-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
A combined-et értem, de így fura, ha nekik kedvezőbb és nekem nem. Akkor felesleges rám bírni a választást a rendelésnél.
Csak nem érted. Ezt nem választod.
Ennél a következő van választva AliExpress Saver Shipping 2,08 $-ért ami várhatólag november 5-ig érkezik meg.
Van egy olyan lehetőség (ez egy opció, nem választás) ha a vásárlásaid összege (szállítási költség nélkül) meghaladja a 10,04 $ akkor kombinált szállítással ( a több vásárlás egy csomagban) október 28-ig megérkezhet AliExpress Saver Shipping szállítással -
válasz
mekker #62751 üzenetére
No azért nem, ez egy kínai vállalat ami biztosít egy piacteret, az eladók túlnyomórésze kínai egyéni vállalkozók, vagy kínai webshop, nem egészen van jogköre a magyar hatóságnak.
De el lehet adni beszerzési ár alatt, nem tiltja semmi. Ha csőd felé közelítesz és szeretnél némi adót befizetni, hogy ne kerülj eljárás alá akkor bizony muszáj olcsóbban eladni, vagy készletet akarsz frissíteni, de nincs elég tárolási helyed vagy gazdasági válság van és életben szeretnél maradni üzletként, vagy Covid miatt be vagy zárva és fizetnéd a dolgozóidat és kell némi bevétel és még lehet több más oka is. De ez nem tisztességtelen előny, hanem piacgazdaság kényszerűsége.
-
válasz
lacentos #62754 üzenetére
Mind a 6 "fülön" megnézted a böngészős oldalon? A mobil app sem mutatja? Az enyémek nem tűnnek el, 3 évre visszamenőleg meg van mind.
Az Orders menüpont All, Unpaid, Processing, Shipped, Completed, Deleted ordersés baloldalt lejjebb a Refund and return még esetleg.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
lacentos #62756 üzenetére
Nem a számokat kell nézni, kattints rá. A PayPal-on ott a vásárlás és nincs refund?
Töröld az Ali kezdetű sütiket, a böngésző gyorsítótárat és lépj be újból, esetleg az oldal fordító és a reklámblokkoló is megtréfálhat.
Ha nem tudod az Order ID-et akkor hiába írsz nekik, azt valahogy ki kell derítened. Annak a mobil app üzenetei közt meg kellene lenni amelyben a vásárlás vissza van igazolva.[ Szerkesztve ]
-
válasz
lacentos #62758 üzenetére
Úgy értettem hogy a PayPal-on a számlatörténetben az AliExpress-es vásárlás 09.17-én.
Ha rákattintasz a lila körre akkor előad minden információt és a Purchase details résznél a vásárlás száma az eladó neve alatt a Item #8154716406543934 formában meg van.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
lacentos #62760 üzenetére
Ja ez is magyar, akkor ez lenne az Tétel száma: 3018264360946308 amit meg kell írnod hogy nem találod. A keresés vásárlásra nem mindig szokott működni az AliExpress oldalán.
Ha egy tiszta böngészőn (törölve amiket írtam) vagy egy másik böngészőt használva sincs az előbb felsorolt helyeken és a mobil app-ban sincs a vásárlás, nem is törölte az eladó, nincs PayPal refund, akkor adatbázis hiba lehet.
Az eladóra Global Factory Discounts Store is rákérdezhetsz hogy nem látod a 3018264360946308 vásárlást nála ott van-e. Lehet hogy ezzel kellene kezdeni inkább.[ Szerkesztve ]
-
válasz
benfolds #62764 üzenetére
Mivel a Magyar Posta EU-n belülről, EU-s nyomkövetési számmal (belga, holland, luxemburgi, német, cseh) kapja meg ezért nincs vámolás, vámeljárás és ezért díja sincs.
Az EU-n kívüli küldemények (nem EU-s nyomkövetési azonosító) esetén annak ellenére hogy vámmentes 150 € értékig, a vám-árúnyilatkozatot be kell nyújtani a NAV felé és ennek van díja a 399 vagy 799 Ft, ez a okmányolás vámeljárás, (vámolás) keretében történik.[ Szerkesztve ]
-
válasz
mikk2000 #62767 üzenetére
A vicc az náluk, hogy az ilyen szállítási költség problémát és a különbözet visszakérését a visszaküldéses dispute-ba rakták be 2 éve. Előtte nem ott volt.
Így nem igazán van értelme a mondjuk 200 Ft reklamálni, mert kapásból jön hogy megoldják a problémát, mindent pénzt visszakapsz, de küldd vissza a saját költségeden. Nem térítenek különbözetet, hiszen visszaküldést választottál. 22-es csapdája ez is. -
válasz
mikk2000 #62770 üzenetére
A Saverhez viszonyítva előfordulhat csak ennyi eltérés, az ingyenes meg lehet hogy Posta fizetős kézbesítés lenne, ahhoz meg azért nem viszonyítjuk.
Persze reklamálhatsz, de 5000 Ft vagy 14000 Ft-ért visszaküldeni mert pár száz forinttal olcsóbbal lett küldve nincs értelme, mert csak akkor kapod vissza azt amit kifizettél ha visszaküldöd.
Nem fogják a különbözetet kifizetni, inkább "sztornó" a vásárlás. -
válasz
ferenck #62774 üzenetére
Azért várható volt hogy a COVID járvány és gazdaság válság hozzájuk is begyűrűzik.
Több országban volt ez biztosítva és ha magyar felhasználókat veszem alapul a 12*9300 Ft az 111600 Ft támogatás lett volna elméletileg.
Valahogy elő kell teremteni rá a forrásokat és ez csak a díjak nagyobb mértékben történő emelésével tudták volna finanszírozni.
A szállítási költségek is úgy elszálltak hogy inkább emelni kellett volna az összeget. Pl a Magyar Posta esetén egy Kínába visszaküldés csak 500 grammig esett már bele a kb 5000 Ft-al, ettől feljebb már 13-15000 Ft. -
válasz
MaxxDamage #62780 üzenetére
Nem sok köze van hozzá az AliExpressnek ahhoz hogy bizonyos országokban a kézbesítő cégek kezelési díjat számolnak fel a vámolási tevékenységért. Ez mindig a vásárló költsége.
Az Összefoglalóban a leírás is ezzel indul és az AliExpress is írja hogy nem.
8.1. Az AliExpress-től kérjük vissza az áfát, az adott szolgáltató kezelési díját nem lehet kérni.[ Szerkesztve ]
-
válasz
lacentos #62783 üzenetére
Szóval nincs nála vásárlásod.
A PayPal fizetésnél mi volt a pénzforrás? Ha bankkártya akkor meg kellene nézned, kérdezned a bankodat hogy jelenleg mi a státusza a fizetésnek. Ha még zárolt állapotban van akkor tényleg nem történt fizetés és így vásárlás sem.
Ha elutalták volna akkor pedig kérni kellene az átutalás adatait, pontosan mikor utalták el és az utalás banki technikai azonosítója amivel elment a bankból, mert akkor majd lehet reklamálni a PayPal-on és az AliExpress-en.[ Szerkesztve ]
-
válasz
MaxxDamage #62785 üzenetére
Ebben az évben úgy 4 milliárd forint várható, tavaly 2,7 milliárd volt a félévre a bevételük ebből az új mókából. Ráadásul a kézbesítésre kevesebbet költenek, mert egy csomó küldeményt amelynél a külföldi posta azt a díjat fizeti ami címen kézbesítéskor szükséges ki sem szállítják.
Legtöbb esetben még Kínában kerül rá a címke, de csak Belgiumban lesz egyedi a szállítás miután felbontják a konténert.[ Szerkesztve ]
-
válasz
lacentos #62787 üzenetére
A Banktól kéne valami a számlatörténetben hogy teljesült a vásárlás és tőlük elment.
De mondjuk tényleg átkerült a PayPal-ra akkor ott kérd vissza a pénzed, nyisd le a vásárlási tételsort és ott középen a piros háromszög felkiáltójellel nálam ez van írva Report a problem, magyarul szerintem Probléma jelzése -
427,25 Ft egy USD? Mi a fene történik már megint ebben az országban?
-
válasz
headhunter #62795 üzenetére
Miért költöztél Kínába?
-
válasz
Atomgeszi #62807 üzenetére
Olyan szállítást válassz ahol nincs Magyar Posta vámolási kezelési díj, mert ilyen terméknél csak a 399/799 Ft díj jönne szóba mint tréfa.
Essager 5A és 6A tesztelve szerintem nagyon jók pl itt a második kis kép balról, első 6A-es, ezzel a szállítással jött elég gyorsan, From China to Hungary via Aliexpress Selection Standard
Az Anneaux 5A-es is volt nálam az is jó, ezt több eladó árusítja.[ Szerkesztve ]
-
válasz
remi67 #62815 üzenetére
Ezt írtam be az Összefoglalóba a 2. ponthoz:
Ha valaki ECSCCA0001111001 formátumú küldemény azonosítót kap:
Ez egy Budapesten feladott üzleti e-kereskedelmi levélként menne hozzád, ami azt jelenti hogy az országon belülről a Magyar Postához kerülő küldeményeket (belföldi) nem kell vámolni és ezért díja sincs. Viszont nyomkövetési száma sem lesz.
ECSCCA00-sokat Nézd itt mert ez nem postai nyomkövetési szám, a megérkezés után (Arrived Budapest) látod hogy Arrive at local delivery office azután 2-6 munkanap a kézbesítés.
Az Arrive at local delivery office azt jelenti hogy akkor adta fel a Cainiao, nem a kézbesítő postára érkezik meg, hanem a felvételi helyre. -
válasz
szpeti40 #62822 üzenetére
Már írtam ez egy normál levélnek minősül, nem lehet előkeríteni, a Magyar Postánál nincs róla nyilvántartás. Ha a postás azt mondja hogy ő nem is találkozott vele az csak 50% hihetőségi arány. Ezt bárki "zsebre" rakhatja.
Többen folyamatosan megkapjuk ezeket a leveleket, nekem ki is hozzák akkor is ha nem fér bele a postaládába, mert üzleti levél, persze a lakcímemre, nem munkahelyre. Egyrészt nem lehet oda, mert a magánlevelezést, csomag fogadást nem engedi meg a munkahelyi szabályozás és én sem szeretem keverni a magán és céges dolgokat,
Nálad is az utolsó bejegyzés azt jelenti hogy a Cainiao feladta Budapesten, ez nem az hogy a cím szerinti postára megérkezett.
A nyomkövetés nem kézbesítést mutat.
Milyen indokkal indítottad a dispute-t és lejárt már a szállítási védelmi idő?A kézbesítő postán is elveszhet, szóval hogy menj érte az egy dolog, voltál és nincs náluk.
De kérhettél volna egy igazolást a Postától hogy nem fellelhető, azt elküldheted a dispute mellé.
Ha az AliExpress végeleges döntése és lejárt a szállítási védelmi idő akkor reklamáld meg ezt a döntést, a dispute leírásban ott a módszer..[ Szerkesztve ]
-
válasz
FerNandor #62852 üzenetére
Sajnos nem, lényegében egy megkezdett fizetés ami félbeszakadt "kikerült" a kosárból, a "pénztárgépben" állt meg a folyamat. Ha az eladó törli akkor lehetne újból kosarazni, de nem igazán van értelme, olyankor ha kupon volt azt is elveszíted illetve lehet hogy drágább lett közben.
Inkább fizesd ki egyenként -
válasz
Chris1966 #62858 üzenetére
Az miért nem jó a követésre? De csak addig látod amíg nem adják át a Magyar Postának azután könyvelés nélküli sima levél lesz belőle.
Nem értelek a sok kék gömböccel, gyorsan itt van 12-17 nap a kézhezvétel nincs postai díj és nem hiszem hogy véletlen az hogy most már több mint 20 küldeményt rendben megkaptam. Lehet hogy mifelénk becsületesebbek a postások és a szomszédok.[ Szerkesztve ]
-
válasz
rushty #62873 üzenetére
Soha nem a megjött állapot számít hanem az hogy kézbesítve, a delivered, és olyan bejegyzés pedig nincs.
Így inkább nincs hosszú idő óta újabb bejegyzés a nyomkövetésnél vagy elveszett és ha lenne kézbesített bejegyzés akkor pedig annak ellenére nem kaptad meg.
Az elsőt választottad? Az ezért nem jó mert nincs bizonyítékod arra hogy még úton lenne, hiszen nincsenek folyamatos nyomkövetési bejegyzések.
Itt a képen a 2 és 3. opcióra gondoltam.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Gézengúz #62877 üzenetére
Ennek már 3 hónappal ezelőtt 14.7% volt az értékelése, 94 % alatt nem igazán érdemes próbálkozni.
Szóval mehet és vegyük úgy hogy ez kamu nyomkövetési szám, el sem lett küldve kategória, bár ezeknél 10-12 munkanap is lehet a kezdeti frissülés, de azért mostanra valaminek látszódni kellene.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Gézengúz #62879 üzenetére
Ez sem valószínű, mert lehet hogy nem az van benne a csomagban, vagy ez nem is a te csomagod nyomkövetési száma, hiszen ugyanazon eladó.
Az értékelés meg nem úgy működik, ahogy gondoltad, hogy alig van értékelés és jó ár és ekkor érdemes vásárolni, mert itt van értékelés, csak épp az rossz.
Az új eladóknak lehet 100% ha legalább kap egy 5 csillagos értékelést, aztán ahogy jön a többi értékelés és esetleg közte negatív akkor megy lefele a 100-ról, normális eladónál megáll 94-98% körül mert mindig van elégedetlen vásárló, de az eladások mennyisége alapján kiegyenlítődik a pozitív, semleges és a negatív értékelés aránya.
Szóval a 6 hónapos átlagban a 29,6 % az nagyon rossz, az 1 és 3 hónapra meg még rosszabb az arány. -
válasz
darvinya #62888 üzenetére
Nincs olyan vásárlásod ahol a UD756197696NL a nyomkövetési szám? Vagy az alsó címkén nincs rajta egy vásárlási azonosító?
Ekkor indult el: 2022-09-18 18:15:17 és ez volt a logisztikai azonosítója ami szerepelhet a vásárlásnál: EQKME2105593990YQ
Lehet hogy rosszul címkézték és ez nem a tied. -
válasz
darvinya #62892 üzenetére
Nem tudod megkérdezni sehol, főleg egy ilyen holland azonosítóval érkezővel mert ez egy átcímkézett küldemény.
Ha véletlenül kapott az illető egy valamilyen csomagot mert tévesen címkéztek neki az bárhonnan jöhet, az is lehet hogy nem AliExpress volt.
De egyszerű, ha nem lett vásárolva semmi szeptember 9-18 közt akkor téves valami. Használ egészséggel. Úgyis jön a farsang hamarosan.[ Szerkesztve ]
-
válasz
laleeee #62895 üzenetére
Mikor történt pontosan és mennyi idő telt el a fizetés és 0a törlés közt? Ha lezárták akkor nincs mit nyomkodni, kár volt. Akkor elindul egy automata folyamat és te abba avatkoztál be.
PayPal egyenlegről fizettél? Mert ha bankkártyáról megy a pénz a PP-re akkor lényegtelen hogy PayPal-al fizettél, az banki téma lesz.
Ha közvetlen a fizetés után volt ez a rendelés lezárás akkor a bankod csak zárolta a pénzt, ennek felszabadítása banktól függ, 2-15 nap közt szokott lenni. Ha később akkor pár nappal több lehet. -
válasz
laleeee #62897 üzenetére
Az előbb azt írtad hogy az AliExpress lezárta a vásárlást, ha az történt akkor neked nem kellett volna törölnöd, ha az állapota fizetésre váró lett volna (Pay now gomb volt), akkor kellett volna csak kérni a törölést.
Ha fizettél akkor is kell pár nap hogy lekönyveljék, ha tényleg elment a pénz a PP egyenlegről. Ott megnézted nem kell törölni valamit a vásárlási bejegyzésnél, ha van olyan?Nincs bankkkártya csatolva a pp számlámhoz Akkor bizony sok pénzt költesz feleslegesen, a banki árfolyamok is magasak, de a PayPal az még inkább.
Még a piaci árfolyammal is 440,244 Ft/ 1 USD meggondolom a vásárlást, de a PayPal 464,33 Ft/ 1 USD árfolyam az nagyon húzós.[ Szerkesztve ]
-
válasz
interstate76 #62902 üzenetére
Több vásárlást tudnak kombináltan szállítani, az összértékük kell hogy meghaladja ezt az értéket és akkor a gyorsabb kombinált szállítás lesz ha közel egyidőben futnak be a csomagok a logisztikai központba.
És kérlek ne forintra állítva fizess, reggel ellenőriztem az árfolyamokat és a következő derült ki.
Ha $-ban fizetsz kártyával piaci árfolyammal (Wise, Revolut) 440,244 Ft/ 1 USD, ha ez PayPal egyenleg (kártya nélkül) 464,33 Ft/ 1 USD árfolyam, az AliExpress USD/HUF árfolyam meg 451,6 Ft.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!