-
Fototrend
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
kk831228
addikt
Mennyire necces egy ilyen kipróbálás nélkül??
Egyáltalán nem hülyeség...!! Csak itt még a krpóbálás is necces lehet mivel ki van szedve...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Lusu
aktív tag
válasz Intruder A 6 #44434 üzenetére
Szia!
Nem tudom a 6-osban hogy van felépítve az ajtó, de a 3-asban én is ezzel szívtam. Ha nálad is az ajtópanelra van rögzítve a hangszóró, akkor lehet hogy a panel belső oldalára felrakott vékony polifoam szerű lap miatt van. Ha benne van ez a lap, vágd ki a hangszóró mögött a lyukat legalább 10cm átmérőben. Nekem azért rezgett mert a müanyag panel és a polifoam lap lett a hangszóró doboza amíg ki nem vágtam.
-
ValeRossi
csendes tag
Ugyanilyen szettem van, és én is ugyanezzel a problémával küzdök, mint te, nem bírok a magasakkal! Most forgatgatom őket, az A-oszlop kárpit már úgy néz ki, mint vmi perforált lemez! Ha beforgatom akkor jelentősen csillapodik, viszont a színpad beszűkül, főleg bal oldalt, részletekben is szegényedik, és néha, főleg Jazz-nél elhatároltnak hallom(freki lyukat veszek észre) a mélyközepet a magastól(nem aktívozok, passzív+időkorr.)! Nem szólva a forgatás utáni folytonos időkorr. és csatornánkénti gain baszogatásról! Eddig Kácsa kábeleim vtak, már egy ideje Van Damme-ra váltottam (kompletten), aminek a hangszórókábelei kicsit mélybe húzóak, de ez sem segített túl sokat! Tanácstalanul hallgatgatom tovább, lassan nem tudok mit változtatni én sem, max. csere lesz, másrészről viszont nagyon szeretem a mélyközepeit, kategóriájában szerintem kiemelkedő, hangszeres zenén nagyon részletező hangja van!
Mindezt azért írtam le, h ne légy le törve, nem vagy egyedül! -
Szabi0307
csendes tag
válasz ValeRossi #44454 üzenetére
Nekem is Focal szettem van az Auditor szériából, most fogom lecserélni ISS 165-re. Az Auditor-nál ugyan ez volt a problémám nekem is az első erősítőmmel ami egy MacAudio volt, nagyon sok volt a magasból. Miután lecseréltem az erősítőmet egy Gladen-re minden megoldódott, a magasak teljesen megszelidültek.
-
geza844
aktív tag
válasz Daywalker #44448 üzenetére
Néztem én is hangtömítő gyurmát (hogy akkor már rendesen meg legyen csinálva az ajtó), tök olcsó, 475 Ft, de 1200 Ft a szállítás (bolthely.hu), és így már nem szimpi. Rákerestem a Teroson-ra is, és OLX-en találtam valami butil szalagot, ami ragaszt és tömít is, 800 Ft / méter áron adja a srác (1m elég ugye?). Aztán eszembe jutott, hogy van nekem itthon kb. 5m kétoldalú ragasztóm, 3M márkáju, 6mm széles, 1mm vastag, vajon az is jó lehet az MDF alá? Ja tényleg, ha már MDF kiemelő, tme.eu-ról rendeltem típusspecifikus MDF kiemelőt, szállítással 4000 Ft-ért. Kb. mintha a fogam húzták volna, de mindegy, ez is meg lesz, jó lesz (k.rvára remélem), és hétvégén végre pakolhatom össze a hifit
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz geza844 #44460 üzenetére
Hát én nem tennék kétoldalút oda, nem arra való. Hangszóró és mdf közé sem árt valami...nekem adtak öntapadós szivacsot a hangszóró mellé az került alá. Teljesen megállja a helyét, nem szelel, nincs vele gond. Ha neked nincs, akkor ilyen gyurma mehet oda is.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
dheadz
csendes tag
Sziasztok,
Félig off-topic témában kérnék segítséget (autós Bluetooth adapter):
Egy Alpine KCE-350BT adaptert szeretnék összehozni egy Alpine CDE-9882Ri fejegységgel, de eddig mindenféle eredmény nélkül. A telefon és az adapter csatlakozik, de a HU nem találja az adaptert.
Természetesen először a hivatalos utat próbáltam intézkedni, de hazai Alpine szerviz mint olyan szinte csak papíron létezik...
Ezért keresnék olyan embert, akinek hasonló adaptere és/vagy ezzel az adapterrel kompatibilis fejegysége van, valamint hajlandó lenne egy gyors próbára a saját berendezésével. Helyileg SzFehérváron vagyok, de a héten mindenképpen fel kell mennem Bp-re.
Ide feltettem egy (nem teljes) listát a kompatibilis fejegységekről: http://data.hu/get/8728333/KCE-350BT_comp.txt -
Daywalker
addikt
válasz dheadz #44462 üzenetére
Nem tudom ez a lista honnan van, de a honlap szerint legalább 9883 kell hozzá. Mindenesetre állítólag fontos a bekötés is, az iso csatiról kell neki táp állítólag, hogy együtt induljanak pont. Menüben bluetooth engedélyezve van?
Egyébként nekem 9884 van és nem lakom messze a 7-estől, de nem szívesen venném ki a fejet, mert le kell bontani hozzá a fél középkonzolt, mert alig fér be"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
dheadz
csendes tag
válasz Daywalker #44463 üzenetére
Nekem is elég kevés helyem van a HU mögött..
Itt a lista: http://www.alpine.co.uk/fileadmin/user_upload/united_kingdom/PDF/Headunit%20accessory%20list/051109_Headunit_accessory_list.pdf
Manual szerint menüben az "INT MUTE" -ot kell kikapcsolni, ill. a Blutooth-t be. A bekötés variálásával is próbálkoztam: egyszerre induljanak, majd úgy is, hogy egyik előbb, mint a másik..semmi.
Külföldi fórumokat böngészgettem többször nekifutva is, de konkrét megoldás nem volt. -
mandras81
senior tag
Sziasztok,
nagyon low budget passzív rendszert akarok összeállítani a kocsiba, és kábelügyben (illetve, bármilyen egyéb építőjellegű kritikát elfogadok) kérném a segítségeteket.
Ami adott (egy Mazda 323f BA-ba mennek):
- Mac Maximus 2.16 első szett
- Magnat Classic 480
- Pio MP2000 - nem tervezem egyelőre cserélni, de később is csak egy flac képes fejet szeretnék berakni, tapasztalatom szerint 90-es tempónál úgyis mindegy, és 30 felett már inkább a praktikumra törekszem
- tervezem az első két ajtó rezgéscsillapítását, illetve ajtópanelt is építtetni.Egyelőre nem pakolok be mélyládát, hanem azt találtam ki, hogy mivel úgyis biampolható a Mac hangváltója, ezért ráküldöm a Magnat mind a négy csatornáját, így talán jobban kordában tudom tartani azokat a híresen harsány magasakat. Vagy inkább hidaljam a csatornákat, és úgy több kakaóval, de a sugárzónkénti gain állítás mellőzésével operáljak?
Rezgéscsillapítás: azt olvastam korábbi kommentekben, hogy a Hanno inkább sík felületekre javallott, tehát praktikusan az ajtólemez külső részének belső felére, illetve a belső lemezen a nagy lyukak lezárására. Mit javasoltok a többi helyre? A felrakásnál segítsek rá hőlégfúvóval? Mivel tisztítjátok meg előtte a fémet? A kárpit külső felére is raktok bitulapot?
Hangcsillapítás: ha már úgyis kicsit szétbombázom az autót, akkor lehet, hogy raknék belülről az első dobokra, illetve a padlólemezre ilyen öntapadós filcet. Van értelme? Esetleg egyéb alternatíva? Tudom, a keret nélküli ablakok miatt (is) úgyis nagyobb a menetzaj, mint más autókban, de egy kérdést megér.
Kábelek: a Dietz-ről mi a vélemény? A magasakhoz ilyet, míg a mélyközepekhez ilyet terveztem. Mivel a költséghatékonyság kiemelt szempont, így ennél az árkategóriánál maradva ha esetleg írtok alternatívákat, azt megköszönöm. RCA-nak pedig Gladen ECO menne, ha jól emlékszem, akkor elfogadhatónak lett korábban titulálva.
Kicsit off: ha esetleg valakinek van 5-6m elfekvő használt 35-50-es tápkábele, és megválna tőle, kérem jelezze priviben!
[ Szerkesztve ]
-
Osynho
addikt
válasz mandras81 #44465 üzenetére
Az a szett kilóg a rendszerből, felfelé. Jobb körítést érdemelne. A magasak addig harsányak, amíg nincs rendes láncba kötve, ez a tapasztalatom. A fej cseréje mellett azt a magnat erősítőt is cserélném, ha sikerül eladnod, olcsó pénzért kapsz sokkal jobb hangú típust. Ha már biampolod, érdemes az időkorrekciót is megcsinálni, persze ahhoz olyan fej kell, de ha nem is tud ilyet a jövendőbeli fejegység, a négy csatornás hajtásnak meg van az az előnye, hogy a magasak hangerejét külön tudod szabályozni a mélyközepekétől. Egyébként meg hallgasd meg hidalva, és biamppal is, aztán eldöntöd.
25-ös coroplast tápkábelem elvileg lesz eladó, ha végre befejezem a szopáshalmazt, amit magamnak csináltam. A 35-50es méretet nem egészen értem egy ilyen kis erősítő esetében, főleg, ha a költséghatékonyság a célod.
-
Daywalker
addikt
válasz dheadz #44464 üzenetére
Á rohadt nagy kupi van Alpine-nál, össze vissza írnak mindent, a típusszámokat, 0 logika...nem is értem hogy tudnak jó fejeket csinálni. De ebből megtudtam, hogy a 400-as BT modul is jó lenne az enyémhez...de rohadt drága...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
mandras81
senior tag
válasz Osynho #44466 üzenetére
Köszi a gyors reakciót, főleg mert ha jól tudom, te még mindig a Maximus-t használod!
A szett kilógásának nagyon egyszerű oka van: szemtelenül olcsón jutottam hozzá (olyan olcsón, hogy már leírni sem merem). Az erősítőről pedig: amennyire én tudom, ez a Magnat ugyanúgy nem keverendő minőségben a többi Magnat-tal, mint ahogy a Mac szett sem vehető egy lapra a többi mai Mac-cel, de javítsatok ki, ha tévedek. Kemény 7e Ft-ért vettem, és persze, ott van pl. ma is egy Signat RAM 15e-ért az egyik aprós oldalon, de az már dupla ár, így azt gondolom hogy - főleg ár/ érték arányban - teljesen meg fog felelni. Ettől függetlenül tisztában vagyok vele, hogy minőségileg nem ér fel a Mac-hez, de - hogy magamat ismételjem - majdnem biztos vagyok benne, hogy 90-es tempónál országúton el fog törpülni a minőségbeli különbség.
A későbbi fejcserénél is a flac-képességre nem feltétlen a minőség miatt, hanem csupán azért lesz szükségem, mert otthon a zenék többségét ilyen formátumban hallgatom, és nincs kedvem átkonvertálni azokat mp3-ra. Volt már passzív rendszerem Steg-ekkel meg Audio System X-Ion szettel/szubbal (a típusokat csak viszonyítási alapként írtam le), és ott sem hiányoltam az időkorrekciót, így szerintem most is megleszek nélküle.
Némi információt elhallgattam, ezért lehet fura a 35-50-es kábeligényem: szub csak egyelőre nem lesz benne, a későbbiekben viszont elképzelhető, hogy bekerül egy másik erősítő is a mélyszekciónak, így már azt gondolom, hogy a 35-ös kábel javallott.
Mivel hátul lesz az erősítő (mondjuk azt, hogy részlegesen low budget a dolog, hiszen építtetek ajtópanelt is valószínűleg, illetve a hangváltók is hátra kerülnek, így 20m hszkábelre lesz szükségem), ezért a későbbiekben a cseréje is elképzelhető/ egyszerűen kivitelezhető, amennyiben mégsem elégítene ki a hangzás...
[ Szerkesztve ]
-
mandras81
senior tag
válasz tboy93 #44470 üzenetére
Elsőre azt mondanám, hogy nem (alacsony az autó, én meg magas vagyok, így le kell engedni teljesen az ülést magasságában), illetve azért írtam, hogy mondjuk úgy semi-low budget (copyright ), mert pl. ahhoz ragaszkodnék, hogy hátra kerüljön az erősítő, hiszen úgy sokkal egyszerűbb az egésznek az elrendezése/ adott esetben módosítása. Egy kárpitozott fa "dobozra" gondoltam, ami mondjuk 10 cent magas, a csomagtartó harmadában fekszik, és elfér benne a két erősítő, tápelosztó, hangváltók.
Fogalmazzunk úgy, hogy nem feltétlen a szűkös anyaiak miatt low budget a projekt, hanem inkább azért, mert próbáltam már korábban minőségibb alkotóelemekkel, és nem adott annyi pluszt, amiért megérné beleraknom annyi pénzt egy jobb komponensbe (no, és persze az autó sem kerül annyiba, hogy telepakoljam drága cuccokkal). Én nem hifizni szeretnék, hanem tényleg csak zenét hallgatni...
[ Szerkesztve ]
-
Ozy
tag
Sziasztok!
Azt hiszem megérett az idő, hogy megcsináljam az első ajtók szigetelését.
Van valakinek H Astra tapasztalata, hogy kb mennyi szigetelő anyag szükségeltetik hozzá??? Nyilván nem akarom kicentizni de nem szeretném ha a végén a fele a nyakamon maradna...Szigetelésként 830-as Hannot tervezek. Van esetleg ennél jobb ár/érték arányú anyag amit javasoltok???
Illetve még egy kérdés:
Ha elkészül a szigetelés akkor kell-e újra hangolni az első szettet vagy maradhat minden a mostani beállításokon? -
geza844
aktív tag
Na sikerült beszereznem ma kedvezményes áron 2 m2 Hanno-Protecto PF 830-ast, jó nehezek, hétvégén remélem be is kerülnek a kocsiba, minden mással együtt. Picit sérült az egyik végük, de remélem nem lesz vele semmi gond.
Kecskeméten nem tud valaki kölcsönadni 1 napra egy hőlégfúvót? 6 doboz sör társaságában adnám vissza
Egyébként nekem az a tervem, hogy a kesztyűtartó alá szerelem az első szettet meghajtó erősítőt. elférni simán elfér ott elvileg, már csak az a kérdés, hogy hogy rögzítem. Ha sikerült, akkor viszont minden közel van, fejegység, ajtók, akku, és nem kellene hosszan kábelezni.
-
nagyúr
válasz mandras81 #44471 üzenetére
Nekem hondám van, ez is elég alacsony, az ülésmagasságot is minimumra szoktam állítani, de így is befér az ülés alá a 4 csatis, a másik alá pedig egy két csatis. Látni nem lehet, csak ha alánézel, kárpit eleve ki van vágva gyárilag, mert feljön ott valami kábel, szóval rca, táp, hangszóró megoldva. Tápelosztót én a váltóbox (vagy mi ) műanyag házon belül akarom elhelyezni, ott jönne a tápkábel, az rca pedig küszöbben. Így elég sokat lehet spórolni a kábeleken, kb 50%-ot, illetve a csomiból se vesz el helyet az erősítő, csak a láda, amiről meg lehúzod a speak-on csatit és voilá, gyári csomagtér
-
Daywalker
addikt
válasz tboy93 #44478 üzenetére
Autója válogatja. Nekem az Opelbe a sztereó sem fér be normálisan, másrészt nem szeretném ha rugdosnák, ha mégis beülnének hátra.
Ozy: Köszönöm, tehát hangolni=új beállítás. A karika az karika, de nem erre voltam kíváncsi
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
geza844
aktív tag
-
mandras81
senior tag
válasz geza844 #44482 üzenetére
Igenám, de nem csak egy oldala van ajtódnak, amit szigetelni kell, hiszen ott a külső lemez belső része, illetve a belső lemez belső része is, tehát minden duplázódik, vagy tévednék? (Én is dilemmában vagyok a mennyiséget illetően...)
Illetve, korábbi kérdésem, ha már így benne vagytok a szigetelés témában: "azt olvastam korábbi kommentekben, hogy a Hanno inkább sík felületekre javallott, tehát praktikusan az ajtólemez külső részének belső felére, illetve a belső lemezen a nagy lyukak lezárására. Mit javasoltok a többi helyre? A felrakásnál segítsek rá hőlégfúvóval? Mivel tisztítjátok meg előtte a fémet? A kárpit külső felére is raktok bitulapot?"
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz mandras81 #44483 üzenetére
Leírtam korábban a részletes munkát a hannoval kapcsolatban, keress rá vissza. Képek is vannak. Közbe megtaláltam: [link]
Ablakmosó+nitro párossal takarítottam. Ha hőléggel dolgozol, akkor bárhova rá tudod hajtogatni.
A kárpitra én nem ragasztottam, de van autó ahol kell.
Háromajtós Corsa B ajtaja kb. 100x50-60 cm és a 2,5 nm elég volt rá, pedig én fullba kitapétáztam belül és kívül is. Annyinak elégnek kell lennie.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
kk831228
addikt
válasz Daywalker #44484 üzenetére
Na most ha le kell szedni valami oknál fogva pl. passatnál van egy pár dolog a belső lemezen amit néha szerelni kell, akkor ez a cucc simán lejön??
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Daywalker
addikt
válasz kk831228 #44485 üzenetére
Nem próbáltam leszedni, a szerelőnyílásoknál el lehet vágni legrosszabb esetben, és akkor ott lehet túrni. Csavarhelyeket szabadon hagytam mind. Szerintem kínkeservesen jön csak le sok melegítéssel meg vakarással.
mandras81: még nincs kész a kárpit alsó zsebes része. Ha azt berezgeti, akkor arra rakok. A másikat (felső rész könyöklővel, kapaszkodóval stb) nem remegteti annyira, hogy kelljen. Egyébként pedig van benne egy bazi nagy ilyen hab merevítő a könyöklő alá ragasztva és az elég sokat megfog.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
geza844
aktív tag
Ez egy AS Radion 165-ös hangváltója. Most vettem használtan a szettet.
Látszik, hogy a vágást lehet állítani, a magason és a mélyen is külön, 0dB, 6dB, és 12bB értékeken. Legalábbis én hirtelen (laikusként) így tudom értelmezni. Most mindkettő 0dB-re van állítva. Ez azt jelenti, hogy nincs vágás? Mindkét hangszóróra a teljes jel menne így? Csak mert ez nem tűnik logikusnak.
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #44478 üzenetére
Én is ülés alá akartam, de az beszélt le róla, amit Daywalker is említett: ha beül valaki hátra, akkor a lábfeje valószinű becsúsik az ülés alá, ott rugdossa a kábeleket, neadj'Isten kitöri a csatlakozóból... Ez nem kell - mondjuk erősítő méretétől is függ gondolom...
Így végül nekem a KAP43 felkerül a hátsó ülések közül a nagyobbra, az MS2 pedig a ládára.Kérdés:
Generátor-ordítással mit lehet kezdeni? Ami itt van az nem zaj, a zaj akkor van ha ráadom a gyújtást... Ahogy elindul a motor, egy magas sípolás jelenik meg a hangon, ami fordulatszámmal egyre magasabb frekvenciára kerül... Az RCA-k egyedül a fejegység alatt kereszteznek bármely más kábelt, a táp az egyik oldali küszöb alján megy, a hozzá legközelebbi kábel a küszöbön lévő hangszórókábel. RCA-k, és másik oldal hangszórókábelei a másik oldalt mennek..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
runner 125
nagyúr
válasz LógaGéza #44492 üzenetére
Ha keresztbe rakod be az ülés alá az erősítőt, nem tudják megrúgni a kábeleket, de ha nagyon félted erre is van megoldás. Eleve célszerű egy MDF lapra rögzíteni, ha félted, a lap végére csavarozol merőlegesen egy 5-6cm magas mdf lapot, amit fekete filccel ugyanúgy bevonsz és lám már védve is van minden.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz runner 125 #44493 üzenetére
na, pont ugyan ezt akartam irni en is
-
kuronyab
csendes tag
Sziasztok!
16 cm-es, 2 utas első szettet szeretnék választani végre, hogy tovább haladjon a projektem... Az aktív rendszert egy Steg AQ 75.4x hajtaná, fejegység pedig Alpine 9833r. Ajtók szigetelve, kábelek, stb.. Repertoárban vegyesen hangszeres (komoly, jazz funk rock) és elektronikus (klasszikus progressive és deep house, minimal) is szerepelne.Éppen most két jelöltem van:
Audison AV K6
és Focal ISN 165Van velük valakinek tapasztalata? Nekem az Audison szimpatikusabb, főleg ha ez ár/érték arányban is megjelenik, mert kicsit már kilóg a büdzséből a lába. Esetleg bármi más ebben az árkategóriában?
Köszönöm!
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #44493 üzenetére
Szerintem rengeteg erősítő nem fér be keresztbe, csak hosszába s még úgy is szívás, ha van a padlón egy merevítés. Nálam sem fér be keresztbe, pedig ugyanaz az ülés van benne, mint az F-Astrában (GSI Recaro), hosszába pedig csak rugdosósan. Tehát autója válogatja. Én is úgy akartam, ahogy írtad, de hidd el, megvalósíthatatlan sok autóban, így nálam sem opció.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz kk831228 #44497 üzenetére
Pláne ...sőt nekem mondtak még egy okot, bár ritka, de megtörténhet: beázás...elkap egy nagy eső, belemész valami tengelyig érő vízbe, vagy reggel úgy áll az autó, akkor annak kalap-kabát, csengettek. Persze ennek kicsi az esélye.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#48613632
törölt tag
Sziasztok
Egy navigációval ellátott double-dines cuccot szeretnék venni az autóba. Melyiket javasoljátok?
A kocsi hangszórózása és vezetékelése valószínűleg gyári, mint minden más egyéb. Egy 2003-as Merci C180 CL203 coupé, ha ez fontos.
- Alpine INE-W987D
- Clarion NX-702DAB
- Pioneer AVIC-F77DAB
- Kenwood DNN-9250DABAz Alpine-ról sok jót olvastam, többek között ebben a topikban, de ebben a tipusban nincs DAB rádió.
A Clarion nem tud Androidot, van helyete Windows Mobile, de az nem nagyon kell.
A Kenwoodnál felsorolt rengeteg feature nagyon tetszik, ám talán ennek a márkának a legalacsonyabb a presztizsértéke a négy közül.
A Pio, az örök klasszikus, eddig sok típus megfordult nálam, és laikusként egyikben sem csalódtam.Mindent egybevetve, Ti melyiket választanátok, akár indoklással, akár az nélkül, megköszönném, ha javasolnátok egyet.
Csak annyit kérnék, hogy a javaslatnak legyen azért megalapozottsága, még ha nincs is részletezve, esetleg időhiány miatt, vagy más egyéb okokból.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...