Új hozzászólás Aktív témák

  • Márton

    nagyúr

    válasz Raymond #46597 üzenetére

    Ah, igen, tudom hogy vannak egyéb érdekes dolgok is a VR kijelzőn/pipeline-on egy hagyományos monitorhoz képest. De amilyen űrtechnika áll már most is mögötte, nem tartom elképzelhetetlennek, hogy VRR kompatibilissé tehető a dolog (háttérvilágítás idejét pl. refresh rate-hez igazítani). Persze kérdés, megéri-e nekik foglalkozni vele egyáltalán. Igen, tudom a prediction adatokat is, épp erre írtam, hogy az nem minden esetben ad elfogadható eredményt szemben a 88Hz-es DRR-rel, példánk esetén.

    Ebbe még hadd kössek bele :DDD
    "A G-Sync es Freesync arra jo hogy nem latod a torest ha nincs vsync mert a display refresh hozza van igazitva az FPS-hez."
    Tudtommal G/Freesync esetén is látható a törés, ha a küldött fps nagyobb mint amit a megjelenítő tud. Persze lehet cap-polni. Igazi előnye akkor van, mikor a vga nem tudja tartani az iramot, és kevesebb képkockát küld. Ekkor nincs frame ismétlés (stutter), hanem marad a szuperfluid mozgás, mert a DRR majd alkalmazkodik a kapott frekihez.

    Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"

Új hozzászólás Aktív témák