Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Piftuka
veterán
Én gyakran igénybe veszem az MPL futárt, más webáruházakból rendelés során is (ha van rá mód, vagy eleve velük dolgoznak), és elmondhatom, hogy a "csomag nyomon követése" funkció korábban is hibás volt már több alkalommal.
Nem lehet tehát a "decemberre fogni"...
Amúgy alapvetően én kedvelem őket, mert praktikus, hogy 2 sikertelen kézbesítési kísérletet követően a postán még majdnem 2 hétig átvehetem a csomagomat.
Hozzáteszem, hogy két angliai eBAY-es rendelésem esetében csak a feladó, és az általa alkalmazott csomagolás gondosságának köszönhetem, hogy nem tört össze, amit rendeltem.
És tavaly az előre kifizetett horgászbotomat az MPL futár srác - miután felhívott, és közöltem, hogy a munkahelyemen vagyok - a 2,5 kapu felett át akarta dobni, az udvarba. Kérdezte, hogy "nem volna egyszerűbb?"...
Vagy éppen pár hónapja egyszeri sikertelen kézbesítést (be sem csengetett, amikor itt járt!) követően értesítést hagyott, hogy a postán vehetem át a csomagot. Természetesen "díj ellenében" ismét kihozták volna...
A Posta ügyfélszolgálatnál tett panaszbejelentésem alapján, és a feladó noszogatása alapján persze kihozták még egyszer, és ingyen.
Ám azért baromi kellemetlenek ezek a szituációk. A legnagyobb probléma, hogy szinte bárkit alkalmaznak futárnak, aki hajlandó ilyen körülmények között, ennyire alacsony bérért dolgozni..."Aquila non captat muscas."
-
-
Mázli01
kezdő
Sziasztok
Valakinek van alza kuponja?Megtudnátok mondani h miért lehet hogy 1 táp márkás típusból 1-2 hetente van visszaküldött, felbontott raktáras termék?
-
Piftuka
veterán
válasz Mázli01 #3756 üzenetére
Három oka lehet:
1. Nem felelt meg valamilyen szempontból (zaj, kábelezés, dizájn, méret, stb.) az új gazdáiknak, ezért azok elálltak a szerződéstől.
2. "Kísérletezgetni", tesztelgetni rendelték őket (nem szép dolog), majd elálltak a szerződéstől
3. A videokártyájukkal "cicergett" terhelés alatt a tápegység. (Mind a Prime, mind a Focus/Focus+ szériában előfordult.) Ezért elálltak a szerződéstől.
Melyik típust nézted ki?"Aquila non captat muscas."
-
samujózsi
tag
Előrebocsátom, sohasem vásároltam az alzától és valószínűleg nem is fogok. De érdekelne a véleményetek: jól érzem, hogy csak azért tud működni a bolt, mert nem magyar?
A kérdés háttere még mindig a korábbi: karácsonykor valaki linkelt a bringás topic-ba egy alzás biciklit, felettébb jó áron (értsd: az "eredeti ár" kb másfélszerese-duplája lehet tippem szerint a valódi értékének), akciósan, 20-50% közti engedménnyel, olyan kitétellel, hogy x vásárló érdeklődik iránta és már csak 2,3,5 darab van.
Az érdeklődők száma azóta eltűnt, de ahányszor ránézek, folyton "akciós", és folyton változik az ár is, meg az is, hogy már csak 2, 3 vagy 5 darab van... (érdekes, négyet sose láttam)
Ja és az ár még úgy is változik, hogy mekkora vázzal kéred, de nincs arányban, tehát nem a kisebb az olcsóbb, sőt...Jó, a mai világban már mindenütt úgy állok hozzá, hogy a boltos/szaki épp mivel akar átverni, de ez most itt elég konkrét dolognak tűnik.
[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
fatal`
titán
válasz samujózsi #3759 üzenetére
Az érdeklődök száma valószínűleg nagy kamu. Ahogy az akció is, mert minden termék mindig akciós, ÁK-hoz kell hasonlítani.
A darabszám az globális készlet, nem a magyar boltra vonatkozik és folyamatosan töltik a raktárkészletet. Egyébként nem azért működik, mert nem magyar. Van magyar cég (bár azt hiszem a számlát a cseh cég állítja ki, de nem befolyásol semmit). -
senior tag
Sziasztok!
Van most valami kuponkód műszaki cikkhez? Monitort szeretnék venni. Biztos én vagyok a láma, de nem találok sehol.
-
Marosko
csendes tag
válasz Oposzumtoszó #3763 üzenetére
Ha jól tudom nix kód
-
senior tag
-
fatal`
titán
válasz samujózsi #3761 üzenetére
De miért ezzel foglalkozol? Korrekten kezelnek minden ügyet, probléma nélkül el lehet állni a vásárlástól. Sokkal jobban működnek, mint a legtöbb magát webshopnak nevező bolt.
Ha jó áron van és kell a cucc, akkor megveszed, ha meg nem, akkor nem. Kit érdekel hány darab van belőle, meg hányan nézegetik a weboldalon éppen?
-
Silεncε
őstag
Sziasztok!
Lenne egy (valószínűleg) hibás RX570-em, amit el akarnék küldeni szervízbe. A reklamációt kitöltöttem, meg is kaptam az RMA-t. Innen hova tovább? Láttam föntebb, hogy lehet kérni futárt érte, de én az Istennek se találom. A garanciás oldalon csak azt láttam, hogy postai feladás, de ott is csak postán feladás van, futár nincs. Én nézek be valamit? (valószínű, csak nem tudom mit)
-
válasz Silεncε #3767 üzenetére
Garinál nem tudom másképp van-e, de elállasnál kapsz egy emailt egy címmel hova küldjed, én oda küldtem tértivevényesen, előtte ugye jeleztem, hogy elállnék, másnap ott volt, 3. nap látható volt, hogy megkapták.
Futart én sem találtam.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
senior tag
Sziasztok.
Postaponton való átvétel és készpénzes fizetés esetén hogyan tudok élni a 14 napos elállási joggal?
-
Piftuka
veterán
válasz Oposzumtoszó #3774 üzenetére
Ugyanúgy, mint bármelyik másik hasonló opciónál.
A távollévők között kötött fogyasztói szerződés az elállási jog határideje és módja kapcsán nem tesz különbséget az átvétel és/vagy a fizetés módja alapján.
A 14 napos határidő akkor indul, amikor átvetted a terméket. Ennyi a lényeg.
Amennyiben szeretnél elállni a fogyasztói szerződéstől, javasolt írásban megtenned azt. (Írsz egy email-t az ügyfélszolgálatnak benne a részletekkel.)
Ha pedig közel laksz az ALZA üzletéhez, akkor ott személyesen is gyakorolhatod az elállási jogodat."Aquila non captat muscas."
-
senior tag
-
Dingle
tag
Sziasztok!
Úgy általánosságban mi a vélemény az Alzás számítógép alkatrészek garanciájáról? Nyugodt szívvel vehetek onnan? Árban igen jó az a termék amit venni szeretnék, és máshol még nem elérhető.
Személy szerint nem igazán bízok bennük, de személyes véleményt még nem hallottam, csak a tipikus ismerős ismerőse mondta hogy... jellegű sztorikat. -
dh66e
veterán
Sziasztok!
Van valamilyen kuponakció alza.hu -nál. -
-
dh66e
veterán
válasz UberMutant #3784 üzenetére
Komolytalan társaság vagytok,ezt roppant szaktudással megállapítottam.
Bezzeg ha mondanék egy kódot ugye....[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
Nincs most valami ingyenes szállítás kupon vagy vmi? Idegesítő, amikor a postaköltség majdnem annyiba kerül, mint maga a cucc, és vidéki vagy...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Qtya123
őstag
Sziasztok!
Egyszer már vittem vissza 14 napon belül az alzához terméket, élve az elállási joggal.
Akkor egy RAM kit volt, 34e Ft értékben. Megvásárláskor az alzánál fizettem bankkártyával és mikor visszavittem a ramok szemrevételezése után KP-ban adták vissza az árát.Most egy 180e Ft-os kijelzőt szeretnék vissza vinni, ugyanúgy bankkártyával fizettem megvételkor.
Van valakinek tapasztalata, hogy ekkora összeg esetén is kp lesz, vagy majd x idő után átutalják?Jó lenne, ha megkapnám kp-ban rögtön, mert a másik boltban ebből venném meg a másik terméket.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Udv! Kaptam egy ilyet:
"Visszatérítés összege 1 000 Ft
Kérjük lépj velünk kapcsolatba a kapcsolati űrlapon vagy telefonon keresztül és válaszd ki, milyen módon szeretnéd visszakapni a pénzt."A csomag, ami alatt van ez az uzenet rendben megjott, szoval nem ertem, mit szeretnenek visszateriteni. Hol talalom ezt a kapcsolati urlapot?
-
nubreed
veterán
Sziasztok!
Az Alzánál milyen email címre kell írni ha garanciális ügyintézkedést, esetleg alkatrészcserét szeretnék kezdeményezni a náluk vásárolt termékre?
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
őstag
válasz 0xmilan #3797 üzenetére
Valami gáz lehet az Alza rendszerében. Nekem is volt egy nagyobb rendelésem ~ 50 ezer körül, de valami megakadhatott rajta, mert csak nem akarták útjára indítani futárral. Megelégeltem, töröltem a rendelést, és bementem érte személyesen. Előre nem volt kifizetve. Most két hónappal később jött egy email, hogy visszautaltak belőle valami 800Ft-t. Nem jöttem rá, hogy miért. Így jártak.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/