egyáltalán különbség?Mindenhol jó fiatalon, Kivéve a ravatalon!
-
Csepe
aktív tag
Rendeltem először egy komoly Xiaomi gamepadet, de miután 2 két után rájukírtam, hogy miért nem adták még fel a csomagot, akkor bejelentették, hogy elfogyott ÖRÖKRE (na persze most is van raktáron).
Utána rendeltem egy ilyes kis cuccot egy ezresért, lehet még a héten megérkezik.Elvileg az Amoled paneleknek gyorsabb a képfrissítése, így kevésbé van elmosódás gyors mozgásoknál, míg az Ips paneleknél kevésbé jelentkezik az SDE (szúnyogháló-effektus).
Nihil Novi Sub Sole /::\ https://bit.ly/2R7gwB2
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080