-
Fototrend
AMD Radeon™ RX Vega 64 / 56 Téma összefoglaló !
Új hozzászólás Aktív témák
-
Plasticbomb
addikt
Hála istennek, nálam annyira nem jött még elő az igény a freesyncre, de ami késik, nem múlik. Addig meg elvagyok a mostani philips tévémmel.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
VEGAnal nema túlhúzás az ajánlott megközelités, sőt, inkább az alul feszelés a fontos. Flashalni is csak annyiből éri meg, hogy a HBMnek a 64es bios 1.356 V feszt ad, mig az 56 gyári valami 1.2 V-ot, és emiatt alacsonyabb feszen megy a HBM. A Wattmanban, de máshol is, ahol a memória fesz van feltüntetve, az vega esetében kamu, minimum gpu feszként viselkedik.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz -Gabesz- #4525 üzenetére
olyan 50 mVot minimum tudsz lejjebb húzni, pl nálam az p7 state 1630as frekihez 1150 mV van beállitva, ott nagyjából jól elvan, fölé lehet menni, de nincs sok értelme, ha nem tudod vizzel brutálisan meghűteni. Kisebb P stateken meg akár 200 mVal is lejjebb mehetsz. De azokat csak powerplay editálással tudod állitani. (Overdriventool jobb klikk a fejlécen, és pptable opció)
Fontos, hogy arra emlékezz, hogy ezek a PStatek nem kőbe vésett értékek, hanem csak egy görbe felrajzolásához pontok. PL lehet sosem fogja a kártya adott körülmények között felvenni az 1630MHz órajelet, mert vagy a fesz kevés, és amikor terhelést adsz rá, annyira beesik, hogy kevesebb frekit tud kisajtolni, vagy annyira sok a fesz az adott frekihez, hogy a többlet hőtermelés miatt vissza veszi a frekit, hogy a megcélzott hőtarget alatt maradjon, vagy a max TDP olyan alacsony, hogy ahhoz, hogy alatta maradjon, lejjebb veszi a frekit, hogy alatta maradjon.
Szal a vega már nem olyan, mint a régi VGA/GPUk, ahol ha azt mondtad, 1 GHz, akkor vagy futott 1 GHzen vagy crashelt a kártya, s ezt hozza az AMD tovább a CPUkban is, az XFR-el, illetve az XFR2vel.
Az P7 Pstate értéke, elvileg annyi a max (Ami amúgy nemigaz,pl ha kikapcsolok minden más pstatet,akkor ugye elvileg 1630MHzen jár az enyém,de mivel nincs rajta terhelés, simán felmegy 1680MHzre az órajel, viszont amint terhelést kap, általában leesik 1610MHz körülre.), de az már azért tényleg az a szint, amit a szénné húzott tartományban van. Próbáld meg levenni a normál air órajeleire a beállitásokat, kivéve a TDP-t, az a vizesnek, vagyis a tiednek a legmagasabb. A levegősnek 220W és +50% a vizesnek 300 valamennyi+50%.
Monitorozni én ajánlom a HWInfo64et, volt egy idő, amikor crashelt tőle a kártya/gép, de már ki lett igazitva, és ebben lehet szerintem a legjobban követni a GPU freki/fesz/TDP/Hő/ értékeket szép nagy grafikonra kirakni, és figyelni, miképp alakulnak az értékek a tesztek alatt. (Van itt a topikban pár képernyőfotóm, remélem még fent vannak, ott láthatod, mire gondolok.)
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz -Gabesz- #4527 üzenetére
Illetve az 1750MHzes beállitáson nem fogsz tudni sokat visszavenni, az a nagyonhatárpont a GPUnak, ott eléggé ki van centizve, de ha megnézed a listában, alacsonyabb értékeken eléggé meg lehet húzni a nadrágszíját a veganak.
Itt van pár kép, mire gondolok:
És egy lista, hogy akkor hogy alakultak nálam az értékek. Már nem igy állnak, egyrészt megy azért már fél éve a kártya, és azóta nem bontottam szét, szal már nem olyan a hőátadás, mint akkor volt, igy módosultak az értékek, de kb igy fogod kisakkozni a legjobb beállitást magadnak.
(Bele sem merek gondolni, most ahogy nézegetem a képeket, volt olyan, hogy közel jól beállitva is belenyalt a 360Wba, ami elvileg a Morpheus hűtő határa.... Manapság 300 körül maximalizálom, de sokszor el is feledkezem a powertargetről, és alapértelmezetten van, ami 220W plafont jelent...)
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz -Gabesz- #4530 üzenetére
HWInfo legfrissebbet rakd fel.
i2c vagy l2c lekérdezésnél fagy be a kártya, valami módosult az AMD driver oldalon, és nem lett lekkomunikálva, a megoldás: vagy letiltod HWInfoban kompletten magad, vagy felteszed a legfrissebb HWInfot, ahol ez külön kapcsolóra került.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Mosqu!to #4553 üzenetére
Igen, és nem. Ha a ref 56ra felteszed a ref 64 biosát, akkor emelkednek az órajelek és feszültségek, igy fogjuk rá, utol éri a ref 64et,de a ref 64et meg feljebb tudod húzni.. Viszont ha nem tudod rendesen hűteni, akkor az 56 jobb választás. Ha nem refet veszel, akkor meg olymindegy. Ott a gyártók által definiált értékeken belül fogsz mozogni, vagyis ha jó a gyártó egyedi hűtése, akkor lehet vele valamit alkotni, ha meg nem, akkor szivás van. Ha van rá időd, és pénzed, én vadásznék a helyedben egy ref56ot, tennék rá egy Morheus 2-t, vagy vizhűtést, és felflashelném a ref64 biost. De mindenképpen drága lesz, akármelyik utat járod majd.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
-
Plasticbomb
addikt
válasz liptonn #4570 üzenetére
VEGAnal mindkettő, ugyanis ha kevesebb energiát vesz fel, kevesebbet fűt el, vagyis alacsonyabb lesz a kártya hőmérséklet, vagyis a kártya magasabb frekire tekerhet fel, ahol majd megtalálja azt a egyensúlyt, amit az akkor kialakuló hőmérsékleti viszonyok között felvehet.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz #45185024 #4626 üzenetére
Keress ra banggood, aliexpressen. Val valami kinai gyartasu VEGA. Lehet nincs vele gond, lehet olcso husnak hig a leve. Lehet venni kene egyet, es alaposan meggyotorni.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
A vega nem is a budget kategoriaba keszult.
Egyebkent jobban jarsz, ha van hozza egy eleg nagy tap, egy kissebb, akar 520Wos is el tudja vinni, ha elegge szolid fogyasztasu a geped tobbi resze, de csakis balanced, de leginkabb poer saver modban. Tapasztalat. Elegge le lehet huzni a vega-t, hogy ne legyen nagyetvagyu, de vannak olyan teljesitmeny igeny kilovesek, amikor belenyal a 400Wba is, es akkor meg nem huztad, csak kiengedted a kartyan a power target-et... Vizes Bioson az 500W is osszejohet....
(Masik, hogy amit leirnak, alapbol elegge tul van love a kiras, szoval, amikor a kispenzu verjanos megveszi, talan nem egeti le se a kartyat, se a tapot, se a hazat, csak mert ocska minosegu tapot hasznal...)
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz #45185024 #4631 üzenetére
Azert azt se feledd el, hogy ha elegge meghuzod a nadragszijat, a vega energia igenye is be tud esni rendesen, a 150Wos tartomanyba, igaz teny, hogy nemi teljesitmeny vesztes elofordul, de nem annyira orbitalis, mint azt gondolnad. Nem emlekszem most, de ugy remlik, anno teszteltuk ezt, mikor lattuk a vega20as firestrike eredmenyeket... 1GHz GPU 1250MHz HBM... Ja, ugy remlik, tesztelgettuk itt. Legalabbis en lefuttattam a teszteket.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz #45185024 #4633 üzenetére
Azert, mire oda jutunk, hogy 8 GB VRAM keves lenne, mar 8kban fogunk jatszani. Majd olyan 4 ev mulva kezdenek olyanok kicsit nagyobb szamban elofordulni, akik mar jatszanak 8Kban, a 4K addigra talan elterjedt lesz, mint most a FullHD-4K arany.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
-
Plasticbomb
addikt
válasz abridabri #4648 üzenetére
A vegat, ha megvan húzva, akkor csak víz tudja lehűteni. Es az 1700 mhzhez a 300w nagyon optimista kijelentés. A stabil 1630hoz megeszik ennyit, és akkor még mindig a tdp keret fogja vissza... A végén... Ami addigra +50 ponton van.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz -Gabesz- #4656 üzenetére
Ha ref pcb, akkor olyan mindegy, felrakod ami jolesik a ref biosok kozul. De tenyleg erdekes, foleg, hogy azert vannak elvileg vizezve, hogy menjen az 1750MHz orajel is, akar.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz kago akira #4785 üzenetére
Te vagy eltevedve. Itt legtobben jatekra hasznaljuk a VEGA-t, csak mellette hasznaljuk masra is, mivel lehet. Es senki sem mondta, hogy egy gamer nem lehet banyasz, es azt sem, hogy egy banyasz nem lehet gamer. Ideje lenne "felnoni".
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
GPUZben kapcsold be a HotSpot kijelzest is. Val nem keves a fesz, hanem a hotspot meleg nalad is, 1150MVal felmegy 1500-1550 koze. Valahol a topikban van egy listam, ahol probaltam finomhangolni, melyik frekihez mi hogy tarsul. Keress ra.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Nem, fel lehet tenni 1200+MHzre is, csak kerdes mit bir, illetve homerseklet teren 1100ig egy huvos GPU mellett nem fog elfoni, de folotte mar csak vizhutes eseten lesz jovotallo.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
-
Plasticbomb
addikt
Én hatvan alatt tartom, az elvileg a biztonságos, elvileg valahol 72 körül van a határ, ami felett degradálódik a chip. Legalábbis ez a hőfok rémlik. Majd kijavítanak a többiek, ha rossz értékre emlékszem.
Hogy melyik szabályozza? Ugyanaz még mindig az infó...
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
1400mhz 950mv gpu 1100mhz 900mv hbmel cryptonighton megyy 2k hasht. 900 mhz 820 mv gpu 1200 mhz 800 mv hbm ethesh 48 mhs. Homersekleteket lesd, de ezeken nálad a custom hűtés miatt nem kellene, hogy gond legyen.
1630 mhz 1150 mv gpu 1000-1100 mhz 950mv hbm beállításokon szoktam játszani. Hbm 1000 vagy 1100 mhz az játéktól/felbontástól függ.
(Csak tudnám, merre kolbászol az x16 pcie riserem, amit másfél hónapja rendeltem... Végre kivenném a kártyát, szervizelni, át rendezni a hűtést, feltenni a backplate bordát, visszarakni távol a cpu hűtőtől..)
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Nem x1 -x16 hanem x16-x16ot rendeltem, elvileg olyan, amit munkaállomásokba is szerelenek, szal remélhetőleg jó a minősége is... Csak érkezzen már meg...
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
-
Plasticbomb
addikt
Ez mar inkabb a banyasz topikba tartozo kerdes, de: vissza, csak ido kell neki. Ha amugy is fut a geped 0-24ben, akkor engedd ra valamelyik coinra, elotte csekkold whattomineon melyiket erdemes, es hagyd futni. Az biztos, nem egy ket honap lesz, kb fel ev kell neki, minimum. Illetve amire figyelj, az minden korulmenyek kozott egy bizonyos idealis tartomanyban mozogjon a homerseklet. 40-60 kozott, es akkor nem lesz gond.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz #45185024 #4859 üzenetére
A gyari OC eredetileg 945 MHz es ma is arra allitja be magat legtobbszor (neha 950re, de az csak neha).
Az 1200 meg csak nehany samsung HBM kartyan megy, ez amolyan szilikon lotto megintcsak. Masik, hogy ilyenkor mar melegszik rendesen.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
nem notte ki, de ne is foglalkozz vele, ez felig mar tenyleg banyasz topikba menne.
De:
jobb klikk az overdriventool fejlecen, ott sofpoertplay table, vagy valami ilyesmi, lusta vagyok megnezni, pedig itt van megnyitva valamelyik ablakban, ott ird be ezeket az ertekeket, majd save, ujrainditja a vega+drivert az app, tuti, ami tuti, inditsd ujra a gepet, es utana lesd meg.
Illetve amikor normalban allitod, akkor meg mindig ird fole valamivel, pl 900 helyett 90, probald addig, amig 900 MHz felett nincs a GPU, akkor mar be kell vegye, addig meg van hulyulve es tulajdonkeppen "idle"modnak veszi, es az ahhoz tartozo feszt nyomja be, ami 1000mV-1150mV, vagy kicsivel felette. Azt az allapotot csak biosmoddal lehetne buheralni, de ugye az vegan meg nem elerheto...
P6-es P7 az amiket tudsz normal modban valtoztatni, minden mast pStatet visszatesz a powerplay tableben talalhato ertekekre, akarmit irtal oda be, szal ezert is lehet nemileg tobbet engedni pptablebol. PL minden opcional leveszed a feszt 900mVra (banyasztrukk bebuggoltatni a feszt, regrol), vagy varialni a PSTatek szamaval, pl csak az elso ketto aktiv, mondjuk 852MHz es 1600MHz ertekekkel, a tobbit kinyomod (ennek elvileg nincs sok ertelme, de segithet a freki gorbet uralni, aminek ugyan ertelmecsak akkor van, ha nagyon finomhangolsz, es fesz freki parokat vadaszol, vagy ln2 tuningolsz).
A HBMet erdemes fole loni 1000MHznek,pl 1015, akkor a soc cklockot felrakja pl 1100ra, ami szinten segithet novelni a teljesitmenyt.
Ahogy Usery is mondta, HWinfo64el sokkal hosszabb idore tudsz grafikont rajzoltatni, akar 100mS felbontassal (elvileg kissebbel is, de az mar tul sok eroforrast eszik), amivel eleg szepen lehet kovetni az ertekek ugralasat, mikor mi merre pattog.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Bat file-t krealsz a neked tetszo beallitasokkal. Bitcointalkon/overdriven-guru3ds forumaban talalsz infot, hogy lehet megcsinalni. En nem szeretem, de ugye en banyam a jatekos gepem is, szal nekem jo igy, ha az alap ertekekkel tolt be egy ujrainditas utan.
(Ujraertelmeztem, amit irtal. Ott vannak lent a profil opciok, tudod menteni amit beirsz, illetve a pptable meg regeditbe, a softpoerplay tableben atirja/beirja, amit szeretnel, es a kartya mindig onnan fogja betolteni
Itt ni:)
Hat tolts le neki egy biost. techpowerupon biztos van fent is, de gpuzvel vagy atiflash-el le is tudod menteni a tied. Mondjuk nem tudom, hogy az atiflash mukodik-e a legujjabb windows verzion, marciusban/aprilisban/? egy ket honapja nem volt hajlando mukodni. update utan.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Ha pptablet allitasz, ott a progi a kartyat es a drivert ujra inditja, ha normal profil valtast nyomsz, akkor nem kell. PPtablenel is csak azert ajanlottam, hogy egyszerubb minimalizalni a hibaforrasokat.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz #45185024 #4914 üzenetére
Ez mar megjeleneskori thermal imagekbol kovetkeztetve az en elkepzelesem,es mondtam is mar parszor. Ami meg erdekes lenne, az a masik oldalan a PCBnek, ahol a gpu hmb interposer harmas fekszik, ott a display kimenetek es az interposer kozott feluton szinten van par doubler, de azt az oldalt szinte senki nem merte meg.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Szoval, csak hogy tisztazzuk, amikor nincs terheles, akkor nem pstate 1ben van a kartya, hanem idleben, 24-46-68 es hasonlo ertekekkel, egeszen 852 MHzig az idle. Neha nalam beragadt valami alkalmazas, jellemzoen filmlejatszaskor, ami miatt 200MHzen porgott a gpu, azon a lehetlen feszen. Viszont 901 MHzig low power statenek is hallottam mar nevezni, az alatt ugymond alszik a kartya... Ha nem eleg a fesz mondjuk, vagy epp amit beirtal 907et o 8**nek veszi (mondjuk 50MHzel alacsonyabb erteket allit be), akkor low poweren van. Ilyenkor darabos, szaggat a kartyan minden. HWinfo is darabosan szaggatosan tudja bekerni az infokat akartyatol, minerekben esik kel a hash/s stb. Amint atlepi a 900MHzet a GPU, egybol helyre all minden, folyamatosan erkezik az info, dolgozik a kartya.
Ha PPTable editorral leveszed a feszt minden pstaten, akkor be lehet azt is bugoltatni, hogy pl 800mVon legyen, de akkor az lesz az alap, amit betolt a kartya ujrainditaskor. Szal olyankor p6 es p7 statet at kell majd allaitanod, amit akar ugy is csinalhatsz, hogy PPTable 1-4pstate 800mV felette 900mV, save, normal modban errol egybol mentesz egy profilt banyasz/alap, majd p6-7 atir, gamer profilba ment. (Egyebkent az a masik mod, a lusta mod, hogy amikor pl ethet banyaszok, akkor csak letiltom a pi***ba p2 es felett az osszes pstatet, s felteszem a HBMet 1100ra. )
Ha adsz magasabb terhelest a gpura, ugy szemetel 1100on?
pptableben csak egy profilt tudsz menteni, de tudod menteni reg fileba is, vagyis tudsz ket reg filet krealni vele, egyik ilyen a masik olyan beallitasokkal, de csak akkor lepnek azok ervenybe, ha vagy a kartyat vagy a gepet ujrainditod. Allits be egy alapot pptableben, mondjuk egy banyasz alapot, normal modban meg a p6-p7 stateket ird at, illletve hbm p3at, ahogy megfelel gamingre, s azt mentsd.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Cathulhu #4918 üzenetére
Most olvastam reggel, meg az agyban. Helyes, jol tette Netflix, hogy beallt, ha nem tettek volna, elszabadult volna a haragom!
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Ezzel a beallitassal 44MHs kene futnod, szal valami nem okes ott nalad a HBMel. Meg az is lehet, hogy nemileg selejtesebb HBMed van. Melyik gyartotol van? Marmint a HBM. GPUZ kiirja.
Ha mered, es nem okoz garanciavesztest, es meg nem szedted szet, akkor kapd le a hutest, es adj neki finom friss jominosegu hopasztat, (nalamis kelleni fog, de nem akarom mar addig szetszedni a gepet, amig az a franya x16 riser meg nem erkezik.... masfel honapja uton van........), hatha csak annyi a gond, hogy nem teljesen jo a kontakt a huto es a chipek kozott.
a PStatek jelere/nevere kattintva magad is tudod tiltani/engedelyezni oket a progiban.
Erre allitottam most be a PPTablemet:
Es igy van belove a main windowban minden ertek:
A fan 4200 ertek ne tevesszen meg, a valosagban 1250et porognek az akasa apache ventik, de a venti szabalyozas nincs oszhangban a ventik rpmevel.. Kb jelenleg ez a felara annak, hogy olyan halk a kartya, hogy mellett a madarcsicsergesre ebredek reggel. Illetve talan nagyon minimalisan kevesebb a legaramlat..
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
500+ ha maxra kiengeded, de overdriventollal lehet meg azon is emelni, szal amit huteni tudsz, az a max. (A morpheus II 300Wig teljesen kellemes, 360W korul hataron jar (ugye itt mar nem artana a nagyobb legaramlat, amit a ventijeim mar nem tudnak, ezert en max 300Wra belove hasznalom a kartyat, altalaban viszont marad az alap 220W beallitason (0% powertarget), buldzoidnal lattam 483W felvetelt, ha jol emlekszem, de nem tudom, mennyi volt a max max ocnal. De oda mar viz kell mindenkeppen.)
Az osszes vizes 1752 elvileg, ha jol emlekszem valahol 1700 korul boostolt itt valakinek a szobaban, es ez lehet fugg kartyatol is. Nalam pl 1700 es afolotti orajeleket nem vett meg be a kartya, egybol eldobta magat...
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz kago akira #4937 üzenetére
Hat, ha ki akarod hozni valamibol a maxot/leghatekonyabban akarod jaratni, akkor bizony ez az ut hozza. A leheto legtobb aprosagot ki kell deriteni, felismerni, es kitalalni, hogyan tudod kihasznalni.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Azert ez erosen szituacio fuggo. Ha szamit, hogy tudj mellette aludni, akkor teljesen mindegy, mire tervezed hasznalni, nincs eleg nagy hutoborda, ami elegge husen tartani elegge halkan a maxon tekero vegat. A Morpheus is csak addig szuper, amig nem kezdem tepni a szajat a veganak, amint meggyotrom, kepes megszaladni a hofok...
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Sajnos ezeknel ugy megy, hogy az ilyen aprosagoknak utana kell menni. Gyak nekem mar megvan minden, ami kell hozza, csak nem tudom meg felszerelni, mert ha felrakom a kartya brutalis mereture hizik, 3-4 slot meretre kb, es nem fer be a helyere a batar meretu CPU huto ala. Ezert rendeltem egy X16 risert, masfel honapja. Es meg nem ert ide.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
900 MHzhez en 850et allitottam, 1084hez szinten, 1138 es 1200hoz 900 es 1401hez 1000et (p6-p7 amit tiltok cryptonighthoz, p2-3-4-5-6-7 amit tiltok ethez), val vinne 950en is, de annyira nem volt fontos. 1536hoz 1050 1630hoz 1150 van allitva nalam pptableben, HBM p2 800 mhz 850 mv p3 1100 MHz 900 mV.
Mondjuk nalam a proil valtasokkal nem szokott volt gond lenni, szal ez erdekes, erre a pstate letiltasra azert szoktam ra, mert a gputach is aszerint vilagit. Kevesebb led, kevesebb feny a szobaban. kevesebb kek feny.
Hm, most errol eszembe jutott: mikor jatszottam utoljara, pontosabban fogalmazva, mikor jatszottam most utoljara a vegan? Most epp szunetelek WoTtal, mas jatek meg nem igazan fogott meg, szal elovettem a regi League of Legends accom, de az meg fullhdban 120 fpsel fut meg az integralt IRIS Pro 6200on is max beallitasokon (Azert ez az Iris Pro nem annyira szar, mint a legtobb intel HD meg Intel graphics, latszik, hogy nem az intel sajat agyaban keszult.).
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Az a baj, hogy akkora teljesítményen már nem optimális a vrga működése, fogyasztás - compute teljesítmény arányban.
Igaz, megnézném, mit mutatna dupla HBM sávszélességgel...
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz golya87 #5031 üzenetére
Cast-XMR epp annyit hagy szabadon, hogy 3-4 ablakot meg meg tudsz nyitni, ha csak konnyebb szoveg allomany, de amint ranyitsz meg valamit, egybol brutalisan beszagat a megjelenites, es esik a hashrate is...
Ahol meg csak 1850et megy, ott nezzetek at a gepet, mert el van valami cseszve. 2050h/set megy 1400-1100 bellitason...
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz #45185024 #5056 üzenetére
A HBCCvel inkabb az a problema, hogy ahol elkelhetne, ott nincs ami ismeri, ami meg ismeri, ott meg meg nem erdekes. 470-580 kategoriaban vannak 4 GB kartyak, ott van ertelme, VEGA56-64 masik szint, ode tobb memoriat szokas rakni. Kellenenek a kis VEGAk, hogy elterjedhessen, de kis vega csak "APU"ban letezik, egyenlore, es ott megint nincs ez a tudas hasznalva, a dedikalt VRAM hianya miatt.
Mit akarsz a MAC-al erteni? MAC-en nincs HBCC... Ott nem is tudod allitgatni a kartyat (csak kext "driver" buhera aran, az meg sokkal tobb nyug, mint hogy azzal szorakozz.
mGPUrol is szinte feleslegesen koptatjuk a szankat, amig vannak olyan cimek, amik ahelyett, hogy normalisan futnanak 4kba, 60 FPS folott (ami egyebkent megvan,amikor nem dobja el magat a jatek), hajlamosak meg FULLHD 120+FPSrol is bedroppolni 19 FPSre... Ugy, hogy csak a szokott kornyeken, a szokott farmolast folytatod, nincs valtozas... Egyik pillanatban 120 FPS szepen szalad, masik pillanatban diavetitiest nezel, es nem erted, hogy most mi a f@sz van... (subnautica. Elegem lett a WOTbol, es most ezzel szorakozom, mellesleg egy jo jatek, de vannak benne/vele problemak)
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen