Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #54943 üzenetére

    De Turingon van DLSS, VRS és raytracing és ezt írtam a kiinduló kommentemben.

    Pontosan az összefogásra lenne szükség a részetekről is nem a beletörődésbe. De szerintem abban igazad van hogy ez nem változtatna a piac és a cégek mostani hozzáállásán.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • Petykemano

    veterán

    válasz Abu85 #54943 üzenetére

    Azt gondolom, hogy egy újságírót leginkább az motiválja, hogy hatással tud lenni közönségére: informálni és formálni tudja az olvasókat. A megbízhatóság érzetének kialakulásához nyilvánvalóan elengedhetetlen egyfajta szakértelem, hozzáértés.

    Szerintem a média hatással tud lenni a keresletre olyan apróságokkal, mint amiket az előbb is mondtam. Ír a termékekről, leteszteli azokat, ír róluk egy véleményt - és például itt nem mindegy, hogy a kategóirájában minden korábbinál drágább $350-os 2060-ért a földet nyalva hajlong és hálálkodik a média, hogy "vééééégre egy megfizethető árú termék", hanem fanyalog, hogy hát köszi, de hol itt az előrelépés? Nem mindegy, hogy a média tényfeltáró cikkében a gyártási költségek növekedésének, a keresleti-kínálati viszonyok hangsúlyozásával hessegetik el az olvasók kételyeit, hogy épp lehúzzák-e őket, vagy épp a duzzadó profitra és marzsra mutatnak rá a fogyasztói elégedetlenség húrjait pengetve.

    Érted? Más területen ugyanez úgy hangzik ez, hogy nem mindegy, hogy azt hangsúlyozod, hogy örüljünk, hogy a fenséges despota nem lövet közénk, vagy azt, hogy a fennálló rendszer igazságtalan. Pedig hát minden korban megvoltak a jogszabályi körítései a fennálló rendnek, amire hivatkozva lehetett vállat vonogatni.

    De mindenesetre értem, hogy Te az objektív és leíró újságírásban hiszel és nem szeretnéd senkinek sem megmondani, sugallni, hogy szerinted valami megéri-e, szubjektív információkkal nem szeretnéd befolyásolni a vásárlással kapcsolatos döntéshozatalában.

    [ Szerkesztve ]

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

  • Z10N

    veterán

    válasz Abu85 #54943 üzenetére

    "Mit tud tenni a média? A termékek árát a kereslet-kínálat határozza meg. A média ellenben nem kereskedelmi tényező. Ír termékekről, leteszteli azokat, ír róluk egy véleményt, aztán vagy megveszi az olvasó, vagy nem."

    https://www.youtube.com/watch?v=HDmtEK3GFww

    Ui: Es ha ezt egy youtuber meg tudja csinalni akkor egy nagy ceg meg plane (ezt mondtam korabban is a kuponos megoldassal, de aztan jott egy okoskodo, aki csak jelentgetni tud).

    [ Szerkesztve ]

    # sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

Új hozzászólás Aktív témák