Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Sinisi #17601 üzenetére

    Szerintem a banki sms témában félreértjük egymást, pl OTP a kártyás vásárlásokról a KártyaKontroll szolgáltatás, a számlával kapcsolatos dolgokról a SzámlaKontroll szolgáltatás tájékoztat Erste esetén Erste KártyaŐr és Erste Számlaőr. A refundokról csak a Számla... szolgáltatás esetén jön sms.

    Ha megszűnik akkor weblapja sincs az Alin, az hogy nincs termék feltöltve az más. A dispute megfelelő helyein jelölöd az okot. A nyomkövetést ők is leellenőrzik és látják, hogy nincs mögötte semmi, így felesleges azt a képet ennél az esetnél mellékelni.
    Az elég, hogy semmi változás a nyomkövetésnél, nem elérhető az eladó.

    Kép a nyomkövetésről akkor célszerű, ha másnak, máshol kézbesítették a küldeményt és megírva azt, hogy máshol lakom, így a kézbesítés nem nekem történt. Ekkor ha ránéznek ők is azt látják, hogy kézbesítve, de ezért kell azt kiemelni, hogy másról van szó, nehogy automatikusan elutasítsák a dispute-t.

Új hozzászólás Aktív témák