Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #8663 üzenetére

    A driver mindig igényelt erőforrást a működéshez. Másképp aligha tudná ellátni a feladatait, a baj, hogy egyre több kell neki. Viszont ennek nem kellene úgy lennie, hogy erőltessük a DX11 határain túllépő PC-s grafikát. Elfogadhatnánk azt is, hogy ebben annyi van amennyi, és akkor lenne erőforrás a gameplay szimulációra. Viszont ezt nem fogadtuk el, és ennek az a következménye, hogy a fejlesztőknek nincs több erőforrásuk a programra, mint sok éve.
    De mondhatjuk azt, hogy a fejlesztők szimplán bénák DX11-ben, a Microsoft is csak félrebeszél, amikor nem ajánlja a deferred contextet, és a Mantle is csak azért működik, mert annak a 3000-4000 soros kódnak a beírását a fejlesztők tehetségesebb "skizofrén" énjük hozta össze.

Új hozzászólás Aktív témák