Új hozzászólás Aktív témák

  • blueMerle

    veterán

    válasz bp80 #683 üzenetére

    Nyugodtan szó szerint írd meg neki hogy amt leírt az bullshit, semmiféle EORI számra nincs szükség a vámkezeléshez sem Magyarországon, sem az EU-ban bárhol. Ez egy opció és nem kötelezettség. Úgyhogy a kis kínai baomira rosszul van informálva.

    Bestx: az eladó hibája hogy nem tájékoztatott arról hogy a rendelt színből nincs és még el is küldte a barma, ÁM ez sajnos nem jogosít fel téged 100% refundra, ilyenkor legtöbb esetben egy részét kapod vissza a pénzednek. Ha a teljes összeget, akkor egy extrém rendes eladóval sikerült üzletet kötnöd. Természetesen neked kell vitát nyitnod: Open Dispute majd te megadod mekkora összegű kártérítésre tartasz igényt. Ha ezt ő elfogadja vita nélkül akkor azt az összeget megkapod amit beleírtál az összeg mezőbe (vagy full refund a teljes összeghez). Vagy felajánl egy kisebb összeget, mondjuk a felét. Ezt általában ha egyébként a termék már el lett küldve csak rossz színben pl. mint a Te esetedben ésszerű elfogadni, mert az ali customer service sem fog nagyon másként dönteni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák