Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • izomman1

    senior tag

    válasz Márton #7350 üzenetére

    ha hozzá veszed a kártyát a kábeleket a plusz szenzor árát majdnem ott leszel a Vive áránál..
    (igaz lehet 100 euróval jobban jársz de biztos olyan pöpec lesz a végén a követés? ) bár akit nem érdekel a room scale VR annak felesleges lehet mindez..

    [ Szerkesztve ]

  • Raymond

    félisten

    válasz Márton #7350 üzenetére

    Nem azert nem megy mert a blacklistben van hanem forditva - azert van a blacklistben mert nem megy. Azok amik nincsenek a whitelist-ben sem de nem problemasak azoknal esetleg csak a figyelmezteto.

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

  • #54625216

    törölt tag

    válasz Márton #7350 üzenetére

    Az igazat megvallva - bár ez a problémádon nyilván nem segít - nem az oculus sara az inkompatibilitás, hanem a szutyok usb chipset gyártóké, akik képtelenek az usb 3 szabványnak megfelelő chipsetet tervezni.
    Azaz az oculus nem azért ajánlja a fl1100-as kártyákat, mert az a kedvencük, hanem mert azon ritka chipsetek egyike, ami tényleg eleget tesz az usb 3 szabványnak.
    Sajnos az egész PC iparágra jellemző, hogy a szabványokat laza ajánlás szinten kezelik, a lényeg, hogy minél hamarabb rákerüljön az alaplapra az új csatlakozó, mert akkor +1 színes matrica a dobozon, a többivel meg vergődjön a user vagy az alkalmazás készítője. Pontosan tudják, hogy nem a chipset brandje sérül a silány minőség miatt, hanem a szoftver, os, pc vagy max. az alaplap gyártójáé.
    A komolyabb brand gyártók (apple, dell és hp pro szériák, stb.) pont ezért olyan háklisak a beszállítóikra, mert egy hibás alkatrész a végén a nekik okoz majd százmilliós nagyságrendű arcvesztést nem a beszállítónak.
    Na az oculus is egy ilyen klasszikus arcvesztéses történetbe futott bele. És igen, ha a brand oldaláról nézzük, az oculus talán jobban járt volna, ha - legalább opcionálisan - pci-usb kártyát is mellékel a rifthez, bár ennyi erővel az összes usb eszköz gyártójának is ezt kellene tennie.

    A rángatózás (amikor az egész világ néha arrébb ugrik pár centit) amúgy tipikus szenzor hiba, akkor csinálja, amikor az egyik szenzor elveszti a kapcsolatot a géppel és a tracker egy pillanatra azt hiszi, hogy a kontrollpontok takarásba kerültek. Amikor aztán érzékeli, hogy nem megy a szenzor, korrigálja a tracket így a világ megint arrébb ugrik, de közben a szenzor visszakapcsol, ezért megint újra állítja magát, és így tovább.

    Sajnos tényleg az a leggyorsabb és legegyszerűbb megoldás, ha amazon.de-ről rendelsz egy inateck kártyát. Nálam a 4 portos kártya kényelmesen ellátja a hmd és a két szenzor támogatását.
    Szvsz jobb az elején benyelni az extra kiadást, mint hónapokig csökkent játékélménnyel kísérletezni, mert amikor már mindent kipróbáltál, a végén úgyis meg fogod venni. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák