Új hozzászólás Aktív témák

  • Vision

    veterán

    válasz emvy #19 üzenetére

    Ha már reklám, akkor felbontanám a halmazt:

    Vannak a display/tv reklámok: itt azért sok igazsága a van a kollégáknak, mert a valóság az, hogy szemetet adnak el neked. Persze nem reklámoznák, ha nem működne. Ha megnézed, a tv-reklámok nagy része sima generikus vény nélküli gyógyszer / mosópor / fmcg cucc. Nem mondom, hogy baj, de ezekért aztán kevésbé kár. Mármint nehéz mögé rakni egy tényleg fasza ideológiát, amit te is pedzegetsz. Online azért rétegeltebb a dolog, de tv-reklámoknál szembetűnő ez a szitu.

    Aztán vannak a PPC dolgok, ott már azért sokkal inkább indokolt a reklámozás. Pl. szeretnék a közelben venni valamit, aztán a féjsz/google betargetálja azt az üzletet, aki fizetett neki.

    A 2 reklámtípus nem csereszabatos, de az utóbbival a mezei polgár szívesebben barátkozik meg. Ettől még megveszi a tv-ben látott Neo Citrant sokkal magasabb áron, mintha noname paracetamolt venne a patikában.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák