-
Fototrend
Battlefield 2042
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Fitzgerald
veterán
Én ugyanazt a taktikát követem, amit a BFV-nél is:
12.-én befizetek 1 hónap Origin Access Premiumra. Az 15 euró, és akkor a 10 órás időkorlát nélkül van 1 hónapom eldönteni hogy kell-e a játék, nekik meg van egy hónapjuk kapkodni magukat, hogy meggyőzzenek róla, hogy igen.Ha ugyanolyan fosul fut majd mint a béta, de a játék maga tetszik, akkor nyilván nem tisztelem meg őket azzal hogy Originen veszem meg, hanem majd beszerzem valami kulcsos oldalról sokkal olcsóbban, aztán ennyi...
-
Fitzgerald
veterán
-
Fitzgerald
veterán
Akkor ő ezek szerint nem játszott a bétával, mert nekem 1440p ultrán volt 55-70 fps-em egy 6700 XT-vel, meg egy 3700X-el...maximum fidelity-re állítva (ez high-t jelentett a bétában) pedig 70-100...
Egy 3080 + 5900X 1440p high-on ilyen framerate-el még viccnek is rossz...nemhogy jobban nem fut mint a béta, még rosszabb is annál.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Review-in-progress videókat látva eléggé egybehangzónak tűnnek a vélemények eddig.
Rengeteg hibát kijavítottak, viszont egy csomó másik, már a bétában is meglévő hiba továbbra is megvan.
A teljesítmény pécén fing, helyenként talán még rosszabb is, mint a bétában.
Ami nvidiásoknak rossz hír, hogy a DLSS sem sokat változtat a dolgon, illetve RT-t felesleges bekapcsolni, még a 3090-et is megfekteti, DLSS mellett is...
AOW a leginkább játszhatatlan, a Portal és a Hazard Zone állítólag sokkal jobban futnak.
Az operátorok nagyon nincsenek még balanceolva, kevés a fegyver, a jármű, a minden...
Szóval jól hangzik.De majd holnap meglátjuk. Mindenesetre nem jósolok túlságosan jó fogadtatást pécén, konzolos preview kódokat meg nem küldtek még ki (tudom, boxon már játszható azóta), ami megint csak nem sok jót jelent...
-
Fitzgerald
veterán
válasz ForRedGlory #5239 üzenetére
Neked is Marx & Spencer zoknid van?
Ez a stutteringen segít igazából, idővel eltűnnek majd a makro-mikrolagok.
A szar az, hogy itt már nincs DX11, tehát minden egyes driver frissítés után meg kell ezt tenni, ami leginkább azoknak rossz, akik minden új drivert felraknak (pl. én). -
Fitzgerald
veterán
A végén még tényleg a Portal lesz a legnépszerűbb mód...ahogy látom mindenki oda-vissza van tőle.
A Hazard Zone már ránézésre is meh, az AOW szarul fut és nem elég kiforrott még.
Nekem ezzel semmi bajom, ha a live service végéig csak a Portalhoz jönne rengeteg tartalom (az összes érába), azzal is kiegyeznék... -
Fitzgerald
veterán
Lenyomtam én is 3 meccset eddig, majd este 7 után tudom folytatni.
Teljesítmény:
Kb. ugyanolyan mint a bétában, talán annyira nem mikrolagos már az elején sem.
Az előzetes híresztelések ellenére legalább rosszabb nem lett, bár ettől még pécén ez elég halvány...5800X + 6700 XT + 2x8 giga 3200-as RAM, gyors nvme SSD:
1440p minden high, csak a textúrák vannak ultrán - 70-95 FPS
A ram használat elég brutális, a Warzone-t is kenterbe veri.
Tényleg kevesebb a bug, élvezhetőbb a játék, mint a béta alatt volt.
Kaleidoscope-on nyomtam egy meccset, meg a havas mapon egyet, illetve a hajóroncsoson is sikerült játszani (nem jut eszembe a nevük).A Portalba egyelőre csak belenéztem egy 15 perc erejéig, a Caspian "remaster" tényleg brutálisan jónak tűnik, az meg hogy a gunplay, a mozgás Battlefield 3-as, az kemény.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz nincsnév007 #5404 üzenetére
Nem, csak elkezdődött a szokásos szarakodás, én is a "connecting to online services" képernyőt nézem most már vagy 10 perce pécén...
-
Fitzgerald
veterán
Ja, menübe már be lehet jutni, játékba viszont még nem...
-
Fitzgerald
veterán
Nyomtam egy breakthrough-t is ezen a Discarded nevű mapon, eléggé bejött.
Viszont visszavettem a textúrák kivételével minden mást high-ról mediumra (az maradt ultrán), így legalább megvan a 80-100 fps általában, és azért nem sok látványbeli különbség van medium és high/ultra között...bár az is tény, hogy a teljesítménybeli nyereség sem kimagasló.
Továbbra is úgy gondolom, hogy ez a játék pécén zakó lesz, még ha az alapok jók is...ha lejár december 11.-én az EA Play Pro előfizu, a legolcsóbb kulcsos oldalról fogom én is beszerezni. -
Fitzgerald
veterán
Jött AMD driver, 4K ultrán (!) 11-15%-ot gyorsít felső-közép és csúcskategóriás kártyákon (6700XT-6800XT-6900XT). Wow.
Biztos rohadt sokan játszanak 4K ultrán egy ilyen fosul optimalizált játékkal...
Kíváncsi vagyok, hogy alacsonyabb beállításokon illetve felbontáson hoz-e valami pluszt, de már csak holnap tudom tesztelni. -
Fitzgerald
veterán
Az normális, hogy nem unlockolódnak a fegyver attachmentek, pedig megvan a megfelelő számú kill? Phasz kivan, AK24-el van már vagy 50 killem, de még semmilyen attachmentet nem tudok rátenni, mert egyik sincs feloldva...Portal-ban és AOW-ban is játszottam pedig...
-
Fitzgerald
veterán
A Portal az masterclass, mindhárom érát kipróbáltam, illetve játszottam párat community szervereken is a 2042-vel.
Egy Vietnam remake-nek mondjuk örültem volna még, vagy legalább még 1-1 mapnek éránként indulásra.
A Vietnam szerintem még benne van a pakliban, főleg mivel a Portal elég jó visszhangot kapott eddig, szinte mindenhol.AOW-al alapvetően jól szórakozom, vagy 20 órát játszottam conquestet és breakthrough-t is eddig.
Persze ez leginkább akkor van így, amikor nem valaki kurva anyját emlegetem éppen a brutális lag, rubberbanding, és a borzalmas framedropok miatt.
Bár az új AMD driver hozott azért teljesítménynövekedést (1440p ultrán a bétában 50-65 fps között voltam, most ugyanazokkal a beállításokkal, ugyanazon a mapon - Orbital - 70-90 között vagyok - 6700XT, 5800X, 2x8 giga 3200-as DDR4, nvme SSD), érzésre ez még mindig olyan, mintha 30 fps lenne...
A GPU használat sokszor gyatya, de általában 85% felett van, remélem erre is jön valami javítás, de mint a zsírozott villám...
Kevés a fegyver nagyon, emlékeim szerint még a BFV-ben is több tartalom volt induláskor, pedig az is nagyon light volt tartalom szempontjából.
Hangok nem valami jók fejessel, e tekintetben ez a leggyengébb epizód eddig a Frostbite-érában készült Battlefieldek közül.
A mapok közül a Manifest az egyetlen amit kifejezetten rühellek, ahogy a Hamadát BFV-ben.
A Discarded a legjobb, a Kaleidoscope is jó.Szerintem már most eléggé egyértelmű, hogy a Portal kell hogy kiemelt figyelmet kapjon a jövőben.
Az se lenne rossz, ha az official szerverek is megjelennének a Portal szerver keresőjében, mert a faszom se akar ezzel a szar matchmaking rendszerrel AOW-t játszani délkelet-ázsiai szervereken 380-as pinggel... -
Fitzgerald
veterán
válasz pandras83 #6208 üzenetére
Én ezt a videót tegnapelőtt találtam, végig is csináltam a dolgot, annyi változott, hogy újrakezdte a shader cache töltését a program (tehát brutál szaggatás, akadások), és ugyanolyan gatya maradt a GPU használat (6700XT + 5800X, 1440p ultra), mint előtte...tehát kb. semmit nem ért, de el tudom képzelni hogy van akinél működik a dolog.
-
Fitzgerald
veterán
Remélem lesz valami hatékonyabb kézi AA, mert ezektől a helis formáktól agyvérzést lehet kapni.
Előbb az arc azt csinálta, hogy a Discardeden felment rohadt magasra az Apache Warchief-el, és onnan kb. egész játék alatt tűz alatt tartotta a D1-D2-t, lelőni meg gyakorlatilag nem lehetett...valami olyasmi cucc kéne, mint a fliegender dildó a BFV-ben.
Amúgy már láttam lvl 75 nolifereket, jéhzusom, és még azt hittem én vagyok a kocka a napi 5 órámmal... -
Fitzgerald
veterán
válasz #50433536 #6848 üzenetére
Mert azért külön support divíziót kéne fizetni, plusz pénz, plusz erőforrás...
Aztán senki ne legyen annyira naiv hogy azt gondolja, hogy ezeknél a cégeknél még valamiféle kiemelt szempont a felhasználói élmény. Ez csak és kizárólag biznisz.
Gyakorlatilag arról szól minden, hogy a lehető legkevesebb erőforrás befektetésével a lehető legnagyobb profitot realizáljuk az adott negyedévben.
Lehetőleg anélkül, hogy közben felakasztana bennünket a plebs (hát ezt most nem sikerült elkerülni, de igazából már a BFV-nél sem).
Az előrendelésekről szól a dolog elsősorban, ez egyfajta scam.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Na most én is spawnoltam egyet úgy, hogy az ellenfél azt hitte, velük vagyok.
Hourglass-en C1-nél csináltam is gyalogosan 25+-os streaket össze-vissza szaladgálva, ráadásul ellenséges járművek között, ami azért nyilván elég ritka.
Normál körülmények között olyan 10-12 szokott lenni max.
Úgy a 15.-20. kill között kezdtem kapcsolni, amikor 1-2 nagyon nyilvánvalóan vesztes 3v1-et is megnyertem nyílt terepen...[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz Sayiid919 #7003 üzenetére
Orbital-on, Discarded-en és talán még a Manifest-en kívül az összes többi map teljesen steril esztétikailag.
Az Orbital a fák, a növényzet miatt nem az elsősorban, a Discarded meg a retkes hajóroncsok és a sár miatt.
Túl sok a króm, a tiszta, csillogó üveg, a márvány, a parkok, öntözőrendszerek, üvegházak stb. -
Fitzgerald
veterán
válasz kopidoo #7025 üzenetére
Azt mégse mondhatták, hogy "Mi, svédek a világ leginkább woke országa vagyunk, és ha a feleségünket megdugja valaki, akkor is mi kérünk elnézést".
BFV-nél már látszott hogy merre tart ez a dolog, és sajnos eljutottunk oda, hogy egy kompetitív shooterből sikeresen eliminálták a kompetitív faktort...
De persze a legszerencsétlenebb noobnak is kell valamiféle gratifikáció, nehogy már még elvegyük a kedvét a játéktól azzal, hogy szembesítjük a scoreboardon a saját nyomiságával... -
Fitzgerald
veterán
válasz CptAdamica #7029 üzenetére
Bármely játék kompetitív, amelyben két vagy több játékos/csapat versenyez egymással valamilyen módon...
A kiadó elgondolása valahol még valid is lehetne, ha nem lenne hülyeség a gyakorlatban.
Nem azért fog valaki visszatérni játszani, mert a meccs végén nem szembesíti vele a játék, hogy valójában emeletes noob, vagy mert odaírják a neve alá, hogy ő repült a legmesszebbre, amikor szájba lőtte a tank...
Az ilyen típusú játékokban a sikerélményt, a valódi gratifikációt az adja, hogy hány killed van, milyen a k/d ratio-d, milyen az overall score-od, illetve ezek együttese, a többi játékos teljesítményének viszonyában.
Illetve az, ahogy idővel egyre jobb leszel, és a saját, korábbi teljesítményedhez képest is tudsz előre lépni.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz Sayiid919 #7035 üzenetére
"A sikerélményt az adja, hogy játszol magadhoz mérten bizonyos események részesei vagy. Battlefieldben ezek epikus történések ahogy szétrobban melletted egy ellenséges tank, repkednek a töltények, melletted lévő házba belecsapódik a gép miközben a benni ülő pilóta szétkenődik az ereszcsatornán."
Ebben hol a siker, hol az accomplishment? Sehol? Tényleg...
Mármint nem nehéz elképzelni, hogy fiatal korban még képes rácsodálkozni ilyen dolgokra az ember húszadjára is, de hát nem vagyunk már mind fiatalok.
E-pénisz hülyeséget hagyjuk már, ahol két csapat versenyez egymással, ott a score-od, a statjaid mondják meg, hogy mennyire vagy jó, vagy nem.
Ilyen egyszerű a dolog. -
Fitzgerald
veterán
válasz #50433536 #7060 üzenetére
Ha ennél rosszabb lesz, abból már tényleg lincshangulat kerekedne nagyon gyorsan.
Azért a BFV eléggé máshonnan indult teljesítményben, de tény, hogy voltak olyan update-ek, amelyek rontottak rajta.
Én inkább azért szurkolok, hogy végre képes legyen erőt venni magán a DICE, konfrontáljanak a ténnyel hogy ők már nagyon nem azok az innovátorok, pionírok aminek képzelik magukat vagy amelyek egykor voltak, és valahogy álljanak ellen annak az ingernek ami a múltban nem egyszer arra késztette őket, hogy a jól működő dolgokat is elkezdjék buzerálni. -
Fitzgerald
veterán
Na megvolt az első DX error és crash 60 óra játék, illetve a mai update után.
A slusszpoén, hogy minden beállításomat törölte, szóval lehet elölről kezdeni az egészet.
Igazi only in Battlefield moment.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz CptAdamica #7135 üzenetére
De a Portal nem csak arra való, hogy BC2/1942/BF3 szervereken lehessen játszani.
A 2042 custom szerverek is egy nagyságrenddel jobbak, mint az AOW.
Most játszottam egy infantry only Manifesten conquestet (ami AOW-ban az általam legkevésbe kedvelt map), 64 vs 64, fele akkora map mint AOW-ban, helis/tankos rape nélkül.
Rohadt jól szórakoztam.
A HC szerverek meg szinte olyanok, mintha egy teljesen más játékkal játszanál, rohadt élvezetes a játék ezeken a szerókon, minden hiányossága ellenére...
Egyértelműen a Portal a jövő.[ Szerkesztve ]
-
-
Fitzgerald
veterán
válasz AsakuraDave #7160 üzenetére
Ha jól emlékszem ez a játék 3 éve jött early access-be bagóért, de akkorát zakózott pár héten belül, hogy egy idő után már egy szervernyi játékost is nehéz volt találni...aztán tetszhalott állapotban volt hosszú ideig, és idén kezdtek a lehetőségeikhez képest rákapcsolni kicsit a marketingre, illetve ahogy láttam eléggé átdolgozták a játékot.
De még ha jobb is bizonyos dolgokban mint a Battlefield, amennyiben nincs megfelelő számú játékos, halálra van ítélve...
Hallottam valamit, hogy free to play modellre válthatnak majd esetleg.
Valószínűleg ez az egyetlen lehetőségük ha meg akarnak maradni a piacon, és valamiféle komolyan vehető játékosbázist akarnak építeni.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz AsakuraDave #7166 üzenetére
"Ha ilyen fejlesztők kapnák a zsét és elismerést", akkor előbb utóbb ők is nagyra nőnének, és a döntéseiket utána már elsősorban üzleti alapon, a játékipar trendjeit figyelembe véve hoznák, és ennyi.
Te most komolyan azt gondolod, hogy a DICE nem tudna ennél jobb játékot készíteni?A többi felsorolt ok-okozati összefüggést nem tudtam/akartam/próbáltam megfejteni.
-
Fitzgerald
veterán
válasz AsakuraDave #7257 üzenetére
Szerintem pont fordítva. Én úgy gondolom, itt kevesebb lesz a csaló (ha nem lesz scoreboard).
Mert ha nincs tanúja a dolognak, aki látja őket miközben csinálják, akkor nincs akitől megkapják azt a kis kiemelt figyelmet, ami egyébként valószínűleg teljes egészében hiányzik a feltehetően nyomorúságos kis életükből. -
Fitzgerald
veterán
Remélem a CPU managementen faragnak. Az vicces, hogy még 1440p-n is CPU limites az ember erős középkategóriás kártyával (2080Ti, 6700XT), csúcs procival is, és láthatóan 1-1 magot teker csutkára a játék...
-
Fitzgerald
veterán
Én nem tapasztaltam ilyesmit, hogy hozzányúltak volna hőkövető rakétához...sőt, volt hogy még a Little Bird-öt sem szedte le egyből, konrétan tegnap...
Gondolom akkor történik ilyen, amikor közvetlen azelőtt lövi ki a countermeasure-t, hogy eltalálná a rakéta, és elvisz valamennyit a sebzésből.
Nagyobb aircraft továbbra is két lövés után esik általában, bár nem tudom hogy működnek pontosan a dolgok (tehát lehet-e valamiféle armort tenni járművekre, stb.), én szinte kizárólag infantryként játszok... -
Fitzgerald
veterán
Szerintem nincs kész. A logikus lépés az lett volna, hogy karácsony előtt kezdődik az első szezon, ami képes lehet még megjelenés után meglökni az ünnepi eladásokat.
BFV-höz is decemberben jöttek az első tartalmak, ugye az is elég foghíjasan jelent meg tartalom szempontjából, bár stabilitásban nyilván két nagyságrenddel előrébb volt, mint a 2042.
Majd úgyis jönnek a cikkek a Jason Schreier-től meg a Tom Hendersontól, hogy a fejlesztők szerint év elejére/tavaszra lettek volna kész a játékkal, de az EA ki akarta nyomni az ünnepi szezonra, mert szarnak mindenre és mindenkire. Nincs új a nap alatt, Battlefield 2077.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz CptAdamica #7501 üzenetére
A jövőbe nem látunk, szóval nyilván nem arról van szó, hogy hol fog tartani a 2042 egy év múlva.
Hanem hogy milyen állapotban jelent meg a két játék.A Cyberpunk kapcsán meg platformtól függetlenül mindenkinek teljesen valid a nyomora szerintem, az a játéktörténelem egyik legnagyobb scamje.
De a PS4 verzió PS5-ön is játszható, már amennyiben lehet ezt a szót használni a Cyberpunkkal egy mondatban...[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Nekem sem technikai problémáim voltak alapvetően a játékkal, ettől függetlenül millió másik játékosnak meg igen. Én az ilyen jellegű dolgokat be tudom nyelni, ha maga a játék jó.
De ehhez visszatérve:
"nekem az egyszer sem fagyott ki, ez a fekália 2 naponta. "
Hát, erre csak a karjaimat tudom széttárni, nálam meg a 2042 crashelt 85 óra alatt egyetlen egyszer...
-
Fitzgerald
veterán
válasz CptAdamica #7509 üzenetére
Ebben biztosan igazad van, de a két launch közötti párhuzamok akkor is jól láthatóak, ha nem egyeznek meg a legtöbb, vagy minden elemükben.
Sokat ígérünk, ezerrel nyomjuk a marketinget, azt a látszatot keltjük, hogy a közös hangot keressük a játékosközösséggel.
Aztán egy félkész, optimalizálatlan, bugos, megcsonkított, lebutított valamivel állunk elő megjelenésre...Én még mindig élvezem a játékot alapvetően, nem játszok valamivel 85+ órát, ami nem képes legalább a játék alapvető funckióját ellátni, vagyis szórakoztatni.
De attól még képes vagyok nevén nevezni a dolgokat. -
Fitzgerald
veterán
Stuttering ügyben történt előrelépés nálam.
Eddig ahányszor elindítottam a játékot, szinte minden alkalommal brutális volt a stuttering, és nem csak meccs elején, hanem közben is mindenféle helyeken.
Aztán ha játszottam kilépés nélkül pár órát, akkor azért idővel kisimult a frametime grafikon valamennyire, de következő indításnál kezdődött elölről az egész.
A Panjno videó alapján nvme SSD-ről átraktam a játékot az egyik sata SSD-re, illetve a 2x8 giga 3200-as cl16-os ram kitemet 2x8 giga 3600-as cl14-re cseréltem (5800X, 6700XT).
Stuttering most már leginkább csak meccs elején van, általában az első percben, és közel nem olyan brutális, mint korábban.
A minimum fps is magasabb lett, 1440p-ben ráadásul... -
Fitzgerald
veterán
válasz kopidoo #7593 üzenetére
Az a baj hogy már nem tudom megmondani, hogy a stutteringen segít-e ilyen mértékben önmagában az, ha nvme SSD-ről SATA-ra telepíted a játékot. De feltételezem hogy igen, mert a Panjno a videóban csak ezt javasolta stuttering ellen.
Nem tudom mi van a dolog hátterében, de az nyilván nem elfogadható állapot, hogy az ember nem tud a szupergyors nvme SSD-ről normálisan, stuttering nélkül játszani, szóval gondolom javítva lesz ez is.A ram upgrade inkább az én ötletem volt. Ugye cpu limites közegben a gyors, alacsony időzítésű ram sokat segíthet a helyzeten.
Aztán ez a játék még középkategóriás kártyákkal, über procival is CPU limites 1440p-n (!).[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz pRoject22 #7677 üzenetére
Azért, mert a Candy Crush "atyja" volt a design lead (nem vicc).
Battlefront 2 fejlesztése alatt érkezett a DICE-hoz, de úgy tűnik a 2042-nél már teljesen szabad kezet kapott. Bő egy hete, tehát megjelenés után le is lépett az UBI-hez, gondolom megvárta a bónuszt, aztán otthagyott csapot-papot. -
Fitzgerald
veterán
válasz pRoject22 #7689 üzenetére
Modern Warfare lobbyktól is behánytam már mikor még aktívan játszottam.
Főleg amikor megjelent 3 lila/piros jóga nadrágos, tetovált crackhead picsa szopóálarcban, hupikék fegyverrel meg papagájjal az oldalán, blöá...
Van ez a bohócra emlékeztető irány amit a hasonló játékokban nyomnak a mindenféle fegyver/karakter skinekkel, charmokkal, illetve van még a 14 éves matyihuszároknak készülő, ízléstelen, pronyó, nikiminázsos, túlszexualizált vonal.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz AsakuraDave #7698 üzenetére
A teljes install attól még ugyanúgy 48 giga, mint megjelenéskor. Nem adtak hozzá sok mindent egyelőre, inkább csak változtattak ezen-azon, ezért nem növekedett méretben.
Új hozzászólás Aktív témák
Személyeskedést kerüljük, nem tűrjük itt. A téma a játékról szól és nem egymásról, ez egy barátságos BF közösségépítő téma, maradjon is így.
Season 7 az utolsó szezon,
nem lesz több új tartalom!
Hivatalos bejelentés erről itt (angolul):
An Update on Battlefield 2042 and Welcoming Motive Studio to the Team
(Nem csak) Prohardver!-es BF közösségi discord szerverünk:
Battlefield Buddies
Battlefield Discord (már nem hivatalos)
Hivatalos weboldal (angolul):
Battlefield 2042 – Electronic Arts (ea.com)
Hivatalos hírek (angolul):
Battlefield 2042 News and Updates – Electronic Arts (ea.com)
EA BF2042 hivatalos angol nyelvű fórum (bejelentések, általános témák, visszajelzések, hibák jelentése, stb.):
Battlefield 2042 | Forum | EA Answers HQ | EN
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...