Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz CSAVI38 #57220 üzenetére

    Összefoglaló 8. pont szerint tudsz eljárni.
    8. Reklamáció módja ha az IOSS kezelésű (kereskedő szedi be az áfát) küldeménynél a Magyar Posta újból felszámolja az áfát
    Többször leírtam hogy azok a kifogások amit neked is mondtak csak mellébeszélés, hazugság.
    1. Az AliExpress törvényesen vonta le az áfát és mivel övék az elsődleges "jog" tőlük nem követelheted vissza. Ők a holland adóhivatalon keresztül elküldték a NAV-nak az áfát, már náluk is lehet. Itt a Magyar Posta az aki jogtalanul szedte be és december 20-ig ráadásul náluk van nem is utalják a NAV-hoz.
    Július 1 óta működik a rendszer legfeljebb a kezdetekben fordulhatott elő (max 1 hét) hogy az elektronikus adatok a vásárlásról nem biztos hogy megjöttek, EU-s törvényi áfa szabályozás amit "vállalt" az AliExpress olyan nincs hogy nem küldik, hiszen még a számlán is meg van különböztetve hogy HU vásárlóhoz kapcsolt az áfa.
    Szóval a jogtalanul kért áfa a Postától kérendő vissza.

    2. Mi történik? Rossz a feldolgozó programjuk. Ha megcsinálja a vámolást a postai szállítási elektronikus adat alapján és nem az elektronikus vám-árúnyilatkozat alapján, nem várja össze a kettőt, akkor törvénytelenül dolgozik a Magyar Posta, ugyanis így nem szabad vámoltatni, nem szabad az áfát beszedni. Ha hiányzik vagy vár rá vagy bekéri tőled, ha már nem az AliExpresstől kérné.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák