Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Zoli-bácsi #40792 üzenetére

    1. Hol olvasod? :F Szerintem elég egyértelműen leírta hogy nincs nyomkövetési száma
    2. Mennyi a maximum processing time szerinted? Nincs hetekben mérve.
    Mivel az nagy valószínűséggel lejárt és nem az lett panaszolva hogy miért kapta vissza a pénzt, így az a logikus feltételezés hogy szállítottra állította.
    3. A 2. pontban leírtak alapján írtam hogy: Ha van nyomkövetési számod,...... ha nincs akkor nincs mit vizsgálni.
    Teljesen értelmes az amit írtam.
    Mit szeretnél akkor jelezni az AlIexpress felé?
    A fekladási idővel kapcsolatban nincs,mert automatikus ha feladja, ha szállítás alatt áll mert bejelölte akkor az el van küldve, ha nem látnál nyomkövetési szám szerű valamit -ami kötelező elem- akkor az eladótól kell megkérni. Az hogy amit megad az valós vagy nem az már más dolog.
    Ha nem érkezik meg akkor pedig dispute keretében jelzed.
    Ha van valami problémád a hirdetéssel az eladóval minden hirdetésnél a leírás fejléce jobb szélen tartalmazza a Report item linket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák