-
Fototrend
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
n.andras74
aktív tag
válasz kacsa7 #40050 üzenetére
ISO csatiba kell berakni és tisztább áramot kap ettől nekem picit levegősebb jobb lett a kapott hang (annyiba kerül mint a fej maga újonnan ),de ehhez kell egy semleges jó első szett beépítés ami nekem már meg volt... és nyertem is vele hangminőség versenyt régebben.
http://www.flickr.com/photos/50232526@N08
-
€uro
őstag
válasz kacsa7 #40675 üzenetére
Egy hónapja én már levelet is írtam a Pioneer amerikai csoportjához. Rákérdeztem, hogy mikorra várható a megjelenése. Nem kaptam választ.
Egyébként igazad lehet. Nem sok jel mutat az 570 közelgő megjelenésére. Lehet, hogy az az eladó, akivel én beszéltem, teljesen félreinformált volt és csak nekem próbált valami jól hihető magyarázattal szolgálni, miután két hét után az iránt érdeklődtem náluk, hogy miért nem érkezett még mindig meg az általam megrendelt termék.
-
Jannn
senior tag
válasz kacsa7 #40675 üzenetére
Vannak olyan emberek akik egész életükben a jobbra várnak és eközben el is telik az életük a varakozassal :-) Arról nem beszélve hogy már egy jó ideje az a tendencia hogy bár egyes funkciók esetleg újdonságként megjelennek az újabb verziókban a műszaki tartalom / minőség viszont fokozatosan romlik.
Tényleg kényelmesebb USB-ről zenét hallgatni, de egy 5 éves komolyabb CD-s fejegység bármelyik flac - os újat porrá alázza... -
Osynho
addikt
válasz kacsa7 #41029 üzenetére
Szép letisztult, bár ez a karácsonyfa színvilág zavaró, be kell állítani ízlésesre. Nem akkora gond a wav-ozás sem, kijelölöm amit akarok xrecode II-ben, az szépen átalakítja a hdd-re és kész. A sorrendet is lehet állítani, van rá program, ami után elvileg ABC sorrendben is látja a fejegység.
-
footy
addikt
válasz kacsa7 #41298 üzenetére
Az idokorrekcionak annyira valos hatasa van hogy konkretan meg anyam is hallja. Attol kerul kozepre az enekes es helyukre a hangszerek. Nem osszekeverendo a forditva bedugott tappal.
En most leepitettem a hifit, de konkretan nem tudtam zenet hallgatni a kocsiban amig nem volt szinpad. Ha van egy alaptol jobb felbontas, akkor szerintem a kovetkezo lepesnek az idokorrekcionak kell lenni, kulonben semmit nem er a rendszer. Magyarul: lehet olyan rendszered, hogy a legaprobb nuanszokat kihallod, de ha nincs szinpad, akkor szart nem er. -
B-enji
tag
válasz kacsa7 #41298 üzenetére
Hasonlóak voltak a tapasztalataim az első időkorros fejemnél. Akkor jöttem rá, hogy addig amit nélküle hallottam az egy szétesett hangép, borzalmas káosz.. Időkor nélkül pl. csak brummognak a kickek, jól beállítva pedig akár tűéles és sokkal dinamikusabb lehet a dob. Az énekesek feje nem a bal A oszlop felöl, fél szélvédőt beborító nagyságú, hanem a szélvédő középpontjából szól jól behatárolható sokkal kisebb területről. A mélysugárzót sem a csomagtartóból hallani, hanem szépen fel lehet helyezni elénk a műszerfalra, stb.. Mai fejjel mindenkinek azt ajánlanám, hogy időkorrekció nélkül bele se kezdjen az autóhifizésbe!
-
PiciPeti
őstag
válasz kacsa7 #41315 üzenetére
Meg kellene hallgatni, hogy milyen dinamikája van a 2V-os RCA-val.
Viszont az időkorr csak akkor ér valamit, ha a hangszóróidat külön tudod kezelni. Tehát külön erősítőn van a sub, és egy 4 csatison az első szett. (Esetleg 6 csatis erősítő, de azt nem ajánlom.)
Ha nem tud aktív vágást a fej, akkor olyan első szett kell, amihez biampolható váltó van. -
PiciPeti
őstag
válasz kacsa7 #41322 üzenetére
Ha a subot külön hajtod, akkor nincs para. Sajnos az a tapasztalatom, hogy ha közös erősítőről megy a sub, és az első szett, akkor komolyabb mélyeknél "behúzza" az első szettet is, és elfogy a dinamika.
Viszont ahogy nézem az alpit lehetne úgy használni, hogy 2-2 csatorna hidalva a kick-nek, és 2-2 csati a magasnak. Úgy a teljesítménye is elegendő lenne szerintem, és mindenképpen lényegesen szebben szólna az eleje, mint fejről. Aztán ha esetleg elégedetlen vagy, idővel lehet nézni jobb erősítőt.
-
opeter70
senior tag
válasz kacsa7 #41321 üzenetére
Pontosan így van, ahogy leírtad.
Azt azért nem mondtam, hogy teljes mértékben helyettesít egy aktív fejet.
Inkább amolyan "szükségmegoldás"-ként, vagy alternatívaként javasoltam.
Mondjuk érdekes, hogy a CA-21 LPF szűrőjén lehet meredekséget is állítni. Csak hát az meg ugye 2 csatornás. Ugyanez a CA-40-ről már lemaradt. Lehet, hogy túl sok lett volna a jóból. -
zsolt19900
őstag
válasz kacsa7 #41332 üzenetére
a 92sd sem tud full aktívat, hiányzik belőle egy opció hozzá sajnos, ezt a felvilágosítást kaptam egy kedves fórumtársunktól.
szerk.: Alpine cde-9882ri, ez milyen hangú fejnek számít? pl. a kenwood bt62u vagy a 92sd vel összehasonlítva?
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz kacsa7 #41365 üzenetére
akkor ilyent is kutatok használtan, megnezzuk
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Lusu
aktív tag
válasz kacsa7 #41379 üzenetére
Esetleg akkor gondolnám meg, hogy hátul legyen a hangváltó az erőnél, ha megfordult a fejedben az aktív rendszer (ha így van, idővel úgyis aktív lesz ) Akkor a kábelezés miatt nem kell még egyszer lebontani a kárpitokat, sőt, ha a hangváltóval bármit macerálni kell, akkor sem kell ajtókárpitot vagy a műszerfal alját bontogatni. Utólag így csinálnám
-
footy
addikt
válasz kacsa7 #41365 üzenetére
Kereso a baratod, borat irt tesztet a CZ703-rol en pedig a 702-rol.
(#41388) Akos1994
Birnia kell, nalam Steg 45.4-re volt kotve. A szokasos modon kell beallitani (fej hangero 75%-ra, erositon a gain min allasba es szepen huzni amig nem torzit, akkor picit visszavenni) es akkor nem lehet baj. -
zsolt19900
őstag
válasz kacsa7 #41511 üzenetére
én örülök neki, hát ha lesz köztük olyan ami megtetszik
ez az 53 milyen felé? jó felé? :-D
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
PiciPeti
őstag
válasz kacsa7 #41608 üzenetére
Jött is ki a szemem, mint a csigának, hogy vajon hogy oldották meg a digók, hogy 1 passzív potméterrel tudj keresztezési frekit állítani...
Amúgy használható hangváltó nélkül is, a kicknek megvágod az alját fejen, az erősítőn pedig LPF-et eltekered mondjuk 2500Hz-ig, a magasat pedig HPF-ben leengeded, amíg jó nem lesz...
Bár a leírásból nem derül ki számomra, hogy lehet-e külön-külön vágást állítani A/B csatornára... -
ThodEE
őstag
válasz kacsa7 #41873 üzenetére
Ez sajnos nem ilyen egyszerű, a hangváltó frekvencia tartományokra bontja szét a jelet, ha simán multiméterrel(egyenárammal) mérsz rá akkor a kondenzátor teljesen leválasztja a magasat aminek az impedanciája meg sem fog jelenni a mért értékben
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
stargazer
senior tag
válasz kacsa7 #41885 üzenetére
Szia,
köszi a tippet. Közben kicsit revidiáltam az egészet magamban.
Tehát van egy 1999-es Yarisunk, rádiós magnóval, ami borzalmasan szól.
Ezt szeretném egy kicsit felfejleszteni.
Egy egyszerű, belépő szintű (ami szerintem már így is fényévekkel jobb hangzást fog eredményezni mint a jelenlegi gyári színvonal), belépő szinten jó minőségű (ha van ilyen), jó ár-érték arányú 2-dines fejegységre gondoltam (ehhez új beépítő keret is kell), valószínű hangszórókat se ártana cserélni, ill. adott esetben kicsit szigetelni a hangszóróknál, ha ez megoldható. Lehet hogy nem lenne baj, ha a fejegység mondjuk video file-okat is le tudna játszani.Mivel nekem nincs DVD lemezem, valami olyan fejegység lenne célszerű, ami memóriakártyát tud kezelni, mert az van nekünk.
Normál esetben nem lenne gond egy 100.000 Ft-ot fejegység, de figyelembe véve az autó korát és értékét, nem szeretnék egy olyan szettet belerakni, ami majdnem többet ér mint maga az autó (bár állítólag ez költöztethető következő kocsiba, lehet hogy pont ez miatt fogja valaki ezt az autót megvenni tőlünk egyszer, tehát nem biztos hogy ki lenne véve, még ha nem is hozza vissza a saját árát a rendszer ezzel). Nagy körvonalakban mi kellene még nekem? Mélyláda? Mondjuk tudom hogy a mélyláda minél nagyobb, annál szebben szól, de csomagtartó nem sok van, amit viszont sokszor használunk, tehát a lehetőségekhez képest valami olyan filigrán mélyláda kellene amilyen csak lehet. Ha jól láttam, a kocsiban 6 hangszóró van, 2 a műszerfalon, 4 az ajtókban. Mi kellhet még? feltétlenül kell erősítő? Nem a wattok kellenek hanem az ár-érték arányban jó hangzás. A fejegység is meg tudja hajtani a 6 hangszórót + mélyládát? Érdemes az ajtók hangszigeteléséről beszélnünk? Vagy lehet hogy tényleg ha csak berakatnék egy Kenwood KMM-361SD-t, már attól is dobnék egy hátast?Köszi!
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ValeRossi
csendes tag
válasz kacsa7 #42218 üzenetére
Hi! Akkor tudnál nekem olyat mondani ami tud aktív vágást+időkorrt+ bt kihangosítást! nem feltétlen alpine, egyik ismerősömnek kenwood kdc-53bt-je van, arról mi a véleményed? És mi a véleményed a hertz hsk 3utas szetthez való mundorf kondis egyedi hangváltóról(közép és magashoz)?
-
stargazer
senior tag
válasz kacsa7 #42263 üzenetére
értem, köszi.
hát ja, itt nagyon kicsi a csomi.
de ha már erősítő, akkor célszerű lenne a hangszórókat is arra kötni? vagy ha nincs szükségem plusz hangerőre, akkor maradhat is így (a fejre kötve)? mert akkor vennék egy olyan erősítőt, ami 1 csatornás, vagy mono vagy hogy hívják (elméletileg az olcsóbb is kell legyen, mint ugyanolyan minőségű 5 csatornás, nem?)? van ilyen nem? és az való a mélynyomókhoz, igaz?
és milyen mélynyomót lenne érdemes néznem? márka, termékcsalád, árszint? nem kell nagy teljesítmény, csak szépen szóljon. a mélyek ha kicsit teltebbek lennének, akkor az még egy jókora lapáttal rátenne az élményre, ezt tisztán érzem.köszi!
üdv,
sFegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz kacsa7 #42290 üzenetére
oké köszi!
de már megint wattokról van szó akkor!
meg most már annyira sikerült összezavarodnom, hogy nem is tudom milyen erősítő kelljen nekem. akkor erre is rá tudom kötni a 2 sima hangszórót (ha maradok ennél a 2 sima hangszórós felállásnál) és az 1 mélynyomót?Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
opeter70
senior tag
válasz kacsa7 #42290 üzenetére
Ezt már vagy 2 hete én is ajánlgattam itt, de úgy látszik, senkinek sem kell.
Pedig milyen remek vas!
Kíváncsi lennék azóta amióta ez fent van a fb-on, azóta hány sal, mnc, auna, renegade és toxic erősítő kelt!
Gondolom azokat viszik, mint a cukrot, mert jó sok watt van rájuk írva.[ Szerkesztve ]
-
ValeRossi
csendes tag
válasz kacsa7 #42254 üzenetére
Egyik pajtim nemrég vett egy ilyen kenwoodot, a héten szerintem egy próbára átrakjuk az én kocsimba! Az övében hallottam már, de nem volt beállítva semmi sem! Énis tojok ettől a 2v-tól, de beszerelés után majd meghalljuk, h mi a különbség! AZ alpine 195bt jobb választásnak tűnik a 3utas vágás miatt is, de mint írtad ez is 2 volt! Ha hamarabb sikerült döntened, légyszi írd le, h miket tapasztaltál!
Na és a prs.....a prs.... annyim nincs rá, megmondom őszintén! -
PiciPeti
őstag
válasz kacsa7 #42316 üzenetére
Van akinek nem lehet segíteni...
Ajánlottam neki direkt kisautóba való, 20-as mélynyomót (Carpower Raptor 6), ami ugye kb cipősdoboz méret, és a belépő kategóriás 30-as subokat megeszi mind hangnyomásban, mint minőségben.
Szinén ajánlottam az Emphaser EA475 erősítőt, ami egy erős közepes minőség, jó hanggal, dinamikával, és elegendő lenne első szett+nyomó hajtásra.Inkább ugyanezen az áron vesz 2 full belépő komponenst. Most erre mit lehet mondani?
A izzítás alatt bekapcsoló fejegység problémájára pedig: Conrad Késleltetett ki/bekapcsolás
Acc szálra tettem, úgy állítottam be, hogy az izzítás időtartama alatt ne kapcsoljon be a fej, így a motor beindulása utáni hirtelen áramlöketet se kapja meg a fej/erősítők. -
stargazer
senior tag
válasz kacsa7 #42383 üzenetére
oké: ezek bridgelve még kevesebbet nyomnak a szubnak. ez nem gond?
akkor nem az lenne célszerű, ha lenne egy 2 csatornás A-s erősítő, és egy külön D-s a mélyládának + mélyláda? vagy a mélynek is A-s lenne az igazi, csak külön legyen az is és nagyobb teljesítményű legyen mint a láda (csak gondolom az marhadrága)?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- DOBOZOS MSI Raider GE76: i7 12700H,32GB DDR5,1TB,17.3" QHD 240Hz 400nit 100%sRGB,RTX 3070Ti 8GB 150W
- Asus Tuf Dash 15 i7 11370H/16Gb/512Gb/RTX3060
- HUAWEI MateBook 16: Ryzen 7 5800H,16GB,512GB,16" 2.5K 2520x1680 350nit 100%sRGB,Radeon RX Vega 8
- Playstation 5 Fat lemezes ( Makulátlan !!! ) Gyári garanciával, ajándék játékkal
- HP EliteBook 1040 G9 - ÚJ 14" üzleti notebook - i5-1245U, 32GB, 512SSD, W11 pro
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen