-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz gixxergabi #41209 üzenetére
A shipping az nem mindig hajóval történik.
Az első folyamatosan érkezik Kantonba és onnan ne tovább, most épp Jun 24, 2020 15:12 volt az utolsó. Onnan még nincs semmire átpakolva szállítás ügyileg, se repülő, se hajó.
A második meg elindult Shenzenből június 16-án, nagy valószínűséggel ez tényleg jön ide. De légi úton.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A kicserélő után szokott jönni a reptéri elküldés. A július 3 az még Guangzhou bejegyzés hogy majd elküldik, csak ezt már látja a magyar posta nyomkövetése is, azért van Hungarian Post-al bejegyzés, majd az A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben Hungarian Post ami azt jelzi hogy itt van.
Előtte lesz majd egy érkezés a kínai posta által. Arrive at destination country China Post azt megelőzően meg ez: Küldemény átadása nemzetközi szállításra Hungarian Post[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Vicces egy pasi vagy, a másik képen július 3-at mutat a vége honnan szopjam ki a többit?
És ilyet is írtál hogy 3,5 hónapot állt. Ezekre reagáltam volna.
Szóval egyik repülőtéren sem állt 3,5 hónapig és július 7-től 7 nap kellett hogy ideérjen.
Miután sikerült a logisztikai cégnek repülőt találnia ami elhozta vagy ki tudták fizetni a szállítást és elhozták. Nem történt más csak ennyi.
Persze ez is több a szokásos 48 óránál, de kell ennyi idő a jelenlegi körülmények közt akkor sem értem hogy -
Topikgazda
válasz peestike #41216 üzenetére
Igen újranyitható és most az lenne a célszerű hogy lezárod, mert most már nem jó a meg nem érkezett indok, ezután csak a probléma van a megvett termékkel mehetne.
Az az első érkezés vagy a második, mert csak ez utóbbi az itteni, az elsővel Hollandiába érkezik meg.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Jó, az újak esetén sem igazán látom, de legyen igazad a gyorsulásban, aztán holnapig ide érnek 25 napon belül.
De nálad az egy hete vásároltnál akkor volt már egy megérkezés Hollandiába és onnan már el is küldték?
A Hollandiába megérkezés ez a két bejegyzés egymás után: The item is at the PostNL sorting center és Arrive at destination country[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem lehet, mert ők nem úgy írják magukat így nevezik a nemzetközi postai adatbázisban PostNL - Netherlands Post.
Ne haragudj de teljesen hihetetlen hogy ennyi idő alatt megérkezett oda.
Ezen a két helyen nézem, mert itt pontosak a bejegyzések Postal Ninja és a Parcelsapp, ha náluk a Cainaio vagy Aliexpress-Cainiao írja a Arrive at destination country szöveget akkor az még nem biztos hogy igaz.
Egy május 27-i indulású július 14-én került a holland posta kezébe, The item is at the PostNL sorting center
Olyan rövid idő mint amit írsz a járvány előtti időben sem volt jellemző a Kínából holland postai azonosítóval jövő küldeményekre. A kínai logisztikai cégek nagyon pozitív megérkezési időket írogatnak be, kár hogy akinek átadják ezt nem szokta megerősíteni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Zoli-bácsi #41247 üzenetére
-
Topikgazda
Szerintem maradhatunk annyiban hogy a szokásos összevissza időben érkeznek a küldemények, nincs a véletlenszerűségen kívül más szabály és nem kell egymást győzködnünk.
-
-
Topikgazda
Szerintem már megint kevered a dolgokat az eladó a dispute-ra nem tud rátenni semmit, ha nem idő előtt indítod, nem fog 45 napig tartani.
2013 óta volt 102 dispute-om, pár napon belül, max 6 nap mind rendeződött és visszakaptam a pénzem. még az utóbbi időben is (2019-2020) 3 napon belül mindig döntés született.
Azt is írtam már, megvárom hogy a szállítási védelmi idő kifusson, annál ami nem érkezett meg, a máshol kézbesített küldeményeknél meg azt hogy az a másik helyen át legyen véve. És soha nem választom azt, hogy lejárt a szállítási védelmi idő, de nem érkezett meg. -
Topikgazda
válasz Strapáciusz #41290 üzenetére
Az AS kezdetű az szerinted milyen postai azonosító? A magyar posta nem látja, mert nem könyvelt küldemény, aláírtad hogy átvetted? Hajnali 5:30-kor? Vagy csak felvertek az álmodból és a kezedbe nyomta a postás?
Helyi, Mo-i adatok beírását az itteni postások írnák, de miért tennék ha ennek a kézbesítéséért csak a normál küldemény kézbesítési díját kapja meg, ha ajánlott lenen azért több pénz jár, mert több munka van vele.
De ezzel nem a te állításodat vontam kétségbe, csak számomra hihetetlen. Főleg annál a cégnél aki tegnap azt válaszolta arra a kérdésemre hogy azért a postás írja alá mert: A fertőzésveszély kockázatának csökkentésére 2020. április 6-tól érintésmentes kézbesítést vezettünk be. A 84/2020. (IV. 3.) Kormányrendelet alapján az ajánlott leveleket aláírás nélkül a levélszekrénybe helyezzük, ezzel egyidejűleg a kézbesítés tényét rögzítjük.
Egy bökkenő van, június 18-tól hatálytalan az említett rendelet, nagyon nincsenek képben[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Strapáciusz #41298 üzenetére
Könyvelt küldemény volt? Te, vagy a postás aláírta? Mert erről megy a polémia, nem pedig arról hogy megkaptad vagy nem kaptad meg.
Az első képem az érkezés Shenzenben volt 07.05-én, nincs jelentősége.
De lényegtelen, megkaptad a 04 Júl 2020 elindult küldeményt 17-én. Ami így gyors volt. a bejegyzések nem számítanak. -
Topikgazda
válasz Strapáciusz #41305 üzenetére
No ez már könyvelt küldemény lenne, ha LL999999999CN vagy LU a vége forma.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Van a 3. opció, amit leírtam az Összefoglalóban is, és mindig visszakaptam pénzt.
És nem wrong address az ok. Ezt arra értelmezik hogy te adtál meg rossz címet, el kell felejteni, hiszen a cím jó amit megadtál szállítási címnek.
Az hogy beírt az eladó egy nyomkövetési számot és az nem az általam megvett küldeményé, azt jelenti hogy az enyém nem is kapott számot, tehát nincs. Tévedés is kizárt, mert eddig az ilyen küldemények sohasem érkeztek meg "másik" számmal. Egy sem jött, el sem lett küldve.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Két hete utoljára, nem automatázok, én azt nem hiszem hogy úgy működik a dispute, de nem szállok már ilyen dolgokkal vitába.
Több éves tapasztalat és mindig ez volt a koncepcióm, de mindenki úgy csinálja ahogy akarja. Én írok egy módszert hogy szerintem miként kell értelmezni, te írod azt hogy a rossz a cím, a cím az nem rossz senkinél, de mindenki azt csinál amit akar. -
Topikgazda
Nem értem én is ugyanezt írom. Annyi akülönbség hogy én csak akkor ndítom a dispute-ot ha egyértelmű hogy más átvetet így nem fagy le semmi, mindig meg y két nyomkövetési oldalról kép, úgy hogy látszik a link és küldök térképet is ha eltérő atelepülés. Nme igazán foglalkozom az eladóval, ha nem fogadja el akkor rögtön reject, nem várok semmire és eddig mindig elengedőek voltak a bizonyítékok, akár ember, akár robot nézi, bár ez a része megint nem érdekel, valaki dönteni fog.
De pontosan ki tudják vizsgálni és ezt én nem így tudom: live agent se látja, moderátorok se
Moderációhoz nincs köze, ügyfélszolgálati téma. A Cainao foglakozik a kínai postás szállítással is, majd 50 partnere van, még az USA posta is és a Kínai posta is és 200 országba szállítanak.
Global Cainiao is the leading private company in the logistics industry, which is engaged in the cheap delivery of goods from China. Global Cainiao is the subsidiary company founded by the largest corporation dealing with sale of goods and their logistics - Alibaba Group. At first the company for the long time was specialized in the delivery of parcels as a domestic carrier, but for now Global Cainiao is the most popular and successful logistics operator in the world. Global Cainiao is the official and multi-functional parcel tracking tool for the Alibaba Group. Such postal and international carriers as: China Post, SingPost, USPS, China EMS, DHL, FedEx, UPS, Yanmen, SF Express and others - are in a state of direct partnership.Nem tudom mit akart az eladó, mert nem érdekel, az sem hogy szándékos vagy véletlen, a pénzem kérem vissza, mert nem kaptam meg azt amit megvettem.
De ha nem küldi el és nem figyelem, akkor az én esetemben is megkapja pénzt, szóval nincs különbség.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ami nincs azzal nem foglalkozom . Support-ra valójában sosem volt szükségem, így a hiánya nem oszt vagy szoroz az én meglátásom szerint. Ahol fontos lenne - nem AliExpress - ott sem tudom elérni őket, itt meg semmi értelme, nem tudnak érdemben semmit sem tenni, tehát ->ami nem működik az nincs is.
-
Topikgazda
Akkor csak röviden mivel az Alibaba logisztikai cége a Cainaio, ezért minden szállítást ők intéznek az AliEpressen is, nem az eladók, ez nekik biztosítva van. Nem tudom honnan veszed az ellenkezőjét. Minden szabályszegőt nem tudnak kiszűrni a jóval kisebb eBay-en sem müxik a dolog. Ám legyen úgy, ahogy írod.
De nem vitázom, leírtam hogy az összes eddigi ilyen probléma esetén (14 db máshol, másnak kézbesített) ebből 2 alkalommal még saját városomban is visszakaptam pénzt és egyötödét sem agyaltam rajta annyit mint amit te felvetsz itt
Nem is értem már, hogy miről szeretnél meggyőzni, egy részét most nem is tudom megérteni.
Sajnálom hogy neked bonyolultabb esetek jutnak és nem kapod vissza a pénzed, nekem a máshol átvették, nem az enyém volt kategóriák jutottak, meg a kifizetett vételár vissza. -
Topikgazda
Én ilyen részletesen nem ismerem az AliExpress rendszerének működését, néhány eladóval konzultáltam és a tapasztalataimra hagyatkozom, így sem cáfolni, sem megerősíteni nem tudom azt amit írtál.
Bár gondolkodom eladói fiók nyitásán akkor viszont első kézből tudni fogom hogy miként működik.
De az AliExpress "ül" a pénzen, nem az eladó, őket kell számonkérni hogy miért növeltek 60-ról 90-re. -
Topikgazda
válasz magmakocka #41334 üzenetére
Semmit, vársz amíg a szállítási védelmi idő le nem jár (még 16 nap) akkor még adsz 1 hetet neki és dispute a meg nem érkezés miatt, ha nem érkezne meg addig.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz magmakocka #41337 üzenetére
Mivel 15 napod van rá így belefér. Ezt a csak azért javasoltam mert sokszor jártunk úgy, hogy elindítottuk aztán 1-3 múlva csak megérkezett. De persze a lejárat utáni napon is indíthatod.
-
Topikgazda
Arról volt szó hogy ha az AliExpresen van a deviza a $-ról elállítva, mondjuk forintra vagy €-ra akkor többet fizetünk mintha $-on hagyjuk az Alis beállítást.
Hiába néz át oda, hiszen ez a különbség akkor is megmarad ha azokt a kártyákat használod. Nem az volt a lényege hogy hol van kedvezőbb árfolyam, mint amit a bankunk használ.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz lacoka55 #41351 üzenetére
Hát már elég régóta €-os az OTP elszámolása, annyi változhatott hogy ők már nem írják oda az eredeti $-os árat. Nekem az Erste szintén €-os, de írják a $-t is mert azt az információt is átadja a kártyatársaság.
Az OTP úgy döntött hogy nem, bár a netbankos elszámolás, a havi számlakivonat mintha tartalmazná. Arra esetleg nézz már rá hogy onnan is eltüntették-e, mert onnan nem kellene. -
Topikgazda
Kártyával fizetsz az AliExpressen, nem számlával, a kártyának is ausztrál $ alapúnak kell lenni. (Ha neked Revolut van akkor az azon keresztüli fizetés elszámolása máshogy megy, azzal itt nem foglalkozunk, van topikja)
Ha más oldalról van szó akkor esetleg lehet bankszámlás utalással fizetni, de az már más dolog, a fizetési mód nem érinti a vámkezelést.Ha Magyarországon kerül a vásárolt dolog vámeljárás alá, akkor ahogy az Összefoglalóba is írom a vámolási folyamatot, az történik, forint értékkel számolják a vámértéket. Több devizában beírtam ameddig nem kell áfát fizetni, közte az ausztrál dollár (AUD) is.
2020. július: 35,99 €-ig, 40,52 USD-ig, 58,7 AUD-ig, 54,82 CAD-ig, 38,52 CHF-ig és 32,27 £-ig.
Ha az AliExpressen átállítod erre akkor ausztrál $ fizetési kérés jön el tőlük, ha a bankkártyának az alapja, akkor konverzió nélkül fizeted, de ők az USD-ről valami "saját" deviza árfolyammal számolják át és ez miatt több lesz a fizetnivaló, mint amikor a kártyakibocsájtó bank váltja a devizát.
-
Topikgazda
válasz xy.zsolt #41356 üzenetére
Ha Ausztráliából jön egy megvásárolt termék nálunk az is vámeljárás alá kerül. Nem sok köze van az ausztrál vámnak hozzá, hiszen export árú, ha az eladó visszaigényli az ottani áfá-t -ha van rá lehetőség- akkor foglalkoznak vele, kifelé csak legfeljebb azt ellenőrzik hogy jogszerűen lehet-e kiküldeni, megvannak-e a vámokmányok.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Aramisz #41361 üzenetére
Nem tudom minek foglalkozol vele, hiszen nem neked küldték, Oroszországba Selezneva Anna Sergeevna volt a címzett.
Még a címe is megvan: Старая Руза, Россия, 143150
Írja az eladónak hogy adja már meg az igazi nyomkövetési számát annak csomagnak amiben a te dolgaid vannak, azt amit ide Magyarországra küldenének.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pszichiater #41369 üzenetére
Javasolni szoktuk hogy ne csak itt nézd a nyomkövetést, az Összefoglaló 5. pontnál vannak amit ajánlunk.
Én azt látom hogy június 20-án kerül a logisztikai cég kezébe és azóta is náluk szédeleg Kínában.
Egy dolgot tehetsz, hogy írsz az eladónak, hogy kérdezzen már rá a szállítóra, mert nem nagyon akar elindulni idefelé. -
Topikgazda
válasz pszichiater #41373 üzenetére
Elméletben nem, mert gyors posta lenne.De akár ott is megakadhat hogy megsérül a csomagolás és ezt nem szokták bevállalni a szállítók.
-
Topikgazda
Ugye te sem hiszed el hogy ott dekkol 30 napig? Ez egy mezei, nem könyvelt küldemény. Továbbra is állítom, hogy nem a Magyar Posta írta be. Nincs a könyvelt küldemény listában ez csak 1 darab a sima levelek közül. Azoknál nem írnak semmit. Ezen felül még hiányzik 2 darab ezt megelőző bejegyzés.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Én is már leírtam sokszor, hogy ez valótlan bejegyzés. Unom már örökös vitát, kérdezz rá te is, én már rákérdeztem. Nézd meg hogy az UPU szabályai szerint mit és hogyan könyvelnek a postai szállítás során, még a "szállítólevél" formája és adattartalma is le van írva.
Nem könyvelt küldemény, a Magyar Posta az ilyenek bejegyzésével nem foglakozik, bárminemű következtetést levonni hogy az NPKK-ban , az OLK-ban vagy a helyi postán hetekig, hónapokig tárolják és közben kerülgetik, mert más küldemények meg folyamatosan jönnek enyhén szólva butaságnak tűnik. Az információ hivatalosan nem igaz.Unom már az örökös magyarázást is, hogy mi az amit lehet követni, mi a nyomkövetési szám és mi a küldemény azonosító közti különbség.
Részemről kamu nyomkövetési számok "követése", információ adása róluk be van fejezve. Csak a valódi nemzetközi postai nyomkövetési szám és futáros dolgokkal foglalkozom továbbiakban.
A Magyar Posta fikázása ilyen küldemények miatt pedig nem tartozik a topik témájába. Beszélgessetek róla, lehet jósolgatni a megjósolhatatlant, de ezek a majd egyszer megérkeznek vagy örökre elvesztek kategóriába tartoznak.
Arról nem is beszélve hogy nem ez az elsődleges profilja a topiknak, arra van egy fő topik
Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Tényleg nem világos hogy van egy nemzetközi postai adatbázis ahonnan szedi a programjuk az adatokat? Az lesz a magyar postai adatbázis külföldről érkező küldeményeinek az alapja.
Még egyszer leírom és utoljára, a nem könyvelt küldemények darabszám szerint, a könyveltek meg lista alapján kerülnek átadásra, nem úgy van hogy a ráérő emberek vonalkód olvasóval olvassák az összes küldeményt vagy az összes küldemény egy futószalagon elmegy egy beolvasó kamera előtt.
De én ennyit tudok csak, nem ott dolgoztam.
Ugyan milyen felelősséget kell vállalni egy nem könyvelt küldemény esetén?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
No akkor gondold végig: az NPKK bejegyzése hamarabb bent van, mint a china post jelzése
Van néhány időzóna köztünk, úgy 6 óra, akkor most itt melyik és kinek a bejegyzése van előbb?Nem egészen tudsz meggyőzni arról ami nincs. Részemről befejeztem a témát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Eredeti játékok OFF topik
- iPhone topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Külső 3,5'' mobil rack-ek topikja
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Programozás topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- ÚJ HP 15-fc0555nh - 15,6"FHD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB SSD - Win10 - 2év garancia - MAGYAR
- Iphone 14 pro max 256GB space gray Vodafone függő
- Acer Nitro 5 AN515 - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-10300H - 8GB - 512GB SSD - RTX 3050 - Win11 - MAGYAR
- Playstation 4 slim
- Lenovo IdeaPad 3 15ARE05 - 15,6"FHD IPS - Ryzen 3 4300U - 4GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen