-
Fototrend
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
rozika70
újonc
Sziasztok,
A segítségeteket szeretném kérni. Vásároltam egy G1W-CB (kondis) típusú kamerát, mellyel a következő problémám van. Az autó napi használatban van, ennek ellenére minden reggelre a dátum visszaáll 2000.01.01.re, ezért a felvételek időrendben összekeverednek. Valaki találkozott hasonló problémával, vagy esetleg tud rá valami megoldást? -
TBOY2
csendes tag
Sziasztok!
Vettem egy OVERMAX camroad 6.1-es kamerát, amit itt ajánlottatok.
Van egy idegesítő problémám vele:
gyújtás ráadásnál, ha mindjárt 1-2 másodperc múlva indítok akkor jól működik, de, ha késöbb indítózok 5-10másodperc múlva(mondjuk, ha megvárom amig a szivattyú felnyomja az üzemanyagot vagy izzítok) akkor a kamera kikapcsol.
Az elég idegesítő, hogy minden indításnál ki kell húznom a szivargyújtóból.Ez van a leírásában:
"A gépjármű motorjának indításakor hirtelen megnő a feszültség. Bár a készülékbe megfelelő ellenállásokat építettünk a nagyobb teljesítményű gépjárművek esetén keletkező hirtelen nagy feszültséget az autóskamera teljes biztonsággal nem képes elviselni. Ezért nyomatékosan javasoljuk, hogy előbb indítsa be a gépjárművet, majd csak utána csatlakoztassa az autóskamerát." -
-
Moleman
addikt
A szivargyújtó tápellátásában keresném a hibát, vagyis inkább okot. Azt tartom valószínűnek, hogy indítózáskor elzárja a csapot az autó, hogy ne fogyasszon semmi. Ha 1-2 mp után indítózol, a kamera még bootol, nem érzékeli, hogy elzárták a csapot, és folytatja a bootolást akksiról, 5-6 mp után viszont már tudatánál van, és a tápellátás megszűnésére rendeltetésszerűen kikapcsolással reagál. Valószínűleg ez a reakcióideje van túl rövidre szabva.
Érdemes lehet más táppal próbálkozni, hátha van benne egy kondi, ami az ilyen kis áramkimaradások kompenzálására szolgál, vagy kereshetsz egy másik biztosítékot, ami folyamatosan kap áramot (vagy párhuzamosan rákötni 2 biztosítékra, egyik ACC, másik IGN, így indítózás alatt is áram alatt maradna). -
TBOY2
csendes tag
-
-
rozika70
újonc
Köszönöm szépen a választ. Külföldi oldalon többen panaszkodnak hasonló problémáról. Firmware frissítést javasolnak, van akinek megoldja a problémát, van akinek nem. Én is próbáltam, de sajnos nincs változás.
Banggood-ról rendeltem én is, a leírás alapján kondis, hogy mit rejt a belseje azt nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
fant0mi
addikt
Igy van, amilyen kocsikat hajtottam, azokon igy volt, hogy inditozasnal lekapcsolt fogyasztokat, jelesul a szivargyujtot is.
Meg tudod ugy is oldani, ahogy nekem van bekotve, hogy vettem lidlben egy szivargyujto elosztot, amibe bedugtam a kamerat meg a telefontoltot. Na ennek a kis elosztonak van egy ki-bekapcsolo nyomogombja. Ha mar jar a motor, akkor kapcsolom be. -
bul07
nagyúr
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
TBOY2
csendes tag
Köszi mindenkinek az infót, ötleteket!
A kapcsolón már én is gondolkodtam.
Azért ez tök béna, hogy több tízezer forintért olyat adnak, amit még monyákolnom kell, hogy úgy működjön, ahogy hirdetik...... -
-
-
dongasre
tag
Sziasztok!
Szeretnek en is kamerat venni mostanaban es kovetnem a fejlemenyket (ezert van a komment)SM s21+
-
TBOY2
csendes tag
Biztos fel lehet programozni, de az is tuti kerül annyiba, mint a belinkelt késleltető, és szuper kishazánkban min 40 km-re van tőlem, aki tényleg ért is az ilyenhez.
Persze szájkaratés szerelő van bőven, azt már csomóan kudarcot vallottak, mert mind csak hibaolvasáshoz ért.
-
Moleman
addikt
A jobb oldali kesztyűtartó mögött van, kb annyi meló hozzáférni, mint egy könnyen cserélhető pollenszűrőhöz. Valóban nem a legelőnyösebb, de elfogadható (én a kábelezés diszkrét elvezetéséhez lebontottam a kormányoszlop burkolatát és a vezetőoldali alsó paneleket, a komplett középkonzolt és a kesztyűtartót ), neked legalább csak a jobb oldalon kell bontani.
[ Szerkesztve ]
-
TBOY2
csendes tag
válasz Moleman #5883 üzenetére
Így van, a kesztyűtartó jobb felében van, ahol a biztihez is csak specko kiszedővel férni hozzá, tükörrel. Egy igazi fostalicska megoldás, biztos, hogy nem fogok belebonyolódni. Nekem különös érzékem van az ilyesmihez, tuti valami nem fog engedni és eltörik, azt futkározhatok mindenféle szar pattintós alkatrészekért.
Utálom a nőgyógyász munkát, pláne csigazabáló francia fosban -
TBOY2
csendes tag
http://www.ebay.com/itm/Citroen-C8-Fiat-Ulysse-Peugeot-807-9657608580-BSM-B5-BSI-Unit-FUSE-BOX-Delphi-/321942076812?hash=item4af53e3d8c:g:hSIAAOSwwE5WZbq0
Ez ilyen. Szerinted ide hol fogok rácsatlakozni?
Tudom, most az jön, hogy a csatiban a kb 60 vezetékből kikeresem (amihez pláne nem fogok a nagy lapát kezemmel a kesztyűtartóban hozzáférni) és rákötöm.
Szerinted nem sokkal egyszerűbb bontás helyett egy 2 dolláros késleltetővel megoldani, amit a meleg műhelyben asztalon megszerelek? -
#21346560
törölt tag
Ha már az egyszerű dolgokról van szó, sokkal egyszerübb a LINK gombot használva mutatni egy linket, mint ahogy te tetted!
Link gomb: [link]
Te: http://www.ebay.com/itm/Citroen-C8-Fiat-Ulysse-Peugeot-807-9657608580-BSM-B5-BSI-Unit-FUSE-BOX-Delphi-/321942076812?hash=item4af53e3d8c:g:hSIAAOSwwE5WZbq0
-
amargo
addikt
Na én most egy ilyennel szeretném beizzítani ezt: [link]
és egy ilyen bizti táblám:Már meg van honnan tudok tápot venni, csak nem egészen jön össze nekem, hogy egy kábelt benyomok a biztosítótáblába azt összekötöm az USB feketéjével, de a pirossal mit csináljak?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
havri1
félisten
Az USB-n a fekete a pozitív? Nehogy fordítva kösd be!
Az én tápomon piros volt a +, fekete a test. (Mint ahogy lennie kell, vagy ha egyszínű a két vezeték, akkor a jelölt a +)
Feketét (test, -) meg a műszerfalnál egy combosabb 6-os csavar alá beszorítottam, közvetlenül csatlakozik a karosszériához.
Arra azért figyeljetek, nem ajánlott olyan biztosítékra csatlakozni, ami a menetbiztonságot vagy az autó fontosabb áramköreit látja el delejjel. Motorvezérlés, váltó, fék stb. Az ördög sosem alszik.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Megnéztem, az enyémnél a betáp sárga(+) fekete (-) volt, kimenő volt piros (+) fekete(-).
New DC12V Step Down to 5V 3A 15W Converter Car Led Display Power Supply Module
havri
-
félisten
Olyan kameráról tudtok, ami kicsi, lehetőleg kijelzője sincs, és USB-ről táplálható?
Köszönettel: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
-
cigam
félisten
Szerintem is a piros a pozitív. Ha a kocsid negatív testelésű, akkor a piros szálat kell bekötni egy olyan biztosítékadapterrel, amit linkeltem. A kettő közé érdemes egy biztosítékot berakni, pl. egy ilyent:
A fekete kábelre kell egy sarut forrasztani(roppantani), és keresel a környéken egy könnyen oldható csavart, ami a kasznihoz csatlakozik fémesen.
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Moleman
addikt
A biztosítékadapteren már van külön biztosíték a kivezetett ágnak is, miért kell még egy?
A sarus megoldás jó ötlet, nekem kismillió rézdrót van beszorongatva egy szegény csokiba, onnan pedig egy vagy kettő ér megy saru nélkül egy csavar alá. Okozott is vicces dolgokat, mikor elment a test, a DRL override reléje így nem húzott be a tompított jelére, és értelemszerűen nem ment a kamera sem. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xbox Series X|S
- Raspberry Pi
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Linux - haladóknak
- További aktív témák...