-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz timolya #25850 üzenetére
Ezt nem írta itt senki sem: Azért nem minden eladó szent, mint ahogy itt mindig írjátok
Részemről még az értelmét sem látom, senki sem dicsőíti az eladókat, mi értelme lenne? Amikor türelmet javaslunk az sem az.
De persze vannak eladók akiktől érdemes vásárolni, mert megbízhatóak, de ezek mégsem szentek.Amíg nem igazolod le a megérkezést és le nem telik a 15 nap végső dispute indítási idő addig az AliExpressnél van az általad kifizetett pénz. Ők küldik vissza, nem az eladó, csak a pontosság miatt. És a pontokat meg az érméket az AliExpress adja, az hogy egy nem teljesült vásárlásnál nem adják vissza az nem az eladó hibája, az Aliexpress szerződési feltétele zárja ki, ami szerintem sem logikus.
Ha több ezer pozitív értékelése van pont nálad találja ki hogy csinál valamit amire te negatív értékelést fogsz adni?
Az ingyenes DHL számok nem érnek ide annyi idő alatt, mint a fizetős DHL számok. Mert DHL kétféle van, a posta és a futár. Bár néha kavarják az eladók is dolgokat.Viszont nem egészen értem hogy ahhoz, hogy miért lehet a szállítás megszakított, ez a dolog amit írtál miként kapcsolódik, mert én néhány olyan lehetőséget írtam a hozzászólásomba, ami előfordulhat.
[ Szerkesztve ]
-
timolya
csendes tag
Csak azért írtam, mert a végeredmény ugyan az, az eladó valamilyen oknál fogva mégsem küldi a terméket, az egész beszélgetés abból indult, hogy 11 nap alatt nem jelent meg információ egy csomagról.
Sokra megy a vásárló ha visszakapja a pénzt amikor a termék kellett volna, lásd nálam - amikor nagyon jó akciós árakon pláne baromi sok kupon kedvezménnyel csak a következő event alatt lehet újra megvenni.
Régóta olvasom a fórumot és nekem mindig ez jön le ilyen témában a hozzászólásotokból, hogy minden eladó korrekt, mindent megtesz a 60 nap múlva megkapandó pénzéért, mindent felad pedig mégis van hogy nem (te is azt írtad a hozzászólónak még az elején hogy "Feladták".), stb.,. Nálam 50 szuper vásárlásra jut egy gáz, akármennyire is körültekintő vagyok.
De mindegy, hagyjuk. -
Norby86
őstag
Életemben először vásárolni szeretnék az Alibabáról. Az aliexpresszen már tucatszor vásároltam, az nem gond, de itt elakadtam. Sajnos a termék amit vásárolnék az nincs fent az aliexpresszen. Egy elektronikai IC-ről lenne szó amiből minimum 5 darabot lehet rendelni ahogy olvastam és az jó is lenne nekem, azonban nem tudom a menetét itt hogyan kell rendelni. Először contact-olni kell az eladóval hogy "Helló Józsi, kéne nekem 5 darab ebből, mennyi a posta?" Vagy a Start Order gombra kell nyomni és várni? Kérem valaki világosítson fel a rendelés pontos menetéről. Erről a termékről lenne szó: [link]
-Norbi-
-
Topikgazda
válasz Norby86 #25853 üzenetére
Úgy ahogy írod előbb írjál, mert általában nem postával szállítanak és így magasabb szállítási költséged lehet.
Ennél is tengeri szállítást ad fel elsőként.Start Order-el te tehetsz ajánlatot a és előrendelést és az már adott esetben kötelező vásárlás lesz a végén.
Fizetni sem lehet mindig bankkártyával, inkább az utalás jellemző (legolcsóbban a Transferwise-én keresztül tudod megoldani) némelyiknél előfordulhat PayPal fizetés.
Az Alibaba gyártói, nagykereskedői oldal, a viszonteladók a megcélzott vevőkör, de van aki kisebb tételben is szállít.
[ Szerkesztve ]
-
Norby86
őstag
Köszi az infót! Írok akkor neki, bár most ünnep van, gondolom ott sincsenek bent jelenleg.
Ahogy látom Paypal-al is lehet fizetni akkor? A szállítási költségre én ezt az információt látom kiírva: "We can provide free shipping by e-Packet(or HK post).DHL,UPS,Fedex,TNT is alternative charges offer."
Szóval ha én az e-Packet (HK post)-al kérem a szállítást akkor elvileg egy fillérembe sem kerül a szállítási költség? Mert az a helyzet hogy ez egy filléres alkatrész így, de ha erre rádobnának egy magas szállítási költséget már nem érné meg nekem megvenni. Egy pár ezer forintos Bluetooth hangszóróba ment tönkre a töltésvezérlő IC ami konkrétan ez és idegesít hogy sem aliexpresszen, sem ebayen nem lehet kapni. Itt alibabán meg kicsit még el vagyok veszve és az angolom is elég rossz Nem lesz egyszerű ezt elintéznem ahogy látom külső segítség nélkül.-Norbi-
-
Flashy
veterán
válasz Norby86 #25856 üzenetére
nem valami hétköznapi IC kell, ami power bankokban is van? mert akkor rendelhetnél egy legolcsóbb powerbank házat, vagy még annál is egyszerűbbet, csak egy töltésvezérlős nyákot, és arról leszeded. pl nekem egy kicsi trafó kéne javítás céljából, aliexpressen és alibabán vagy nincs, vagy drága, vagy százasával adják, de rendeltem 1-2 filléres LED drivert, ha szerencsém van, valamelyiken eleve olyan van és leoperálhatom.
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #25855 üzenetére
Ez a két szállítási költség? 1.86 $ és 0.88 $
Ha ingyenes a szállítás, akkor 43 $ összértékig pakolhatja egyben, afelett kell áfát fizetni.
Ha nem ingyenes akkor meg adjon meg egy árat. Ne adódjon össze a kettő. -
gyulazsolti
senior tag
Nem, ingyenes szállítás, az a termék ára.
Bocsánat félreérthető voltam.Akkor az kérdezi, hogy mehet-e egyben?
Ha azt kérdezi, akkor van egy korábbi (2nappal) rendelésem töle amit még nem adott fel.
Mondjam neki,hogy tegye azt is bele.
Linkeljem be neki az azonosítót.
Vagy ne kombináljak.[ Szerkesztve ]
-
Norby86
őstag
válasz Flashy #25857 üzenetére
Hétköznapinak valamennyire hétköznapi, bár ha tudnám hogy pontosan mi helyettesíti beljebb lennék sokkal. De ez egy olyan IC ami nem elterjedt. Ha most rendelek is ilyen panelt amit mondasz, nem tudom hogy az abban lévő IC ugyan ezt tudja e ugyan evvel a lábkiosztással. Kapcsolási rajzot sajnos nem találtam róla. Annyit tudok hogy 4,2 voltos 800 mAh amit átenged és 2*3 azaz 6 lábú, egyik lábán bejön az 5 volt, másikon megy az akkumulátorra míg a maradék lábakból kettő arra van használva hogy a ledeket vezérelje. Tehát azt hogy ha piros a led akkor tölt, ha zöld meg feltöltődött és ezt kapcsolgatta. SOT23-6 a tokozása, de nem találok helyettesítőt.
-Norbi-
-
Rayden02
csendes tag
válasz anonymus89 #25848 üzenetére
Na ma megjött 13:00 óra után a csomagom, érdekesség , (bár lehet nem az , de eddig ilyennel én még nem találkoztam) hogy MPL futár hozta , és elég sietős volt neki ,nem igazán volt feldobva!
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #25860 üzenetére
Az egybe csomagolásra kérdezett rá. Amazt már lehet hogy feladta, csak nem írta be, de legfeljebb megírod aztán vagy beleteszi vagy nem.
[ Szerkesztve ]
-
isti1976
újonc
Sziasztok !
Május 4.-én rendeltem egy telefont, az aliexpressztől, 17.-én meg is jött az országba, 22.-én posta vámon volt. A vámolás elhúzódása miatt a posta vám, 2018.08.09.-én vissza küldte a feladónak. Írtam, a feladónak, hogy a vámolás elhúzódása miatt (úgy emlékszem 1 hónapig őrzik, és utána vissza küldik a feladónak - még túl is teljesítette a vám), vissza küldték neki, és szeretném vissza kapni a pénzemet. Ő azt írta, hozzá nem jött meg. Ma néztem a követésben az állást, "Shipment undeliverable; returning to sender", itt tartok. azért nem akarom elhinni, hogy ide érkezett 2 hét alatt, oda viszont 2 hónaja sem ment el.
Mit tanácsoltok, lehet valamit tenni? Vissza kaphatom valahogy a pénzemet ? (~80euro) -
isti1976
újonc
Küldtek egy levelet, hogy milyen papírokat csatoljak hozzá. Ez meg is történt. egy hét után érdeklődök, hogy mi a helyzet, a posta vám azt mondta, minden rendben, csak hosszú a procedúra. 1 hónap után megint telefon, hogy mi újság. Válasz ugyanaz. Kevesen vannak, sok a szabadságolás, de minden oké. Augusztus közepén újabb telefon, ekkor egy talpraesettebb ügyintézővel beszéltem, ahol kiderült, valami papír hiányzott, és ezért nem vámolták le, és vissza küldték a csomagot. Szuper. De, akkor amikor korábban érdeklődtem, mi a pék retkes ****-ért nem mondták, hogy hiányzik valami?
Szóval ez a helyzet -
Topikgazda
válasz isti1976 #25867 üzenetére
Ha megnézed az Összefoglalót hogy mi kell nekik, mit kell beküldeni akkor végképp nem értem, a nyomtatványuk meg a vételár igazolás az Alis és a banki fizetés igazolása, arról nem is beszélve hogy be kell kérniük ha valami nem lenne.
Ebben az időszakban nekem 15 és 22 nap volt a vámeljárás, előtte egy májusinál 29 nap lett mire kézbesítve megkaptam, de ott 13 napig nem nyúltak a megérkezett csomaghoz azután kérték be az okmányokat, így tulajdonképp az is 16 nap volt. -
isti1976
újonc
Ezt én értem, és aláírom, hogy hibáztam, nem küldhettem be valami papírt, de email címet is megadva, telefonszámom is náluk, egy értesítést sem kaptam, hogy "hello ez hiányzik, így nem fog menni". Mikor telefonon beszélek velük, akkor sem említették, csak az utolsó ügyintéző.
Mindegy, így jártam. Második vásárlásom, volt, de soha többet nem vesz így semmit. Inkább kifizetem a felárat itthon, és le vannak tojva a kis kínaiak. Érdekes módon,mikor a gyerek másik telefonját vettem, kb 2 éve azzal semmi gond nem volt. Simán dilettáns hozzá nem értők vannak oda ültetve a postához, az a kevés hozzáértő ember, meg csak nehezen elérhető (pl akivel utoljára beszéltem)Az erdeti problémához visszakanyarodva, van esély rá, hogy visszakapjam a pénzem, vagy elúszott, illetve mi a módja, a visszaszerzésnek.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz isti1976 #25869 üzenetére
Ha visszakerül hozzá a termék akkor a pénzt neki is vissza kell adnia, majdnem ugyanaz a szituáció amikor hiba miatt visszaküldöd, miután kézbesítették neki azután a pénz visszajár.
Gond a túl régi idő és sajnos a visszaküldést szerintem akkor még nem könyvelte a posta ( a nyomkövetésnél van kimenő szövegű könyvelés) , így akár el is veszhetett, de persze az is lehet hogy megkapta volna, ha a visszaküldés címe az övé, nem pedig a logisztikai cégé, aki lehet hogy nem tudja beazonosítani, hogy a sok ügyfele közül kié volt eredetileg.[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
Én most ugyanebbe a helyzetbe estem csak annyi különbséggel nekem rossz termék érkezett.
A feladó a válasz határidő előtt 1 nappal válaszolt, hogy küldjem vissza a 2.54$ értékű csomagot (jack kábel tablethez).
Megvárom persze mit reagál de elutasítottam az ajánlatát.Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Topikgazda
Ott is vámolják de a visszaküldötteknek más az eljárási rendje, mert már egyszer kiengedték az országukból.
Nem hónapok.
Nem érdemes a Google oldal fordítóval magyarítani.Azon a linken azért vannak téves információk A vám mértéke 1-12% között mozoghat. Kínából rendelt elektronikai cikkekre általában 1,5-4% szokott lenni.
Általában 0% szokott lenni.
Ha vámköteles csomagod érkezik, a Magyar Posta levélben értesít.
SMS-t küld ha van telefonszám és ajánlott levelet, ha az sms-re nem megy be reakció.
egy screenshotot is kérnek a fizetésről. Nem csak azt.
Ha 30 napnál tovább húzódik a vámolás, a Posta visszaküldi a csomagot a feladónak.
A vámolás max 2 óra, a postai vámeljárás az szokott sok lenni a posta miatt, így a visszaküldés enyhén pofátlanság kategória.[ Szerkesztve ]
-
isti1976
újonc
Köszönöm a válaszokat, akkor jobban ráfekszem a dologra, hogy hol is tart most a viszárú.
Köszönöm még egyszer mindenkinek. -
gere01
csendes tag
Sziasztok,
Egy kérdésem lenne áfa + vámolással kapcsolatban.
Rendeltem Aliexpress-ről egy elektronikai terméket 36$ értékben szállítással együtt és a 1005-ös postai elosztóközpontban várakozi, kaptam egy SMS-t a Magyar Postától, hogy vámeljárás, alá veszik a csomagomat.
Kérik, hogy csatoljam a paypal-ot dolgokat (ami aliexpressen nincs is) , vagy valamilyen dokumentumot.
Milyen dokumentumot tudok kikérni, letölteni, amit elfogadnak ? Vásárlás utáni visszaigazoló email már nincs meg.Illetve az értékhatár a Posta.hu alapján vám mentes, de áfa köteles, mert 22 euró feletti értékről van szó.
Interneten olvastam több olyan bejegyzésről melyek szerint hivatkozhatok erre a törvényre: 2017 évi CLII. törvény az uniós vámjog végrehajtásáról, melynek
162.§. (5) bekezdésében ezt találjuk:, ha az áfa nem haladja meg a 10 euró értéket, akkor ettől el lehet tekinteni.
Ezek alapján konkrétan nem kellene fizetnem semmit sem pluszban.Köszi előre is a segítséget
-
Topikgazda
válasz gere01 #25875 üzenetére
Légy szíves nézd meg az Összefoglalóban ezt a részt: 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai, minden le van írva.
A konkrét dolog innen indul:Ha vámeljárás alá kerül a küldeményünk, amelyről kapunk egy sms-t ilyesmi szöveggel: A..........
Röviden a lényeg: Mivel joguk van bekérni a vételár igazolást ezért bekérik, mert jogilag minden termék a vámosokon keresztül jön be az országba, a te csomagodat nem az egyszerűsített módon kezelik. Te hiába tudod hogy mennyit fizettél, ezt ők nem tudják. (Azért nem tudják, mert 2004 óta nem az eladó által ráírt értéket veszik figyelemebe, mivel az esetek 95 %-ban valótlan)Ahogy a fent említett helyen le van írva küldd be a kitöltött nyomtatványukat, az igazolásokat és a kérelmet (minta szöveg is van) és ennyi. Ez alapján vám és Áfa mentesen kapod meg a dolgot.
Hogy megvigasztaljalak ebben az évben én már 4 darab érték alatti küldeményhez játszottam el ezt a mókát.
Nem hülyéskedek, amikor azt látom hogy már eltelt 36 óra és még a Nemzetközi Kicserélő Központban van a a pakk, készítem össze a beküldendőket, sőt tegnap egyet el is küldtem, mert sajnos hülyeséget írtak be és még sem lesz vámeljárás, de így legalább megnyugodtak, hogy az a valami csak 3500 Ft értékű, így jogos volt a továbbküldés. Az előkészítéssel gyorsítom az eljárást, mert volt már 29 napig tartó vámolásom is ebben az évben. Az egy kicsit sok idő volt.[ Szerkesztve ]
-
Botigta
aktív tag
Kedves V/
Már egy fél órája keresem, de nem találom, a bankkártyáimat hol tudom menedzselni?
Köszönöm -
Topikgazda
válasz Botigta #25878 üzenetére
Mit szeretnél csinálni konkrétan?
A web-es felületen csak az Alipayhez hozzáadott kártyát tudod eltávolítani vagy másikat hozzáadni.
Ha ezt nem használtad a fizetéskor előkerülő kártyát pedig az AliExpres mobil app-ban tudod törölni. Ott a bal felső sarok 3 vízszintes vonal, My Wallet és alul a My credit/Debut cards.
Más menedzselést én nem tudok.[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
Üdv!
Volna egy kérdésem nyitottam dispute-ot a 2.54$ értékű rendelésemnél mert nem azt küldte, amit rendeltem.
Ünnepek voltak így az utolsó napon válaszolt az eladó és kérte küldjem vissza Kínába majd visszautalják az árát. Elutasítottam és állítólag közbelépett az Ali de én ezt nem látom sehol, hogy ők miként döntöttek.
Hol látom, hogyan döntöttek?Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Topikgazda
válasz anonymus89 #25880 üzenetére
A Status sorban a zöld betűkkel írt szöveg. Még folyamatban, nem azonnal döntenek, kell némi idő. Meg vasárnap van. Meg ahogy írják kapsz e-mailt.
[ Szerkesztve ]
-
gyulazsolti
senior tag
Üdv!
Ez mit jelent? "2018-09-07 11:43 HK, Posting" Akkor vették fel, vagy még mindig ott van. Az istennek sem akar mozdulni. UK106694232EE
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #25883 üzenetére
Nem "igazi" nemzetközi postai nyomkövetési szám, az adatok nem igazán frissülnek. Jönnek ezek az U-val kezdődőek, de normál postai küldeményként kézbesítik nálunk.
De igaz itt is amit ír az AliExpress a szállítási információknál 5-10 nap amíg frissül a szállítási információ.[ Szerkesztve ]
-
gyulazsolti
senior tag
Ezek az aksik nem szeretnek engem.
Egy csomag nem jött meg, a másikat visszafordították, egy meg 45 napra jött meg. (tudom normális)
Ez meg már több mint 40 napja úton van.
Ez az akciós rendelés, augusztus végén volt olyan, hogy be kellett rakni a kosárba és 10 nap múlva kellett kifizetni.
Feladva is az utolsó pillanatokban lett, a lejárat előtt fél nappal.
Más rendelések itt vannak 2-3 héten belül átlagban, valamelyik még hamarabb is.Ezek után, nem is tudom nekifussak-e ennek. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #25885 üzenetére
Nagyon változó a szállítási idő, még megérkezhet.
-
tranceplanet
addikt
Sziasztok! Mostanában a drágább cumókat csakis "China Post Registered Air Mail" szállítási móddal rendeltem meg, frankón meg is jött mindegyik cucc. Egy BT fülest akarok rendelni ~ 10K értékben, de egyik eladónál sem érhető el a jól bevált szállítási lehetőség. Melyiket válasszam, amelyik garantáltan nyomonkövethető és nem kap kamu tracking number-t?
Ezek a lehetőségek:
-Seller's Shipping Method (US $2.89) [No tracking information available]
-AliExpress Standard Shipping (Free) [Tracking information available]
-ePacket (Free) [Tracking information available]
-Singapore Post (US $2.89) [Tracking information available]Köszönöm előre is a tanácsokat!
" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
-
tomazin
veterán
válasz tranceplanet #25888 üzenetére
nekem az epackettel eddig csak pozitív tapasztalatom volt, mindig gyorsan megjött, én azt választanám.
-
Flexy90
senior tag
válasz Flexy90 #25709 üzenetére
Sziasztok!
AliExpress megszívatott.
(Előzmény az előző posztomban, amire válaszoltam.)
Nyitottam egy reklamációt, hogy nem érkezett meg a termék. Ali oldala azt írja, hogy sikertelen kézbesítés, de megnéztem pár tracking oldalon és egy sem ír ilyet! Csináltam képernyő képet, leírtam, hogy mi a problémám, de mintha el se olvasták volna. Visszautasították!
Elvileg most van 3 napom, hogy reagáljak. Ti mit tennének?
[ Szerkesztve ]
Xiaomi Fan
-
Topikgazda
válasz Flexy90 #25890 üzenetére
Biztos igaz a kiemelésed? Mert amit leírtál abból az nem állapítható meg, szerintem nem is jutottál el még az AliExpress döntéséhez, így nem igazán tudnak megsz......
Az AliExpress' Judgment döntése volt vagy az eladó utasította el? Van Reject gombod? Az Összefoglalóban le van írva hogy mikor mit célszerű csinálni. 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás
Az ehhez tartozó Dispute Detail-nál mi olvasható?
Ha az Aliexpress elutasítja akkor arra nem igazán lehet reagálni.
Az eladónak kell bizonyítani a kézbesítést, a delivered státuszt. Egyébként a trackiton látszik hogy nem ért ide, a 17 track is azt írja. A global.cainiao.com szerint volt egy sikertelen kézbesítés kísérlet 2018-09-18 08:34:00 ami az időviszonyokat nézve még igaz is lehetett.
A Magyar Posta oldala épp nem érhető el, de az lenne a hivatalos amit te ott látsz, ha van kézbesítési kísérlet akkor volt, ha nincs akkor nem volt.[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
Megszületett a döntés az eladó ugye elhatárolódott nem válaszolt a további megkeresésemre sem de az Aliexpress Judgement mellettem döntött hisz valós volt képpel igazoltam nem azt a terméket rendeltem.
Refundot kaptam persze ezek után az eladó már korrekten állt és leírták, hogy igen valóban az Ő hibájuk volt nem azt küldték, amit rendeltem és elnézést kérnek a jövőbeni sikeres együttműködés érdekében.Most legalább tudom már, hogy működik.
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
őstag
válasz tranceplanet #25888 üzenetére
Miért nem próbálod meg felvenni a kapcsolatot az eladóval, hogy te rendelnél tőle, de ilyen szállítással (nemzetközi TN) szeretnéd kérni.
-
Flexy90
senior tag
válasz tomazin #25895 üzenetére
Nem hívtam fel mert a tracking szerint nincs ilyen csomag, ezt írtam le dispute-ban és képernyőmentést is csatoltam. Megpróbálom ma felhívni őket, de nem sok esélyt látok rá..
A vicc az, hogy nem tudom, honnan szedi az Ali a tracking információt mert egy oldalon sem írták azt, hogy sikertelen kézbesítés, csak náluk.Xiaomi Fan
-
nyisziati
veterán
válasz tranceplanet #25888 üzenetére
Nekem a Singapore post jött be a legjobban, utána meg az AliExpress standard.
-
Topikgazda
válasz Flexy90 #25892 üzenetére
Rossz okot választottál. Ezen a mobil app nézeten nem tudok eligazodni. Még lehet az eladó válasza. Itt hol van az hogy elfogadod, vagy módosítod vagy lezárod a dispute-t?
De mint írtam küldd el a hivatalos nyomkövetési képpel, hogy nálunk a Magyar Postának kell kézbesíteni, de náluk nem található ilyen számon, az angol nyelvű keresésről csinálj képet. Azt is megírhatod hogy az Észt posta, az Omniva száma van megadva, de náluk sincs ilyen küldemény, így amit állítanak az nem igaz.
Az egy dolog ha megérkezett volna, de amíg nincs kézbesítve addig nem teljesítette az eladó a szerződési kötelezettségét, a pénz neked visszajár és ha elveszett ő tudja a szállítótól a kártérítést megigényelni, nem te.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...