Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    Új fejlemény. Az eladó az üzenetre nem válaszolt, de már megérkezésre várok, adott egy sima kínai posta levélszámot.
    Természetesen Free Shipping to Hungary via China Post Registered Air Mail volt meghirdetve, no nem azzal küldi. Nyilván nem egészen értik egy webshop szerű eladási oldal működési szabályait.
    Az Aliexpress meg menjen, ahova akar.
    Ugye most már Dispute lehetőség van.
    Még is miért írták a Cancel order okok közé ezt:
    The seller is unable to ship my order by the selected shipping method
    Ez csak akkor derül ki ha elküldi, és akkor már nincs a Cancel order gomb.
    És ez jön elő ha a Dispute-ra kattintok:
    Reminder:
    You can "Open Dispute" 10 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller.

    Leírva a Helpjükben meg ez van:
    You can open a dispute from the 6th days after the seller ships out your products up to the day the order is completed.
    Most komolyan.....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák