-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz FrozenThrone #7969 üzenetére
a kulcsszó a lassan, sajnos...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz KillerKollar #7973 üzenetére
igen, és belátható időn belül nem tudunk másról.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
riszpekt
viszont a nagy kérdés a következő - ezek közül mikor jelenik meg az első? a BF4 q**a jó, mint első title, de én akkor fogom értékét látni az új apinak, amikor már lesz 3-4 játék rá (... és olcsóbban tudok miattuk nVidia kártyát venni )
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
nagyon jó Mantle összefoglaló - kíváncsian várom a BF4-et
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz janos666 #7994 üzenetére
sztem nem érdemes ezen előre stresszelni, mert kell egy kis idő, hogy beérjen a dolog SW oldalon. ha van egy hangyányi esze az AMD-nek, akkor hozni fognak megoldást a többhangszórós rendszerekre is.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz janos666 #7998 üzenetére
én most úgy vagyok vele, hogy az AMD bizonyítson egy kicsit. borzasztó sokat dumáltak az elmúlt hónapokban, várom szeretettel a Mantle-ös BF4-et meg az első TrueAudios játékot (a Thief lesz, ha a memóriám nem csal, ahová tényleg nagyon passzol a technológia). ha ezek jók lesznek, és ne adj' Isten kihoznak egy olyan drivert is, ami legalább a HD6000-es széria szintjén van problémamentességben, akkor elgondolkodom rajtuk.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
ez a piac jelenleg öles léptekkel zabálja fel a fogyasztói bizalmat. 2009 óta vizuálisan nincs igazi előrelépés - technikailag biztos javult a képminőség, de ez élménybe egyáltalán nem fordul le. az utóbbi 15 hónap 4 (szerintem) legszebb játékából egy alatt fut igazán modern motor, a többi 3-ból 2 "patkolt" UE3, rengeteg grafikai munkával megtámogatva, a negyedik pedig egy indie stúdió ügyes kis terméke (BF4 ebben most nincs benne, még nem láttam élőben). ehhez képest az aktuális csúcshardver ára folyamatosan megy felfelé, a vele elérhető FPS a top játékokban pedig ismét lefelé tart. ha nem most van jó pillanat egy diszruptív beavatkozásra, akkor nem tudom, mikor.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Malibutomi #8033 üzenetére
simán lehet igaz - geometriailag a 12 CU / blokk sokkal logikusabb, mint a 11. vszleg amúgy redundanciának van benne, hogy jobb legyen a kihozatal.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz KillerKollar #8197 üzenetére
"Values are not indicative of the final product."
hát akkor mégis mire nézve indikatívak? ezen kívül ajánlom mindenki figyelmébe a ROP számokat, azok nagyon jók. vszleg már a 8K-ra gyúrnak...Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
-
nagyúr
ez azért jó, mert az SMAA az MLAA-ra épül amúgy az első verziós MLAA-n kívül mindegyik ilyen postprocess AA-ból láttam normális implementációt - nem tökéletesen simít, de nem is nagyon maszatol.
az SSAA egy brute force megoldás, statikus képekre remek minőséggel, viszont a temporal aliasingon nem segít az sem. azon segít a TXAA, annak meg ugye egyéb baja van. szóval jelenleg minden szempontból megfelelő minőségű AA-t még iszonyú lóerő mellett sem kapsz.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz ricshard444 #8292 üzenetére
hááááááát... szerintem nem erről a kártyáról fogunk hetekig eszmét cserélni
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz ricshard444 #8295 üzenetére
hmmmm, a techreport tesztjét olvasgatva talán mégis érdekes lehet ez a Tonga. maga az R9-285 továbbra sem túl izgalmas (különösen nem a 77e FT-os induló árral), de láthatóan AMD-ék is elindultak mindenféle optimalizálós irányokba, és nem is pont ugyanarra, mint a zöldek. még a végén érdekes őszünk lesz
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
elsősorban arra gondoltam, amit Abu linkelt a #8301-ben - az effektív sávszélesség ilyen mértékű megugrása mindenképpen érdekes dolog.
(#8300) HSM: a Tessmarkos eredmény nekem inkább valami freak accidentnek tűnik, esetleg meg lehetne benchmarkolni vele a Crysis 3 város alatti óceánját, akkor kiderülne, hogy igaz-e - de akár igaz, akár nem, ez nem egy komoly faktor a játékokban mutatott teljesítményben. a sávszélesség annál inkább.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz daveoff #8364 üzenetére
pedig ez így van. sőt, ha ugyanazon a pályán mérsz mondjuk más felbontásban, akkor is lehet más a két kártya sebességének az aránya (pl. számos játékban a 290X és a 980 relatíve 5-10%-ot gyorsul a 780Ti-hez képest, ha fullHD-ből átkapcsolsz WQHD-be).
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
a ROP-ok száma itt a lényeges kérdés, nem a memóriabusz. én nagyon szeretném a 48-at, mert akkor végre lehetne számszerűsíteni a 280X-szel összevetve, hogy mennyit is számítanak a ROP-ok a teljesítményben
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
logikus lenne piaci szempontból a 48 ROP, de én ennyire kevés műszaki bizonyíték (akár közvetett) nélkül nem ülök fel a hajóra
(#8379) Dtomka:
Viszont a 380x ben 72 leszezek még nagyon pletykák, szerintem nem érdemes ennyire kijelentő módban kezelni őket
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz daneeeeee #8475 üzenetére
korrekt nyilatkozat volt, de nem mondott semmi újat. abban a kényelmes helyzetben van, hogy őszintén mondhatja, amit az 1.0-ról mond (miszerint nem viszik be az erdőbe a konkurenciát) - nincs is rá szükség, mert az eddigi Mantle-fejlesztők a GCN-t vették alapul, és a másik két gyártó automatikusan (akár jelentős) hátrányba kerülne.
vagy mondhatjuk úgy is, hogy azért nem támogatja az nVidia a Mantle-t, amiért az AMD a PhysX-etPedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz daneeeeee #8477 üzenetére
a Mantle-nek pont az a lényege, hogy a driver által végzett absztrakció minimális, és a szoftver a valódi erőforrásokhoz közeli fogalmakkal dolgozik. ha az nVidia írna egy Mantle drivert (ami ebben az esetben igazából egy driver és egy interface kombinációja), akkor elfutnának a jelen Mantle portok a GeForce-okon, de esetleg a DX-sebesség felével. ennek mennyi értelme lenne?
a PhysX ugyanúgy implementálható lenne bármilyen GPU-ra, csak a CUDA-layert kellene megcsinálni az AMD-nek. ehhez az nVidia megadna minden támogatást, csak erre meg persze az AMD nem vevő. pont ugyanaz a két történet.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz daneeeeee #8479 üzenetére
ne vedd rossz néven, de az, hogy mit hiszel, nem valami fényes érv
a CUDA ugyanolyan API mint a DX vagy az OpenCL, ha az interface-ek pontos dokumentációja megvan, akkor bármilyen eszközön lehet implementálni. a performancia persze kérdéses, ill. mivel nem nyílt, felmerül a licenszelés költsége is. de technikai akadálya nincs.
a PhysX GPU-s része egy CUDA-implementáció, bármilyen CUDA-enabled eszközön futna. megint a sebesség a kérdés.van precedens, sajnos. nézd meg az R9 285 tesztekben, hogy megy a Thief Mantle alatt. ha egy kis mértékben módosított architektúra begyűjt 10-15% hátrányt, akkor egy teljesen más architektúránál mi lehet a helyzet?
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz daneeeeee #8481 üzenetére
semmi jelentősége a jelen helyzetben a licensznek, az AMD-nek nem ez a fő baja. olyannyira nem, hogy szerintem az nVidia ingyen odaadná nekik, ha egy kicsit is akarnák.
igen, az a fő gond a 285-nél is, hogy tweakelni kellett volna a renderert. nem tették. vajon nVidiára mennyi idő alatt tennék, ami korántsem csak tweakelést jelentene? a javítócsomagra várás a felhasználónak lehet OK, de az IHV-nek a legrosszabb. elég egy hiteles teszt, amiben a saját megoldása fele FPS-t izzad ki magából, mint a konkurencia, az jól beég mindenkinek a retinájába - onnan nehéz visszahozni a márkát.
lentebb már leírtam, miért nem állnak a Mantle mellé, és nyilván az okok üzletiek, nem műszakiak.
a WD és az AC nem alakult volna jelentősen másképpen - sőt, az is lehet, hogy még rosszabbak lettek volna. 2-3 éves projektekről beszélünk, amiknek a termékét az optimálisnál korábban kellett kiadni - nem volt elég idő tesztelni.(#8482) Abu85: ezt tuti ide akartad?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #8553 üzenetére
szerintem logikus, amit csinálnak, a GCN-ben még van optimalizációs potenciál. különösen akkor, ha a 2015-ös kártyák már alacsonyabb csíkszélességen jönnek - jobb elkerülni, hogy a komoly architektúraváltással együtt a gyártástechnológia is cserélődjön.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
tök jó lesz, ha az egyik IHV-nek lesznek kiadói, a másiknak meg vásárlói... én örülök, hogy John Kloetzli & co. are Mantle, de amíg a Mantle nekik jó, a játékosok meg alig vesznek észre belőle valamit, addig fogyasztóként irreleváns. OK, aláírom, pont JK-ék a Civ-ben csináltak valamit, ami frankó - nem nagy, de frankó. csakhogy abból a nagy propagandából, amit többek között Te is folytatsz 1+ éve, már rég ki kellett volna esni valaminek, ami AMD-n besza-behu, nVidián meg összesza-összehu én hót komolyan mondom nVidia tulajként, hogy nagyon szeretnék látni már egy ilyet - nekem az lenne a fejlődés, nem az, hogy gyorsabban optimalizál a dev társadalom.
(#8570) HSM: ne már, Te annál sztem okosabb vagy, mint hogy ezt a demagóg marhaságot terjeszd... mi változott pl., amikor megjelent a DX11, és már az nVidia is tudta a 10.1-et? a nagy büdös semmi. ugyanez van most a DX 11.akárhánnyal - sőt, most már maga a DX11 az ellenség, az meg már csak nem az nVidia bűne...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
nVidia VGA-val DX alatt sem esik le a Thief 18 FPS-re, még egy 2 magos Sandy Pentium mellett sem. a Dragon Age-ről sem találok sehol ilyen degradáló eredményeket, még az FX4000-es AMD-kkal sem.
no meg elég visszás, hogy úgy próbálod igazolni a modern technológia eredményességét, hogy egy 6 éves architektúrájú CPU-t teszel a vadonatúj AMD VGA mellé ezt hívják corner case-nek, és minden, csak nem bizonyíték.a Civ6 AI mitől gyorsabb? átad a VGA-nak is számításokat?
(#8590) HSM: asszem belefutottunk vmi csillagközi anomáliába, és eltérő univerzumokból beszélgetünk. a DX 10.1 komoly upgrade volt? wtf? a kompjútséder meg má' nem is menő?
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
nem inkább egy optimalizációs probléma egy olyan CPU esetén, ami 2 éve már a térképeken sincs rajta?
amit a Civ-ről írsz, az elég érthetetlenül hangzik. mit csinál a driver három szállal? de mondjuk ez már itt nagyon off...
(#8595) HSM: yep, úgy rendben van - a DX11 valóban némileg half-assed kísérlet (bár javaslom, olvass vissza, miket írtak róla anno egyes pingvinek ). akkor viszont tényleg nem értem, miért az nVidia fogja vissza a fejlődést, amikor több, mint fél évvel korábban volt DX10-es cuccuk...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
és esetleg Atom N2800-zal nem próbáltad? ne komolytalankodjunk már
amit a driverekkel kapcsolatban írtál, az elég vicces - majd veszek olyan CPU-t, ami 2C8T felállású (ie. mindkét fizikai maghoz 4-4 logikai szál tartozik) ettől függetlenül, amikor a Civ az AI-t számolja, akkor a balanszon éppen lehetne állítani...
(#8601) HSM: ne haragudj, de kevered a szezont a fazonnal. low level API-t simán lehet csinálni bármelyik DX10-es VGA-n, maximum convenience feature-ök hiányoznak mondjuk egy 8800-ból vagy 2900-ból, amitől hatékonytalan lenne programozni rájuk. a DX11-gyel való szenvedésnek az a fő oka, hogy a nagyon kényelmes és sokáig olcsó raszterizációs modellhez és multilevel API-hoz ragaszkodott mindenki, amíg lehetett. most már sokaknak fáj, és még ez sem kényszerítette volna ki a DX12-t, ha az AMD meg nem lépi a Mantle-t (amiért, hangsúlyozom, nagyon tisztelem őket - a b@szogatás az eredményességnek szól, nem a koncepciónak). hogy a félig CPU jellegű GCN mennyivel jobb low level API-hoz, azt nem tudom megítélni, de ez nem is fontos - ha lenne standard API, akkor lehetne rá fejleszteni, és kiderülne, ki a legény a gáton. az nVidiának ebben a versenyben a Maxwell az első tétje - ők vállalják ezzel az esetleges kockázatot, teljesen irreális emiatt rájuk kenni az iparág töketlenségét.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
nem a CPU-kkal van a gond, hanem azzal, hogy játék szempontból sarokesetek, és velük akarod bizonyítani a Mantle világmegváltását. sure, elvi síkon szép, hogy pusztán szoftveres úton a legolcsóbb CPU-k is alkalmasak játékra, thanks to AMD, de ez nem egy széles körben létező igény (még szűkben is alig). továbbra is várom az első földbedöngölést (ami az első driver fix után is az marad) - legyen mondjuk a viszonyítási alap az én konfigom (i3-3220 + GTX660).
2T/8C-vel csak vicceltem. Civ-et nem akarom átíratni a fejlesztőkkel, de amíg az AI-t számolja, addig bátran takarékra lehet tenni a renderert és a VGA-kommunikációt.
(#8615) HSM: erre most két részben:
1. még messze nem tartunk ott, hogy hányféle verzió, 2015 végén lesz egyáltalán IHV-független API. ezt hogy a jó égbe' lehet az egyik IHV számlájára írni?
2. low level API mellett minden architektúrára külön kell optimalizálni, a low level API hype cycle-jében ez a felismerés (ill. amikor a felismerés alapján dolgozni kell) lesz majd a disillusionment trough.VLIW-re valóban nehéz lehet optimalizált renderert írni, de ennek semmi köze a DX10-hez. a G80-ra pl. shader fronton kifejezetten komfortos lehet.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
és azt is mutatja a survey, hogy ezekhez a CPU-khoz R9-285-öt applikálnak a delikvensek, és high detailben tolják?
(#8629) HSM: ja, ameddig van 2-3, amivel számolni kell. majd amikor lesz 6-8, akkor lesz nagy pislogás.
a második paragrafus nem tudom, mire válaszPedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
akkor konklúzió: azért jó a Mantle, mert az amerikai vásárlók hülyék. thank you
(#8632) HSM: értem. én úgy látom, hogy az AI-ra meg a fizikára eddig is magasról tett mindenki, függetlenül a számítási kapacitástól...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
"nem tettünk?" no mesélj csak, melyik cégnek vagy a beépített embere?
úgy látom, megint gond van a memóriáddal. a 4 magos CPU-k közel 8 éve vannak velünk, tavaly pedig pont Te nyomattad a leghangosabban, hogy a DX milyen szar, mert csak 1 szálon képes dolgozni (leszámítva a deferred contextet, ami - szintén Tőled idézve - bukta). akkor most hol van az a cirka 6.5-7 év, amíg parlagon hevert a legtöbb játékban legalább 2 mag?
(#8638) HSM: biztosan léteznek kivételek, de ezek pont azok, nem pedig trendsetterek. a legtöbb shooterben még mindig gyengébb AI van, mint a 2005-ös FEAR-ben.
a PhysX pedig jelenleg nem fizika, hanem eye candy. én a magam részéről nagyon szeretem a jól sikerült implementációkat, de ettől még ez csak vizuális extra.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
ez nekem már x-akta. írod, hogy a FEAR AI kb. a PC-s csúcs - ugye mindezt egy magon. azt is írod, hogy egyre nő a HW-ek ereje -> magasabb IPC és több mag. sure. ezek után meg írsz egy olyat, hogy az extra számítási kapacitást nincs lehetőség befogni. ugyan miért nincs? ki akadályozta meg pl. a Cryteket vagy a 2K Bostont, hogy a 2007-es játékaikba erősebb AI-t tegyenek több CPU-használat árán? szerintem azon kívül, hogy sajnálták rá a pénzt, semmi...
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
nagyon informatív ez a kisregény, csak éppen semmi köze ahhoz, amit kérdeztem. 2007-2008-ról van szó - akkor DX11 még nem volt sehol. akkor is szartak a fizikára és az AI-ra, most is. nehéz ebben nem közös okokat látni, még akkor is, ha jelenleg nem csak a lustaság az akadály.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
jó ez a beszélgetés.
#1 mi volt 2007-ben?
#2 hát 2010 után az a helyzet, hogy ...
#3 goto #1úgy nem nagyon fogunk előremenni, hogy mindig a DX11 problémáit hozod fel, amikor a megelőző időszakról van szó
amúgy meg, ha minden shooterben olyan AI lenne, mint a FEARben, akkor hajlanék rá, hogy valami összefüggést sejtsek, annak ellenére, hogy a négymagosok megjelenésével az egyszálon üzemelő API miatt pont keletkezett extra CPU power, és a mostanában általad rengeteget emlegetett CPU time locknak még híre-hamva nem volt. azonban a legtöbb AI lényegesen ostobább, úgyhogy kénytelen vagyok továbbra is arra gondolni, hogy szartak rá. és a többség most is szarik, maximum a DX11 bajait kényelmes felhozni ürügyként.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
nagyúr
azt nem lehet érteni, hogy miért nem a problémával foglalkozol, és miért az aktuális vesszőparipádat hajtogatod helyette utoljára: a probléma az, hogy a FEAR óta semmi AI fejlődés nem volt. tegyük fel, hogy a DX11 mostanra tényleg annyira szar lett, mint ahogy lefested - ez akkor sem magyarázat arra, hogy 2006 és 2010 között miért nem volt semmi generál előrelépés AI-ban. számítási erőforrás volt, szakértelem valószínűleg szintén volt - marad az, hogy nem szántak rá pénzt. szinte senki.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
a DX11-et akár még el is hiszem (bár jóval kevésbé sarkított formában, mint ahogy itt szerepel), a többit nem, tekintettel arra, hogy évekig azért szidták a DX-et, mert egyetlen szálat használ.
az pedig, hogy az Uncharted és még 1-2 exkluzív játék készítői igényesebbek az átlagnál, nem jelenti azt, hogy a PC-ben van a hiba...(#8679) letepem: komolyan? feltettem ugyanazt a kérdést kb. 5x 2007-tel kapcsolatban, és 5x visszakaptam, hogy a DX11 ígymegúgy. ha ez Neked válasz, akkor javaslok egy értelmező olvasás tanfolyamot.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
na, még a végén eljutunk valahová
Viszont a driverek már 2006-ban több szálon működtek, tehát az erőforrást elvették
tényleg itt a probléma forrása - ez a következtetés ebben a formában nem állja meg a helyét. a többszálúsítás egy lehetőség, egyáltalán nem jár szükségszerűen resource lockkal. ha jól rémlik, kényszerű lockolások nVidia oldalon a FW 300-as szériában bukkantak fel - volt is gond az első driverekkel akkoriban.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz letepem #8686 üzenetére
persze, hogy nem, hiszen nem az volt a kérdés. lefordítva köznapi példára:
K: mennyi volt az infláció 2007-ben?
V: manapság 2-3%-os inflációval kell számolni.szerinted ez válasz?
a piti személyeskedés terén pedig javaslom a saját eredeti postodat megtekinteni. mégis mire számítottál válaszként?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Társasjáték topic
- LG LCD és LED TV-k
- HP notebook topic
- Politika
- Futás, futópályák
- SkyShowtime
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- ASUS GeForce GTX 660 DirectCU II OC 2GB GDDR5 192bit lVideokártya
- Intel ARC A380 6GB (Asrock)
- XFX RX 6800 SWFT - 3 év ALZA garancia - eladó!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX AMD Radeon HD 6870 DD 1GB DDR5 Dual DP HDMI PCI-E videokártya
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen