Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz Krisz0418 #5399 üzenetére
Time Spy eredményeket csapathatod majd, mellé GPU-Z max értékekkel.
Aztán MorePowerTool-lal emelhetsz a powerlimiten és kitesztelheted mi a teteje amivel még lefut a time spy, szintén gpu-z értékekkel (lehetőleg fix órajeleket produkáljon majd, az a tutibb)2500MHz-es átlagórajelet eddig mindegyik 6800 XT tudott, hackeee szintén vizes strix 6800 XT-je kb. 2600MHz körüli átlagórajelet tud (talán 2585ös órajel time spy szerint).
Én meg vagyok a másik véglet, hogy 2735-2745MHz-en lefutott a time spy (2696os átlag time spy szerint), ezt lehet megpróbálni überelni.Akit érdekel, innen letöltheti a 3dmark time spy eredményfájlomat, ezt a 3dmarkban a results fülön be lehet tölteni és látni mi mennyin ment (ez így pontosabb, mint az average amit kiköp a honlapon):
[link] -
ScomComputer
veterán
-
Alogonomus
őstag
válasz privacy99 #5382 üzenetére
Ahogy fölöttem Sunnyslow42 is írta, a DLSS nem egyenlő egy alacsonyabb felbontással, amit a Radeon Image Sharpening feljavít.
A DLSS egy speciálisan arra az adott játékra kialakított utasításkészlet, ami a kártyának mindig megmondja, hogy az hol tud spórolni a számításon a képminőség kis minőségromlása árán. Az Nvidia komoly szervereken futtatja sok különböző nézőpontból a játékot, és egy szoftver figyeli, hogy milyen beállítások mellett eredményez még éppen jó képet a spórolás. Aztán ezt az információt a driver mellé csomagolják.
A DLSS komoly hátránya, hogy csak nagyon "üres" terek esetén működhet igazán hatékonyan. Erre jó példa, hogy a minimális objektumszámmal dolgozó Death Stranding alkalmas volt a DLSS használatára, míg az azonos szoftveres alapokon (Decima) nyugvó Horizon Zero Dawn már túl "élettel teli" volt, így arra nem adtak ki DLSS profilt, mert nem hozott volna érdemi hasznot.
Ugyanezért üres a Control játéktere, a DOOM Eternal játéktere, a CP:2077 játéktere, és így tovább. Egy fákkal és állatokkal "berendezett" élő erdő, vagy csak rendesen berendezett szobák már túl nagy falat a DLSS technológiának, mert túl sok változót tartalmaz, ami miatt halmozottan több nézőpontból kellene lefuttatni a játékot a képminőséget érintő információk begyűjtéséhez.
A Sapphire Trixx Boost + Radeon Image Sharpening egy minden játék esetén bevethető módszer, ami a képminőség már észrevehető romlása árán nyer sebességet. A DLSS ezzel szemben csak egy maréknyi játék esetén bevethető módszer, ami azokban a játékokban viszont várhatóan jobb képminőséget biztosít, mint az AMD kártyákon elérhető módszer. -
Krisz0418
őstag
válasz ScomComputer #5402 üzenetére
Tényleg mindenki átáll a piros oldalra, mivaaaan itt
Bezol: Mindenképp nyomok 3dmarkot, ahogy láttam hwunboxedéknek ment 2750mhz-en game alatt.( talán tomb raider) Megpróbálom majd elérni ezt én is
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
BeZol
őstag
válasz ScomComputer #5402 üzenetére
Meg tudom osztani a biosomat és fel tudjátok flashelni, ezen ne múljon, csak csináljatok hozzá egy ubuntu-s bootolható pendrive-ot, mert csak linux alatt lehet másik gyártó biosát tenni a kártyára.
Lehetőleg legyen vagy 2 gpu slototok és 2 kártyátok, vagy legyen integrált videókártyátok, mert különben nem tudjátok visszaflashelni a saját biosotokat ha vmi oknál fogva nem lenne kép.
A GPU-Z-s biosmentés nem jó, azzal nem tudod visszaállítani, az csak a fél-bios sajnos, csak nem hangoztatják...
Azzal a programmal lehet kimenteni a teljes bios-t amivel át is tudod flashelni (amdvbflash).
Ebből külön van windows és linux verzió. A windowossal le tudod menteni a biost, és ha ugyanaz a gyártó, akkor fel is tudod tenni a másik bios-t, DE ismétlem, ha nem 1024kb méretű a felflashelt bios, akkor fixen nem lesz kép!!!Nekem most egy asrock rx 6900 xt bios vár egy csoda-driverre az egyik bioson
1175mV-on simán 2750+ MHz meglehet, csak kéne hozzá extra csúszka és extra fesz, de ugye belockol MPT és külön bios esetén isKrisz0418:
mindenképp meg kell próbálni[ Szerkesztve ]
-
Sunnyslow42
csendes tag
válasz Krisz0418 #5404 üzenetére
Én például azért is váltottam vissza AMD-re (nem vagyok márka fan, nekem jót adjanak megfelelő pénzért), mert ár--érték arányban sokkal jobb választás, a későbbi jó feature-ök meg majd érkeznek, mert láthatóan a pirosak versenyben akarnak maradni, sőt, már előzni is szeretnének.
Másodsorban pedig szimplán szeretném támogatni a gyengébbet, hogy erősödjön. -
AsakuraDave
őstag
válasz Sunnyslow42 #5398 üzenetére
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
Sunnyslow42
csendes tag
válasz AsakuraDave #5407 üzenetére
Ezzel mit akarsz bizonyítani? (itt most az rt-t kapcsolgattad?( Mint mondottam, volt 3080-am. Játszottam a CP2077-et DLSS-sel, egyebekkel. Ne akard már jobban tudni, hogy mit látok. Számomra a DLSS elvett a kép minőségéből. Volt minőségi romlás (minél életlenebb a kép, annál kevesebb a részlet, ha ráguglizol a sharpnessre, az lesz a definíció, hogy az képi élesség határozza meg a részletességet).
Másrészt ha már összehasonlítasz, akkor menj kérlek közel a textúrákhoz (mondjuk egy kuka textúrájához) és azt töltsd fel, ott már látni lehet a részletekben rejlő különbséget. -
AsakuraDave
őstag
válasz Sunnyslow42 #5408 üzenetére
Ezeken a két képen nincs RT. Csak DLSS on-off.
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
Krisz0418
őstag
válasz Pro!Petya #5411 üzenetére
SAM on vagy off volt?
Mert ha off, és ez csak egy sima oc ami dobott 14fps-t akkor erre rádobod a SAM-ot akkor még nagyobb difi lenne?
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
laychi
veterán
válasz ScomComputer #5402 üzenetére
Én még egyenlőre nem, esetleg ha olcsón sikerül lőni 6800XT-t, most még marad a 3070.
Csak kipróbálni vettem a 6800-at.
Ár- teljesítmény arányban nekem nem éri meg, én még olcsón vettem a 3070-et.
Ha most kellene megvenni nem lenne kérdés. Akkor én is feltenném a piros szemüveget. -
AsakuraDave
őstag
válasz AsakuraDave #5409 üzenetére
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
AsakuraDave
őstag
válasz AsakuraDave #5414 üzenetére
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
-
-
Pro!Petya
addikt
válasz AsakuraDave #5415 üzenetére
Csinálj image /frame comparison slider-t mert így nem fogunk látni semmi difit.
-
AsakuraDave
őstag
válasz Pro!Petya #5419 üzenetére
Mivel DLSS2.0 megy alatta ha csak nem nagyítóval direktbe keresed az eltérést találsz csak. Másfelől meg a kamera minden szög ugyanaz a 2-2képen csak a karakter feje mozdul be így a kép 70%-át szerintem simán összetudod mérni 1:1-ben...
Readás ez csak 2K ha 4K alatt menne a DLSS még alacsonyabb a "romlás".
Ezeket csak azért raktam be mert közeli textura kb egyáltalán nem romlik DLSS-sel csak a távoli lesz kicsit mosotasabb de mint már kifejtettem részletesebb mert az út végén az AI neked "lerendereli" rendesen a dolgokat nem egy villodzo pixelesedő akármit látsz hanem rendesen az egész geometriát. A Cyberpunk meg pont, hogy az RT-re épül. Neonfények mindenhol ezáltal az RT reflection és lighting kva sokat dob az összképen főleg hogy az alap SSR egy összegányolt fes. Persze ez szubjektiv de nekem ezek az effektek nélkül nincs meg a Blade Runner feeling de megértem ha valakinek meg csak a sima raszter "art" jön be nem pedig a Cyberes futurisztikus "art".*szerk.:
Meg ezek szerint ti leálltok játék közbe nézegetni a részletességet, akkor ami pluszt ad egy RT effekt azt ignoráljátok? Tehát ha valóságosak a reflekciók, árnyékolások és még a fények is rendesen szórodnak az fúj mert csak kicsit mosotasabb kép mellett lehetséges mint az élesebb kép de az egész mű hatást kelt nem valóságosat?[ Szerkesztve ]
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
Krisz0418
őstag
válasz AsakuraDave #5420 üzenetére
Azért ha ezt feldobnád a 3080 topikban, még ott is sokan megmondják hogy általában van észrevehető különbség dlss off és on között. A cyberben és controllban lehet jól megy, de máshol nem. RT-t meg mikor veszed észre? Bele vagy merülve a játékban akkor nem azt fogod figyelni hogy uhh nagyon komoly ez a real time tükröződés. Tény és való sokat dob fps-ben, de ára van.
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
Malibutomi
nagyúr
válasz AsakuraDave #5420 üzenetére
Mar akartam kerdezni neked ez valami hobbi vagy fizetnek is erte hogy folyamatosan ebben a topicban istenited az NV kartyak tudasat?
Mert semmi mast nem latni toled.
-
Pro!Petya
addikt
válasz AsakuraDave #5420 üzenetére
Szerintem akik itt vannak azokat pont nem hatja meg az RT és a DLSS.
Sok órám van már Cyberpunkban és annak ellenére hogy azt állítod "RT-re épül" nekem nem hiányzik belőle, mivel full Ultra-n is jól néz ki.Kedvedért megnéztem még ezt is :
[Cyberpunk 2077 Ray Tracing ON vs OFF RTX 3080 4K Graphics Comparison]Hát nem tüzelt fel hogy szaladjak RTX-et venni
[ Szerkesztve ]
-
ScomComputer
veterán
válasz Malibutomi #5422 üzenetére
Engedd el szegényt, ahová írnia kéne onnan tiltva van,valahol csak húzogatnia kell...
[ Szerkesztve ]
-
AsakuraDave
őstag
válasz Malibutomi #5422 üzenetére
Hol istenitem? Csak nyomjak itt a sok false infót hogy mekkore fes az RT meg DLSS miközbe az AMD is ugyanúgy nyomja a kretént hogy tudnak RT-t azt jah hol Dirt5-ben? Szuper..
Raszterba 1:1 a két kártya ennyi.There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
Krisz0418
őstag
válasz AsakuraDave #5425 üzenetére
Semmilyen falsot nem nyomunk, szerintem rajtam kívül vannak még itt akik 3080\90-ről váltanak amd-re. És csak tudják mi a helyzet..
De ha nagyon kell ma még megvan a 3080, megtudom nézni mi a téma.
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
Pro!Petya
addikt
válasz AsakuraDave #5425 üzenetére
Azt a sok "fals" infót mind 3080 tulaj mondja. (vagy már csak volt tulaj )
Szval miért hinnénk csak is neked, velük ellentétben??[ Szerkesztve ]
-
AsakuraDave
őstag
válasz Pro!Petya #5423 üzenetére
MIért kellene RTX-et venned? Ott a 6800XT kártyád az is tudja a RayTracinget.
Hogy neked Ultrán is jól néz ki hát oké.. Én RT-vel legalább szemet hunyok a sok elnagyolt 2015-ös texturák mellett meg hogy 1m -re elötted van csak renderelve és ahogy haladsz folyamatosan pop-upol minden.There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
Krisz0418
őstag
Nem mintha a cyberpunk nagyon AMD-s játék lenne. Nem ennél a játéknál volt az hogy 1évig nvidia exkluziv lesz?
A másik véglet az ac valhalla, berakod a SAM-ot nyomsz egy kis OC-t és 1,5x annyi fps-ed van mint a 3080-al.
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
AsakuraDave
őstag
válasz Krisz0418 #5430 üzenetére
Valhalla AMD cím direkt a SAM és IF-ra lett fejlesztve de van más cím ami meg az Ampere-n fut ennyivel jobban így ezeken teljesen felesleges rugozni főleg, hogy 60fps-t tudja a 3080 sőt 4K majdnem ugyanaz és az AC játékba van res scale így 2k-n rá raksz egy 1.4-1.6x szorzót és sokkal szebb élesebb kidolgozottabb képet kapsz és ezen a renderen már nincs igazán előnye a 6800-asnak. Ha már úgy is ezen rugozunk itt hogy mennyire kidolgozott és éles a grafika akkor nézzük már a lehetőségek szerint a kihozható legjobb grafikát. RDR2 2k 1.5x res scale nézd meg 6800xt vagy 3080 lesz gyorsabb.. Most oda vissza passzolgathatjuk a lasztit és rájöhetnénk hogy 1:1 a két kártya de a 3080-on ott a lehetőség hogy azon ki is tudod használni a ray tracinget meg pár egyéb dolog. Majd ha a SuperRes gagyibb lesz esetleg mint a DLSS akkor milesz? Tudom majd valahogy azt meglehet magyarázni.. Nem akarsz RayTracinget oké akkor persze vegyél inkább AMD kártyát de nem kellene az nV extra featureoket ennyire fikázni miután a képeken is látszik hogy ha romlik is az minimális ezért inkább reagálsz rá hogy hát de igy meg ugy nézd mert direkt keresed hogy hol lehet belekötni.
Lábjegyzet:
Anno Abu még okoskodott itt nekem hogy miaz hogy szerintem kamu a WD Legion 6800Xt RT teljesitmény amiket olvasni lehet mikor közbe ott volt a gépembe egy 6800XT. Jah hogy aztán kiderült pár napra, hogy azon tesztek akkori driver verzióval amugy az RT nem is ment? Oh, nagy review oldalak akik nem veszik észre hogy bekapcsoljak az RT beállítást de a képminőség nem változott
GTA V reflection MSAA ha bekapcsolod akkor a játékba nem lesznek reflekciók AMD kártyával.
RDR2 water reflection max 4xMSAA AMD-n míg nV kártyával van 8xMsaa is.Amúgy is szoftveresen úgy vagyunk átverve ahol csak tudnak. Tüzetesen átvizsgálnánk játékokat hogy mi hogy jelenik meg egy nv és egy amd kártyán lehet látnánk pár furcsaságot és rétenénk miért fut az egyiken jobban pl. MINDKÉT cég ludas egyiket SEM istenitem.
[ Szerkesztve ]
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
pRoject22
őstag
válasz AsakuraDave #5431 üzenetére
Azért olyan szar az AMD, hogy ide kell jönnöd egy AMD topikba fikázódni? Nv is instant belopta az AMD ( SAM ) technológiát mert olyan szar. Jelenleg nekem is 3080-am van de csak hétfőig és igen DLSS nem egy nagy szám az RTX nélkül meg aki megvan az nyugodtan válthat ha akar.
¯\_(ツ)_/¯
-
AsakuraDave
őstag
válasz pRoject22 #5432 üzenetére
Belopta a SAM-et? Ember te se vagy valami agyon tájékozott de azért ott van a 3080 meg i7 proci a gépedbe A BAR már ezer éve létezik csak sose engedélyezték még ez egy nV feature már évek óta vagyis lehet csak PCIE-ba van ezer éve erre lehetőség csak egyik se aknázta ki de ezt nem az AMD találta fel.
Én hol fikázom az AMD-t? Ti fikázzátok agyon az RT meg DLSS lehetőségeket miközbe ott van a lehetőség AMD-n is Fidelity akármi jah hogy az se jó? Most ugyan azt csináljátok mint anno a 2080-as userek hogy oké oké nem tudok RT-t használni me nincs akkora compute de akkor is jó. 6xxx is már simán RT ready-ként van marketingelve szóval akkor nézzük már AMD+RT megoldást és NV+RT megoldásokat... Jah azt nem lehet mert mindig csak EGY irányba tudunk nézni[ Szerkesztve ]
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
pRoject22
őstag
-
barabasb
tag
válasz AsakuraDave #5433 üzenetére
Akkor összegezzük: minden kártya szar, cserébe viszont rohadt drága.
-
pRoject22
őstag
válasz AsakuraDave #5436 üzenetére
Itt egy valaki elvakult az pedig te vagy kiskomám Mellesleg hétfőtől 6800XT-lesz a gépemben...
¯\_(ツ)_/¯
-
Krisz0418
őstag
válasz AsakuraDave #5436 üzenetére
A 3080 tényleg jó, a szénbányászoknak Alólam is megvették a kis telhetetlenek, nem bírnak magukkal.
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
Sunnyslow42
csendes tag
válasz AsakuraDave #5420 üzenetére
Hjaaj...
Ott saleseled falsul a dlss-t, hogy úgy állítod be, mintha képminőség feljavító feature lenne, pedig a cucc még mindig csak egy baromi hasznos kompromisszum! Relatíve minimális minőségbeli romlás cserébe magasabb képkockaszám - ezek a szikár tények. Kismillió teszt és szakmai oldal, blog beszél erről, mert az elemzés tárgya az, hogy mennyit veszítesz. Ezt nem a kommentszekció találta ki, hanem a szakmai elemzések sora. A DLSS képminősége rosszabb, mint a natív, s ezzel el is érkeztünk oda, hogy miért irgalmatlanul kínos úgy érvelni, hogy "ha csak nem nagyítóval direktbe keresed az eltérést találsz csak" - Nos, lehet, hogy a te szemednek direktben kell keresnie az eltérést, az enyémnek nem. Te jártál jobban, elfogadom, hogy neked jó, de nekem kérlek ne próbáld megmagyarázni, hogy a szemem csal.
Ez a szűrő, ami meghatározza számomra a minőséget a sajátom, az meg a tiéd és nem részrehajlás kérdése. Azzal, hogy általánosítod a saját ingerküszöbödet, helyesebben normatívnak állítod be azt, csak torzítod a valóságot.
Valóban, minél magasabb a natív felbontás, annál gyengébb a képi romlás, mert a DLSS algoritmusa is megasabb felbontásról skálázza felfelé a képet. Csak ezt úgy is lehet nézni, hogy a magasabb felbontással járó részletességet is (mert az élésség mindig egy pillére a látható, tehát nem a tervezett részletességnek - remélem nem kell magyarázni a különbséget) elveszítem a több fps javára. Innentől már tényleg egyéni preferencia a képkocka vs minőség dolog.
"Ezeket csak azért raktam be mert közeli textura kb egyáltalán nem romlik DLSS-sel csak a távoli lesz kicsit mosotasabb" - magyarán romlik a textúra látható minősége . Ezért kapcsoltam be hozzá a sharpness-t, ami meg zajossá tette a képet."A Cyberpunk meg pont, hogy az RT-re épül." - ez is fals. A CP nem erre épül, hanem a dizájnja miatt tudja kamatoztatni a sugárkövetést, de ez korántsem jelenti azt, hogy a raszterizált verziója észrevehetően csúnyább (én például most rt nélkül játszottam vele és még csak nem is hiányzik). Ha megnézed a digital foundry elemzését, akkor ott erről beszélnek is szépen. A CP raszterizált megoldása kifejezetten szép. Mert ugye raszterben a fejlesztő művészi érzékének köszönhetően próbálja meg lemásolni a valóság árnyék és fényhatásait.
Egyedül, ami tényleg roppant észrevehető és zavaró a hiánya, az a tükröződés. Persze ezt is meg lehet oldani real time-ban rt nélkül (a Mafia Definitive egy ilyen megoldást használ, jól is néz ki).
"Meg ezek szerint ti leálltok játék közbe nézegetni a részletességet, akkor ami pluszt ad egy RT effekt azt ignoráljátok?" - na most, hogy megértsd. A DLSS egy olyan képmi romlást eredményez, mint amikor a szemed elkezd mínuszosodni. Elkezd a kép mosottasabbá válni, az árnyékok és a fények szóródásának hatása viszont már egy mélyebb dolog. Tudod miért? Mert ha olyan könnyen észre lehetne venni a különbségeket, akkor a raszterizált cucc is sokkal de sokkal pontosabb lenne, mert a művész simán el tudná képzelni a dolgot az adott környezetben. Magyarán te sem tudod pontosan, hogy hogyan árnyékolódnak pontosan a dolgok és hogyan esnek a fények -
Krisz0418
őstag
Nem ide valo téma de hátha tudtok valamit.
Olyan gyorsan ment ez a nvidia-amd biznisz hogy a monitort nem is néztem tud-e freesyncet.
Egy[link] ilyen monitorom van, es itt csak gsnycet latok feltuntetve Működhet a freesync?AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
Dadpool
aktív tag
válasz Krisz0418 #5444 üzenetére
Az csak gsync compatible ami nem egyenlő a sima gsync-el. De a lényeg hogy jó lesz bár ez még a sima freesync gondolom mert már van Freesync premium , premium pro és freesync 2 monitor is
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/user/cehaeries1 A játékban nem az számít, ki nyer vagy ki veszít.
-
Sunnyslow42
csendes tag
válasz AsakuraDave #5433 üzenetére
Senki sem fikázta ezeket a dolgokat, én például csupán csak annyit írtam le, hogy még mindig nem kényelmes számomra a használatuk.
Az pedig lényegtelen, hogy az egyik rosszabb a másik jobb, ha összességében nézve még mindig túl keveset adnak és sokkal többet vesznek. Mindkét oldalról beszélünk.
Az pedig, hogy ennyire beleálltál az NVIDA védelmében inkább egy irányba nézés, mint objektivitás -
-
BeZol
őstag
Na, első 6900 XT, ami túllépte a 22ezres time spy pontszámot: [link]
De ez még mindig kevésA 6900 XT-k csúszkája 2900-3000MHz-es sávig húzható és nem csak 2700-2800MHz-re.
1150mV helyett 1175mV a tetejük.
Elviekben azonos feszültséggel (1150mV) képesek kéne legyenek az én 2735-2745MHz-es átlagomat hozni (csak több árammal), és akkor mivel 10%-kal több feldolgozóegységük van, a 21.271 pontomról 23.398 ponton kéne lenniük.
Erre jön még rá, hogy de ők 1175mV-ot kaphatnak ÉS még a csúszkát is feljebb tudják állítani, tehát bőven 2750+ MHz-es átlagokat kéne produkálniuk, ami további pár %-ot jelenthetne.A chip ugye ugyanaz mint 6800/6800XT esetén, tehát elviekben ugyanazok a fesz értékek érvényesek rájuk is, szóval még bőven lenne hova fejlődniük pontszámügyileg
-
BeZol
őstag
válasz Krisz0418 #5449 üzenetére
Sok sikert
A nemzetközi fórumon ott van a top 10 emberből 4-5, nekik sem ment, hiába osztottam meg a beállításokat, képtelenek több pontot összelapátolni.
Viszont az orosz srác elvileg tesszellációval ügyeskedik vmit, legalábbis ezt írták a külföldi okosok, és néha sikerül neki validálni az eredményt.
Nem tudtam, hogy lehet 3dmark-ban is csalni
Új hozzászólás Aktív témák
Relatív gyári teljesítmények:
● RX 6400-hoz képest
● RX 6500 XT-hez képest
● RX 6650 XT-hez képest
● RX 6750 XT-hez képest
● RX 6950 XT-hez képest
Fogyasztási keret állításához:
● MorePowerTool
/link a weblap közepe fele/
● MorePowerTool leírás/guide, mit hogyan, miért !!!
Aktuális AMD driver:
● AMD.com
EXCEL-tábla topiklakók méréseivel:
● [LINK]
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest