-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Simid
senior tag
válasz turbokappa #34338 üzenetére
Félreértés ne essék, nem mondtam, hogy így is lesz. Csupán azt jeleztem, hogy ez már nem pletyka, hivatalos, hogy ez a terv.
Televan: Nem valószínű, de lássuk be, ha van olyan év amikor megengedhetik maguknak, hogy semmi újat ne adjanak ki desktopra, akkor az jó eséllyel 2018 lesz...
-
Interceptor
addikt
válasz turbokappa #34347 üzenetére
Ahhoz képest nem győzik gyártani a vga-kat.
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
Ribi
nagyúr
válasz turbokappa #34636 üzenetére
Lehet az intel+vega chip esetén írta, hogy itt már nincs csippentés, mert kb 1-1-ben használja a RAM-ot is mint VMEM, szóval nem tárolja 2x a RAM-ban ugyan azt, mert minek, de összesen meg kell legyen memóriából ami az adott játéknak kell. Ha ez pont valahol a Vmem+RAM összeg határán van akkor jön a lag. Akár több a RAM és kevés a VMEM, akár sok a VMEM de kevés RAM a szitu. De neked mind két esetben meg kell venned a megfelelő mennyiségű memóriát.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz turbokappa #34636 üzenetére
Nem csippenti. Itt nem erről van szó. Csupán kijelölésről. Ettől az a memóriaterület a rendszermemória része marad, csak ha shared allokáció kerül bele, akkor a Vega memóriamenedzsmentért felelős hardvere átveszi a WDDM 2.0 feladatát. Gyakorlatilag az AMD egy szoftveres Windows modult kivált egy hardveressel. Sajnos a szoftveres modul, illetve az erre épülő implementációk többsége túl buta ahhoz, hogy képes legyen finomszemcsés adatmozgatásra, tehát végeredményben iszonyatosan pazarló lesz a VRAM-ra nézve, mert rengeteg olyan adatot is belerak a GPU fedélzeti memóriájába, amihez aztán a hardver sose nyúl hozzá. Emellett az allokációk mérete is különböző, tehát a játék előrehaladtával a VRAM fragmentált lesz. A HBCC mindkettőt megoldja azzal, hogy csak a kért adatokat rakja a GPU fedélzeti memóriájába, és fix 4 kB-os blokkokkal dolgozik, vagyis a fragmentáció kizárt.
Egyébként maga a WDDM 2.0 ezt nem támogatja direkten, de a HBCC driveres aktiválása esetén az AMD meghajtója IOMMU-ként hazudja be magát, és kitrükközi, hogy így értelmezze a hardvert az OS. Ugye ezt elvileg nem szabad, de végeredményben működik. Ezért nem működik egyébként a HBCC driveres módja a Windows 7-en, mert ott nem elég "okos" a WDDM ahhoz, hogy így "megvezethető" legyen.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
hokuszpk
nagyúr
válasz turbokappa #41038 üzenetére
hat ja, a 15% ipcnovekedes az smafu.
** ja ize. ez nem a procis topikvaloszinuleg jol fogyhat a radeon 7, es egyelore nem akartak oda hazon beluli konkurrenciat.
de az is lehet, hogy ebben most tenyleg ennyi van.[ Szerkesztve ]
Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
sutyi^
senior tag
válasz turbokappa #41038 üzenetére
Ha price/perf és perf/watt mutatókban a helyén van, akkor mondhatni "mindegy".
De három perc múlva kiderül milyen "SUPER" dolgot hoz a bőrdzsekis.
-Pedig nem is én utállak téged, te utálod saját magad! - ...és mégis egész nap együtt kell lennem saját magammal.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.